Köszi az infókat. Én is Aliról rendeltem de ez kimondottan Orlandohoz való, ez egybe van a két rendszám megvilágítóval, elvileg a csati is kell stimmeljen. ( még úton van ).Ez 5e Ft -ba került.
Annyi, hogy a megvásárolt cseredarabon lévő csatlakozó nem olyan volt. Helyette forrasztottam....
Egyébként előtte szétszedtem magát az eredeti gumiházba öntött gombot is. A belsejében van egy mikrokapcsoló, ami korrodál/kormosodik, ez okozza az eleinte néha-néha majd egyre gyakrabban fellépő hibajelenséget. tisztítás után visszazártam, szilikonnal lezártam, így a kínai csomag érkezéséig tökéletesen működött.
A gomb cseréjében egyébként a csomagtérajtó borításának bontása a legázabb. Vigyázni kell a bepattanó kapcsokra. (Most meleg van, így ezzel nincs akkora gond...) Utána a krómozott részt 4 anya meglazításával kivehető. A kapcsoló cseréje innentől gyerekjáték.
Csak, hogy ne maradjon téves info.: NEM kellett kompletten, krómmal, rendszám világítással* együtt cserélni a kapcsolót. Talán a lámpa* foglalattal egyben van, de az egész körítéssel nem !
Már én sem emlékeztem pontosan...
A kilincs:
Ezt úgy értettem, hogy van a csomagtérajtó belső oldalán, alul, középen egy műanyag "gomba" (kör alakú fedő). Azt lepattintva, a lyukba be lehet illeszteni egy szabvány ajtókilincset. Ilyet:
Ezzel lehet "szükség-nyitni" ;-) Mi végigtoltunk ezzel a nyitási metódussal egy komplett nyaralást, mert - persze - indulás előtti este romlott el. Kicsit f..tam a határátkelőknél, de a fiam mindig készen állt belülről, a kilinccsel.
Nekem volt ilyen cserém. Sajnos GM -típushiba. Emlékeim szerint, csak egy-blokkban tudják/tudták cserélni a rendszámtábla világítással. Otthon én nem bütykölném. A szaxervíz csinálta. (Megpróbálom visszakeresni az akkori hsz-t.) /
Addig sima kilinccsel nyitható a cst.ajtó, - belülről :-)
Valóban úgy tűnik, hogy olaj+ filter csere esedékes; Vagy, ha mostanában volt, akkor csak ki kell töröltetni a kódot. (Valószínűleg inkább az előbbi szüks.)
Mit tegyek, be kell valjam kedvellek ... mert meg tudsz nevetteni !
Igen nagy szívességet tennél ha legközelebb amikor a kizárásomra hivatkozol akkor nagy nyílvánosság előtt azt is megosztanád miként, mivel és mikor sértettem meg a csoportod szabályait !
Nacionalizmus (magyarkodás !) volna országos alapon létrehozni egy csoportot, illetve hogy ehhez kellene bármiféle kötődése legyen a Chevrolenak hazánkhoz ... ismét megmosolyogtattál !!! (Mondjuk úgy hogy furán gondolkodol. Înțelegi ?) Most kövezkezhetne hogy eldicsekszem azzal hány nyelvet beszélek ill mennyit értek meg ...
Az már lejött hogy mekkora preztízs kérdés ez az egész számodra és minden alkalmat megragadsz hogy dicsekedj a több száz fős tagsággal. BRAVO ! Nem kívánom a csoportunkat máséhoz méregetni (nem ezzel a céllal jött létre) és szívesen adok én is egy tippet : a pluralizmus ilyen mértékű elutasítása komoly karriert rejt magában pld Észak-Kóreában.( hisz márt azt is tudjuk tőletek hogy mekkora lúzerség hogy a Coca-Colan kívül más is gyárt kólát)
Annyira méltatlan ez az egész boszorkány üldözés.... na mindegy .... hajrá...
Nos, kulturált barátom, segítek! Valóban igaz a mondás: a stílus maga az ember. Ezt bizonyítottad a 6429 sz bejegyzésedben.
Ami a Chevrolet Orlando csoportot illeti amiről ítt pl. HFT is írt:
A csoportot 2012 augusztus 27.-én hoztuk létre csupa magyar Orlando tulajdonossal (ha már akkorát magyarkodsz, tudjad!).
Az idők folyamán úgy alakult, hogy a mai napon 887 tagja van a csoportnak -közöttük szó szerint- a világ minden részéből, még Romániából is!
Természetesen voltak aki a csoport alapvető szabályát megsértették, ezért Ők már nem tagjai a csoportnak. Mint ahogyan Te sem vagy már az. Nem megsértődni, meg valótlanságokat állítani kell, hanem tudomásul venni a fájó tényt.
Mivel a Chevrolet gyár és azon belül a dél-koreai üzemnek semmilyen magyar vonatkozású kapcsolata nincsen, ezért kissé nevetséges a nagy nacionalista megnyilvánulás.
