Segítséget kérnék, 1.9 pdtdi Bora /ajm/ 2000-es évjáratú autóm szelepfedél csavarjait mekkora nyomatékkal húzzam meg? Esetleg ezeket az értékeket hol tudom megnézni? Ki mennyivel szokta?
sziasztok,még uj vagyok a bora közösségben és a bora tulajdonban is. A segitségeteket szeretném kérni, ojan gondom van hogy felcsapom a világitást világitanak az izzok de ha benyomom a fékpedalat akkor a hátso izzok kialszanak és egy darabig csapogathatom mire ujbol világitanak.A bisztositékokat átnéztem de semmi hiba, vélemény? elöre is köszönöm ,,,
Már 7 éve együtt élek a Borával és pár kissebb nagyobb veszekedésen (problémán) kívül jól megvagyunk.
Tavalyi évben egy 18"-as papucs volt rajta (elnézést de már nem emlékszem teljesen a méreteire) 210/215 40 -es, ET számra sem emlékszem pontosan, de a lényeg hogy az első lökös felöli doblemezt megette.
Érdekelne, hogy milyen paraméterrel bíró papucsot tudnék rá tenni 18-asból ami nem okozna kárt ismételten :)
Az, hogy minek ekkora, meg ilyesmi a saját választás és tisztában vagyok a buktatóival, szóval inkább arról szeretnék infót valakitől mi menne rá optimálisan ebben az átmérőben.
valaki tapasztalt-e már olyan hibát a manual klímánál hogy bekapcsolt klíma kapcsolónál csak 1 fokozatban kapcsol a klíma szivattyú , 2-3-4 fokozatban kikapcsol. kapcsolót darabokra szedtem és jó, mind a 4 ventilátor fokozatom működik, de csak 1 fokozatban kapcsol a szivattyú, le is hűl a belső radiátor, 2-3-4 fokozatban hideget is fúj addig míg hideg a folyadék a radiátorban, de azokban a fokozatokban már nem megy a klíma szivattyúm. kérdés hogy hol találok még valami más meghibásodásra hajlamos alkatrészt ami befolyásolja a klíma kapcsolását ?
üdv ! most zártam le egy lemezzel az egr szelep azon felőli részét ahol a kipufogó gázt vissza tudja vezetni a beszívott levegőbe. igaz volt egy turbó cserém is, + kicseréltem az összes régi textil huzatos csövet jobb minőségűre. most nehezebben indul valamiért az autó, többet teker az önindító. gyári még az vezérlő modulja.
Szia! A kerékjárati műanyag doblemez betéteket vedd le mind a két oldalról,vagy legalábbis az utastér felőli részén vedd ki a csavarokat,és a háta mögött nagy valószínűséggel tele van sárral,kosszal.Ezt amúgy is ajánlatos évente legalább két három alkalommal kitakarítani mert itt rohadásra hajlamos a karosszéria! Ezen kívül még a szélvédő koszorú védő műanyagot is szereld le,ott ahol az utastér pollen szűrő van,és a vezető oldalnál is(arra most nem emlékszem fejből,hogy ott hogyan is van a műanyag takaró,de kis keresgéléssel rá jössz)és ha megvan,akkor meglátod,hogy a szélvédődröl a viz és a vízzel együtt a falevelek és a különféle szemetek ide vannak le vezetve.Ha ezt ki takarítod,akkor megtalálod azt a levezető lyukat,amely azért van,hogy a víz a szélvédődröl a kerékjárati dobon keresztűl a földre follyon.No ez a lyuk van eltömődve,és ezért ázik be általában a szekér,legalábbis nagy valószínüséggel.Érdemes ezt rendszeresen karban tartani,mert elég kellemetlen amikor áll a víz a kocsiban.
Sziasztok. A tegnapi nagy eső után csurom viz volt a jobb lábjörlő elöl, vahonnan a műszerfal alól csöpögött be a viz, mert hazafelé éreztem ahogy csepeg a lábamra. hol keressem a beázás "miértjét"?
Szia!Esetleg abban tudnàl e tanàcsot adni,hogy milyen típusu autó üllése passzol a borába,mert a milyenk nagyon kényelmetlen,és hosszú utakra használjuk,gyakran 3-4 ezer kilómétereket tekerünk le vele.A golf négyét úgy saccolom jó lehet,de attól félek pénzt verek bele és munkát,aztán ugyanolyan sz@r lesz.ezért inkább valami más típusén gondolkodom.
Az nem probléma,ha a sineken esetleg variálni kell,de a légzsák paramétereknek passzolniuk kellene.
Szia! 19568-as hozzászólás volt a rugó témában(egy kicsit vissza olvastam) nagyimre64 írta még ezt:
Az ülés alatti rugónak az lennne a szerepe, hogy ha rajta ülsz az ülésen és úgy állítod a magasságot akkor tehermentesitésben segít, hogy ne menjen tönkre az emelő szerkezet.
Valahogy nem igazán jött össze a tervezőnek mert minden vw-ből kiesik legyen az Bora Golf Passat vagy bármilyen ami ben benne van.
Tegyétek el emlékbe jó lessz karácsonyfa dísznek.
Az ülést fel és le ne úgy állítsátok, hogy benne ültök az ülésben és akkor nem fog tönkre menni az állító szerkezet.
Sziasztok egyik kollegámnak van egy bora ja 1.4 16 szelep.
És olyat csinál hogy mikor fordul és visszarakja 2 be akkor leáll. Utána beindul gond nélkül. Illetve néhe kivillan az olaj lámpa is a kis piros kanna. Valaki tudna segíteni?
Sziasztok!Valaki falazott e már le 1,9 tdi ben EGR szelepet?Arra lennék kíváncsi,hogy milyen következményekkel jár,és hogy hibát jelez e?Köszönöm előre is
Ülések lenyit, kárpit le.. kinyitottam. Szét volt csúszva a csatlakozó. (Nem teljesen, de ezek szerint pont annyira, hogy ne nyíljon)
Most egy olyan problémám van, hogy "Abgas werkstatt" hibaüzenetem volt. EGR lett cserélve, el is múlt a baj. De a szerelőm azt mondta, lehet újra előjöhet, mert amikor gépre dugta, kiírta, hogy a katalizátor hatásfoka határérték alatt van. Láss csodát "Abgas werkstatt"...
Sziasztok! Egy 2002-es 1.6 16v boram van. A tegnapi nap random kiesett az ülés alól egy rúgó. Nezegettem hogy honnan esett ki,de nem jöttem rá. Valaki talalkozott ilyennel?