Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

spurrik Creative Commons License 2013.08.19 0 0 6939

Szia.Kuplug légtelenítés,,valószínű elmehetett a cső ami a váltóba megy.Nekem ez volt a gond hamar orvosolták.Nézd meg fogytán-e az olaj.Sikert.

 

GARFIELD Creative Commons License 2013.08.19 0 0 6938

Nyomás szabályzók? (Túlnyomás, alacsony nyomás) kapcsolnak, illetve működnek?

Előzmény: Victorius83 (6934)
borász22 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 6937

Hello mindenkinek!

 

Olyan gondom van a Renault traficommal (2005 2,5 dci 9 szem. 208000 km) hogy egyik reggel nem vettbe semmilyen sebességet. Előző este minden rendben volt. Csak akkor vette a sebességeket ha nem járt a motor. Aztán a szerelőm tanácsára bal lábbal visszahúztam a kuplungot egy kicsit és azóta is jó a váltó igaz, hogy az egyes egy kicsit recseg de az ilyen volt előtte is.

 

Szerintetek hozzá kell nyúlni a váltóhoz most  vagy járhatok vele tovább és ha újra előjön a hiba akkor orvosolni a gondot.

Valami hidralikát kellene cserélni.

Köszönöm előre is a segítséget!

vargamunka Creative Commons License 2013.08.18 0 0 6936

hívj csak ha tudok segítek....

Előzmény: Atrafis (6933)
vargamunka Creative Commons License 2013.08.18 0 0 6935

köszönöm beszéltünk :)

üdv :

Előzmény: Atrafis (6933)
Victorius83 Creative Commons License 2013.08.18 0 0 6934

Sziasztok!

A következő dologban kérném a segítségeteket.

 Adott egy 2006-os Renault Trafic. A klímával van egy kis gondom. Amikor bekapcsolnám a klímát az ac gomb mellett világít a visszajelző led, de a kompresszor nem indul el. Először azt hittem azért nem megy, mert nincs benne gáz. Elvittem klímáshoz. Feltöltötték gázzal, mert üres volt. Akkor derült ki, hogy más baj is van. Leszedték a tápcsatit a kompresszorról és műszerrel megmérték. Semmi feszültség nincs. Elvittem autóvilles szerelőhöz. Ő sem tudott semmit csinálni, mert állítólag a kábelek rendbenn vannak ( folytonosság méréssel csinálta ) de a compputerhez nem ért és szerinte ott van a gond.  Valaki közületek tapasztalt ilyen hibát? A kocsi nem az enyém, kölcsön autó. Klíma nélkül kicsit problémás 4-500 km-ert levezetni egyhuzamba, főleg ha az ember délután 2-kor indul útnak.

 

 

Atrafis Creative Commons License 2013.08.17 0 0 6933

Ott néztem meg akkor is, amikor küldtem. Szerintem egyezik. És vissza sem dobta a levelezőrendszer, hogy kézbesíthetetlen.

 

Ez azért is gond, mert időpontot is szerettem volna kérni Tőled korábban (aug.14-én). De nem jött válasz. Nyílván, ha nem kaptad meg, akkor nem is jöhet válasz... :-(((

 

Viszont, amit ígértem fontosabb, hogy teljesüljön.

Tehát: Petyának hívják, telszáma 06 20 9 270 559.

Tudja, hogy keresni fogod.

 

Jó, hogy jeleztél. Szia!

u.i: Azért még megpróbálom elküldeni másik levelezőn keresztül.

Előzmény: vargamunka (6931)
Atrafis Creative Commons License 2013.08.17 0 0 6932

OK. Mindjárt megnézem mi lehet..

Előzmény: vargamunka (6931)
vargamunka Creative Commons License 2013.08.17 0 0 6931

Szia !

Nézd meg ha nevemre lépsz az mailom mert edig semmi .......

köszönőm

 

Előzmény: Atrafis (6930)
Atrafis Creative Commons License 2013.08.16 0 0 6930

Szívesen! Mailt elküldtem még este. Már beszéltem vele. Majd egyeztettek...

Előzmény: vargamunka (6929)
vargamunka Creative Commons License 2013.08.16 0 0 6929

köszönöm szépen....

Előzmény: Atrafis (6928)
Atrafis Creative Commons License 2013.08.15 0 0 6928

Szia!  Az unokaöcsémnek van konténeres kamionja és konténere is (vivarója is). Nem tudom, hogy rá gondoltál-e. Mailban küldöm a telszámát. Üdv!

