Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Popsi Creative Commons License 2018.01.14 0 0 20727

Az,hogy drágább az egy dolog. De egy TDS-t normálisan meghengerfejezni,vagy adagolót felújíttatni is húzós. Pikk-pakk rádobod a különbözetet. Persze nem lebeszélni akarlak róla. Ha ezt akarod vedd,csak tudj kihez fordulni. Ha bízol az eladóban.és ismered az előéletét akkor jó vétel tud lenni. De azt is hozzáteszem,hogy egy rozsdamentes,megkímélt tds sincs 500 kiló körül.

Előzmény: Crosman21 (20726)
Crosman21 Creative Commons License 2018.01.14 0 0 20726

Nezegettem a 20i kinalatot is, de ahogy eszrevettem millio folott kezdodnek azok amik elfogadhato allapotban vannak, ez konkretan meg szep darab, csak a motorjarol nem tudok sokat. De egyebent inkabb dizel parti vagyok.

Előzmény: Popsi (20724)
szöcsy11 Creative Commons License 2018.01.14 0 0 20725

http://indafoto.hu/szocsy/alap_album itt fel lelni pár fotót róla...

Popsi Creative Commons License 2018.01.14 0 0 20724

Igazából indítani kéne hidegen és melegen is. A hideget nehéz összehozni,mert senki se szereti hazavinni a vevő jelöltet. Hidegen keményebb a hangja,melegen puhulnia kell. Motorolaj biztos,hogy folyni fog innen-onnan. Ami fontos a gázolaj sehol se jöjjön,csúcsnál még nem vész,de ha az adagoló folyik,már meg gondolandó. Persze ezek sem ördögtől való dolgok,de ha nincs az ismeretségi körben aki ért ezekhez,nagy szopást lehet venni. Meleg motornál csekkolni a vízcsöveket,ne legyen kő kemény. De ha nem perverziód a tds,inkább vegyél egy jó 20i-t.

Előzmény: Bogi86 (20719)
szöcsy11 Creative Commons License 2018.01.14 0 0 20723

oss megvettem a komplett "opel" motort amire kb 5cm es felirattal rajta van hogy bmw, a blokkon is és a hengerfejen is. A generátor hiányzott róla. Kuplg, adagoló, porlasztók, jeladós is, szervószivattyú, turbó vezeték köteg ( nem levágva hanem szétfűzve minen csatlakozó) vízpumpa, viszko, szívósor,egr-rel...szóval gyakorlatilag komplett. Egész jónak tűnik a hegerfej is és a vezérmű tengely is. Elkezdtem szépen szét szerelni alkatrésznek. Mindent lebontottam róla, kivéve a hengerfejet. Sjnos az egyik csavar feje elnyalódott erre kérnék egy kis segítséget hogyan tudnám az kiműteni a helyéről. (nincs áram a garázsomban így még csak rá hegeszteni sem tudok egy anyát  hogy úgy vegyem ki a csavart.) segítségeteket előre is köszönöm.

Bogi86 Creative Commons License 2018.01.14 0 0 20722

Ok nyugodtan. 

 

Gergobognarkukacyahoo.co.uk 

Előzmény: Crosman21 (20721)
Crosman21 Creative Commons License 2018.01.14 0 0 20721

Szivesen konzultalnek veled privat uzenetben ha nem gond. Lenne meg par kerdesem.

Előzmény: Bogi86 (20719)
Bogi86 Creative Commons License 2018.01.14 0 0 20720

Szia! 

 

Én azért próbálkoznék egy új akkuval. Van egy cikk egy e39-ről ami hasonlót csinált, belinkelem neked. 

 

 

https://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2015/04/02/hasznalt-auto-alom-bmw-nemetorszagbol/

 

Ezen felül szoktam olvasni az e60 fórumot ott is a váltó szokta először beadni a kulcsot ha nincs elég fesz. Egy próbát megér szerintem. 

