Az,hogy drágább az egy dolog. De egy TDS-t normálisan meghengerfejezni,vagy adagolót felújíttatni is húzós. Pikk-pakk rádobod a különbözetet. Persze nem lebeszélni akarlak róla. Ha ezt akarod vedd,csak tudj kihez fordulni. Ha bízol az eladóban.és ismered az előéletét akkor jó vétel tud lenni. De azt is hozzáteszem,hogy egy rozsdamentes,megkímélt tds sincs 500 kiló körül.
Nezegettem a 20i kinalatot is, de ahogy eszrevettem millio folott kezdodnek azok amik elfogadhato allapotban vannak, ez konkretan meg szep darab, csak a motorjarol nem tudok sokat. De egyebent inkabb dizel parti vagyok.
Igazából indítani kéne hidegen és melegen is. A hideget nehéz összehozni,mert senki se szereti hazavinni a vevő jelöltet. Hidegen keményebb a hangja,melegen puhulnia kell. Motorolaj biztos,hogy folyni fog innen-onnan. Ami fontos a gázolaj sehol se jöjjön,csúcsnál még nem vész,de ha az adagoló folyik,már meg gondolandó. Persze ezek sem ördögtől való dolgok,de ha nincs az ismeretségi körben aki ért ezekhez,nagy szopást lehet venni. Meleg motornál csekkolni a vízcsöveket,ne legyen kő kemény. De ha nem perverziód a tds,inkább vegyél egy jó 20i-t.
oss megvettem a komplett "opel" motort amire kb 5cm es felirattal rajta van hogy bmw, a blokkon is és a hengerfejen is. A generátor hiányzott róla. Kuplg, adagoló, porlasztók, jeladós is, szervószivattyú, turbó vezeték köteg ( nem levágva hanem szétfűzve minen csatlakozó) vízpumpa, viszko, szívósor,egr-rel...szóval gyakorlatilag komplett. Egész jónak tűnik a hegerfej is és a vezérmű tengely is. Elkezdtem szépen szét szerelni alkatrésznek. Mindent lebontottam róla, kivéve a hengerfejet. Sjnos az egyik csavar feje elnyalódott erre kérnék egy kis segítséget hogyan tudnám az kiműteni a helyéről. (nincs áram a garázsomban így még csak rá hegeszteni sem tudok egy anyát hogy úgy vegyem ki a csavart.) segítségeteket előre is köszönöm.
Hirtelen ezek jutottak eszembe e36-ról. Ezek nagy része nálam is megvolt az elmúlt 4 évben. Ezen felül a tipikus TD/TDS gondok. Olajfolyások, hebegés, HDK, jeladós porlasztó, hf hibák, nehéz indítás.
Ha esetleg bármi kérdésed lenne szívesen válaszolok. Ha van egy kis érzéked hozzá, akkor sok mindent meg tudsz magad is csinálni illetve iszonyat mennyiségű bontott cucc van hozzá. Bár tetőkárpitot lassan aranyárban adják.
Így van. Az enyémet is a jövő héten lakatolják és fújják. Szerintem ma már normális td/TDS sincsen. Tegnap néztem a hahut, képről is szarul néznek ki, nem nézném meg egyiket sem. FB e36 csoportban kellene körbenézni, ott talán van. m
Ebben nyugodt vagyok, mert a kasztni eleg jo allapotu, nincs szetrohadva, elegge megvigyazott darabnak tunik.Azert erdekelne inkabb a motorrol par dolog.
Sziasztok. Auto vasarlas elott allok, egy 325TDS a kiszemelt peldany, mire kell vasarlaskor odafigyelni, mik lehetnek a buktatoi? Illetve mennyibe kerulnek az alkatreszek/felujitasok ezen a motoron?Koszonom a valaszokat.
