Szépen bejáratódott az új rendszer gyorsan, és már mindenki elfelejtette a kezdeti döccenőket. Ez mindig így van. Már amikor szakszerű kormányzás folyik, nem balliberális.
amíg 0-t fizettek, naponta 11 km-rel többet mentek (tehát a 0 Ft helyett kifizettek 3000 km-nyi benzint egy évben). most kifizet 5000-et és megtakarít 3000 km-nyi benzint. melyik részét nem érted?
Spec nem fizettek, mert Fót felől bejöttek az M0-ig, majd M3.
aha. eddig a fóti kereszteződésben reggel nem lehetett kijönni reggel, csak lassan, sok várakozással. most meg minden reggel majdnemhogy megállás nélkül ki lehet fordulni a mogyoródi útról a Pest felé menő útra.
számold már ki, hogy a fóti kerülő helyett a közvetlen M3-on bejárás mennyi benzinmegtakarítás egy évben?
nem ezért, hanem azért amiért minden más szakaszt használókat is, amik szintén tehermentesítenek egyéb településeket, miközben elvezetnek gyorsan A-ból B-be.
Az M0 célja, hogy a már meglévő autópályákat összekösse, "hogy gyorsabban odaérj ahová indulsz, ahová vezet", akkor is ha a az útvonalad egyik végpontja nem kicsiny fővárosunk (továbbra sem tudsz ilyet elképzelni nyilván). Ezáltal tehermentesíti is a fővárost.