Előzmény: vargamunka (6927)
vargamunka Creative Commons License 2013.08.15 0 0 6927

mintha lett volna vivaros aki konténerel foglalkozik ?(építési törmelék )felhívna .....köszönöm szépen előre is 

üdv vargamunka

vargamunka Creative Commons License 2013.08.13 0 0 6926

olyan vagy márrr:)

 

Előzmény: tothalbert (6925)
tothalbert Creative Commons License 2013.08.13 0 0 6925

De azért jó taktikát követ a szerelő.Kintről befelé halad,egyszer csak megtalálja melyik a rossz alkatrész.(Csapágy?,Féltengely?,Váltó?)A tulaj meg győzze kifizetni a találgatást.

 

 

Előzmény: vargamunka (6924)
vargamunka Creative Commons License 2013.08.13 0 0 6924

hasonló gondolatokkal olvastam én is .....

szerintem a váltó búg de nem látom innen

Előzmény: tothalbert (6923)
tothalbert Creative Commons License 2013.08.13 0 0 6923

Hát nem értelek.Recseg a féltengelyed és inkább a csapágyat cseréled.Nálam anno az Opel kadettemben volt ugyan ez a hiba és ott a féltengely csuklokat cseréltük.Váltoban meg egy lagunához valot kaptál ott hosszabb a hatodik.

Előzmény: Deske79 (6922)
Deske79 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 6922

Na kicseréltük a kerékcsapágyat és ugyan olyan sz@r. De szerintem felgyújtom a picsába. 50ropi szevasz.

Valami ötlet?

Előzmény: Deske79 (6915)
Tommyboy1986 Creative Commons License 2013.08.12 0 0 6921

Sziasztok!

 

Azzal a kérdéssel fordulok Hozzátok, hogy az én Vivaromnál (2006-os, 1,9dti, 267,000km) már másodszor fordul elő, hogy menet közben felgyullad az izzítás lámpa. Az autó leállításáig el sem alszik. Autó leállít, újraindít és minden megy tovább normálisan. 3 hónapon belül most csinálja másodszor, de csak, ha hosszú utat teszek meg vele. Esetleg ötlet, hogy mi lehet?

 

Előre is köszi! :)

 

Jó meót mindenkinek!

 

vargamunka Creative Commons License 2013.08.11 0 0 6920

Szia 

az nincs .....

üdv

Előzmény: zsoltee777 (6919)
zsoltee777 Creative Commons License 2013.08.11 0 0 6919

Nincs véletlenül a polcodon hőmérséklet jeladó eladó? :)

Előzmény: vargamunka (6911)
Deske79 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 6918

Nem. De a kocsit onnan vettem.

Előzmény: T_H (6917)
T_H Creative Commons License 2013.08.10 0 0 6917
Csak nem nyiregyházán kaptad a cserét?
Előzmény: Deske79 (6915)
Deske79 Creative Commons License 2013.08.09 0 0 6916

Ja és a jobb oldali féltengely recseg kanyarban, és fékezéskor kicsit rázza kormányt. És a búgás a padlólemezen is érezhető.

 

Üdv

Előzmény: Deske79 (6915)
Deske79 Creative Commons License 2013.08.09 0 0 6915

Sziasztok!

 

Légyszi valaki segítsen, mert a szerelőm is tanácstalan.

Van egy 3 hónapja vett Vivaró 1.9- em. Kb 2 hete szétugrott a váltóm, aminek az lett a következménye, hogy az egészet cserélni kellett. Kaptam egy bontott "garisat" amit felraktunk. Na ez már nem 5-6-ban kerreg, hanem bizonyos fordulaton( kb 1500-2000ig) és akkor igazán hangos, ha meleg, és baromi hosszú(120-nál 2000-et forog) ami mondjuk nem zavar. De 2 alapjárat felett egy kicsivel a dugóban baromira idegesítő.

Nem tudom ez mennyire természetes. "Előírás" szerint túl van töltve olajjal (az ajánlot 75w80), a hang miatt még be is adalékoztuk hátha...... de nem csendesedett csak egy kicsit.

 

Ezenkívül a csere után előjött egy búgó hang elölről ami bizonyos sebesség felett jelentkezik. A gumikat kicseréltem elöl újakra mert amúgy is kellett volna. Nem szűnt meg. Kanyarban változik a búgás intenzitása, de felemelve a kocsit vizsgáva a kerekeket nincs csapágyhang, nem lóg. Lehet difi?

 

Köszi.

 

vargamunka Creative Commons License 2013.08.08 0 0 6914

Kedves Éva!

Nézz rá az emailodra....

üdv

mobtelgsm Creative Commons License 2013.08.07 0 0 6912
vargamunka Creative Commons License 2013.08.07 0 0 6911

Szia 

igen létezik könyöklös karfás ......

Előzmény: Naccsabi (6910)
Naccsabi Creative Commons License 2013.08.06 0 0 6910

Szavasztok.

