Rég jártam erre, az autóban 160ekm van, és kutya baja hálistennek. Viszont egy őz kifejelte a hőmérséklet jeladót és a bal oldali ködlámpát. Kérdezném, hogy van-e valakinek balos ködlámpája és Siemens hőmérséklet jeladója eladó? 2005.05 évjárat és 1.9cdti a gép.
Egy hete elkezdett rángatni az 1.9es 100 les Traficom. A diagnosztika egr szelep hibát írt (DF325) . A szelepet levették szervizben, de csak 2 darabban jött le és már elég csúnya volt, így a csere melett döntöttem. Bele került egy Pierburg egr szelep és a csövet is kitisztították. Az autó 30 kilométerig rendben ment, majd újra előjött a rángatás, valamint a motor gyengeség. Mindegy hogy 1000es vagy 2000es fordulaton. Hibakód is visszajött.
Segítségeteket kérem, hogy volt e már ilyen tapasztalatotok.
Köszönöm a választ és a meghivást.Egyszer majd élek is vele.Olyan sürü a hétföm,hogy örük ha a végére érek.Reggel gyerekkel kórház(varrat kiszedés),árubeszerzés(a gyár nyári leállást csinál 3 hétre),délután repülőtér jön a feleségem barátnője japánból.Kedd reggel indulás Ausztria.Jol indul a nyaralás. :D
Lett egy kis bibi az autommal.Kigyulladt az ABS+Szerviz lámpa.Sajna a szerelőmnek bedöglött a diagnosztikai kábele(Nem ismeri fel az autákat).Igy csak kitisztitani tudta az ABS jeladókat,de nem tudta megállapitani,hogy melyik rossz.Van olyan mod amivel meglehetne állapitani melyik rossz.Amihez nem kell a diagnosztikai müszer?Tudom a legegyszerübb lenne ha elmennék KC TUNING-hoz(Ő van a legközelebb hozzám),de sajna nyaral.(JÓ PIHENÉST NEKI).Én is mennék kedden Ausztiába a szerelőm szerint nyugodtan elindulhatok csak nem fog müködni az ABS,igy egy kicsit másképp fog majd a fék.Mondjuk 30 évig ABS nélküli autokat vezettem.Elmerjek vele indulni?
Szoftveresen én még nem találtam rá lehetőséget.Megy majd tovább igen.Eddig sikerült akkor is nulláznod mikor még nem égett a serv? Nem csak akkor törölted amikor már jelezte? Majd próbáld meg akkor is ha már jelzi,lehet csak akkor engedi./most lehet baromságot írtam:)/.Majd a szakik kijavítanak ha így van.
köszönöm a felajánlást, egyenlőre probálkozom, hátha csak simán balfék vagyok hozzá, igy kb 480.000km Vivaro/Traficozás után, eddig mindig gond nélkül ment.
esetleg szoftveresen is ki lehet nullázni? vagy csak manuálisan? ill. ha lemenne a maradék km nullára, akkor ugye égni fog a SERV felirat, de az auto attol függetlenül megy tovább, nem?
Én azt mondom hogy oké hogy ég a lámpa de az nem azt jelenti hogy mindkét funkciója jó a kapcsolónak.No mindegy. Esetleg ha véletlenül felénk jársz valamikor a jövő héten,szívesen megpróbálom megoldani neked a problémát. De bármelyik szakinál ha jársz ahol van másik Trafic vagy akár egy Laguna II egy próbát megérne a kapcsoló csere,még ha nincs is igazam.
Félve? Az hogy a féklámpa működik csak az egyik funkciójáról ad infót.Van két és négy érintkezős kapcsoló is. A lényeg az hogy én már találkoztam ilyen gondal és ez volt a hiba,pedig a féklámpa működött.Ezért merészeltem tanácsolni.
köszi, ezt találtam a kézikönyvben is, de nem megy ezzel a modszerrel. volt ahol még valami 10mp-es dolgot is hozzátettek a folyamat össz. idejére, de nem törlödik ki.
töröltem már többször is a német forumok leirása alapján, de most megállt a tudomány-
Traficomon a szervizintervallumot akárnám visszaállitani, eddig mindig ment, most azonban valamiért bénázok. megtaláltam a forumban is a leirást, a kézikönyvben is, német forumokon is, de egyikse funkcionál, valahol azt irják, elöször gáz utána gyujtás, valahol forditva a tuti.
meg tudná valaki irni légyszives, a korrekt leirását, egy 2007-es 2.0 90 lovas dizelnél?
Az F9Q760 Vivarom rángat, nemis kicsit. Van, amikor sokáig jó, aztán megint jön a rángatózás.Opcommal kiolvasva azt mondja, hogy főtengely jeladó szegmens hiba.
Az alapjárat ingadozik, (lehet hallani a motor hangján) ha hagyom ketyegni akkor egy idő után leáll, és bedobja ezt a hibát.
Mennyire lehet bízni ebben,illetve mennyibe kerül egy ilyen egység, hol van, mennyire bonyolult a csere??
Szeptemberben eladósorba kerül a 2008-as Traficom. 9 személyes, hosszú, hátsó klímás, garantált 220e km, eredeti fényezéssel, új kora óta az enyém. A gyári felszereltségen kívül fóliázott oldalablakok (forgalmiba bejegyezve), vonóhorog, programozható állófűtés (vizes Webasto), lézerblokkolódetektor elöl-hátul.
Kérnék egy kis segítséget Tőletek,a ventilátor fokozat szabályozómnál nem mükodik az 1 és 2 fokozat,csak a 3,4-es.megtisztítottam a kontaktot,de semmi.(2005,1.9 cdti)Igen csak közben kivettem a rádiós magnót is,ami összerakás után SAFE üzemmódban van.A magnó könyve ir vmilyen kódról,csak nemtom hol található.Szóval mit tudok csinálni a kapcsolóval és a magnóval?Egyébként a kocsi is belustult mostanában,valahogy nem vált be ez a vivaro.sziasztok,előre is kösz a segítséget!
Hát sok szerencsét a pénzvisszaszerzéshez,de szerintem annyi az esélyed mint macko sajtban a brummogásnak.Olvass vissza hozzászólásaimban leirom az én kálváriámat. jelenleg a Zsolti használt tartalék turbojával megyek mert ez a rohadt cég,meg a saját hülyeségem anyagi romlásba taszitott. De Vargamunka száma puplikus, beszélj vele Ő autentikus ebben is.