Elvileg ma jön az ujj akku hozzá. Utána kiderül a turpisság :) (alapjárat)
Világítás kissé bosszantó :/ meg az akku is ezért hal le hamar.
Háát a fékkel akkor nem tudom hogy lesz :( Nekem nincs vákuumos fék légtelenítőm.
Az Ára: 250ezer volt olasz papírokkal.(102ezer lesz a magyarra papírozás.) Egyenlőre ennyi, aztán én is kezdem a kötelezőket,mert nem bízok az elmondott ""igen meg volt a szervíz"" dumának!
És köszi a dicséretet én is a kinézete miatt vettem meg mert szép a szín összeállítás és a kinézet is :)
A fék légtelenítése kicsit lehet macerás, autóknál elég a pumpálás, motoroknál nem biztos.Van, h a légtelenítőnél egy vákuumos szerkezettel szívatják át a folyadékot, de az is előfordul, h egy fecskendővel a légtelenítőnél feltöltik.
Nagyon szép a motorod, ez a kék szín nagyon bejön. Megkérdezhetem, mennyi volt? Én 500ért vettem, de elég sok mindent kell rá költeni.A variátor szíj cserén már túl vagyok, most a szivárgó vízszivattyú a soros.Lehet, h el van repedve a műanyag fedél.
Sziasztok, nemrég vettem egy 500-as Scarabeót, már régóta nézegetem a típust, most összeszedtem magam és az anyagiakat, megvettem. Valakinek nincs elfekvőben egy nagyobb plexije, mert pont a sisakra nyomja a szelet a gyári.
Egy jó rendszernek olyannak kellene lennie hogy ,víz felmelegszik,vízhőfokmérő megáll és ott marad.Ez a 125-ösömre nekem sem jellemző(valszeg a termosztátom nem olyan pontosan végzi amit kellene neki).Viszont az 500-ason tuti pontosan működik.Nagyon rövid idő alatt üzemin van és ott is marad.
Én nem hiszek a gépek öngyógyításában.Valami oka van az említett vízfolyásnak.És egy vízhűtésnél ezt jobb ja kideríted,mert egyszer útközben fog érni a felismerés:)
Hogy javul az idő járogatok a Scarabeóval (amelyikből elfolyt a víz) és nem fogy a víz. Miután a vízpumpa fedél tömítését kicseréltem, és mentem vele láthatóan csöpögött, sistergett a kipufogón, ha megálltam, meg látszott a fogyáson is a tartályban. Miközben semmit nem csináltam vele használtam és a víz fogyása megszűnt, ami nem baj, csak nem értem. A tömítéscserénél a hűtővíz egy részét cseréltem, lehetséges, hogy a frissebb víz jobban tömít? Egyenlőre megfigyelés alatt tartom.
Nem tudom, hol van a hőmérséklet érzékelő, a motortestben vagy a vízrendszer más pontján. Azon gondolkoztam, hogy a melegedésből észlelem e ha elfogy a víz. Tudjátok?
Az OEM-ről én is vettem néhány dolgot a 125-ösömhöz.Én mérlegelni szoktam mint a piacon,aztán ha valami ott a jó akkor onnan rendelem ,ha másutt akkor onnan.
A Békéscsabai Italmondo is okés,mert értenek hozzá mit adnak el.Ha bizonytalan vagyok ,megcsörrentem a bltot.Szét kell nézni!
Nem tudok szerelőt.én Makói vagyok.Magam szoktam szerelni a motorjaimat.
Egyenlőre nem tudok megfelelő szakit. Még az alkatrész beszerzés is hátra van. Nagyon nem sürgetem, mivel ebben az időben nem szívesen mozdulok vele. Esetleg ha tudsz megbízható szervizt, az érdekelne. Én Őrbottyánban lakok, környékbeli előnyben.
OEM Parts-ról vásároltam már pár dolgot, általában nincs velük baj, de az árakkal annál inkább.
Én nemrégen cseréltem koplett vizpumpát(felújítóból)és azt mondom fordulj szakihoz ha nincs szerelői affinításod.Nem is a csere a nehezebb ,hanem a tömszelence környéke .Hacsak valami komplett (lecsavarozod,a másiket fel)megoldásod,alkatrészed nincs,
Maga a leszerelés néhány csavar csak,azt meg tudod tenni te is.
200-as Scarabeo (Piaggio). Elfolyik a víz, leszedtem a vízpumpa fedelet, és tömítést cseréltem. Továbbra is elfogy a víz, feltehetően vízpumpát kellene cserélni. Nem vagyok szerelő, ezért kérdezem, hogy szerintetek spéci tudás és szerszámozás nélkül megcsinálható ez házilag? Ha leveszem a deknit, akkor lehúzó, kiütő és egyéb alapszerszámokkal kezelhető az ügy, vagy több kell ennél. Tudomásom szerint csapágy és szimmering van a tengelyen. Szóval van e buktatója?
Nem lett véletlen a légszürő modositva vagy a háza vagy a csöve. Mert ha ott valami változás állt be akkor azért van gond mert kevés a benzin a levegöhőz. De igy ezt nem lehet megmondani neten keresztül
Most újítok fel egy 125-öst.Itt az első indításnál ,csak pöffent néhányat és annyi.A karbira gondoltam én is...aztán henger-hengerfej és főtengő csere lett belőle,az összes velejárójával.