Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2018.05.09 0 0 123517

Igen, beteszed és kész . Indulnia kell(ene) 

 

Előzmény: Törölt nick (123515)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.09 0 0 123516

Ki lett olvasva kézi kódolvasóval és törölve is lettek ..lexiam nincs 

Ami hibákat kód alapján kiolvasott azoktól indulnia kéne ,de semmi ...

Előzmény: CsK2 (123512)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.09 0 0 123515

FeZ_

 

Úgy értem ,hogy ha  FHP jeladót kicserélem újra ,akkor  automatikusan fel ismeri az autó vagy semmi köze hozzá , annak ha jó akkor indulnia kellene .... így értettem 

Előzmény: FeZ_ (123510)
krisztian98 Creative Commons License 2018.05.09 0 0 123514

Sziasztok,

 

Peugeot 307-hez új ablakemelő kapcsoló 10eft és új kijelző 20eft.

Érdeklődni: krisztian98@freemail.hu vagy tel: 06304711243

Helyileg Zalaegerszegen van.

 

Üdv.:

K

CsK2 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 123513

Na, megvan az egyértelmű diagnózis...

Előzmény: CsK2 (123511)
CsK2 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 123512

Lexiával ki lehet léptetni. De egyébként is érdemes diagolni, mert ezer oka lehet annak, hogy nem indul, az meg konkréten kiírja.

Előzmény: Törölt nick (123508)
CsK2 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 123511

Köszönöm, este sokat gugliztam és én is erre a következtetésre jutottam. Mennyi lehet a normális alapnyomás?

Előzmény: soryton (123506)
FeZ_ Creative Commons License 2018.05.08 0 0 123510

Ezt hogy érted ? 

Hogy kell-e tanítani ? Mert azt nem kell.

 

 

Előzmény: Törölt nick (123509)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.08 0 0 123509

Üdv.

 

Kérdés: a fhp jeladót fel kell hogy ismerje az autó ? 

Törölt nick Creative Commons License 2018.05.08 0 0 123508

Üdv. 

 

Kérdés: ha az autó economy módba van lehet újra éleszteni ,hogy ne eco-módba legyen?

 

Ha igen akkor hogy és miként !

 

Eddig csak akkor váltott ha beindult ,de mivel nem indul el a motor ezért tette economy magát 

Törölt nick Creative Commons License 2018.05.08 0 0 123507

Üdv.

 

Le szeretném  a gyújtótrafómat ellenőrizni  ,hogy jó é vagy se .

 

Ezért keresek márkatársat aki Bp- ten Csepel- Erzsébet -Soroksár- stb vagy vonzás körzetébe / Pest-megye/  lakik és  lenne lehetőségem elvinni hozzá és megengedné kipróbálni az én trafómat . 

 

Peu-307 kombi

1.6i benzines - 16 szelepes

80KW-110 LE

NFU-TU5PJ4 motor

 

Más autótípus is jó lenne amibe ilyen motor van.

soryton Creative Commons License 2018.05.08 0 0 123506

...nagy valószínűséggel a gáz megszökött belőle és a nyomáskapcsoló nem aktiválja a kompresszort és ventilátort sem ... Lexia-val ha jól emlékszem meglehet nézni a nyomásértéket .... 

Előzmény: CsK2 (123505)
CsK2 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 123505

Az autó egyébként full CAN, 2007-es HDI 2.0 136 ló. Ja, és a hűtőventilátor sem kapcsol be, pedig bekapcsolt klímánál menni szokott. Diaggal azt is be lehet kapcsolni, tehát a ventilátor is jó.

CsK2 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 123504

Üdv. Nem működik a klímám. Diaggal megnéztük, és nem ír klímával kapcsolatos hibát. Teszt módban be lehet kapcsolni a kompresszor behúzó tekercsét, de járó motornál, bekapcsolt klímával a paraméterek mérésénél azt írja, hogy nincs aktiválva. Nem tudom, hogy van-e benne gáz, addig nem akarom klímáshoz vinni, amíg nem egyértelmű a hiba. Diagboxal nem lehet valahogy kiolvastatni? 

