urak! Ma ismét kimentem a Fabrika Italiano szalonba,zsűrizni a gépet,hátha találok valamit ami nem tetszik.
Találtam. Az első sárvédő pereme ,az első ajtók felőli részen nincs eldolgozva.Cakkos,ahogy a présgép kiköpi .Ugyancsak,majdnem itt,ahol ez a lemez hozzásimul a küszöbhöz,egy öklömnyi fedetlen üreg tátong,pont a krék mögött,ahová a szutyok,és sár fel fog rakódni.Aztán a merevítők áttöretei mind sorjásak,de ez majdnem minden hol.Az alvázvédelem változó vastagságú,de csúnya kivitelezésben.Hát,ezek után bementem és néztem egy Seat Leon-t,mert erre még van pénzem.Az Alteára meg nincs.
-Tényleg nagyon szép autó a Linea,de nekem kezd oly Dacia-s (régi)filingem lenni tőle. Remélem nem haragusztok meg ezért,de kicsit kiábrándultam ismét az olasz egyébként sem híres precizitásból., A sárvédőszegélyt azért nézzétek meg több példánynál is,de kettő egyforma kinemdolgozást nem fogtok találni.
Koszonom a gyors valaszod, a nyilt off road nagyon tetszett:), ha barmi van meg a kocsival megkoszonom ha leirod, meg oszig sok tapasztalatott varok, ha jo ha rossz,
Zörgés nincs, rossz úton azért hallani ahogy dobol a kerék (de mivel nem a Magyarország nevű nyílt off-road pályán laksz, így ez nem érint) Szélzaj 130 körül már akad (mondjuk ezt a tükrök kiképzése ránézésre mutatja - szép de a szelet kavarja) A fülke hangszigetelése amúgy rendben van. Az ülések tisztítására visszatérek jövő tavasszal :) de szerintem a bőr felárából 20X kitisztíttatom szakival. A Tjet fogyit meg csak addig sokallod míg el nem mész tesztvezetni ;)
uj vagyok meg itt, most kulfoldon vagyok de osszel szeretnem lecserelni a kocsimat fiat lineara, irjatok sok tapasztalatott, mar akinek van, pl zorog e valami a kocsiban( engem spec nagyon zavar) fogyi latom nem tul alacsony az 1.4 t-jet nek de sebaj,
menetzajok milyenek futomu,szelzaj? pedalok pl kuplung kemeny, puha? valto? ulesek? tisztitasa a vilagos uleseknek?vagy tisztantartasa? elore is koszi.
CSAK EGY PÉLDA, de rengeteg féle van. A radart meg a legolcsóbb xar is jelzi 2-300 méterről, ők képet készíteni, mérni 40-50m-ről tudnak vele - így lassítani ez esetben is van idő...
Látom megint a fogyi a téma, így ide teszem az én T-jetem első 500 km-es fogyasztását: 7,23 litykó. Lehet hogy könnyű lábú vagyok az az oka, de nekem ennyi lett. Kipróbáltam a tartós 3000-et, volt benne lakott terület is, és természtesen néha kóstolgattam. Imittó27 fogyasztása autópálya és Budapest, az enyém pedig főutvonal és vidéki település, tehát 50 és 90 + néha vágta. Így úgy tűnik tartható lesz a 7 liter később, és tényleg vigyorogva vezetek. Csak az ülésnek kellene egy kis oldaltartás, mert amerre én járok ott elég kanyargós az út.
Nincs olyan út,ahol a 120LE-t ki lehetne használni.Ha meg van,akkor ott a KÉKEK lukasztgatják lézerrel az autóinkat.Épp a minap beszélgettünk a srácokkal a melóhelyen,hogyan lehetne zavarni a mérésüket!Mert ugye az autósok detektálják a kis kütyüikkel,de én egy jóval erősebb sugárra gondoltam visszairányban.A berendezés adott,csak baromi erős a sugár. Egy szórólencsével pedig a támadás irányát 70-80fokosra lehet kiszélesíteni.
Persze cimbim mondta hogy ne sokalljam, neki a benzines Mondeo simán harapta a városi 10-11 litert és abban nem ült kéjes vigyor az arcára mikor gázt adott :))))
Nem állítólag, biztos. Nekem most épp 8,1-et mutat, de ebben van autópálya stabil 130-al Bp.-Gyöngyös-Bp., illetve Gyöngyösön és környékén a szaladgálás 4 napig. De ha nem mozdulok ki pestről is max 9-9,2 - és nem győzöm hangsúlyozni: nem sokallom, mert cserébe sokkal kultúráltabban mozog, mint a néhai mjet GP-m. Persze a 120 tagú ménes nincs kihasználva május 1 óta, max 1-2 előzésnél vannak mind befogva de akkor élmény :)
Ha tudnád hogy ba...a a csőröm a a k-rozsda! 1,4-es szívót veszek valószínű.Barátkoztam azért a minap az Altea-val is,de a zsebem kicsi hozzá,pedig nagyon tetszik.A másik hogy az Altea állítólag szereti a benzint!!!Nem kicsi,nagyon. . . ezt valaki már mondta!!
