Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rolanda6 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 9299

Radiátorhoz ki kell szedni műszerfalat ha jól tudom? Hát nem kis munka lesz.Klímábol a gázt is le kell engedni vagy nincs hozzá semmi köze?

Előzmény: mikro10 (9296)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.11.10 0 0 9298

Most hogy mikro10 írta a fejegység dolgot én is visszagondoltam, főleg akkor melegíti ha CD-t hallgatok, ha csak rádiót akkor nem annyira észrevehető.

Én ritkán megyek hosszútávot vele, de tény hogy melegíti egy idő után.

Előzmény: zsola84 (9297)
zsola84 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 9297

Köszönöm Neked és mikro10-nek a válaszokat.

Előtte 3,5évig is egy 3c-s Passatom volt (1,9pd-vel), ott nem volt ilyen jelenség. Vagyis megvételkor itt sem, csak most vettem észre...

1,5 hete óracsoportot cseréltek (nagy mfa), lehet ott csináltak valami "rosszat"? Beszéltem velük, szerintük nem függhet össze a dolog.

Előzmény: BEEP-TFSI (9293)
mikro10 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 9296

Üzemmeleg állapotban leengeded a vizet, átmosatod hideg vizzel, közben nézed hogy egyformán hűl-e le minden része, ha nem akkor el van tömődve. Az átmosás sem hozta ki nálam, sőt, kivéve sem lehetett megtisztítani. 25-35e az eredeti.

Előzmény: rolanda6 (9288)
mikro10 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 9295

Nekem ugyanez volt. Régebben irtam. Ha egyedül mentem észre se vettem. Nyáron se.-)

Vw szerviz se boldogult vele, 2 nap. Aki eljött onnan, az megtalálta a hibát.-)

A radiátor volt félig eltömődve.-)

Előzmény: rolanda6 (9288)
mikro10 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 9294

Fűti a fejegység...

Előzmény: zsola84 (9292)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.11.09 0 0 9293

Nálam is melegszik, de forrónak nem mondanám, szerintem nem probléma.

Előzmény: zsola84 (9292)
zsola84 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 9292

Sziasztok!

Adott egy 2008.10 havi Passat Variant (2.0cr tdi, dsg). Egy hónapja került hozzám az autó. Kb egy hete vettem észre, hogy hosszabb út után (1,5-2 óra) szinte forró a kulcs, mikor leállítom. Fél órás út alatt szinte semmi. Mitől melegedhet? Hibakód nincs.

Viktorinogsz... Creative Commons License 2016.11.09 0 0 9291

A klíma reset mikéntje (kombináció) miatt tettem be. Nálam is működik, mondjuk a problémámat nem oldja meg. Egy próbát megér. 

 

Előzmény: rolanda6 (9290)
rolanda6 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 9290

Nem ilyen a klíma panel hanem egyel újabb.

Előzmény: Viktorinogsz... (9289)
Viktorinogsz... Creative Commons License 2016.11.09 0 0 9289
Előzmény: rolanda6 (9288)
rolanda6 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 9288

Sziasztok! Érdeklődnék hogy passat b6 olyan gondom van hogy jobb oldalt hideget fúj bal oldalt meleget.Találkozott már valaki ilyennel?Mi lehet a gond? Előre is köszönöm a segítséget.

Octi19 Creative Commons License 2016.11.08 0 0 9287

Én ma mértem egy utamat Komáromból haza Törökszentmiklósra a 13-as, M1, M0, ott soroksári tesco-ban egy kis megálló, M5, 405-ös, 4-es. A pályán 130 tempomat a többin 100-110 tempomat, az M1-M0 találkozásánál 110km/h volt az átlag sebesség itthon már csak 93km/h volt mert elég nagy volt a forgalom, de azért egészen jó tempóban jöttem. A teljes táv 230 km volt és 4.7l/100km lett a fogyasztás! Az autó egyébként üres volt és a klíma AUTO-n ment A/C off-ban.

