Keresés

Részletes keresés

Mnagy Creative Commons License 2005.09.08 0 0 357
És a kormányzás hol marad :)
Előzmény: MECSI (355)
adren Creative Commons License 2005.09.08 0 0 356
agyagból,és aztán szépen bedigizzük.
Előzmény: MECSI (353)
MECSI Creative Commons License 2005.09.08 0 0 355

hogy oldjam meg az első rugózást?

pár elképzelés

MECSI Creative Commons License 2005.09.07 0 0 354
ja azért kérdem mert valami idoomokat azért majd szeretnék a gépre hogy védjen a menetszél ellen, meg kell légterelő a szívócsőre, meg a hűtőre stb.
én csináltam anno spoiler poozitív mintát kocsira hungarocelből meg gipszből, de szemvedtem vele rendesen, gép híjján. mindent jóformán kézzel csiszoltam, ezt a kímlódást többször nem akarom eljátszani.
MECSI Creative Commons License 2005.09.07 0 0 353
miből ? hungarocel? meg gitt? kézzel vagy 3D maróval?
Előzmény: adren (352)
adren Creative Commons License 2005.09.07 0 0 352

a kalász tudja hogy miként működhet,de még optikai tuningnak is simán elmenne...

elkezdtem mintázni a kocsimat, 1:5 ös méretben...

 

Előzmény: MECSI (351)
MECSI Creative Commons License 2005.09.07 0 0 351

A porvédő által takart részt jó lenne látni de szerintem csak egy függöleges csap lehet benne, ami tartja a kereket és nem engedi fékezéskor előrebukni a kereket felsőkiflistől, azért gondolom mert a felső kormányrúd egy kardáncsiklóban végződik és nincs csapágy rajta egyáltalán (ez látsuik a képen, a kardán nem).

tudnátok esetleg valami ilyeneket berakni ide?

MECSI Creative Commons License 2005.09.07 0 0 350
MECSI Creative Commons License 2005.09.07 0 0 349
gondolom torziós rugózású, meg a lengéscsillapító sem hagyományos. elég vastag cső takarta a felfogatási pontot ami teljes szélességben ment végig. kb 70-100mm áttmérő és 250-300 mm hosszú volt.
MECSI Creative Commons License 2005.09.07 0 0 348
sikerült lefényképeznem egy robogón az egykarú első felfűggesztést, marha egyszerű de azt hiszem ez komolyabb sebességekhez kevés lesz.
MECSI Creative Commons License 2005.09.06 0 0 347

előfordulhat hogy csak makett. Az első futóműve majdhogynem függőleges elfordulásitengelyre enged következtetni ami ha jól tudom nem előnyös az egyenesfutás szempontjából inkább jó a hirtelen irányváltásoknál.

ez a monstrum formájából adódóan szvsz nem a kanyargós versenypályák ördöge hanem inkább 1/4 mérföldre talállták ki ahol döntésre nincs szükség, de elvileg elkormányozható bizonyos döntéshatárral. lehet akár 4-500 kiló is,. a fax tudja, de akkor miért ilyen virslikre tették, mégiscsak döntögetni akarják?

Előzmény: tegibegi (346)
tegibegi Creative Commons License 2005.09.05 0 0 346
Akármennyire is vonzó ez az ollós rugózás, azért én nehezen tudom elképzelni, amikor egy tisztességes kanyarban legalább 45 fokra megborítom.
Bár annak semmi nyoma nem látszik, hogy a kerekek függőlegesen maradnának, és csak a test borul.
Azon nem gondolkodtatok, még, hogy az egész csak hungarocellből van? Mer hogy fényképek csak álló helyzetben készültek róla. (eredeti helyén van még vagy 4-5 kép lovas nélkül)
MECSI Creative Commons License 2005.09.05 0 0 345

látod ez eszembe sem jutott. én valami kuplung munkahengerekben gondolkodtam de azt hiszem azért pár száz kilóra ennél komolyabb kéne. Nem tudom milyen emberre vannak azok a taposókütyük méretezve (gondolom a tescos olyan 40-60 kilóra, aztán 1 év múlva vegyé másikat). Lehet hogy olcsóbb lenne legyártatni.