Lehet hogy marad a Fabrika Italiano Automobili Torino 1,4 Dinammicseszkij abtomobil+ digitalnaja légkondicionlnaja szisztyema+ globalnaja szeisztyema,reverznij radar.EnnyiJa és kifelé nyíló ajtók!
A mélynyomót beszerelés ugrik, fontosabb motyóba ölöm a forintot...szóval eladó sorba kerül :)
ELADÓ 1 db. Fiat Punto II gyári mélynyomó, említett típusba csont nélkül bemegy, bármilyen egyéb autóba a felfogatási pontokat meg kell oldani. Előnye - amellett hogy méretéhez képest hihetetlenül jól szól - hogy hasznos teret a csomian nem foglal. Aktív mélynyomó, benne van az erősítő is! Irányár 28.000.- forint
Lenne valamelyikőtök oly kedves, hogy lemérné nekem a méreteit a hátsó ablaksötétítőnek??? KIHÚZVA: szélesség felül, szélesség alul (+ a vájat szélessége amibe belemegy) és a magasság. Előre is nagyon köszönöm! Ha normális árat mondanak rá, megpróbálom beszerezni a szalonban és beaplikálni egy GP-be :-)))
Illetve, imitto, neked volt GP is,: a hátsó ablak "szöge" mennyivel lehet laposabb a GP hátsó ablakénál?
Önálló talihoz itt még karcsú a létszám (de szép lassan combosodik), ellenben igen jó kapcsolatot tartunk a testvér "csapotthátúakkal" (ugyanez náluk a Lineára "lépcsőshátú" tesók), velük most van valami közös tali tervezve: GRANDE PUNTO :) Szerintem talis témákkal a közös szervezés nem árt, az autók műszaki alapja is hasonló, így mindkét topicban érdemes utánaolvasni dolgokba. És ha Linea kapcsán bármi friss dolog van, had jöjjön...
A TJethez külön grat, nekem mióta megvan szívem csücske...minden előzés egy élmény - persze most a zero tolerance kicsit belerondít a dologba :(
Cicásításnak egyenlőre csak felnicserén gondolkozom (hallod, Berigazek2, lehet lesz egy garnitúra sérülésmentes gyári 16-os felnim eladó, csak szánjam rá magam a MOMO-ra), a fehér vashoz kinéztem egy polírozott peremű fekete MOMO cuccot...de szerintem te spoilerekre gondolsz, azt még nem láttam hozzá, de a http://www.auto-tuning.hu/ oldalon érdemes szétnézni. A legjobb műanyagos, elmondod mi az elképzelés és megcsinálja. Illetve tuning gyanánt még a zene...elkelt a család Punto II sporting-ja, előtte azért kiköltöztettem belőle a gyári aktív mélynyomót - gyakorlott fiatosok tudják, a hátsó kerékjárati ív fölé illeszkedik, hasznos teret nem foglal, de sokat dob a hangzáson. Kicsit más a méret, de befaragjuk...
Zalaegerszegen vagyok Linea-van!T-jet!Sokat töprengtem de jó választás volt!!
4000km van benne kicsit még eszik 8.9 de nem kimélem,korrektül használom.Megy mint a dög!!Kanizsán vettem a Primoautónál minden pozitív,árak emberek hozzáállás megbecsülik a vásárlót stb.Nem akarom fényezni őket de sok negatív tapasztalatom volt más kereskedésekkel ezért érzékeny vagyok.
Ha kell bárkinek segítek!!
Hol van a Linea találkozó?Csináljunk csapatot vagy ha van csatlakoznék!!
Ha van ötlet a csinosításhoz várnék ötleteket.Elefántcsont /pezsgő/ az enyém!!
...örülünk,ha esetleg segíthettünk neked a választásban,de hidd el nekem SEMMI bajom a Lineámmal a kis Multijettel,olvasd el az összes hosszászólást a kezdetektől...:)))
tudom,hogy sok van belőle,de választ adhat sok kérdésedre:))))
Természetesen igazad van sok dologban,de leginkább abban,hogy a Fiat nagyon is jó autó! Hát nálam nem túl sokan szőrözősek a gépészeti dolgokban,de abban ha hiba van,nem állom meg szó nélkül.Talán nem a repülésben kellene dolgoznom ahoz,hogy ne vegyem észre ezeket a felületi rozsdákat.Már kaptam pár egészen jó ajánlatot a márkakereskedőktől,és az Ibizát is tisztességesen beszámítják majd. Csak nehogy aláhasaljanak,mert ennek nincs felületi oxid a kipu-ján. (sem) Majd pár év múlva kiderül,jól választottam-e.