Hűtlen kezelés gyanújával, ismeretlen tettes ellen rendelt el nyomozást a Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda az Ökotárs Alapítvány által koordinált Norvég Civil Támogatási Alap gyakorlatával kapcsolatban – írta a Magyar Hírlap az Országos Rendőr-főkapitányság tájékoztatása alapján.
.............hanem azzal, hogy nem ők irányították.
Kibújt a szög a zsákból. Most is erről van szó, a háttérből felbújtott tanárokon keresztül , próbálják meg az irányítást átvenni a kakaóbiztosok. Láttunk már ilyet tőlük ,csak akkor Népbiztosoknak hívták ezeket.
Igen . Szerencsére már nem a baloldali liberális kakaóbiztosok határozzák meg a jövőt. A hitgyülekezet iskoláiban válasszanak tankönyvet a hitoktatók Állami iskolákban ne a tanár döntse el mit tanít. Jól néznénk ki , ha a klerikális csak az egyházi dogmákat tanítaná , míg a baloldli Lukácsista liberális a kivégzéekete éltené 19-es mintára.
"A tanár tanítson , ne okoskodjon , hoyg majd ő választ tankönyvet."
Gondolom egy ilyen tanár miatt lettél ilyen.
Engem a tanárok neveltek is, nem csak tanítottak. Nem tudom, mond e neked ez a szó valamit?
És azok a tanárok okoskodtak is, mert arra is szántak időt, ami nem volt a tankönyvekben és ettől a tankönyv - mint vitaanyag - még érdekesebbé is vált.
Én spec egy igazán jó magyar tanártól hallottam először a Piszkos Fred a kapitány első néhány sorát.
Meg a Dürrenmatt drámáiról és Nagy László verseiről. Például. Egyik sem volt tananyag.
Így aztán közvetetten ugyan de ő (is) választott nekem tankönyveket.
"Nekem ne "norvég" tanár határozzon a tankönyvről. A szülő válasszon tankönyvet."
1. A "norvég" tanár a szabad könyv választását erőlteti és nem az általa választott könyvet. Ez amúgy az analfabétákon kívül mindenkinek világos, de te nyomjad csak nyugodtan!
2. Az esetleges gyermeked érdekében remélem, hogy nem vagy szülő. Két oldalon elférne az általad belátható világ, arra meg minek könyv? Egy inzultációs levél az Orbántól is megteszi - bár az sem olcsó az adófizetőknek.
legyen egy tankönyv, mint a szocializmusban volt, és mindenkinek abból kell tanítani.
így gondolod?
Nem így gondolom. Az állami oktatásban egy szakmai grénium - politikától mentesen - válassza ki a tankönyvet amit a tanárok használnak. A tanár tanítson , ne okoskodjon , hoyg majd ő választ tankönyvet. Én vagyok a szülő én választhatok.
..ha a tanár olyan könyvet választ, aminek a stílusa/nyelvezete az ő stílusához áll a legközelebb (még matematikánál is vannak/lehetnek ilyen különbségek) és ne legyen kötelező a hatalom által kiadott satnya minőségből dolgoznia.
Én meg nem szeretném ha a tanár választana tankönyvet az én gyermekemnek. Válasszon a saját gyermekének , vagy menjen tanítani felekezeti , vagy egyéb nem ÁLLAMILAG fenntartott intézménybe.
Nekem ne "norvég" tanár határozzon a tankönyvről. A szülő válasszon tankönyvet.
A szabad tankönyv választás - nálam - azt jelenti, hogy akár egyházi, akár állami intézményben tanul a gyerek a matematikát például szemléletesen, durva tárgyi- és sajtóhibák nélkül oktassa egy/több tankönyv és például az sem baj, ha a tanár olyan könyvet választ, aminek a stílusa/nyelvezete az ő stílusához áll a legközelebb (még matematikánál is vannak/lehetnek ilyen különbségek) és ne legyen kötelező a hatalom által kiadott satnya minőségből dolgoznia.
Jó, ez egyetemi példa, de pont a matek tanulásomnál nem kevés energiám ment arra, hogy megtaláljam azt a tankönyvet, ami hozzám (levelezőre jártam) a legjobban illett.
És - ezt már többször büszkén meséltem magamról - ebben nagy segítségemre volt a KSH könyvtárában dolgozó Bibó István (igen, az a Bibó!), aki ajánlotta és elvitelre is kikölcsönözte a Grebencsa-Novoszjolov (magyarul és azóta sem lehet kapni) analízisét, amit egyébként csak olvasóteremben lehetett volna csak használni. A "hivatalos" tankönyv meg még durva hibákat is tartalmazott.
Megint csak egy általam sokszor idézett Donald Knuth: A számítógép programozás művészete könyvre tudnék még hivatkozni, melynek előszavában a szerző 10$-t ajánlott fel mindenkinek, aki először fedez fel valami nyomdai, vagy egyéb hibát a könyveiben. (3 kötet egyelőre).
Írtam ezt a matekra, de nyugodtan érthető bármilyen tananyagra is.
Biztos vannak igazságok a pedagogusok feltevéseiben. De. Nekem a szabad tankönyv választás ütötte meg a fülemet, mert ha valaki egyházi iskolába íratja a gyermekét , az tisztában van az adott intézmény irányultságával. Viszont az állam által működtetett iskolában , egy országosan működtetett szakmai grénium által választott tankönyv csomag a mérvadó. Mit akar ott egy tanár szabad tankönyv választást ????
Teljesen jogos a pedagógusok felháborodása! Ha ezt nem érted és bagatellizálod a problémákat és mentegeted a jelenlegi oktatási kormányzatot, akkor mit akarsz valójában? Azt, hogy az igazolások igazolásainak az igazolásainak az igazolásainak előállításába, egymás megfigyelésébe belegárgyult pedagógusok tanítsák silány tankönyvek segítségével az ifjúságot? Ha valóban bürokráciacsökkentést akart volna ebben az ágazatban a kormányzat, akkor mire ez a magyarázkodása most?
Az ugyanaz , mintha a "norvég" tanár szabadon választhatná meg miből tanít......Kaptak fizetésemelést , életpálya modellt , még a tankönyvet is szabadon válasszák meg ?? A szülő is választhat ?
A szabad tankönyv választás azt jelenti, hogy mindenki ízlése szerint taníthatja(ferdítheti) a történelmet, teszem azt!!!!! Nagyon helyes, hogy az állam kezébe veszi a tankönyv privilégiumot!!!!!
A " norvég " tanárok egyik követelése a szabad tankönyv választás. Én mint civil szülő is választhatok szabadon tankönyvet , mi történik ha nem egyezik a " norvég " tanár által választottal ?
Mi ez a szabad tankönyv választás ??
A főként interneten szerveződő „civil pedagóguslázadás” mögött a Norvég Alap által támogatott Humán Platform, illetve a Hívatlanul Hálózat áll, amely szerint aki leül a köznevelési kerekasztalhoz, az „kiírja magát a hiteles érdekképviseletek névsorából”. A PSZ-elnök Gallóné elfogadta a miniszter felkérését, most mégis demonstrációt szervez a „rendszerszintű változásokért”, amelyeket a „civilek” is követelnek. - See more at: