Nem volt sosem tudatosság benne, még ha hiba is volt.
Ha jól tudom, tőlem nem került nyúl hozzá. Hál' Istennek.
De azért a "KEZDŐ" szó sok mindent elárul!!!
Írhatná ezt is: KEZDŐ VAGYOK= NEM ÉRTEK HOZZÁ, NEM POFÁZOK BELE!
Én hoztam meg a "legnagyobb áldozatot":
Nem vagyok tag, nem tenyésztek magyar óriást.
Csak a jószándékú munkámat tisztítom le, hogy átlássa mindenki, hogy ki mit tett bele.
Nem adom a nevem sem a fajtamegmentéshez, sem a tenyésztési(TP, TSz, FSz,) anyagokhoz.
Az új megírása az egyesület dolga lesz. A régi kell nekem.
A "bürokratikus" magyar "merinó" óriásnyúl-nak új programja lesz, mert "új" a szemlélet. És ezzel nem szabad megtéveszteni senkit.
Az én dolgom az volt, és ezt csak az alapítók tudják, hogy 120, és bírálóbizottság. Mivel egy birkás sárganyulakat hitt magyar óriásnak, új BB tag után kellett (volna) nézni, akik engedik a törzskönyvek kiadását.
Mivel a birkás kártyás, így a hun verzió lépett életbe.
Ez gyors reagálás volt a részedről, de tőled ezt vártam mint Jani szószólója.Hogy mitől lett a magyar óriás fehérben kaliforniai beütés nem tudom,és h a vadas magyarba tarka törpe ! Mitől állt be a magyar vadas 4.5 kg-ba,mitől lett 14.5 cm alatti a fül hosszúsága?Na ezek a jó kérdések és sajnos több tenyésztőnél ez a formula a tenyészanyagban!Csak ennyi a válasz és ha az érintettek a szívükre teszik a kezüket bizony beismerhetnék h sumákoltak a kezdő tenyésztők rovására!
Részemről megint a téma lezárva ez az én személyes tapasztalatom!
Meséld el, hogy Jani mit kavart a nyulakba? Milyen más fajtát tett a "Magyar Óriásnyúlba"? Erre én őszintén kíváncsi vagyok, nyugodtan ide nyíltan, hisz N.Jani is ide írogatja a nyílt leveleitstb..