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy Indonéziától Dániáig -Vietnamon, Chilén, Kanadán át- vannak testvércsoportjaink. Vagyis valóban nemzetközivé lett a tagság, de mindenkivel igyekszünk az anyanyelvén -akár lengyelül, szlovákul, szingalézül, portugálul vagy még románul (sunt de înțeles?) is!- társalogni. Mert az autók szeretete és a márka iránti bizalom köt össze minket, nem pedig a nemzeti, faji, vallási stb. hovatartozás. Ennyi!(ha esetleg érdekel -és tisztességes hangnemben kérdezed- segítünk abban, hogy hogyan teheted népesebbé a 66 tagú csoportodat)Egyébként béke van!
Bocs hogy kéretlenül hozzászólok de az FBn rengeteg témában vannak párhuzamos csoportok, én személyszerint ezt inkább tartom hasznosnak mint negatívnak . Amelyek nem életképesek úgyis kihalnak.
Ahaa értem .... tehát ha valaki létrehozott egy nemzetközi Orlando FB csoportot akkor az fasza gyerek, akinek pedig igénye van egy nemzeti, magyar nyelven kommunikáló, csoportra és ezért létrehoz egyett akkor az egy szarjankó aki a spanyól viaszt találta fel !
BRAVÓ !!!! Köszönöm a megfejtést !!!
Még jó hogy mindenki gondoskodik arról hogy minősítse saját magát ! ( ....és erre már tényleg nem érdemes több szót fecsérelni)
Jópár éve létrehoztak egy Chevrolet Orlando fb csoportot, annak van 6-700 tagja, nem csak magyarországi csoport, hanem nemzetközi, azt hiszem trawala hozta létre. Nekik volt több találkozójuk is.
Te létrehoztál fél éve egy Ch. O. Magyarország nevű csoportot, ami ezen a néven valóban az első. Most pedig szervezel egy találkozót ennek a csoportnak a nevében.
Szerintem az böki egyesek csőrét, hogy úgy teszel, mintha feltaláltad volna a spanyolviaszt.
Egyébként én nem vagyok egyik fb-csoport tagja sem, meg nem is tudtam ott lenni az előző találkozókon, már Olralndom sincs, csak néha ránézek erre a fórumra is, ennyi.
Nem kívánok parttalan vitákba bele menni (mert van itt pár "kolléga" akivel sajnos csak erre futja) ezért csak ezt az egy értelmező kommentet teszem azok kedvéért akiknek ez problémát jelent : nevezett csoport első találkozójáról tettem közzé infót, mivel a csoport fél éve alakult ez az első találkozója. (hogy másoknak milyen találkozói voltak régen, a jelen esemény szempontjából irreleváns)
Sajnálom ha még mindig csípi egyeseknek a szemét a csoport létezése, (máig sem értem miért), számukra azt tudom tanácsolni hogy nem kell tudomást venni róla....
Azért szomorú ez a gittegylet színtű versengés ....
Közhírré tétetik hogy az Úr 2018 esztendejének MÁJUS havának 26-ik napján, mely a jövendölések szerint szombaton lészendő esedékes, a Chevrolet Orlando MagyarországFB Csoport a közkívánalmának eleget téve nyélbe üti az első és egyben hagyomány teremtő szándékkal egybehívott találkozóját . Akinek indulata rávinné kegyelmeteket hogy csatlakozzon eme jókedvű sokadalomhoz az pontos részletek iránt tudakozódhat a nagy arckönyv fentemlített csoportjában.
Akinek még nem vóna ilyen nemes ORLANDO paripája az se búslakodjék otthun magának hanem gyűjjön el oszt olyan kedvet kap majd hozzá hogy lábát nyakába kapkodva rohan a kupechez hogy szerezzen nékije egy ilyesfajta telivért.
Na mosmár búcsúzóul annyit mondanék hogy balesetmentes krúzolást kívánok minnyájuknak meg hogy sose sántuljék le kendék alatt a ménes.
Persze... Valld be, hogy óvatosan oldalára fektetted a kocsit, azután nyomtad egy pár óra hosszat a gázpedált (finoman). Így nem nehéz ilyen fogyit elérni, ha nincs légellenállás ;-)
Livigno (Italia) - Budapest (Hungary) 929 km 1 tank benzinnel 84,8 km/h átlagsebességgel 5,9 liter/100 km fogyasztás és még maradt 199 km-re való üzemanyag.
Üdv! 2014- es 2LT modellem van. Van keréknyomás figyelés, tolatókamera stb.., csak a navigáció hiányzik. Olvastam, hogy nem nagy veszteség, de én mégis szeretnék. A kérdésem az, hogy elég csak a felnyitható vezérlő panelt cserélni, vagy a fejegységet is kell? Láttam több féle androidos stb. nem gyári megoldást is, de nem tudom hogy kompatibilisek e az én kijelzőmmel illetve a kamerámmal. Előre is köszönöm a segítséget