Keresés

Részletes keresés

akosboss Creative Commons License 2015.07.01 0 0 863

kepek

Előzmény: akosboss (862)
akosboss Creative Commons License 2015.07.01 0 0 862

Sziasztok ) Van egy Piaggio Boss, dungóm :D  Nemrég teljesen szét volt szedve,dugóztam stb... Összeraktam és nem emlékszem az elektronikára :( Melyik kábel hova megy,és nincs szikra bárhova kötöm őket össze vissza,akkor sincs már mindent kiprobáltam,nem tudom helyesen összerakni a drótokat...Remélem tudtok segiteni,előre is köszi )

amotoros Creative Commons License 2015.06.28 0 0 861

Sziasztok!

Sikerült vennem egy Cio-t. Nagyon tuti motor:)))

Van valakinek tapasztalata utólagos variátor felszerelésről? Amit vettem gyárilag olyan burkolattal van felszerelve, hogy elfér alatta a variátor, de alapból csak egy szíjtárcsa van felszerelve.

 

Előzmény: amotoros (842)
sykes2 Creative Commons License 2015.06.26 0 0 860

Az évjárat kiderítve.

Lehet, hogy másnak is hasznos:

http://www.ciaocrossclub.mobi/officina/CiaoCrossClub%20TELAI.pdf

Előzmény: sykes2 (859)
sykes2 Creative Commons License 2015.06.26 0 0 859

Előzmény: sykes2 (858)
sykes2 Creative Commons License 2015.06.26 0 0 858

A gyártási évet, illetve a színkódot ki lehet deríteni az infó táblából, vagy esetleg van még más számsor is a motoron?

Előzmény: sykes2 (852)
sykes2 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 857

Köszönöm szépen a válaszod.

Nagyon kevés infót találok róla a neten.

Szeretném kicsit rendbe rakni, de a 25 az elég karcsú sebesség.

jó lenne felhúzni 45-ig.

Előzmény: oljeg12 (853)
csoki46 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 856

Nagyon szép, szívesen elfogadnám! :)

Előzmény: fufnyak (855)
fufnyak Creative Commons License 2015.06.24 0 0 855

Elővettem a gépet. :-)

oregsas Creative Commons License 2015.06.24 0 0 854

Na végre !

Mára meglett ennek a kis darálónak a hibája . Már mindent többszörösen ellenőriztem, a másikkal cserélgettem az alkatrészeket, végül arra gondoltam leszedem a kipufogót. Azóta minden rúgásra indul.

Így utólag már nagyon okos vagyok, csak az elmúlt két hónapban ez nem jutott az eszembe.

Annyira bedugult , hogy egyáltalán nem tudom átfújni, totál tömítetté vált . Jó lenne vízszerelésnél vakdugónak.

Régebben már égettem ki kipufogót hegesztővel , de az úgy füstölt , mintha gumit égettem volna . Mára a gyárban tűzjelző van és egy rahedli kamera , így már hegesztőre nem számíthatok. Itthon kell megoldanom , egy kis forrasztó gázlámpám van, nem tudom elég e hozzá .

Még arra gondoltam tüzet raknék mint a szalonnasütéshez és beledobnám, majd a végén megkalapálnám és átfújnám kompresszorral . Ha időm lesz ezt megpróbálom .

Ha van ötletetek , hogy csinálnátok az érdekelne.

Előzmény: oregsas (851)
oljeg12 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 853

Az adattáblából a feltett kérdéseidre válaszolva, csak annyit tudok megállapítani, hogy svájci megrendelésre gyártották. Tudomásom szerint, ezeknek a sebességét fogták leginkább vissza a gyártók, mivel az ottani szabályok nem engedik a nagyobb sebességet. Ezt a szívótorok, a kipufogó-hangtompítón és kipufogótorok szűkítésével, valamint a karburátorban a fúvókával oldják meg. Így a motor, nem tud magasabb fordulatot elérni. A sebességcsökkentést, még az áttételnél is tovább variálhatják. Amint azt a közelmúltban közzé is tettem a Piaggio Ciaoval kapcsolatban. Közelebbi infóval nem tudok szolgálni, mert az Si-ről csak annyit tudok, hogy van és látni is csak úgy láttam, mint ahogy a mellékelt képeiden látszik.

Előzmény: sykes2 (852)
sykes2 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 852

Üdv Mindenkinek!

Ma tulajdonosa lettem egy Si-nek.

Kérdésem lenne a szakikhoz, mert semmit nem tudok ezekről.

Az adattábla alapján mit lehet tudni róla?

Évjárat, teljesítmény, milyen piacra készült,stb.

Illetve, kb 25-nél leszabályoz a járgány. Ez direkt ilyen, vagy valami nem OK.

