„Azzal a gondolattal kacérkodik az Európai Unió (EU), hogy politikai feltételeket támasszon Magyarországgal szemben, bár Brüsszel még nem lépte át a Rubicont”
http://www.magyarhirlap.hu/gazdasag/orban_zsarolast_jelent_amire_brusszel_keszul.html
Iggen, csakhogy ezekhez a dolgokhoz a fidesz hozzátesz, nem pedig elvesz belőlük. Jó, a MOL a "mienk", azzal sem lehet tudni, hogy mi van. A többi téren nem hiszem, hogy történt változás (najó, a MALÉV csődbe ment), azon kívül csak lebontanak mindent ami az útjukba állhat. Marha nagy fejlődés!
A maastrichti hiány és a strukturális hiány között azonban sok a különbség. Utóbbit ugyanis korrigálni kell az úgynevezett ciklikus és egyszeri tételekkel. A különbség látványos lesz, és nekünk kedvezőtlen.
Idénre az unió 3,6 százalékos többletet mond a maastrichti kritériumok szerint számolt államháztartási egyenlegre. Hogy a strukturális hiányt megkapjuk, ezeket korrigálni kell az említett két tényezővel. Így az EU strukturális előrejelzésében a csinos kis költségvetési többletből levonja a nyugdíjpénztári államosítás egyszeri, 9,7 százalékos hatását, így máris 6,1 százalékos hiánynál tartunk, illetve az áfaper és a különadók hatását is (ezek nagyjából kioltják egymást). (index.hu)
Érdeklődéssel várom a két linket, amelyek az eustat (sic) és a Számvevő szék (sic) honlapjain megmutatják a befestett grafikont. De legnagyobb türelmetlenséggel azt várom, hogy a túlzott deficit eljárás kritériumaként az un strukturális deficitet definiálnák a brüsszeli okosok.
Hagyd, ez a majom az eustatra (sic) hivatkozik, betesz egy ATV-s diagramot, amilyen még a gazdái se mernek forrást feltüntetni. Se eustatot, se eurostatot.
Nemcsak buta, lusta is, hogy legalább fotosoppal javítson kicsit a meséjén.
Köszönjük a megfáradt topikolók nevében, hogy szót emeltél az érdekükben, de erre majd legközelebb azelőtt gondolj, hogy kérdést intézel hozzám, mert aztán a dolgok természeténél fogva előfordulhat, hogy válaszolok is, oszt kész a baj.