ja azért kérdem mert valami idoomokat azért majd szeretnék a gépre hogy védjen a menetszél ellen, meg kell légterelő a szívócsőre, meg a hűtőre stb. én csináltam anno spoiler poozitív mintát kocsira hungarocelből meg gipszből, de szemvedtem vele rendesen, gép híjján. mindent jóformán kézzel csiszoltam, ezt a kímlódást többször nem akarom eljátszani.
A porvédő által takart részt jó lenne látni de szerintem csak egy függöleges csap lehet benne, ami tartja a kereket és nem engedi fékezéskor előrebukni a kereket felsőkiflistől, azért gondolom mert a felső kormányrúd egy kardáncsiklóban végződik és nincs csapágy rajta egyáltalán (ez látsuik a képen, a kardán nem).
gondolom torziós rugózású, meg a lengéscsillapító sem hagyományos. elég vastag cső takarta a felfogatási pontot ami teljes szélességben ment végig. kb 70-100mm áttmérő és 250-300 mm hosszú volt.
előfordulhat hogy csak makett. Az első futóműve majdhogynem függőleges elfordulásitengelyre enged következtetni ami ha jól tudom nem előnyös az egyenesfutás szempontjából inkább jó a hirtelen irányváltásoknál.
ez a monstrum formájából adódóan szvsz nem a kanyargós versenypályák ördöge hanem inkább 1/4 mérföldre talállták ki ahol döntésre nincs szükség, de elvileg elkormányozható bizonyos döntéshatárral. lehet akár 4-500 kiló is,. a fax tudja, de akkor miért ilyen virslikre tették, mégiscsak döntögetni akarják?
Akármennyire is vonzó ez az ollós rugózás, azért én nehezen tudom elképzelni, amikor egy tisztességes kanyarban legalább 45 fokra megborítom. Bár annak semmi nyoma nem látszik, hogy a kerekek függőlegesen maradnának, és csak a test borul. Azon nem gondolkodtatok, még, hogy az egész csak hungarocellből van? Mer hogy fényképek csak álló helyzetben készültek róla. (eredeti helyén van még vagy 4-5 kép lovas nélkül)
látod ez eszembe sem jutott. én valami kuplung munkahengerekben gondolkodtam de azt hiszem azért pár száz kilóra ennél komolyabb kéne. Nem tudom milyen emberre vannak azok a taposókütyük méretezve (gondolom a tescos olyan 40-60 kilóra, aztán 1 év múlva vegyé másikat). Lehet hogy olcsóbb lenne legyártatni.
Annyival továbbfejlesztettem az ideát, hogy a hengerek csöveit én egy Y elágazóba kötném be, ahol az Y felső szára egy Citroen gömbbe menne így a pneumatikus rugózás is el lenne intézve. A gömböt meg benzinkúton fel lehetne fújni, ha kell. Ha így lenne megcsinállva akkor viszont hoszabb hidraulikaszárakra lene szükség, hogy bedöntve is tudjon rugózni.
a dizájnja nekem bajön, meg ugye eléggé extravagáns.
Van egy fájlom amibe irogattam egy ideig a projekteket, pontosabban hogy mi jutott az eszembe milyen gépet, hogy kellene csinállni. Azért kezdtem leírni mert már túl sokat agyaltam rajtuk és ezen agyalásokban álltalában voltak ismétlődő kérdések is. Aztán leírtam és elvágták az agyalást, legalábbis konkrét esetre. Ajánlom az írást rajzolást a túl sokat agyalóknak
Van köztűk egy autómotoros quad is. valami atom nagy kerekekkel képzeltem mint pl. nyergeskamionpótkocsi ballonos kereke :-), hát elég rendhagyó látvány lenne az is :-)
Ez most akkor autó, vagy motor? http://www.autointell.net/Events/paris-2004/psa-paris-04/peugeot-quark-paris-2004.htm Amíg nekiállok megépíteni a maghamét, addog ilyenről álmodozom. .... Beraktam nyitóoldalnak a fórumot. :) Így most naponta legalább 10-szer ezt nyitom meg.
én meg már azt hittem fogok valami egyedit alkotni. pont ilyenen agyaltam csak nem motorgumival hanem autóval, így talán könyebb lenne döneteni a majdnem szögletes gumát, mert kettö érne le egyszerre. azon spekuláltam, hogy a két kart hidraulikusan összekötöttem volna, tehát ha az egyik fent a másik lent, és erre támaszkodhatott volna a rugóstag. még lehet hogy a projekt II. nek ilyen lesz a hátulja, egy autó motorja elég nehéz ígyhát ha gyorsulási versenyre is kivinném a komolyabb utcai gépek lenyomnák úgyis, akkor meg inkább legyen különleges látvány valami futurisztikus dizájnal. Annyi biztos hogy a leelőzöttek dörzsölgetnék a szemeiket hogy ez meg mi a f.... :-DDD
helló tigibegi ha eszedbe jut valami ne titkold majd jól megszakértjük ;-)
én is csak mecsi iránti tiszteletből írok időnként,bár kezdenek érdekelni a motorok... ő is átír hozzánk,ezt meg kell becsülni...
tök jó lenne ha kis idő múlva kialakulna egy masszív tagság,akik nem kifejezetten széria gépekkel csapatnának időnként az itt ott fellelhető bérpályákon...
és összejárnának,mintha mi sem lenne magától érthetődő.
... csak nehogy azt higyjétek, hogy kihal a lista... Minden nap legalább kétszer ránézek. Olvasom aktívan. És visszaolvasom a régieket is, ha valamin rágódni akarok. Egyszercsak eljön majd annak is az ideje, amikor én is bevonulok a műhelybe és összekoszolom magam. De sajnos addig még várni kell. Akkor majd biztos többet fogok írni. Addig meg hajrá. És nem vagytok egyedül. :)
bár én inkább elmentem a 4kerék felé,de igazán érdekelne mit is tudnék kihozni mondjuk egy hd,esetleg egy v.max szívéből... úgyhogy remélem miután lábraállítom a saját locostomat,lesz időm molyolni egy brutálhangu EGYSZEMÉLYES műremeken. vhogy egy klasszis hd,és ez közötti átmenetet tudnék elképzelni,persze nem dupla kerékkel.
na akkor küldj mélben telszámot nos rádolgozunk kicsit. szvsz 3-4x 10 perc elég.
Vizsga ? hát én úgy vettem le hogy a törvénymódosítás amit terveztek nem csak kitcarokra vonatkozna hanem minden építettre, legalábbis valaki azt kérte hogy úgy lézzétek átt a béta verziót, hogy ne csak kocsiról szólljon, asszem. (ennek így lenne értelme, nem pedig ágazatonként külön szemvedni.)
köszi a tippet utánjárok, ámbár a tar pont hu-val is akadtak problémáim ugyanis nem hajlandók külföldieket kiszolgállni(én meg ugyi az vagyok) bizonyos galériákat meg sem nézhetek nemhogy felthetnék, meg akkor még szerkeszteni is kéne tudni.... (előfordulhat hogy hamarabb megtanulom mint motorom lesz:-)