Előzmény: 725TDSKrissz (20710)
Bogi86 Creative Commons License 2018.01.14 0 0 20719

- körbeforduló gyújtáskapcsoló

- szervó folyik

- kpi zár motorok

- lógó tetőkárpit

- abs tömb

- ülés szakad

- légzsák visszajelző 

- el. ablak szorul 

- kinyomócsapágy csörög

- rohadás

 

 

Hirtelen ezek jutottak eszembe e36-ról. Ezek nagy része nálam is megvolt az elmúlt 4 évben. Ezen felül a tipikus TD/TDS gondok. Olajfolyások, hebegés, HDK, jeladós porlasztó, hf hibák, nehéz indítás. 

 

Ha esetleg bármi kérdésed lenne szívesen válaszolok. Ha van egy kis érzéked hozzá, akkor sok mindent meg tudsz magad is csinálni illetve iszonyat mennyiségű bontott cucc van hozzá. Bár tetőkárpitot lassan aranyárban adják. 

 

Gergő

Előzmény: Crosman21 (20714)
Bogi86 Creative Commons License 2018.01.14 0 0 20718

Így van. Az enyémet is a jövő héten lakatolják és fújják. Szerintem ma már normális td/TDS sincsen. Tegnap néztem a hahut, képről is szarul néznek ki, nem nézném meg egyiket sem. FB e36 csoportban kellene körbenézni, ott talán van. m

Előzmény: Popsi (20715)
Bogi86 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 20717

Sziasztok! 

 

e36-ba milyen hangszórókat javasolnátok a gyári helyekre? 

 

Más: most megy fényezésre és kasztnizásra a gép, kiváncsi vagyok ilyen lesz. Majd rakok fel képet. 

 

Üdv BUÉK

Crosman21 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 20716

Ebben nyugodt vagyok, mert a kasztni eleg jo allapotu, nincs szetrohadva, elegge megvigyazott darabnak tunik.Azert erdekelne inkabb a motorrol par dolog.

Popsi Creative Commons License 2018.01.12 0 1 20715

Ne a motort célozd meg,hanem a kasztnit. Az E36 ok nagyrésze szarrá van rohadva. Innen indulj. 

Előzmény: Crosman21 (20714)
Crosman21 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 20714

Sziasztok. Auto vasarlas elott allok, egy 325TDS a kiszemelt peldany, mire kell vasarlaskor odafigyelni, mik lehetnek a buktatoi? Illetve mennyibe kerulnek az alkatreszek/felujitasok ezen a motoron?Koszonom a valaszokat.

zoli554 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 20713

Üdvözletem a fórumozóknak!

Segítséget kérnék.

Adagoló lánckerék lehúzó szerszám méreteire lenne szükségem, illetve a központban tartóéra is . Főként a menetméret. Esetleg rajz. Előre is köszönöm. E34

725TDSKrissz Creative Commons License 2018.01.10 0 0 20712

Igen az miatt van. Biztos hogy elvált végig. 

Előzmény: Popsi (20711)
Popsi Creative Commons License 2018.01.09 0 0 20711

A magasabb fordulaton való indulás gondolom a váltó vészprogamja miatt van. Tuti,hogy váltogat? Nem csak egy fix fokozat van?

Előzmény: 725TDSKrissz (20710)
725TDSKrissz Creative Commons License 2018.01.09 0 0 20710

SOS! Nem indul a vas!
Leírom a folyamatot.
Kijövök a Bárdiból és beülök a kocsiba. Indítok. Elindul könnyen ahogyan szokott. Betesz R-be kocsi nem indult meg. Felnézek a műszerfalra akku ikon világít. Belemegyek a titkosmenübe ott 14.4-et mutat a töltés. Kocsit leállítom mondván megprobálom újraindítani hátha jó lesz minden. Próbálom indítani, de gyújtáspozíció után nemcsinál semmit. Sem kattanás se semmi. Motorháztető fel önindító viláskulcsal rövidre zár kocsi indul gyújtáson. Akku ikon ugyanúgy világít és getribenotprogramot írt ki a board. A kocsi magasabb fordulaton tud így csak elindulni. Menet közben jónak tűnik és minden sebességet elvált. Mi a fucking lehet vele? Az indításra lehet EWS modul? De az akku ikon? Azzal mi lett?!!

Popsi Creative Commons License 2018.01.08 0 0 20709

Teljesen mind1.