Annyival továbbfejlesztettem az ideát, hogy a hengerek csöveit én egy Y elágazóba kötném be, ahol az Y felső szára egy Citroen gömbbe menne így a pneumatikus rugózás is el lenne intézve. A gömböt meg benzinkúton fel lehetne fújni, ha kell. Ha így lenne megcsinállva akkor viszont hoszabb hidraulikaszárakra lene szükség, hogy bedöntve is tudjon rugózni.

Előzmény: adren (340)
MECSI Creative Commons License 2005.09.05 0 0 344

a dizájnja nekem bajön, meg ugye eléggé extravagáns.

 

Van egy fájlom amibe irogattam egy ideig a projekteket, pontosabban hogy mi jutott az eszembe milyen gépet, hogy kellene csinállni. Azért kezdtem leírni mert már túl sokat agyaltam rajtuk és ezen agyalásokban álltalában voltak ismétlődő kérdések is. Aztán leírtam és elvágták az agyalást, legalábbis konkrét esetre. Ajánlom az írást rajzolást a túl sokat agyalóknak 

Van köztűk egy autómotoros quad is. valami atom nagy kerekekkel képzeltem mint pl. nyergeskamionpótkocsi ballonos kereke :-), hát elég rendhagyó látvány lenne az is :-)

Előzmény: adren (343)
adren Creative Commons License 2005.09.03 0 0 343

turbókvad ez semmi más...

:))

Előzmény: tegibegi (342)
tegibegi Creative Commons License 2005.09.03 0 0 342
Lehet, hogy rosszul raktam be a linket?
Talán most sikerül:Peugeot Quark
Előzmény: tegibegi (341)
tegibegi Creative Commons License 2005.09.03 0 0 341
Ez most akkor autó, vagy motor?
http://www.autointell.net/Events/paris-2004/psa-paris-04/peugeot-quark-paris-2004.htm
Amíg nekiállok megépíteni a maghamét, addog ilyenről álmodozom.
....
Beraktam nyitóoldalnak a fórumot. :)
Így most naponta legalább 10-szer ezt nyitom meg.
adren Creative Commons License 2005.09.03 0 0 340

valahogy úgy kéne mint azokat a lépcsőző fitneszgépeket...

megyek a teszkóba,és veszek is kettőt... :)

de tényleg vhogy így működhet nem?

Előzmény: MECSI (339)
MECSI Creative Commons License 2005.09.02 0 0 339
én meg már azt hittem fogok valami egyedit alkotni. pont ilyenen agyaltam csak nem motorgumival hanem autóval, így talán könyebb lenne döneteni a majdnem szögletes gumát, mert kettö érne le egyszerre. azon spekuláltam, hogy a két kart hidraulikusan összekötöttem volna, tehát ha az egyik fent a másik lent, és erre támaszkodhatott volna a rugóstag. még lehet hogy a projekt II. nek ilyen lesz a hátulja, egy autó motorja elég nehéz ígyhát ha gyorsulási versenyre is kivinném a komolyabb utcai gépek lenyomnák úgyis, akkor meg inkább legyen különleges látvány valami futurisztikus dizájnal. Annyi biztos hogy a leelőzöttek dörzsölgetnék a szemeiket hogy ez meg mi a f.... :-DDD

helló tigibegi
ha eszedbe jut valami ne titkold majd jól megszakértjük ;-)
Előzmény: adren (338)
adren Creative Commons License 2005.09.02 0 0 338

sztem úgy rugózhat,mint amikor előre nyújtod a kezeidet,és függőlegessen ollózol velük...

ilyen kis kerékagytávra mán csak nem kell difi...

