Holnap ki szeretném cserélni a 2.2 Hdi-m gázolajszűrőjét. Az ócskát már kiszereltem, levettem a maradék gázolajat a szűrőházból, hogy lássam mennyi kosz van az alján, de olyan tiszta, hogy enni lehetne belőle. (na jó, kicsit büdös, a többi étvágy kérdése...) Szóval az lenne a kérdésem, ha betettem az új szűrőt, hogyan tudom kilégteleníteni a kisnyomású kört? Köszi a tanácsokat! (betg biztosan tudja a frankót!)
Sziasztok!Csak egy kérdés:az én verdám nagyon keményen rugózik.Kis hullámokat egész jól kisimítja,de egy kicsivel nagyobb úthibáknál büntet.Ja mindez városban,nagy sebességnél jó.A gyárinál egyel ballonosabb gumival járok,így jobb,de nem eléggé.Valaki foglalkozott már ezzel a problémával mélyrehatóbban?Esetleg valakinek egy tipp?Átlagautósként nem zavarna,de évi70000 km-t vezetek városban két törött csigolyával,így már gáz.
1. A tartályban lévő szenzorral van gond. Nem bonyolult a cseréje. Jobb első dobbetét ki, és 3 csavar.
2. Ezért a kérdésért előre elnézést kérek - nem nézlek hülyének, csak megkérdezem, hátha elnézted a dolgot. Nem lehet, hogy a hűtőfolyadékot írja véletlenül? Mert olyat el tudok képzelni, hogy beindítod, éppen a szint alatt van a víz, majd felmelegszik, tágul és már nem írja, csak a következő indításkor, amikor már lehült.
Mégegyszer elküldöm ,hátha tud valaki segíteni vagy tanácsot adni !!!!!!!!!!
Szevasztok !
2003 as 2,2 hdi-m van .Feltöltöttem téli ablakmosóval azóta szinte minden inditáskor ( nem mindig ) hibaüzenet jelenik meg mind a kettő kijelzőn hogy kevés a folyadék a tartályban,Teljesen tele van egyébbként Van valakinek ötlete hogy mi az oka ,illetve hogy lehet megszüntetni a jelenséget ? Egyébbként a jel kb 1 perc múlva eltűnik és csak a következő indításkor jelenik meg újra . Minden segítséget köszönök szépen .
2003 as 2,2 hdi-m van .Feltöltöttem téli ablakmosóval azóta szinte minden inditáskor ( nem mindig ) hibaüzenet jelenik meg mind a kettő kijelzőn hogy kevés a folyadék a tartályban,Teljesen tele van egyébbként Van valakinek ötlete hogy mi az oka ,illetve hogy lehet megszüntetni a jelenséget ? Egyébbként a jel kb 1 perc múlva eltűnik és csak a következő indításkor jelenik meg újra . Minden segítséget köszönök szépen .
No, generátor probléma letudva, kb 200ft anyagköltséggel +szerelés, de ezt cégen belül megcsinálták. Bronzkefék voltak ki +forgórész fel lett perselyezve, töltés azóta tökéletes.
A warning risk of black ice üzi elméletileg jeges útviszonyokra figyelmeztet kinti hőmérséklet alapján.
Sziasztok.A kérdésem a következő lenne.Peugeot 607-es 2002-es 2.2 HDI autóról van szó.Eddig semmi probléma nem volt, egyik este jöttem haza és hiába nyomtam a gázt az autó nem gyorsult, 90ig alig ment fel és az erő elszállt belőle, szerintem még egy trabant is lehaladna..Mi lehet a probléma?Kivillant a check lámpa is és az esp-asr felirat is.A másik kérdésem az index kar...Sokat használom a refit, egyszercsak egyre hangosabban, nehezebben járt, majd végül ha indexeltem a világítás eltünt, minden indexelésnél...Risk of blue ice hiba üzenet..Köszi
A gond, hogy én Békéscsabán vagyok, nem jutok el Pestre igy. Hétfőn megnézetem a generátort, hátha szénkefés, egyáltalán bontható, szerelhető?, feszszabályzóval egybe van? Másik kérdés. Akksit ki lehet e kapni, nem kér valami kódot a rendszer?, mert szivesebben tölteném szoba hőmérsékleten, mint az éjszakai minuszban kint.
Nincs benne megnéztem, 2001 -es kiadás, töltésem tuti nincs, elugrottam egy helyre, aztán hazafele szépen elkezdte kikapcsolgatni az elektromos rendszereket.Most rámérve 10V körül van az akksi. Kiváncsi leszek szervízben mennyire gombolnak le.
Sziasztok, ma az alábbi hibaüzivel lepett meg a 607 -es menet közben, Battery charge deficient. Újraindítás után kis időre eltűnik, de utána megint előjön, rámérve akksira 11.45V van alapjáraton, ez tudom, hogy nagyon kevés, feszszabályzó ment volna tönkre? Valami tipp?
szerintem a kulcsszo ez lesz: vadiuj. nekem a steinhof furt tarcsa+textar betet pontosan igy viselkedett az elso 1500km-en. talan kesobb megjavul, en 1000km utan fekeztem meg par eroteljesebbet is, biztos, ami biztos... azota egyebkent jol mukodik a cucc.
Fék ügyben csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz. Meg kell próbálni valamelyik másik gyártó betétjét.
A hátsó kopogást okozhatja még a kis összekötő kar is - ami gyakra kikopik, főleg ha nem volt már jó a lengéscsillapítód előtte, viszont attól nem feltétlenül dobál a hátulja - tehát meg kellene nézni a többi futómű elemet is. Nem hinném hogy a csapágy a gond.
Helló Surfeek!Hasonló cipőben járok én is már ami a féket illeti.Nekem gyári tárcsám volt TRW betéttel tök szupi volt.Elkopott,vettem új ATE tárcsát,ATE betéttel nem kevés pénzért és néha olyan hangosan csikorog főleg kis fékezésnél,hogy amikor az utasjelölt elött megállok/taxizok vele/ kézifékkel lassítok ne legyen nagyon ciki.Azt hiszem idő elött kidobom a betétet és veszek szintén nem túl olcsón TRW-t, de azt tudom,hogy jó.Ajánlom neked is!
Szia lehet hogy én tok segiteni, nekem can egy ijenem de nekem a fogaskerék levan kopva ennyi a gondja,de a többi kűttyű jó benne.ha gondolod hivj:06305923048
Okés megnézem,de a gázolaj szűrőt 2 hónapja cseréltem,azért rá nézek....Köszi mindent! Ja még annyit,nem tudod az alapjárati nyomásnak hány bárnak kellene lennie? A porlasztóknak még jók az értékei,azok rendesen működnek..... A mágnes szelep mikroszűrőjét ki tudom valamivel tisztítani?
Hát ezt megjósolni lehetetlen ,nem szép tőle hogy ilyen hamar eldugult a mikro szűrő amíg megy rendesen nem kell piszkálni, metabond? hát ami elkopott azt már szerintem nem tudja pótolni. A gázolajszűrőt cseréld sűrűbben és a házát érdemes lenne kimosni, az alján nézd meg hogy mennyi fémreszelék van .
Köszönöm az infót! Tavaly cseréletem a magasnyomású szelepet....Most kikaptuk belőle és megpucoltuk mert a mikro szűrője koszos volt.Szóval ha a nagynyomású szivattyú kopik,vagy ha abból jön a kis fém reszelék,akkor kb meddig fogja még bírni?A porlasztókat nem fogja megölni? És egy kis metabond nem segit rajta hogy ne kopjon annyira?