Sziasztok, Madison 250 plexivel kapcsolatban kérdeznék, egyrészt hogy érdemes-e felpolíroztatni, értem ez alatt hogy újra szép átlátszó lesz, ahogyan a műanyag autó fényszórókat felújítják? Másik kérdésem hogy hol keressek helyette másikat, esetleg alacsonyabb, sötétített, dekoratívabb kivitelben? Köszönöm a válaszokat!
azt hiszem nekem se gyári van fenn de ujak akitől vettem lecserélte, én viszont ragaszkodom a gyári dolgokhoz, mégha 30 ezer is ahátso.....sokat megyek egyedül de mivel lassan nősülök és nyáron kicsit nagyobb tura lesz ezért nem ezen sporolok.... inkább afogamon.... az anyni lesz mint amotor ára meg a javitás :D
Nem nagyon találok Michelin City GRip 120/80 r16 méretű gumit előre. Ami van arra mind az van írva, hogy rearm vagyis hátsó gumi. Mennyire számít ez? Gondolom nem véletlen, hogy van hátsó, meg első gumi jelölés is.
Köszi az információkat. Én nagyon ritkán megyek két személlyel, ha igen, akkor is csak 4-5 km-es rövid távot. Előre a gyári mértet gondoltam és hátra a 140-eset. Michelin City Grip a kiszemelt gumi, azokról szinte csak jót hallottam és most is az van rajta (csak már öreg).
Előre mindenképp a gyári méretet raknám,már csak a km. óra pontossága miatt is. Meg választék is van ebben a méretben.Hátul betegebb a dolog,tényleg csak két gyártó gyárt (ha jól tudom) 150-es gumit,így pl ha téli mintást keresel csakis a 140-ben találsz. Nekem személyesen a Heidenau 140-ével volt tapasztalatom.ami azért nem annyira volt toppon.A középső minta árok megrepedt és az oldalsó bütykök is hasonló dolgot produkáltak,.Azt a gyártóhoz visszavéve kaptam másik de ugyanazon típusú gumit ami ugyanezt produkálta. Mivel nem ez a gyári méret a végén elhajtottak,meg volt mindenféle kis gumi nyomás és más magyarázat.Ami valóban igaz, az hogy a súlyterhelési mutatója valóban egy fokozattal kisebb volt mint a gyári Pirelli,és sokat kétszemélyeztem .De szerintem más 140 -es gumival nem lett volna ilyen bajom.A téli Conti, meg 3-4 ezer alatt el is kopott de hát gondolom,a tapadásnak ez az ára.Egyébként szerintem nyugodtan használhatsz 140-est hátra menet teljesítményben, vagy a biztonság tekintetében nem volt érezhető különbség.
Köszönöm a véleményed. Amennyire én tudom szinte mindenki abl 140-es méretet használja. Eddig még nem igazán ugrott le senkinek, de nyilván a gyári méret az igazi. Más véleményét is szívesen meghallgatnám.
14 es 20 kozott szrintem 6 :) ,az meg hogy tizenx eve nem tartott itt a technologia amikor kiadtak ezeket nem jelenti hogy ne lenne jobb6 tartosabb bele a nagy .
kb olyan ezt mint simsont asvanyi olajjal hajtani mert a 30 evvel ezelotti gepkonyv ezt irja elo
Na megint kifogtam egy okoskodot! Na figyelj a 14 és a 18 között 4 aH Külömség van Ezekhez a motorokhoz 14Ah savas akkumulátor van gyárilag elöirva aminek 140a hideginditó árama: A 14 Ah AGM akkunak amit én betettem 230a tehát böven elég!Többbi teljesen felesleges!
ugyanaz?4 ah-val kisebb :D nameg mi az eleg? beindul egy 8ah akkurol is nyaron,akkor attol mar az is eleg? egy kicsit nagyobb akku sokkal tartosabb + nagy hidegben is 1et forgat rajta es indul
miert ne lehetne?akar 2vel kisebbet is feltehetsz,max leugrik rola 120nal.a mernokok viccbol terveztek szerinted egy adott meretre?..sokan ruppotlankodnak itt az olcsobb 140-essel hatulra,en nem tennem
Bocsi az esetleges láma kérdésért, de megköszönöm a segítséget. A Spidermax gyári gumimérete 120/80 r16 elől és 150/70 r16 hátul. Jelenleg a motoron 110/80 r16 van elől és 140/70 r16 hátul. Most szeretném lecserélni a gumikat újakra. Lehet az, hogy előre a gyári 120/80 r16 méret megy, hátra pedig a 140/70 r16? Nem tudom elől most miért nem a gyári méret van. Hátul tudom, hogy a gyári méret szívás.
akku YTX20CH-BS is epp belefer,en ilyet vettem bele :)
nullazas pedig gazkarnal menu pocok benyomva tart,ugy add ra gyujtas es ugy mar azokat a menuket is elered,rovid hosszu nyomogatasok,onnan mar ki lehet legozni.gepkonyvben van bovebben angolul abrakkal egyebkent
Egy 250-es Madisonnal gazdagodtam a napokban. Szeretnék kérdezni, lehet volt már kérdés, még nem olvastam végig a fórumot. Keresek javítási könyvet pdf-ben, megköszönném ha valaki küldene. Illetve olajcserékhez készülök, a hajtóműben van leeresztő, illetve kontroll csavar, vagy le kell szívni a 2,5dl-t, be az újat, és kaktusz?
Mi van a benne lévő aksira írva? Nekem olyan bonyolult volt, hogy a Google keresővel meg lehet találni mi való bele. Ha AGM-et akarsz akkor megméred mekkora a savas és akkorát veszel belőle. Ezen mi olyan nehéz..?
Végül is még nem vettem nem tudtam eldönteni savas vagy AGM ? Ha Agm milyen Ah 12vagy 14? Itt nem sok segitséget kapok!! Aztán levettem a Yuasa akksim tetejét felöntöttem deszt vizzel feltöltöttem most egymás után 10szer indul!