Akkor sikerült leszűkítenem a kérdést: Sony HC90 vagy Pana GS200???
Szerintem mindkettő nagyon jó kamera (mennyire súlyos a GS200-as képstabilizátorának "hibája"?), egyikkel sem járok rosszul, de azért mégegyszer akkor utoljára megkérdezem a hozzáértőket:
Már az éjszaka teszi:) Szóval természetesen az a jó, ha optikai képstabilizátor van a kamerába (O.I.S.).
Találtam egy rendes oldalt és ott leírja, hogy az ujakba is /140,150,200/ S.I.S.-t raktak sajnos :( Így már nem is vagyok olyan lelkes. Bár lehet javítottak rajta.
Gs-140 et vedd meg! 120-nak tényleg szar a képstabilizátora. Nem egy motor, vagy elektronika stabilizál benne hanem egy digitális program, aminek a hátrányai: Zoomoláskor és sötétben nem müxik :(
140-ben már elektronika dolgozik. Persze ez nem tuti, hisz még nem próbáltam. 190-200 között hozzá lehet jutni.
Hmm. Igazából nem tudok erre kérdésre felelősségteljesen válaszolni, ugyanis nincs viszonyítási/összehasonlítási alapom (kezdő vagyok még etéren). Igaz kicsit zajos a kép, de nem emiatt lesznek álmatlan éjszakáim, nem zavaró. De szerintem ebben az árkategóriában mindegyik típusnál van kisebb-nagyobb képzaj lámpa fénynél. Szal' egyáltalán nem bántam meg. Eredetileg Pana GS11-et akartam venni még tavaly (asszem az is 100körül volt), ahhoz képest tuti jó vétel a HC19 110ért (egy korábbi hozzászólásban olvastam ugyanis, hogy a Pana-nak műanyag mechanikája van és elég gáz a kép.stab.) Szerintem.... :)
Klaslow: Megmondom őszintén, még az első "töltettel" megy a gép (szerdán vettem), így nemtom megmondani mennyit bír. De én is kicsinek találtam a gyári NP-FP30 -as akksit, így vettem hozzá pluszba egy NP-FP70 -est, ezzel állítólag 4 órát bír (1360mAh-s). Igaz elég szép darab a 70-es akksi (kb. 2x akkora mint a 30-as), erősen kilóg, dehát kihajtott LCD-nél kit érdekel... :))
...... ja és otthoni (szobai) felvételekre szeretném használni. Semmi extra elvárásom nincs, csak családi videozásra kellene. Ajánlott készülék?? (HC-19)