Üzemmeleg állapotban leengeded a vizet, átmosatod hideg vizzel, közben nézed hogy egyformán hűl-e le minden része, ha nem akkor el van tömődve. Az átmosás sem hozta ki nálam, sőt, kivéve sem lehetett megtisztítani. 25-35e az eredeti.
Adott egy 2008.10 havi Passat Variant (2.0cr tdi, dsg). Egy hónapja került hozzám az autó. Kb egy hete vettem észre, hogy hosszabb út után (1,5-2 óra) szinte forró a kulcs, mikor leállítom. Fél órás út alatt szinte semmi. Mitől melegedhet? Hibakód nincs.
Sziasztok! Érdeklődnék hogy passat b6 olyan gondom van hogy jobb oldalt hideget fúj bal oldalt meleget.Találkozott már valaki ilyennel?Mi lehet a gond? Előre is köszönöm a segítséget.
Én ma mértem egy utamat Komáromból haza Törökszentmiklósra a 13-as, M1, M0, ott soroksári tesco-ban egy kis megálló, M5, 405-ös, 4-es. A pályán 130 tempomat a többin 100-110 tempomat, az M1-M0 találkozásánál 110km/h volt az átlag sebesség itthon már csak 93km/h volt mert elég nagy volt a forgalom, de azért egészen jó tempóban jöttem. A teljes táv 230 km volt és 4.7l/100km lett a fogyasztás! Az autó egyébként üres volt és a klíma AUTO-n ment A/C off-ban.
(kúton mérve általában is pontos szokott lenni a kijelzés, de az egy etapos mérés még pontosabb)
Budapesten keresek!Olyan szerelőt aki ért is a tdi hez😊Ja az 5 kilot csak zárojelben írtam magyarul ne húzzanak le!Mint a szakszervizek!Lajikusként kérdezem hogy mi az a üza?☺valami elektromos probléma?vagy alapjáratszabájzó vagy részecskeszűrő?Olvastam egy régebbi hozzászólást mégpedig hogy valaki azt mondta hogy azert emeli meg a fordulatot mert tisztítja az autó a részecskeszűrőt!Nálam tuti nem ez a probléma mert vagy 1 hónapja kezdte el és azóta egyre sűrűbben csinálja és amikor felemeli a fordulatot akkor bekapcsol egyből a ventillátor!Mintha hűteni kellene a motort ugyanakkor meg az olaj hője meg stabilan 90 fok!
Ez lehet több minden, üza probléma elsősorban. Helyileg Pesten keresel szerelőt, v merre? Öt kiló az 500 ft v 500e? Egy diag 2-3-5e ft, kiolvasás, ha keres is valamit akkor 2x annyi. Ha márkaspec, akkor lehet megint egy kicsivel több.-)
Sziasztok!Tudom ez passatos oldal de hatha valaki tud segiteni!Van egy 2009 es 1.9tdi 77 kw os Golf 5 variantom!355e km van benne de csak autopalyan hasznalom.Lenne egy kerdesem
Alapjaraton a motor egy kicsit berangat de alig eszrevehetoen es utana szinte rogton felmegy a fordulatszam 1000 es 1100 koze.hidegen is es melegen is csinalja de mostanaban egyre gyakrabban..nagyon zavaro.bar az auto ereje ugyan ugy meg van es egyatalan nem fustol Valakinek valami otlete?meg nem vittem szerelohoz se diagnosztikara tud valaki megbizhato tdi vw szerelot aki nem huz le egybol 5 kiloval csak azert mert nemet a rendszamom!bocsi de nem ir ekezetet nem tudom miert..a valaszokat elore is koszonom
Szia! Én júliusban vettem egy B6-ot, 2009. évjárat 2.0 CR TDI. Mo-i, VW-nél végig vezetett szervizkönyv, (digitális bejegyzéseit is láttam) 1 gazda, 126e km. A műszaki a téli nyári kerekek átszerelése is a vasarlas helye szerinti kereskedesben. Azt gondolom ilyen 100 évente 1x történik az emberrel. Hasznalat varos-főút-pálya. Fogyi 4.4 a legkevesebb, város 6-7 között, pálya 140 tempomat 5,6-5,8. Nekem megfelel a dinamikája, 6-ban is képes gyorsulni. Én évente le fogom dobni az olajat, míg be nem melegszik kíméletesen hajtom, dinamikusabb pálya utan kicsit hagyom ketyegni. Eddig nincs panasz hiba, vásárlás utan szűrők olaj cserélve. Én szeretem, ahogy a gyerekek is mert hely van benne elég.
B7-ben a Sign Assist táblafelismerő külföldön működött, de itt "nem áll rendelkezésre". RNS 315 van benne, vszínű ennek a szoftverét kellene frissíteni? Van valakinek ilyen?
Adott egy b7 2013-as passat trendline felszereltséggel. Tudja vki h hogyan tudok bele kihangosítót varázsolni? Azt hiszem alap fejegység van benne. Van-e mikrofon előkészítése?
Arra készülj fel, hogy ez egy "réteg" autó, ezért nem biztos, hogy rögtön egy jó állapotú autót fogsz találni. Én júliusban kezdtem el keresni CC-t és 2 hete sikerült olyat vennem ami megfelelő volt a számomra(igaz, én mindig festékvastagság mérővel mentem és a DSG is feltétel volt nálam). A 2.0 CRTDi alapból jó motornak számít, normális minőségű olajat és szűrőket meg kell neki adni 15 ezer km-enként, és nem lesz gond. Ha sokat jársz vele városban időnként ki kell vinni orszagútra/pályára, hogy tisztuljon a részecskeszűrő, mert az húzós történet, ha ahhoz kell nyúlni. Ha van kapcsolatod márkaszervízben, mindenképpen informáld le mielőtt megvennéd! Még egy dolog: ha DSG-s autót vennél, akkor abban 60 ezrenként kellett/kell olajat és a szűrőt cserélni, ha ezt nem csinálták meg akkor hagyd ott azt az autót.
Én a 2 hét alatt rossz tapasztalatot még nem gyűjtöttem vele, remélem még sokáig így marad! Nem bántam meg, hogy ilyet vettem.