Steve, megfelelek!
Fejemen lebernyegek: Ezekkel neszelek. Ezek szervek. Egy meg egy helyezked' el fejemen. De nem elef'e'nt egyedek!!
Szemem leszegve: Zene-szerkezetem remek, f'a't- (/OFF zsír=háj=high /ON) tech. Ez kelt bennem szellem-keletkezetet: zene-emberekkel egy teremben leledzem.....de...
Szemem felemelve: ... de nem! Vetted?
Kezem kezedbe!
Jelzem: egy: werk-helyemen terpesztem seggem jelenleg.
egy meg egy: nem rendelkezem telemese (hmmm...nem 'bad' :)) ) szerkezettel, ez elv! Szellem-melleket meg nem kedvelek, ezek engem meg nem enyveztetnek (eszed ne engedjen messze, helytelen fele menned: /OFF ragadnak /ON ;) )
Helmerem!
Yes, yes, rengeteg werk keserves. Lelkem veletek, de testem werk-helyemen tesped, eszem megvette felettesem, kezemben meg esetek peregnek. Eh, szerencse-kerekeken nem nyerhettem egyszer sem: mert ez esetben ezen eszperente teremben lehetne leledzenem s netelnem heteket!
Tejerjedelem!
Megkerestelek, mert e helyet keveset (s e-s jeleket) helyezel el. E cekker-helyre esmeg elhelyeztem egy jelet. Mellesleg egyebeket 'es' megkerestem, egy+egy hete lehet e textekben keresnem. Beteszek beceneveket, s megjelennek esetek, helyzetek; ezekben ember-jellemek.
Mese csepp szekereddel (ez lengyel leve?) meg rend-emberekkel megnevettetett, s engem pettynek jelent melletted: nekem ezen textek, melyeket e helyt elhelyezek, nem versek, nem nedvesek, nem szellemesek. Eszemmel cseperednem kellene!
Becenevemet kedvelem: keresztnevem rendben. Egyebekben kellemeset jelent: egy remek fenegyermeket (wonder). Nem egy esetben terjedelmes jegyzeteket jeleztem e nevemmel, melyek megjelentek -- persze nem eme helyen.
Kedvemre tett: dzsesszt, nehezet kedvelsz. Ha:ndel: szellemes ;-) Berg, Weber? Weather R.: helyes, rendben, nekem es kedves!
De egyet nem fejtettem meg: fejeden lebernyegek, szemed leszegve...? Kezdd el esmeg. Meglehet, _nekem_ nem megy :-(
Kedves Eszter!
Leveled engem megrepestetett. Kerekes (2) szerkezetem nekem meglehet kedves, de testem gyenge: Eger fele nem enged mennem, belem elveszne. Esetleg Szentendre fele... meglehet. Eger fele esetleg 4 kerekes szerkezetemmel lehetne.
Levelezz!
Steve, hej!
Jelezted: embert, mely becenevet jelent neked, nem kedveled. Rendben. De ez esetben e beceneved kellett lelned? Nekem becenevem engem jellemez, nekem nem ellenszenves.
Zene: Nekem rengeteg fekete lemezek hemzsegnek keretezett helyemen, 'flat'-emben. Ezeket egyszer 'cede' (esetleg 'lezer') lemezre kellene tetetnem. Jelenleg ezen 'cede' lemezeket szerezgetem be; szeretek dzsesszt (Weather R.), kedvelek nehezet (Händel), felteszek Cseh-t.
Jelen zeneszerkezetem remek egyed, szemem leszegve fejemre "szerelt" lebernyegek jeleznek: zene-emberek mellettem tesznek-vesznek, pengetnek meg kerepelnek. Szemem felfedve ezen embereket nem lelem!
Eszperente Gyermekek!
Rengeteg medve-gyermekkel esedezem, werk-helyemen elleptek esetek, bemennem e helyre s veletek lennem nem lehetett s nem lehet lesz egy keveset.
Jelentkezem esmeg, s megfelelek leveleket, lekezelek 'new' emberekkel s megnevettetlek benneteket. Kebelemre lelkek e teremben!!
'Pipesmoker'-etek
Elle!
Legyen kellemes est Neked! Belestem egy percre, mennem kell, tennem-vennem, fejemet kell rendbe szedetnem. Percem letelt. Ejh, be keserves ez. Egyszer lehet lesz rengeteg percem, jegyzek le rengeteg esetet mely velem megesett s lehet, szellemes lesz...
Helmer
Benz'rekesz tetszett rettenetesen! H
Belesnek, persze. De pl. nekem nem lehet belesnem rest-helyemen (e helyen fekszem le este, s kelek reggel), mert net-helyem nem ez.
Gyere rendszeresen, szemezz levelekkel, s jegyzetelj, leld benne kedved!