Előzmény: MECSI (335)
adren Creative Commons License 2005.09.01 0 0 337

jó fej vagy,főleg ha írsz is... :)))

én is csak mecsi iránti tiszteletből írok időnként,bár kezdenek érdekelni a motorok... ő is átír hozzánk,ezt meg kell becsülni...

tök jó lenne ha kis idő múlva kialakulna egy masszív tagság,akik nem kifejezetten széria gépekkel csapatnának időnként az itt ott fellelhető bérpályákon...

és összejárnának,mintha mi sem lenne magától érthetődő.

YES FUTURE!!!

Előzmény: tegibegi (336)
tegibegi Creative Commons License 2005.09.01 0 0 336
... csak nehogy azt higyjétek, hogy kihal a lista...
Minden nap legalább kétszer ránézek. Olvasom aktívan. És visszaolvasom a régieket is, ha valamin rágódni akarok. Egyszercsak eljön majd annak is az ideje, amikor én is bevonulok a műhelybe és összekoszolom magam. De sajnos addig még várni kell. Akkor majd biztos többet fogok írni.
Addig meg hajrá. És nem vagytok egyedül. :)
MECSI Creative Commons License 2005.09.01 0 0 335
azért szívesen megnéznék erről a monstrumról egy tesztet, hogy kanyarodik. egymástól függetlenül rugózhatnak a kerekei?
Előzmény: adren (334)
adren Creative Commons License 2005.08.31 0 0 334
bár én inkább elmentem a 4kerék felé,de igazán érdekelne mit is tudnék kihozni mondjuk egy hd,esetleg egy v.max szívéből...
úgyhogy remélem miután lábraállítom a saját locostomat,lesz időm molyolni egy brutálhangu EGYSZEMÉLYES műremeken.
vhogy egy klasszis hd,és ez közötti átmenetet tudnék elképzelni,persze nem dupla kerékkel.
Előzmény: MECSI (333)
MECSI Creative Commons License 2005.08.31 0 0 333
MECSI Creative Commons License 2005.08.31 0 0 332

épített motorok után keresgélve találtam supermoto témát is, így nem csak a nehéz ill. nagy dögök lesznek itt.

 

http://www.kaloring.hu/sm.html

MECSI Creative Commons License 2005.08.31 0 0 331

http://www.agria.hu/bikersmeeting/fotogaleria.html

 

itt találtam a köv képeket, siroki falmászók. csak éppen épített falmászógépet nem találltam :-(

 

egykerekű jó poén

látszik hogy szíjjnál elég komoly méretek kelenek a teljesítmény áttvitelére

ez szerintem nem eredeti guzzi vagy morini de szelegáns

MECSI Creative Commons License 2005.08.30 0 0 330

nem piskót a ez a gép sem csak a méretével van gond.

 

MECSI Creative Commons License 2005.08.29 0 0 329
na akkor küldj mélben telszámot nos rádolgozunk kicsit. szvsz 3-4x 10 perc elég.

Vizsga ? hát én úgy vettem le hogy a törvénymódosítás amit terveztek nem csak kitcarokra vonatkozna hanem minden építettre, legalábbis valaki azt kérte hogy úgy lézzétek átt a béta verziót, hogy ne csak kocsiról szólljon, asszem. (ennek így lenne értelme, nem pedig ágazatonként külön szemvedni.)
Előzmény: adren (327)
MECSI Creative Commons License 2005.08.29 0 0 328
köszi a tippet utánjárok, ámbár a tar pont hu-val is akadtak problémáim ugyanis nem hajlandók külföldieket kiszolgállni(én meg ugyi az vagyok) bizonyos galériákat meg sem nézhetek nemhogy felthetnék, meg akkor még szerkeszteni is kéne tudni.... (előfordulhat hogy hamarabb megtanulom mint motorom lesz:-)
Előzmény: Mnagy (326)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!