A válaszokat előre is köszönöm!

oregsas Creative Commons License 2015.06.23 0 0 851

A tank tisztításán már túl vagyok, itt a fórumon kapott citromlés módszerrel . Nem lett tökéletes, de finom papírszűrővel működik .

Mint írtam , kettő mopedünk van .Most az megy amit alkatrésznek vettem . Bár ennek is volt egy ravasz hibája, a megszakító és a trafó közötti sodrott vezeték eltört és hol ment , hol nem ment.

Ez a trafó primerén látható, elég keserves tekerni és közben nézni. mivel kettő van , így mindent összehasonlítással ellenőrzök . Mindkét porlasztó jó, 3 trafóm van és mindegyik jó . Egy gyertyapipám rossz volt és általában elég gyenge 4-5 mm-es szikrát adnak. Idáig nem sok időt töltöttem a hibakereséssel , mert egy fészert építettem a bicikliknek és robogóknak. A Dunaparton egyszer motoroztunk, de az asszonynak nem jött be, így aztán az unokánk motorozgat vele és neki tetszik.

Nem tudom a másik miért nem indúl , ha lessz időm a végérejárok . Hézagmérőm nincs, de az előgyújtás kb. 18-22 fok között lehet, ezt tudtam mérni a hézag szemre jó lehet.

Kérdés . Nem tudjátok milyen izzók kellenek bele ?

Előzmény: fufnyak (849)
fufnyak Creative Commons License 2015.06.22 0 0 850

Keresek jó állapotú, tízküllős felniket.

fufnyak Creative Commons License 2015.06.22 0 0 849

Tank tisztításra a legjobb megoldás az apróra tört befőttesüveg. Szó szerint leborotválja az összes retket.

Előzmény: oregsas (806)
oljeg12 Creative Commons License 2015.06.21 0 0 848

A 286-os hsz.-ben írtam már, hogy töb alkalommal jártam úgy hogy menet közben elkezdett lassulni, majd leállt. Ilyenkor a hidegindító benyomásával tudtam csak tovább menni. Ezt minden évben eljátszotta néhány alkalommal. Most az elmúlt napokban, szinte folyamatosan ezt csinálja. Néhány kilométer után, lehörög és megáll. Mivel elég kényelmetlen úgy motorozni, hogy lábbal nyomom be a hidegindítót, ezért acélos lugasdrótból hajtottam egy beakasztót, ami átfogja teljesen a "taposó lapot" és ha vacakol, akkor azt csak ráhúzom a gombra és az tartja bent. Az az érdekes ebben a jelenségben, hogy a kevés levegő is elég ahhoz a benzin mennyiséghez, amivel megy a motor és még így is elérem a 42 km/h sebességet. Tehát kap benzint, csak keveset és azért kell a levegő mennyiséget is csökkenteni. Tiszta az egész rendszer és nem tudtam, hogy mi okozhatja a problémát. Tegnap arra figyeltem fel, hogy a tanksapka és a tank beöntőnyílása is kissé trutyis. Gondolom, hogy tankolásnál benzines lesz és a benzin elpárolog, az olaj pedig ott marad. Ez idővel felszaporodik és leszűkíti azt a kis rést, ami a tanksapka dugó részének a felső része között van. Mivel ott van a szellőző nyílás is, ezért nagyon kevés levegő tud csak bejutni a tankba. Így csak lassan tud a karburátorba bejutni a benzin. Megtakarítottam a tanksapkát és a beöntőnyílást is. Plusz a tanksapkára fúrtam kívülről is lyukat 1.5 mm-es fúróval. Ma mentem vele több mint 20 km-t és eddig semmi gond. Remélem, hogy így is marad.

  Múltkor  írtam, hogy a kerék csere után lassabb lett a sebesség. Időközben átcseréltem az áttételt. A vásárolt kerékben 9 fogú kerék hajtotta a 76 fogút. Az eredetiben, amivel vettem a motort, ott pedig 11 fogú hajtja a 74 fogút. Át raktam és vissza kaptam a sebességet.

 

amotoros Creative Commons License 2015.06.21 0 0 847

Bocs, kérdés akart lenni:)

 

Gyárilag km óra nélküli Ciaora felszerelhető ez az óra?

http://www.petakmotor.hu/km-ora-piaggio-ciao-kicsi-d=48mm

Előzmény: amotoros (846)
amotoros Creative Commons License 2015.06.21 0 0 846

Gyárilag km óra nélküli Ciaora felszerelhető ez az óra: http://www.petakmotor.hu/km-ora-piaggio-ciao-kicsi-d=48mm

sjeneis Creative Commons License 2015.06.18 0 0 845

Szia,nekem csak a hátsó sárvédő kellene,mennyit kérsz érte?

Előzmény: -stukker- (844)
-stukker- Creative Commons License 2015.06.16 0 0 844

Üdv!

