Úgy értem ,hogy ha FHP jeladót kicserélem újra ,akkor automatikusan fel ismeri az autó vagy semmi köze hozzá , annak ha jó akkor indulnia kellene .... így értettem
Le szeretném a gyújtótrafómat ellenőrizni ,hogy jó é vagy se .
Ezért keresek márkatársat aki Bp- ten Csepel- Erzsébet -Soroksár- stb vagy vonzás körzetébe / Pest-megye/ lakik és lenne lehetőségem elvinni hozzá és megengedné kipróbálni az én trafómat .
...nagy valószínűséggel a gáz megszökött belőle és a nyomáskapcsoló nem aktiválja a kompresszort és ventilátort sem ... Lexia-val ha jól emlékszem meglehet nézni a nyomásértéket ....
Az autó egyébként full CAN, 2007-es HDI 2.0 136 ló. Ja, és a hűtőventilátor sem kapcsol be, pedig bekapcsolt klímánál menni szokott. Diaggal azt is be lehet kapcsolni, tehát a ventilátor is jó.
Üdv. Nem működik a klímám. Diaggal megnéztük, és nem ír klímával kapcsolatos hibát. Teszt módban be lehet kapcsolni a kompresszor behúzó tekercsét, de járó motornál, bekapcsolt klímával a paraméterek mérésénél azt írja, hogy nincs aktiválva. Nem tudom, hogy van-e benne gáz, addig nem akarom klímáshoz vinni, amíg nem egyértelmű a hiba. Diagboxal nem lehet valahogy kiolvastatni?
Nem tudom, hogy összefügg-e ezzel, de van egy F000 hibakód (fault engine wiring housing ecu mute on the can), amit nem lehet törölni, de a klímát leszámítva minden más működik.
...vezérműtengely jeladót ne keres ebben a motorban ... de a lendkeréknél a holtpont jeladót érdemes megnézni , fémreszelék rakódhat le rajta ami megzavarhatja a jelet ...
1.6 16V NFU motorkód. 2003-as évjárat, első tulajdonos édesapám, de 2007-től már nálunk van, tehát előélet ismert. Van benne kb. 120ekm.
Hidegindításkor egyre többször kell indítózni, hogy beinduljon. Ha be is indul, akkor 2-300-as fordulotot produkál, majd leáll. Sokadikra végül lesz alapjárata. De ha gázt próbálok adni neki, akkor "megfullad".
Melegen rövid leállások esetén nincs ilyen gond. De reggel, vagy munka után megy a "köszörülés" és sokadikra be is indul.
Eddigi próbálkozások:
OBD2-n semmi hibát nem jelez, paraméterek ránézésre jók
légszűrő jó
gyertya csere után semmi változás
pillangószelepet kiszereltem, nem volt nagyon retkes, de azt is letakarítottam róla, változás nem lett
Szia az RHS motorkód.A hibakód azt jelzi az ECU elküldi a testelést a relének(K12-1) de nem kap vissz infót ,hogy elindult az alacsony sebesség ventilátor,az alacsony fokozat áramkörbe van iktatva a (R46)rezisztor ,ez szokott kirohadni,elégni,csere,vagy átforrasztod és jó.Ez az 1ik hibalehetőség,leht megmozgatod a reléket és megy akkor kontakthibás,tisztítás és megint jó,a relé is eléghetett.Motortérben a biztiket is nézd át.
Jo napot kívánok.lenne egy kérdésem Peugeot 307 2.0 HDI 79kw 2001 évjáratu. Hidegen minden rendben van vele de mellegen nem akar gyűllni P0480 hiba kódot írja ki mi lehet a baj a válaszokat előre is meg köszönöm
Sziasztok. Van egy Peugeot 307 benzines 2006-os kocsim. Ma elkezdett rángatni fulladozni lecsökkent a teljesítménye és kiírta ezt az üzenetet: depollution system faulty. Sok helyen a lambda szonda hibát írták. Valakinek volt már hasonló esete? Javitása-szerelése időbe összegbe kb. mennyi lehet? Köszi
Szia az autó idén lesz hogy 3 éve használom második tulajdonosként.Az első tulaj egy idős ember volt, a km valós, szerviz könyves és leigazolható múlttal,több bejegyzésnek is én kérdeztem utána.Nálam minden évben olaj csere van km-től függően,igyekszem a legjobb dolgokat megadni az autónak.Évi 8000-9000 km hajtunk az autóba tipikus városi autó amit az asszony használ többségiben. Ezért is kérdeztem a vezérlést is hogy mikor kellene cserélni mert az öreg 67000-km cseréltette az évek miatt, ez 5 éve volt.Keveset használta az autót. Most még tesztelem hogy lesz-e hiba vagy nem,egyébként érdekes mert a kijelző nem említ olajat,csak nyomás csökkenést.Pontosan ezt írta ki STOP PRESSION INSUFICIENTE ezt három csipogás követte,és csak lassulásnál mondjuk egy lámpánál ! Hengerfej tömítés csere is megtörtént,mert ügye ez is típushiba ! Szerintem hamar megválok ettől az autótól ha ez így meg tovább, nincs kedvem motort cserélni !
Szia. Nekem a leírtakból az derült ki, hogy most vetted az autót és most van benne 94 ezer km. Nekem egy kicsit kevésnek tűnik egy 10-11 éves autónál. Én 90 ezer km-rel vettem négy évesen és 272 ezer km-rel adtam el 13 évesen, ugyanilyen KFU motorkódú 1,4-es 16 szelepes benzines motorral, olajnyomás probléma nélkül. Nem mondom, hogy nem létezik ilyen, de akkor bennem felmerülne az a kérdés, hogy hogyan szervizeltek egy olyan autót, amivel évente még 10 ezer km-t sem mentek. Megvolt-e minden évben az olajcsere, a megfelelő karbantartás vagy "ugysem használjuk, nincsen baja" felkiáltással tartották karban. Az olajnyomásgond lehet rosszul belerakott olajszűrő miatt is, de lehet vezérműtengely csapágyának kopása miatt is. Olajnyomást csak üzemmeleg motornál szabad mérni, minimum 20-25 km megtétele után. A hűtőfolyadék hiába melegszik fel melegben gyorsan, a motorolajnak több idő kell az üzemmeleg állapot eléréséhez, ellenkező esetben fals eredmény fog mutatkozni.
...előbb javítsd ki a hibát , vagy cserélj lambdát attól függően hol a szakadás , aztán töröld a hibát .... és ha ismét előjön gondolkozhatsz a katalizátor cserén ... de akkor már újat ...akár javító betéttel ...