Azt szeretném kérdezni,hogy létezik e vivaro ( vagy trafic ) vezetőüléshez karfa. Mert hosszú úton nagyon kényelmetlen.

 

Bodza6868 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 6909

 

Tavaly egyszer már jelentkeztem, igaz akkor az autó bemutatása elmaradt.

 

 

 

2005évi 1.9 101 LE 8szem vivaro combi L2H1 most 215.000Km

 

Téli 215/65 R16C nyári 245/45 R18 mindkettő TÜV vizsgás alufelni

 

KCTuning-nál ~120paci és tempomat miatt már jártam, (köszönöm a használt légtömegmérő azóta is szuper)

 

 

 

Saját észrevételek:

 

- oldalablakok zajosak-sziloplasttal rögzítve (kihajolni veszélyes! amúgy is)

 

- párásodás nagyon zavaró a ventilátor zajos - ha van fokozatmentes megoldás érdekelne

 

- fűtés elég gyenge a kiegészítőt érdemes állófűtéssé alakítani ha van, így szabadon be-ki kapcsolható

 

- utastér zaj és hőszigetelés gyárilag nagyon gyenge - armaflex 4cm ~16m2 a tetőre+oldallemezekre

 

  illetve hanno xy nevű termék 3mm gumi-bitumenlap ~14m2 a padlóra+kárpit belsejére (ami így nehéz lesz ezért a bolhák helyett saválló csavarokat raktam)

 

- gyári BOSE premium rendszer- na ez vmi vicc Sajnos kb fele ennyiért jobbat lehet bele tenni (ez szívás volt)

 

- gyenge szélvédő jégolvasztás- conrad 150W 9cm kerámia fűtőtestből 4db bakelit lapon a levegő útjába téve kb 15mp után olvad a jég!

 

 

 

Hibalista:

 

- garanciális festésjavítás a hátsó ajtón

 

- garanciális turbócsere kb 7000km

 

- garanciális lev nyom szab (turbóé talán)

 

 

 

- kopó futómű alkatrészek kb minden 50-60E km után

- légtömegmérő letört műanyagdarab a turbóba esik bele? a lapátokon erős kopás látszik

 

 

 

 

Kérdések:

 

- szelepcseréről nem ír senki nekem most cseréltek...

 

- olyat csinált-e valaki, hogy csak az 5-6 fokozat hosszabb lett?- tapasztalatok érdekelnének

- turbóból hol érdemes és milyet venni ÚJAT?

 

 

 

 

Tavaly egyszer már jelentkeztem, igaz akkor az autó bemutatása elmaradt.

 

 

 

2005évi 1.9 101 LE 8szem vivaro combi L2H1 most 215.000Km

 

Téli 215/65 R16C nyári 245/45 R18 mindkettő TÜV vizsgás alufelni

 

KCTuning-nál ~120paci és tempomat miatt már jártam, (köszönöm a használt légtömegmérő azóta is szuper)

 

 

 

Saját észrevételek:

 

- oldalablakok zajosak-sziloplasttal rögzítve (kihajolni veszélyes! amúgy is)

 

- párásodás nagyon zavaró a ventilátor zajos - ha van fokozatmentes megoldás érdekelne

 

- fűtés elég gyenge a kiegészítőt érdemes állófűtéssé alakítani ha van, így szabadon be-ki kapcsolható

 

- utastér zaj és hőszigetelés gyárilag nagyon gyenge - armaflex 4cm ~16m2 a tetőre+oldallemezekre

 

  illetve hanno xy nevű termék 3mm gumi-bitumenlap ~14m2 a padlóra+kárpit belsejére (ami így nehéz lesz ezért a bolhák helyett saválló csavarokat raktam)

 

- gyári BOSE premium rendszer- na ez vmi vicc Sajnos kb fele ennyiért jobbat lehet bele tenni (ez szívás volt)

 

- gyenge szélvédő jégolvasztás- conrad 150W 9cm kerámia fűtőtestből 4db bakelit lapon a levegő útjába téve kb 15mp után olvad a jég!

 

 

 

Hibalista:

 

- garanciális festésjavítás a hátsó ajtón

 

- garanciális turbócsere kb 7000km

 

- garanciális lev nyom szab (turbóé talán)

 

 

 

- kopó futómű alkatrészek kb minden 50-60E km után

- légtömegmérő letört műanyagdarab a turbóba esik bele? a lapátokon erős kopás látszik

 

 

 

 

Kérdések:

 

- szelepcseréről nem ír senki nekem most cseréltek...

 

- olyat csinált-e valaki, hogy csak az 5-6 fokozat hosszabb lett?- tapasztalatok érdekelnének

- turbóból hol érdemes és milyet venni ÚJAT?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!