Előzmény: 725TDSKrissz (20708)
725TDSKrissz Creative Commons License 2018.01.08 0 0 20708

Sziasztok,

 

Egy gyors kérdés. Ti milyen fagyállót használtok a motorhűtéshez? G12 rózsaszínt, vagy G11 zöld vagy, kéket? Én eddig G12-ő rózsaszínt használtam, de most nézem a Bárdi oldalán, hogy G11 zöld vagy kéket hoz. Szerintetek lecseréljem?

Popsi Creative Commons License 2018.01.07 0 1 20707

Hát gyárilag így is van.

Előzmény: Zoli.78 (20706)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 20706

Én kötnék az üzemanyagrendszerbe valami átlátszó dolgot, hogy lássam van-e levegő benne. Elég ha áramot adsz a szivattyúnak, nem kell az önindítóval gyötörni.

Előzmény: fecske318 (20705)
fecske318 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 20705

Huzásra indul az egyik nap nincs vele baj a másik nap meg el sem indul . mintha szivárogna az adagolom csak nem tudom hogy hol . amugy semi probléma nincs nem társul melé . remélem nagy gond nincs . félek neki állni leszedni az adagolot a lánc tányér helyén marade ha ki huzom a tengelyt . vélemén . 

szöcsy11 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 20704

az opelé is, és az enyém is  alu öntvény szívósoros. Amúgy meg arról a blokkról csak a generátor hiányzik. Teljesen egyben van az egész, így akár még a szívósort is át tudom pattintani ha más lenne. Csak jobb lenne inkább egy felújításra szoruló e34 es hengerfejet venni, mint egy opel hf et felújíttatni és rátenni.

Előzmény: Zoli.78 (20678)
szöcsy11 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 20703

és azt nem is íttam meg hogy hideg motort hengerfejezés itán soha nem pörgettem 2000 felett, mindíg megvártam még eléri az üzemmeleg állapotot.. Így ezért sem értem hogy lett hengerfejes a kocsi.

Előzmény: Schnitzer 525 (20701)
szöcsy11 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 20702

Az a helyzet hogy őszintén szolva, még nem bontottam meg a blokkot, lehet hogy csak a tömítés szállt el, de nem bízom a hegesztett hengerfejben, és nyugottabb lennék ha még az is kilenne cserélve a kocsin. Most nehezen de be indítható a járgány, csak fehér füstöt ereget. És a bosch márkaszervízben adagoló előtöltés beállításra vittem el a kocsit lábon. És az ottani szaki mondta hogy szerinte hengerfejes a kocsi. Azért furcsállom a dolgot, mert tavaj elött novemberben lett felújíttatva, és februárban rohadtam le a kocsival olajnyomás gonddal. Azóta már szinte minden fel lett újítva rajta, vezérműlánc cserélve,adagoló felújítva,adagolófej cserélve (igaz utángyártottra).....stb de legalább már beindítható a kocsi. Tudnál nekem árajánlatot adni hiba feltárásra? És időpontot hogy mikorra vihetném el hozzád a kocsit? Válaszodat előre is köszönöm. Messengeren is felveszem veled a kapcsolatot úgy személyesebben tudunk mindent megbeszélni. 

Előzmény: Schnitzer 525 (20701)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 20701

Nekem mindig van pár darab felújított,amit csak fel kell tenni. Épp tegnap is vittek egyet valami keleti részre. De milyen hulladék szakmunkát végeznek ott ahol így javítanak hengerfejet,vicc.

Előzmény: szöcsy11 (20698)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 20700

De mind a 4 hengernél van izzítás?

Előzmény: fecske318 (20697)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 20699

A levegősödést könnyen leellenőrizheted ha beiktatsz valami átlátszó dolgot az üzemanyag rendszerbe. Csövet vagy egy üzemanyagszűrőt. De amúgy beindul? Mondjuk hidegindítóval vagy húzva.

Előzmény: fecske318 (20697)
szöcsy11 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 20698

 Ami azt illeti én is szívesebben tennék rá e34.-es hengerfejet, de nem tudok eladót. Ha esetleg tudsz egy felújítható állapotút nagyon szívesen megvenném inkább azt, mint az opelét. És ami azt illeti szívesen hallgatok rád Krisztián.

Előzmény: Schnitzer 525 (20694)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!