Ha tudod, hogy mire képes az autó, akkor tudod, hogyan kell vele bánni, hogy az neked megfeleljen.
Az 1,4 8V 77Le és az 1,3 MJET 90 LE-s motoroktól butaság lenne versenyautós képességeket elvárni. Kellemes utazóautónak viszont megfelel mindkét motorváltozattal.
Marea - rosszul emlékszel, mert a Marea is volt az 1,6-nál kissebb motorral szerelve. 1,4 12V 72-80Le (piactól függően). Igaz, ritka volt, nem sűrűn lehet vele találkozni, de volt.
Sőt volt 1,9TD 75 Le-s verzióval is, abban nem vagyok biztos, hogy a Mareában létezett-e, de a Bravo/a-ban volt 1,9D-is ~65 Le-vel..
Ennek a Linea-nak nem túl gyenge,ez az 1,4-es motor??-Az 1.3 MultiJetről nem is beszélve- Én a Marea-ra emlékszem ott 1.6-os blokkok voltak alapból. Üdv
Nem, én már korábban megírtam a véleményem. De amúgy szívemből szólt....
Hétvégén próbáltam pár 80-120 gyorsulást. Negyedikben ez kb 9-10 sec, úgy, hogy nem 80-ról fut neki a kocsi, szóval a turbo már tölt.
Harmadikban nem volt szívem 120-ig pörgetni, meg értelme sem volt, negyedikben jobban gyorsulja ezt a tartományt, annyira elfogy az erő fölsőbb fordulatszámnál.
Ja, és ezek "óra szerinti" adatok, szóval kb 73 - 110....
Tjet-esek, tietek mennyi idő alatt futja meg a 80-120-at? Gondolom 7-8 sec elegendő.
Nem kellett volna részletezned, általános, örökérvényű igazságot terveztem kőbe vésni itt - ahogy szoktam hozzászólásaimmal, melyeket legjobb lenne, ha megtanulnátok szó szerint ;-)
"Önmagában az, hogy bpi forgalom, nem mond sokat."
És ha azt mondom, hogy Bp határáig a ~38 km-t 1/2 óra alatt tettem meg és a többi 21 km-t a már taglalt BP-i útvonalon 55 perc alatt, akkor az már jobb támpont a forgalom meghatározásához?
De ha kell, akkor részletezem.
A Flórián térről kb 10 perc volt, mire feljutottam az Árpád-hídra (max 200 m), a hídon lehetett egy kb 60-as tempót menni, majd a Váci úti felüljárótól a Kerepei útig elég gázos volt a dolog, a Kőbányai út környékén kezdett viszonylag normalizálódni a helyzet, majd az Üllői úttól már egész jól lehetett menni a Gyáli-Nagykőrösi útvonalon (70km/h környékén).
Önmagában az, hogy bpi forgalom, nem mond sokat. Én is autóztam már úgy keresztben Budapestet oda-vissza, hogy csökkent tőle az átlagfogyasztás.
Te is elég jól tudtál haladni, ha a 60 km-t egy-másfél óra alatt megtetted :-)
Én az útjaim nagy részét nem dugóban teszem meg, hanem úgy, hogy sokszor kell megállnom majd gyorsítanom utazótempóra (lámpa, kereszteződés), hideg motorral - vélhetőleg ettől olyan magas a fogyasztás.
A dugó ilyen szempontból nem túl vészes, mert nincs gyorsítás, szinte csak alapjáraton döcög a motor, alig kell a gázra lépni. Ezek a modern dízelek meg alapjáraton szinte termelik a gázolajat.
Tegnap megjártam a Fővárost, Esztergomból indulva.
Esztergom - Leányvár - Piliscsaba - Pilisvörösvár - Bécsi út - Árpádh-Híd - Róbert K krt - Hungária krt - Könyves K. krt - Gyáli út - Nagykőrösi út - Soroksári Auchan.
Indulás 16:35, érkezés: 18:00, táv: 59 km
Vissza út: Soroksári Auchan - Nagykőrösi út - Gyáli út - Könyves K krt - Hungária krt. - Róbert K krt - Árpád-Híd - Bécsi út - Pilisvörösvár - Piliscsaba - Leányvár - Dorog - Tokod - Tát
Indulás: 18:55, érkezés: 20:05, táv: 59 km
És ami érdekes a fogyasztás a Bp-i forgalom (köztudott, hogy a Rórert K - Hungária - Könyves útvonal nem egy leányálom, főleg ha baleset miatt még dugul is) hatására nem nőtt, hanem csökkent!
Indulásnál: 17,8 km/l (5,62), míg este a hazaérkezésnél: 18,4 km/l (5,43)
Na és most megyek megnézem az új oldalt! :)
Köszi imitto27!
Képet mennyit és milyen méretet lehet feltölte(t)ni?