Lenne még egy kérdésem , hátha tudtok segíteni . Már eléggé sok mindent leírtam , hogy miket cseréltem .. gyújtótrafót kicseréltük , így a rángatás megszűnt . Most az a jelenség van , hogy megyek az autóval szépen megy , gondol egyet és leáll . Nem rángat , semmi előjele illetve annyi , hogy nyomom a gázt és nem megy , nem csinál semmit sem , majd lelépek a gázról és leáll . Utána vagy az első indításra vagy a 2.ra beindul . Utána megint tudok menni egy kicsit , majd megint ez a jelenség.
2. az eddigi indítókódot beadni (minden gombnyomásnál csipogás hallatszik, a piros lámpa elalszik és a zöld világít)
3. C-t megnyomni (csip)
4. új 4 jegyű kódot megadni (mindegyiknél csip)
5. C-t megnyomni (csip)
6. a zöld lámpa 4et villan és négy csipogás hallatszik (az új kód elfogadásra került)
7. gyújtást lekapcsolni
8. a vezető ajtaját nyitni és zárni vagy a távirányítóval zárni - nyitni a központizárat
9. minimum 10 mp-et várni
10. gyújtást ráadni
11. az új kódot beadni (a piros lámpa elalszik és a zöld világít)
Némely típusnál a kód nem módosítható valamiért, ez esetben a C megnyomásánál nem hallatszik csipogás, így nem is veszi figyelembe a módosítást, marad a régi kód érvényben.
ezt nekem is csinálta amikor megvettem az enyémet!az lessz a következő jelenség,hogy amikor indítanál elmegy az áram teljesen!majd visszajön .Én megtakarítottam az aksi sarukatmeg cseréltem az aksit azóta nincs ilyen gond
Volna egy kérdésem !Hogyan lehet átprogramozni az indításgátlót?Egy citroen zx 1.4 i avantage van!Hogyan lehet másik számsort megadni?Illetve honnan tudom letölteni ingyenesen magyarul a kezelési útmutatót?
Egy olyan kérdésem lenne még . Másodikba ha berakom és nyomom a gázt akkor berángat . Viszont ha harmadikba átteszem amint feljebb gyorsítok ott már nem rángat . Alapjárat szép , minden henger működik . Új -alapjárati motor -gyújtó kábelek -gyertyák -főtengely holtpont jeladó -benzin szűrű -akkumlátor Illetve ha jár a motor nagyobb gáz adásra pöfög a kipufogó( meg egyszer pici láng jött ki belőle ) Valakinek valami ötlet a rángatásra ? Válaszokat előre is köszi!
Próbálgattam , de sajnos semmi . Főtengely holtpont jeladóra gyanakszunk .. Mai nap valószínűleg cserére kerül a sor.. :D Effelé dől a mérleg , mivel olvastam , hogy mi történik , ha meghibásodik .. és pontosan illik a meghatározás az én esetemre :S .
Csak egy tipp: érdemes lenne szerintem tisztítós üzemanyagot tankolni vagy külön tisztító adalékanyagot belekeverni az üzemanyagba. Nekem is volt hasonló gondom és ez megoldotta...nekem akkor konkrétan a koszos üzemanyag tett be...
Ezt még nem figyeltem meg( mai nap kitapasztalom , ma közlekedtem vele és le nem állt..viszont sajnos megint néha berángat gázadásnál . ) Reggel csinálta nagyon , aztán tankltunk bele 98 as benzinből és kicsit meghajtottuk .. az akkor jót tett neki , nem rángatott . ( gyújtó trafó okozhat efféle problémát ? ) Köszönöm a gyors választ !
Sziasztok ! Nemrégiben ( 1 hete ) Vettem egy Zx 1.4 i 1995 évjáratú autót. Elsként kezdte az alapjárat ingadozást.. Vettünk bele alapjárati motort . Ez a proléma megoldódott . Után kellett venni gyertyákat , gyújtókábelt ..Át takarítottuk az alapjárati motor helyét is .. Utána megszűnt az erőtlenség dadogás.. Most az történik , hogy ha megyek az autóval szépen megy .. nem dadog be , viszont ha pl: 4.ből kanyarba visszateszem 2.ba akkor leesik a fordulatszám és leáll az autó . Azonnal ha indítok beindul .. Valami tipp esetleg ? Válaszokat előre is köszönöm !
Konkrétan pont szívó dieselen még nem cseréltem, de feltehetően nem más, mint a td-n. Normálisan ha befekszel a pedálokhoz és a pedáltakarót már lekaptad, hogy láss is valamit, akkor a pedált tövig benyomva (és igény szerint lámpával bevilágítva) észre fogod venni, hogy a másik végébe egy kis fehér műanyag vacak van beakasztva. Ez a bowden vége. Sajnos dupla horog-szerűen akad be a pedálvasba, így csak fogóval összenyomva a végeket lehet kiakasztani belőle.
Kéne egy kis segítség, gázbowdennel (1,9D kombi, 1995 kiadás, szerény 64 paci) pontosabban cseréjével kapcsolatban. Gázpedálnál sehol nem találom a csatlakozását, ill kötését.... Hol a bánatba kell kötni, ill hogy férek hozzá?...motortérben, ok.. félrehúz.. kiakaszt, és már kint is van... (ekis pövök előtt a hüvelybe ahol bemegy) ott van elvékonyodva kifényesedve ezért kéne a csere sürgősséggel... mivel holnap délelőtt kéne mennem hoszabb útra... és most vettem észre, hogy mi a gáz vele...
Még annyit tennék hozzá, hogy gyárilag nincsen benne.
Én pl. csináltam az enyémbe, pedig az én fűtésházamban még a helye sem volt meg befalazva. Ha a tiédben megvan már a kiöntés legalább, akkor esetleg kivághatod az ajtó helyét és csinálsz rá valami fedelt vagy szerzel bontva egy Xsarából vagy Xantiából egy pollenszűrő fedelet és meg tudod oldani a dolgot magadnak ezt a kérdést. :-)
Hasonló anomáliát sok helyen tapasztalhatsz, főleg az általános alkatrészforgalmazóknál.
Pl. Citroën GSA-hoz is hoz a nagy nevű alkatrészbázis (a legtöbb alkatrészes cég ebből dolgozik) hűtőventilátor kapcsoló hőgombát, miközben az autó léghűtéses és fix hűtőventilátorral készült.
A gyári alkatrészkatalógusban is ránéztem biztos ami biztos alapon, de ott sem hoz egyikhez sem pollenszűrőt.
A legutolsó darabok fűtésházában különben meg volt már a helye, de nem volt kivágva és fedél sem volt hozzá. A Xsarába (mert az ZX alapokra épült) már kivágták a helyét. :-)
Különben az anyós oldalon lenne a helye, és a fűtőmotor mellett kellene betolni függőlegesen felfelé.
sziasztok.van egy citroen zx 1.4benzines avantage autom amit eladnek mert motor hibas kaszni jo gumik conntinental keveset futott nemreg vettem ra öket futomü tavaly lett felujitva fekek ujjak kuplung rendszer 3 eve lett kicserelve abbol is a jobbik fajta van benne.egyszoval költve volt az autora.nekem most van egy transporterem ezert mar nem akarok foglalkozni vele motorja el van repedve vizsga meg van rajtajövö nyarig..akar papirokkal vagy anelkul donornak kituno kaszni. ara90000ft erd:06703609652