Nem tudom, hogy összefügg-e ezzel, de van egy F000 hibakód (fault engine wiring housing ecu mute on the can), amit nem lehet törölni, de a klímát leszámítva minden más működik.

norro79 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 123503

Hayabusa123 köszönöm az infót

Előzmény: hayabusa123 (123495)
pl1000ma Creative Commons License 2018.05.07 0 0 123502

Szia jelen pillanatban, csütörtök óta nem dobja a hiba jelet remélem így is marad !

Előzmény: hayabusa123 (123497)
soryton Creative Commons License 2018.05.07 0 0 123501

 Sabján Szervíz   06-20-5699074 

1161 Budapest, Madách u. 53.

 

sokan dicsérik....  hogy  az elérhetőségek még aktuálisak-e nem tudom...

Előzmény: Herr X (123499)
soryton Creative Commons License 2018.05.07 0 0 123500

...vezérműtengely jeladót ne keres ebben a motorban ... de a lendkeréknél a holtpont jeladót érdemes megnézni , fémreszelék rakódhat le rajta ami megzavarhatja a jelet ... 

Előzmény: Herr X (123496)
Herr X Creative Commons License 2018.05.06 0 0 123499

Tudsz mondani hozzáértő szakit, aki rendelkezik ilyen eszközzel? (Budapest és környékén)

Előzmény: hayabusa123 (123498)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 123498

Szia jó volna gyári diagot rádugni ha van lehetőséged,benzin nyomás mennyi?A lendkerék,veztengely jeladók ellenállásai mennyi?

Előzmény: Herr X (123496)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 123497

Szia a KFU motornak 3bár /2000 fordulat TE mértél 2,5 bárt ,kíváncsi vagyok kiírja e megint?

Előzmény: pl1000ma (123491)
Herr X Creative Commons License 2018.05.06 0 0 123496

Nos az autó továbbra is rakoncátlankodik.

 

1.6 16V NFU motorkód. 2003-as évjárat, első tulajdonos édesapám, de 2007-től már nálunk van, tehát előélet ismert. Van benne kb. 120ekm.

 

Hidegindításkor egyre többször kell indítózni, hogy beinduljon. Ha be is indul, akkor 2-300-as fordulotot produkál, majd leáll. Sokadikra végül lesz alapjárata. De ha gázt próbálok adni neki, akkor "megfullad".

 

Melegen rövid leállások esetén nincs ilyen gond. De reggel, vagy munka után megy a "köszörülés" és sokadikra be is indul.

 

Eddigi próbálkozások:

  • OBD2-n semmi hibát nem jelez, paraméterek ránézésre jók
  • légszűrő jó
  • gyertya csere után semmi változás
  • pillangószelepet kiszereltem, nem volt nagyon retkes, de azt is letakarítottam róla, változás nem lett

 

Merre tovább? Mit nézzek, kihez forduljak?

Előzmény: Herr X (123396)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.05.06 -1 0 123495

Szia az RHS motorkód.A hibakód azt jelzi az ECU elküldi a testelést a relének(K12-1) de nem kap vissz infót ,hogy elindult az alacsony sebesség ventilátor,az alacsony fokozat áramkörbe van iktatva a (R46)rezisztor ,ez szokott kirohadni,elégni,csere,vagy átforrasztod és jó.Ez az 1ik hibalehetőség,leht megmozgatod a reléket és megy akkor kontakthibás,tisztítás és megint jó,a relé is eléghetett.Motortérben a biztiket is nézd át.

Előzmény: norro79 (123494)
norro79 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 123494

Jo napot kívánok.lenne egy kérdésem Peugeot 307 2.0 HDI 79kw 2001 évjáratu. Hidegen minden rendben van vele de mellegen nem akar gyűllni P0480 hiba kódot írja ki mi lehet a baj a válaszokat előre is meg köszönöm

 

FeZ_ Creative Commons License 2018.05.06 0 0 123493

Ez csak egy általános hibaüzenet, több dolog is okozhatja, emiatt nem annyira érdemes találgatni hanem diagolni kell és akkor kiderül miért reklamál.

