Üdv Smafu.w126! A műszerfalad fantasztikus! Saját kétkezű munkád? Vagy csináltattad? Jó magam szeretnék régóta ilyen projektbe belevágni szivesen látnák még erről a munkádról képet!
van egy eladó váltókar adapterem első szériás 126-osba, de vlsz jó más korabeli típusokba is (123, 124, 201, 129, stb).
Új, gyári dobozában. Ha a szárral egybeépített gyári váltógombot szeretnéd lecserélni valamilyen újabb, bajonettes váltógombra, ahhoz kell egy ilyen bajonettes szár. Ára 8e Ft.
Egyrészt csatlakozva hozzád, én meg a lottó 5 számait, másfelől azért kéne tudni, hogy zebránó, vagy rózsagyökér mintás, azon belül barna vagy inkább vörösesebb színárnyalat, és világos, vagy sötét :)
Ez eredeti dájzli, de nem az a kategória, hogy pár 7végét vaxolom és a barkács készletemet felhasználva gatyába rázom, ez egy restaurálási alap, sok munkát és pénzt kér. De jó alap, nem mókolt, egyben van, szép a kiállása.
"A dízeles átépítések mindegyikénél ilyen alacsonyra került az olajteknő??"
Ha az olajteknő lenne alacsonyan nem lenne gond, inkább az a gond, hogy az épített dieseleknél 98%-ban a minőség van nagyon alacsonyan, a kókler mutató meg nagyon magasan :(
1 kérdésem lenne akkor így látatlanban. A dízeles átépítések mindegyikénél ilyen alacsonyra került az olajteknő?? Én nem vagyok 1 bakhátan ugráló, önjelölt rally bajnok, de rendesen cidriznék hogy mikor verem oda, akár egy masszívabb fekvőrendőrnek...