(kúton mérve általában is pontos szokott lenni a kijelzés, de az egy etapos mérés még pontosabb)

 

Előzmény: Törölt nick (9286)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 -1 0 9286

mindket (2012)2.0 crtdi 140le dsg passat 7 variantom detto 5.5-6.5l-t eszik vegyesen.

bmw (2012evj)2.0 143le 8sebesseges automatam 5-5.5l-t evet ugyanugy,ugyanott..

viszont kategoriakkal jobb auto a passat barmennyire fura,sokkal kenyelmesebb,porgosebb,hasznalhatobb....

Nem is lessz tobb bomos,,,,,b8 lessz a kovetkezo ,de meg per pill nagyon draga ez a highline exclusive mindennel tele amilyen a mostani b7.

Előzmény: Octi19 (9254)
kmnyt1 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 9285

Helló!

 

Érdeklődnék, hogy 2006-os Golf 5-nél (1,9 Tdi BXE motorkód, DSG váltóval) van-e a hűtővíznél több termosztát vagy csak egy?

Mert nem megy fel a víz 70 fok fölé hosszú távon sem.

 

2011-es 2,0 crtdi dsg váltóval volt ugyanilyen hiba, de ott az automata váltónál volt egy csőtermosztát és annak cseréje megoldotta a hibát.

 

 

Köszi

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 9284

Ezt pedig az eltomodott dpf csinalja sztem a suru regeneralasokkal..

Előzmény: TasiMotyi (9282)
mica-r Creative Commons License 2016.11.06 0 0 9283

Logikusnak tűnhet hőmérő hiba, vagy ventillátor vezérlő hiba. Diagnosztika kellene

Előzmény: TasiMotyi (9282)
TasiMotyi Creative Commons License 2016.11.06 0 0 9282

Budapesten keresek!Olyan szerelőt aki ért is a tdi hez😊Ja az 5 kilot csak zárojelben írtam magyarul ne húzzanak le!Mint a szakszervizek!Lajikusként kérdezem hogy mi az a üza?☺valami elektromos probléma?vagy alapjáratszabájzó vagy részecskeszűrő?Olvastam egy régebbi hozzászólást mégpedig  hogy valaki azt mondta hogy azert emeli meg a fordulatot mert tisztítja az autó a részecskeszűrőt!Nálam tuti nem ez a probléma mert vagy 1 hónapja kezdte el és azóta egyre sűrűbben csinálja és amikor felemeli a fordulatot akkor bekapcsol egyből a ventillátor!Mintha hűteni kellene a motort ugyanakkor meg az olaj hője meg stabilan 90 fok!

De ezt akkor is megcsinálja ha hideg a motor..

mikro10 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 9281

Ez lehet több minden, üza probléma elsősorban. Helyileg Pesten keresel szerelőt, v merre? Öt kiló az 500 ft v 500e? Egy diag 2-3-5e ft, kiolvasás, ha keres is valamit akkor 2x annyi. Ha márkaspec, akkor lehet megint egy kicsivel több.-)

De ehhez még nem kell vw-s sztem.

Előzmény: TasiMotyi (9280)
TasiMotyi Creative Commons License 2016.11.06 0 0 9280

Sziasztok!Tudom ez passatos oldal de hatha valaki tud segiteni!Van egy 2009 es 1.9tdi 77 kw os Golf 5 variantom!355e km van benne de csak autopalyan hasznalom.Lenne egy kerdesem 

Alapjaraton a motor egy kicsit berangat de alig eszrevehetoen es utana szinte rogton felmegy a fordulatszam 1000 es 1100 koze.hidegen is es melegen is csinalja de mostanaban egyre gyakrabban..nagyon zavaro.bar az auto ereje ugyan ugy meg van es egyatalan nem fustol Valakinek valami otlete?meg nem vittem szerelohoz se diagnosztikara tud valaki megbizhato tdi vw szerelot aki nem huz le egybol 5 kiloval csak azert mert nemet a rendszamom!bocsi de nem ir ekezetet nem tudom miert..a valaszokat elore is koszonom