 

Előzmény: giling1 (123492)
giling1 Creative Commons License 2018.05.05 0 0 123492

Sziasztok. Van egy Peugeot 307 benzines 2006-os kocsim. Ma elkezdett rángatni fulladozni lecsökkent a teljesítménye és kiírta ezt az üzenetet: depollution system faulty. Sok helyen a lambda szonda hibát írták. Valakinek volt már hasonló esete? Javitása-szerelése időbe összegbe kb. mennyi lehet? Köszi

pl1000ma Creative Commons License 2018.05.05 0 0 123491

Szia az autó idén lesz hogy 3 éve használom második tulajdonosként.Az első tulaj egy idős ember volt, a km valós, szerviz könyves és leigazolható múlttal,több bejegyzésnek is én kérdeztem utána.Nálam minden évben olaj csere van km-től függően,igyekszem a legjobb dolgokat megadni az autónak.Évi 8000-9000 km hajtunk az autóba tipikus városi autó amit az asszony használ többségiben. Ezért is kérdeztem a vezérlést is hogy mikor kellene cserélni mert az öreg 67000-km cseréltette az évek miatt, ez 5 éve volt.Keveset használta az autót. Most még tesztelem hogy lesz-e hiba vagy nem,egyébként érdekes mert a kijelző nem említ olajat,csak nyomás csökkenést.Pontosan ezt írta ki STOP PRESSION INSUFICIENTE ezt három csipogás követte,és csak lassulásnál mondjuk egy lámpánál ! Hengerfej tömítés csere is megtörtént,mert ügye ez is típushiba ! Szerintem hamar megválok ettől az autótól ha ez így meg tovább, nincs kedvem motort cserélni !

Előzmény: vecserom (123489)
nagyfej64 Creative Commons License 2018.05.05 0 0 123490

Köszönöm. Bár már a kiolvasásnál törölve lett a hibakódtároló , és azóta nem jött elő a hiba!

 

Előzmény: soryton (123488)
vecserom Creative Commons License 2018.05.05 0 0 123489

Szia. Nekem a leírtakból az derült ki, hogy most vetted az autót és most van benne 94 ezer km. Nekem egy kicsit kevésnek tűnik egy 10-11 éves autónál. Én 90 ezer km-rel vettem négy évesen és 272 ezer km-rel adtam el 13 évesen, ugyanilyen KFU motorkódú 1,4-es 16 szelepes benzines motorral, olajnyomás probléma nélkül. Nem mondom, hogy nem létezik ilyen, de akkor bennem felmerülne az a kérdés, hogy hogyan szervizeltek egy olyan autót, amivel évente még 10 ezer km-t sem mentek. Megvolt-e minden évben az olajcsere, a megfelelő karbantartás vagy "ugysem használjuk, nincsen baja" felkiáltással tartották karban. Az olajnyomásgond lehet rosszul belerakott olajszűrő miatt is, de lehet vezérműtengely csapágyának kopása miatt is. Olajnyomást csak üzemmeleg motornál szabad mérni, minimum 20-25 km megtétele után. A hűtőfolyadék hiába melegszik fel melegben gyorsan, a motorolajnak több idő kell az üzemmeleg állapot eléréséhez, ellenkező esetben fals eredmény fog mutatkozni.

Előzmény: pl1000ma (123486)
soryton Creative Commons License 2018.05.04 0 0 123488

...előbb javítsd ki a hibát , vagy cserélj lambdát attól függően hol a szakadás , aztán töröld a hibát .... és ha ismét előjön gondolkozhatsz a katalizátor cserén ... de akkor már újat ...akár javító betéttel ... 

Előzmény: nagyfej64 (123484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!