Reggelente rendszeresen kerekezem, de nem werk-helyemre megyek (lesd meg lejjebb!).
Felkelek, elmegyek egy menetre, testem verejt-cseppekben feredve befejezem. Testem rendbeteszem, s megyek: megkeressem kenyerem.
De ehhez vekker kelt fel engem negyed 6 'fele'.
pipesmoker!
Ezt nevezem!
Jelet tettem nem e helyre,
S Te ezt megneszelve,
Rengetegben megkeresel engem.
Kedves ez nekem!
Neked + Helmer -mesternek:
Elle egyszer vett egy csepp-szekeret.
S mert nem vezetett, tervbe vette:
lesz egy ennen szekere, s ezt
vezetve szerez meg 'smeretet.
Elment egy rengeteg kerekessel telt mezej're,
s szeme egy nem fekete egyeden megrekedt.
E'ltesebb lehetett, de ezen petty nem esett,
zsemle-test nyelve nem 'rep'-et lejtett, de szteppelt ezen.
Elle megvette. S mert eledele nem elegend'
elvezette egy helyre, melyen teletehette…
Teletehette? Nem, nem! Eledelt engedte bele fent,
de e nedv "benz-rekesz" mellett elcsepegett rendesen.
Mehetett mesterhez, szerel-helyre.
Mester megszerelte ezt, mert egyebeket….
meg egyebeket, s egyebeket … hetente rendszeresen.
Elle feje egyre termetesebb lett.
Egyszer megesett vele egy eset.
Lejegyzem, mert megnevettetett.
Ment egy este messze, messze,
Kelet fele, hegyekbe, de nem Egerbe.
Rendnek embere 3-s mellett lemeszelte.
Elle rebegett, s mentegetett:
"Vessen kelmed szemet e csepp egyedre!
Ezzel nem mehettem ezerrel!"
Ember szemet meresztett engedeelyre,
szerkezetre meg egyebekre, s elengedte: mehet!
Elle "key"-jel szerkezetet berhelte,
csepp szerkezet kehegett, berregett, de nem ment.
Rend-embernek lelke megesett:
"Kedveske, engedje meg megberregtetnem!
Fejfedelem vegye ke(')zbe,
s engedjen elhelyezkednem e csepp egyedben!"
Felettes rend-ember bekecmergett, s berregtetett.
Helyettese Elle szekere megett lesett,
keze helye Elle szekere-feneke lett,
s erejeket szedve, sebesen menetelt.
Elle szekere egyszer "felnevetett".
Felettes rend-ember: hess! Fejre fejfedele.
Elle bereppent: meleg szerep/hely-csere.
Helyettes keze+szeme: tenger fekete szemcse belepte.
Nevetnem kellett.
Rend-emberek tettek nekem segedelmet!
S mellette: keze beszennyeztetett!
De helyesek ezek!
Megleltem leveledet. Testedet rendesen edzed?
Reggelente felkelek, s esetleg werk helyemre kerekes szerkezettel megyek.
Nem tekerek eleget, mert testem nedvet nem enged. Werk helyemen kerekes mezben nem lehetek. Te rendesen tekersz?
Jelentkezz. Leveledet lesem.
Eszter
Leveledre felelve:
Nem kedvelem egy cseppet sem gengsztereket. Keserves helyzetbe esett emberek feje felett fedelet elvesznek, s nem helyes ez. Fekete leples ember ezeket tegye: kellemetlen helyre helyezze el, rengeteg szeptemberre.
De nem leszek ember, mely perel.
Megleltem leveled, s erre felelve: nemem Eszter neme. Nem jelentem meg egyetlen egyszer sem, mert nem lehetett. De elteltek percek, s belestem. Rengetegen lettetek, s ez remek.
Rettenetesen kedvelem kerekes szerkezetemet. Esetleg elmehetek Veletek kerekes szerkezeteket tekerve Szentenre, esetleg Eger fele?
De persze egy esetben: fellegek leve nem csepeg, kellemes meleg legyen.
Leveledet lesem.
Eszter
Ej, ej, lelkesen werkelek telepemen, s nem keresem kedvenc eszperente helyemet! Nem helyes!
Zene? Rendben! E nevet felettem (fekete ember, zene-szerez, szeme nem rendes) nem szeretem, ellenben dzsesszt kedvelek. Lehet negyven esztendeje felvett, esetleg egy -- hm, semleges.
Lemezeket veszek, szerzek, keresek -- nem egy leledz nekem helyemen, de ezer (egy cseppet kevesebb)! Egyet-egyet felteszek s lelkem repes: ez kell nekem!
Steve! Szerencse ez neked (esetleg nem?? ;) ), mert engem werk-helyemen lelsz, szemem rendre meresztgetem 'kepernyemre'.