Ezek maradtak már csak a Ciao-ból...egyben 3500-ért odaadom!

 

-hátsó krómos sárvédő
-tankra krómos díszcsík
-Piaggio embléma előre
-szerszámos(forrasztott-javított) gyári szerszámkészlettel!!!
-benzincsap szűrővel
-jó állapotú nyereg
-szatyorakasztó fül (alu,öntvény,rugós rögzítésű)

 

thotpeti@gmail.com

oljeg12 Creative Commons License 2015.06.06 0 0 843

Többen érdeklődtek már itt a fórumon is, hogy miért csak "annyival" megy a Ciao? A válaszokban a motor fojtása volt a válasz. Ma egy  újabb lassítási megoldásról győződtem meg saját tapasztalatból. Kicseréltem a hátsó kereket, mert az még az első tulajdonosnál kapott egy olyan sérülést, ami végett vánglizik és sorban pattognak el a küllők. Nem győzöm pótolni.

De térjünk a lényegre. Az eredeti kerékkel és 80 mm-es hátsó ékszíjtárcsával sík úton és viszonylagos szélcsendben, maximum 48-49 km/h-val ment. A cserekerékkel pedig csak 42 km/h-val. Tehát az áttétellel is variálnak. Most, ha a tengely méretek és a tengelytávok megegyeznek, akkor  kicserélem az áttételt.

amotoros Creative Commons License 2015.06.06 0 0 842

Sziasztok!

 

Jó állapotú Ciao-t keresek megvételre. Ha lehet alu kerekeset szeretnék.

danikiss Creative Commons License 2015.06.05 0 0 841

Hali! :)

Egy ilyen idom/panel érdekelne, mert ahogy a képen látszódik, az enyém sajnos egy baleset miatt eltört.

Válaszotokat várom !


 

Atibiza Creative Commons License 2015.05.22 0 0 840

Akit érdekel utoljára felteszem: Dellorto SHA 13/13

2500,-HuF

-stukker- Creative Commons License 2015.05.20 0 0 839

No még egy ideig itthon dekkolok,(főnök szólt,hogy a szálló nincs még kész,mert az ellenőr kifogásolt jópár dolgot,amit cserélni kell,úgyhogy csúszik a kiút,bár asszony is kezelésen van kórházban,)

úgyhogy még van pár eladó Ciao cuccom:

 

-2 rozsdamentes sárvédő(vagy szuperjól krómozott)

-müanyag nem variátoros oldalburkolatok -szürke

-felső motortakaró vizszintes burkolat-fekete

-első lámpa

-hátsó lámpa

-lámpakapcsoló

-kábelköteg

-tankra krómos díszcsík

-Piaggio embléma előre

-markolatok,kezelőszervek

-bowdenszett

-szerszámos(forrasztott-javított) gyári szerszámkészlettel!!!

-svájci forgalmi

-benzincsap szűrővel

-fasza állapotú nyereg

-első lámpatartó konzol

-szatyorakasztó fül

-extra felszerelhető széles króm csomagtartó-rugós

-burkolatcsavarok

oljeg12 Creative Commons License 2015.05.09 0 0 838

OK. E-mailben tisztáztuk a dolgot.

Előzmény: -stukker- (836)
-stukker- Creative Commons License 2015.05.09 0 0 837

Szia!

Sajnos nem variátorosé,sima csak.Szürke színű.

Előzmény: sjeneis (833)
-stukker- Creative Commons License 2015.05.09 0 0 836

Természetesen nem neked szólt,hisz Te nem is mondtad hogy kéne a nyereg!

De teljesen jogos a felháborodás, félreérthető volt a kijelentésem!

Előzmény: oljeg12 (834)
Atibiza Creative Commons License 2015.05.08 0 0 835

Mivel nem jelentkezett az illető azóta érte, így a tiéd a lehetőség!

Előzmény: sjeneis (830)
oljeg12 Creative Commons License 2015.05.08 0 0 834

"(mivel a vevő cseszett átvenni)"

 

Bocsi Péter, de valamit pontosítani kellene. Mivel a vevő én vagyok ezért kicsit sértőnek találom azt a kifejezést, amit írtál. Én legszívesebben, egy az egyben megvettem volna a Ciaot, szőröstül, bőröstül. De mivel a kettőnk lakhelye közötti távolság 250-300 km, ezért csak úgy tudtam megvenni, ha becsomagolod és elküldöd. Mivel az egész vázat a villával, kormánnyal stb. nehéz lett volna csomagolni, ezért csak azokat kértem, amit könnyebb csomagban elküldeni.

Egyébként, pedig azt az árat megadtam érte, amit az egészért kértél egyben. Ami ott maradt nálad, remélem, elfogod tudni adni és akkor az már s kért ár felett lesz.

Előzmény: -stukker- (832)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!