Adagoló lánckerék lehúzó szerszám méreteire lenne szükségem, illetve a központban tartóéra is . Főként a menetméret. Esetleg rajz. Előre is köszönöm. E34
SOS! Nem indul a vas! Leírom a folyamatot. Kijövök a Bárdiból és beülök a kocsiba. Indítok. Elindul könnyen ahogyan szokott. Betesz R-be kocsi nem indult meg. Felnézek a műszerfalra akku ikon világít. Belemegyek a titkosmenübe ott 14.4-et mutat a töltés. Kocsit leállítom mondván megprobálom újraindítani hátha jó lesz minden. Próbálom indítani, de gyújtáspozíció után nemcsinál semmit. Sem kattanás se semmi. Motorháztető fel önindító viláskulcsal rövidre zár kocsi indul gyújtáson. Akku ikon ugyanúgy világít és getribenotprogramot írt ki a board. A kocsi magasabb fordulaton tud így csak elindulni. Menet közben jónak tűnik és minden sebességet elvált. Mi a fucking lehet vele? Az indításra lehet EWS modul? De az akku ikon? Azzal mi lett?!!
Egy gyors kérdés. Ti milyen fagyállót használtok a motorhűtéshez? G12 rózsaszínt, vagy G11 zöld vagy, kéket? Én eddig G12-ő rózsaszínt használtam, de most nézem a Bárdi oldalán, hogy G11 zöld vagy kéket hoz. Szerintetek lecseréljem?
Én kötnék az üzemanyagrendszerbe valami átlátszó dolgot, hogy lássam van-e levegő benne. Elég ha áramot adsz a szivattyúnak, nem kell az önindítóval gyötörni.
Huzásra indul az egyik nap nincs vele baj a másik nap meg el sem indul . mintha szivárogna az adagolom csak nem tudom hogy hol . amugy semi probléma nincs nem társul melé . remélem nagy gond nincs . félek neki állni leszedni az adagolot a lánc tányér helyén marade ha ki huzom a tengelyt . vélemén .
az opelé is, és az enyém is alu öntvény szívósoros. Amúgy meg arról a blokkról csak a generátor hiányzik. Teljesen egyben van az egész, így akár még a szívósort is át tudom pattintani ha más lenne. Csak jobb lenne inkább egy felújításra szoruló e34 es hengerfejet venni, mint egy opel hf et felújíttatni és rátenni.
és azt nem is íttam meg hogy hideg motort hengerfejezés itán soha nem pörgettem 2000 felett, mindíg megvártam még eléri az üzemmeleg állapotot.. Így ezért sem értem hogy lett hengerfejes a kocsi.
Az a helyzet hogy őszintén szolva, még nem bontottam meg a blokkot, lehet hogy csak a tömítés szállt el, de nem bízom a hegesztett hengerfejben, és nyugottabb lennék ha még az is kilenne cserélve a kocsin. Most nehezen de be indítható a járgány, csak fehér füstöt ereget. És a bosch márkaszervízben adagoló előtöltés beállításra vittem el a kocsit lábon. És az ottani szaki mondta hogy szerinte hengerfejes a kocsi. Azért furcsállom a dolgot, mert tavaj elött novemberben lett felújíttatva, és februárban rohadtam le a kocsival olajnyomás gonddal. Azóta már szinte minden fel lett újítva rajta, vezérműlánc cserélve,adagoló felújítva,adagolófej cserélve (igaz utángyártottra).....stb de legalább már beindítható a kocsi. Tudnál nekem árajánlatot adni hiba feltárásra? És időpontot hogy mikorra vihetném el hozzád a kocsit? Válaszodat előre is köszönöm. Messengeren is felveszem veled a kapcsolatot úgy személyesebben tudunk mindent megbeszélni.
Nekem mindig van pár darab felújított,amit csak fel kell tenni. Épp tegnap is vittek egyet valami keleti részre. De milyen hulladék szakmunkát végeznek ott ahol így javítanak hengerfejet,vicc.
A levegősödést könnyen leellenőrizheted ha beiktatsz valami átlátszó dolgot az üzemanyag rendszerbe. Csövet vagy egy üzemanyagszűrőt. De amúgy beindul? Mondjuk hidegindítóval vagy húzva.
Ami azt illeti én is szívesebben tennék rá e34.-es hengerfejet, de nem tudok eladót. Ha esetleg tudsz egy felújítható állapotút nagyon szívesen megvenném inkább azt, mint az opelét. És ami azt illeti szívesen hallgatok rád Krisztián.