Cseh szekeret nekem 'es' vezetnem lehetett, ez persze nem gyermek (120) leve, meg szemezgettem jelen cseh szekerekkel. Jelen szekerem lejjebb-lejjebb meglelheted, beleszerkesztettem e helyen egyszer s egy ember megfejtette. Jelzem: nekem kerekes szekerek nem jelentenek rengeteget, engem 'elcepelnek' helyekre, egyebet nem. Nekem nem ez kedvenc text-elemem.
Remek zene ellenben lehetne text veled.
Kedvesemnek egyszer lengyel szekeret szereztem, de nekem nem lehet: nem lenne benne helyem, meg rengeteget megyek. Nem egyszer szerbeken keresztbe. Lebetegedne: kellemetlen lenne (enyhe esetben!).
Cseh szekeret vezetek, neve nem megy eszperente nyelvben. De szekerem megyen, nem gyenge, keveset nyel. Benne remek zene: lemezek kellemesen zengnek (rengeteget fektettem bele). Szeretem!
Szekeres Steve!
Nem, nem, kezdetnek nem gyenge. Jeles!
Elvem kerekes szekerekre: mesterember keze rendszeresen keneget s keres benne jellegzetes helyeken rendellenest - nem leszel szekereddel kedvetlen.
Lengyel kerekes cseppet nem egy emberem vett, de rengeteg kellemetlen esetet szenvedtek el. Nem megy, leesnek szerkezetek, ehh, nem kell elemeznem, he?
Kedves Helmer! Egy perce eszem jelzett egyet: neked 'e'ppen veres kell? Ez nem kevees 'e'geeny! Nem egy, nem hetes, de rengeteg heteken kerestem eme lengyel kerekes szerkezetet: Vettem reggelente Expressz-t, s tele-rebegve jelentkeztem szekeres emberek (rendesek meg nem rendesek) fele, s elmentem helyekre.
Egy sem (kerekes szerkezet, persze ;) ) tetszett! Egynek leesett kereke, emegynek meg segge ereszkedett meg, s egynek ....eh, nem jegyzetelem!!! Rengeteg percem elveszett! Nem egy emberhez mentem remek kerekes szerkezetemmel, s kertes helyeken ezen szekeres emberek szeme s esze percentet le nem engedett! Ezen nevettem!
Ezen lengyel kerekes szerkezet, melyet kedvesemmel/nek vettem, egy hete egy szerkezet-kertben helyeztetett el. Egy este, mentem kedvesemmel estebeedelve, s szemem jelzett: egy remek szerkezet! E helyen rengeteg Mercedes meg neves-nemes szekerek hemzsegtek, e lengyel szerkezetecske mellett! Nevettem! Eszem jelezte: ez est-ember szerkezete! De nem, nem! Egy nem fekete 'peper' helyezkedett el eleje fele, jelezve jellegzetesen: e szerkezetet megveheted!
S reggel meglett. E szerencse-mese nekem kellemes. Ezer medve-gyermek!
Remek Helmer-mesterem!
Remek, e texteket meglelted. Ezen emlegetett webhely be lett helyezve egy lelkes ember kezdte jegyzetbe. Neked egy e-levelemben megjelentetem e webhelyet. Legyen ezer szerencse veled s lelj lengyel kerekes szerkezetet! Esetleg elmehetsz e helyre next week, velem s kedvesemmel.
Lengyel szekerek, hej!!!
Te cekkeres!
Felkeltetted eszemet, s megkerestelek eme emlegetett textben. Rengeteget nevettem gyenge/szebb nem-egyedek cekkerbe helyezett s cepelt elemeken.
Te persze nem ezt teszed: jelezted.
E textbe beletettem egy gyenge jelzetet.
Kedves Pipesmoker!
Nekem kellene egy lengyelek tervezte egerek teher-szerkezete, veres (red) nem elder, legyen: ten esztendeje kereken. Merre leend e webhely melyen e szerkezet kedvesei csevegnek? Nem lelem!
Segedelmedre: tenx
Helmer
Gyermekek, melyeknek nyelve eszperente! Kellemes hetet s endet.
Jeleznem kell kedvesemnek, s megjelenek e helyen, neked jelezve: megfelel-e.
Keveset kerekezve: meglehet, mert estefele meg kellene jelenn'e' egy 'new' helyen. Kerekes szekeret vettem egy hete (teenyleg egy hete) kedvesemnek, ezen nevet te egyszer lejjebb jelezted nekem: "egerek teher-szekere"). Nekem s kedvesemnek ezen szerzet esmeretlen, s e 'new' helyen e szerkezet szerelmese lesz rengeteg ember. Ezen emberek e helyen ('E'ndex-ben) szervezkedtek s ezekre leltem egeremmel. Fergeteges szerencse! Meglehet: ezen emberek segedelme egyszer kellhet.
Rengeteget kerekezve: + egy hetet kellene tervezned.