Fabricio78 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 9279

Szia! Én júliusban vettem egy B6-ot, 2009. évjárat 2.0 CR TDI. Mo-i, VW-nél végig vezetett szervizkönyv, (digitális bejegyzéseit is láttam) 1 gazda, 126e km. A műszaki a téli nyári kerekek átszerelése is a vasarlas helye szerinti kereskedesben. Azt gondolom ilyen 100 évente 1x történik az emberrel. Hasznalat varos-főút-pálya. Fogyi 4.4 a legkevesebb, város 6-7 között, pálya 140 tempomat 5,6-5,8. Nekem megfelel a dinamikája, 6-ban is képes gyorsulni. Én évente le fogom dobni az olajat, míg be nem melegszik kíméletesen hajtom, dinamikusabb pálya utan kicsit hagyom ketyegni. Eddig nincs panasz hiba, vásárlás utan szűrők olaj cserélve. Én szeretem, ahogy a gyerekek is mert hely van benne elég.

Előzmény: 1.3 JTD (9269)
Roberto.11 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 9278

rcd 310

Előzmény: mikro10 (9277)
mikro10 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 9277

Milyen a fejegység?

Előzmény: Roberto.11 (9275)
mikro10 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 9276

Sziasztok!

B7-ben a Sign Assist táblafelismerő külföldön működött, de itt "nem áll rendelkezésre". RNS 315 van benne, vszínű ennek a szoftverét kellene frissíteni? Van valakinek ilyen?

Roberto.11 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 9275

Sziasztok

Adott egy b7 2013-as passat trendline felszereltséggel. Tudja vki h hogyan tudok bele kihangosítót varázsolni? Azt hiszem alap fejegység van benne. Van-e mikrofon előkészítése?

sanaxxx Creative Commons License 2016.11.03 0 0 9274

Na de  legalább akkor "ingyen" megoldódott a probléma:)

Előzmény: mohaigabor (9273)
mohaigabor Creative Commons License 2016.11.02 0 0 9273

Hát végül csak az volt a gond hogy fel lettek cserélve, ráadásul mindkét oldalon..

(még szerencse hogy a fóliás megesküdött hogy tuti nem cserélte fel őket... nevetséges!)

Előzmény: sanaxxx (9198)
1.3 JTD Creative Commons License 2016.11.02 0 0 9272

Csak manuális váltóval nézem őket,DSG től félek,pont azért amit írtál,hogy nem tudni az előző gazda hogyan tartotta karban.

 

Előzmény: SrFactory (9270)
István L Creative Commons License 2016.11.01 0 0 9271

Sziasztok Istvan L vagyok van egy b6 passatom a muszerfalon halvanyulnak el a szamok mi lehet az oka koszonom a hozaszolasokat

SrFactory Creative Commons License 2016.11.01 0 0 9270

Arra készülj fel, hogy ez egy "réteg" autó, ezért nem biztos, hogy rögtön egy jó állapotú autót fogsz találni. Én júliusban kezdtem el keresni CC-t és 2 hete sikerült olyat vennem ami megfelelő volt a számomra(igaz, én mindig festékvastagság mérővel mentem és a DSG is feltétel volt nálam). A 2.0 CRTDi alapból jó motornak számít, normális minőségű olajat és szűrőket meg kell neki adni 15 ezer km-enként, és nem lesz gond. Ha sokat jársz vele városban időnként ki kell vinni orszagútra/pályára, hogy tisztuljon a részecskeszűrő, mert az húzós történet, ha ahhoz kell nyúlni. Ha van kapcsolatod márkaszervízben, mindenképpen informáld le mielőtt megvennéd! Még egy dolog: ha DSG-s autót vennél, akkor abban 60 ezrenként kellett/kell olajat és a szűrőt cserélni, ha ezt nem csinálták meg akkor hagyd ott azt az autót.

Én a 2 hét alatt rossz tapasztalatot még nem gyűjtöttem vele, remélem még sokáig így marad! Nem bántam meg, hogy ilyet vettem.

Előzmény: 1.3 JTD (9269)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!