Szerintem nincs olyan menu, ahol meg lehet nezni. Ha probalsz penzt kuldeni, es kivalasztod a megfelelo penznemeket, akkor ott kiirja az aktualis arfolyamot.
A PayPal egyenlegfeltoltes pedig nekem nem igazan jon be. Hozza van rendelve a kartya, a sajat bankom konvertal, igy nem kell utalgatni kulso bankszamlara (ami regen meg korulmenyesebb volt, mert nem ert oda par oran belul a penz).
Ahogy sjohn is irja, hasonlo tranzakciokra a Transferwise olcsobb.
1. kerdes: Olyankor a PayPal konvertal. En peldaul ezert szoktam magamnak eleve forintot kuldeni, igy jarok a legjobban. A kulfoldi kartyat forintban terheli, a PayPal-nak mar nem kell konvertalni.
2. kerdesre kerdessel valaszolok: A feltoltest hogyan csinalod? Kartyarol, vagy banki utalassal?
Az új Magyar felületen ha bankkártyát rendelek a paypal-hoz, akkor hol tudom megcsinálni az átváltási funkciót?
Első tanulság: akárhányszor valamit csinálsz a kártyáddal, vagy új kártyát regisztrálsz a Paypal-nál, azonnal váltsd át a “Conversion options”-t, mert persze hogy a lehúzós funkció az alapértelmezett beállítás.
„Külföldről magánszemélytől szeretnék venni egy terméket nem Ebayes eladás, csak egy külföldi oldalon ami hirdetésekkel foglalkozik hirdeti a terméket. Ott nincsen lehetőség közvetlenül a termékre kattintani, csak az elérhetőséget lehet látni.”
Tehát magánszemélytől szeretnék vásárolni (én magánszemély vagyok) és csak az eladó email-je van meg.
Hogyan kell ezt csinálni?
1) Kérjem meg az eladót, hogy indítson fizetési kérelmet? Vagy küldjön számlát ( dehát ő is magánszemély,tud számlát adni?) ?
2) Aztán, ha megjött a fizetési kérelem, akkor a kiegyenlítést a „áruk és szolgáltatások rovattal” történjen. De ez hol van?
Nem csak simán utalni szeretnék, valahogy szeretném érvényesíteni a vásárlói védelmet.
3) Persze nem paypal árfolyamon szeretnék fizetni, de nem találom, hogy hol lehet beállítani. Az megvan, hogy:
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, remélem tud valaki valamilyen megoldást.
Röviden: van egy nyitott vitám a paypal-on (rossz terméket kaptam, már a csomagolás is rossz volt, ráadásul a termék egyáltalán nem működött, erről egy részletes videot készítettem, fényképek vannak stb.)
A story: a paypal folyamatosan kéri, hogy töltsem fel a bizonyítékokat, amit meg is tennék, de az egészben az a nonszensz, hogy nincs lehetőségem feltölteni semmit. Már háromszor küldtek emlékeztetőt, hogy töltsem fel a bizonyítékokat a vita ID alatti "Upload Files" gombra kattintva, de nekem semmi ilyen lehetőség nem jelenik meg. Egyetlen gomb jelenik csak meg, az eset visszavonása ("Cancel case"). Komolyan, sehol, de sehol nem tudok feltölteni semmit. A lényeg: ezt megírtam a paypalnak háromszor, de napokig semmit nem reagáltak, majd küldtek 3 egyforma üzenetet, hogy hívjam fel őket. Egy nagy lóf..t, nem fogok írországba telefonálni, miért nem adnak rendes választ? És megint jön az emlékeztető, hogy töltsem fel az adatokat, de egyáltalán nincs lehetőség, nem adnak ilyen lehetőséget az oldalon! Találkozott már valaki ilyennel? Ilyen utolsó, szar ügyfélszolgálattal még soha nem találkoztam, megírom, hogy nincs egyáltalán ilyen lehetőség az oldalon, de teljesen ignorálják a dolgot.
Tud valaki segíteni (akár screenshotban is meg tudom mutatni, sehol nincs fájlok feltöltésére lehetőség)?
Nekem teljesen ugyanez a problémám, váltottunk pár üzenetet, aztán egyszer megpróbáltak felhívni (mármint a PayPal részéről), de nem voltam telefonközelben. Elvileg ők meg tudják oldani a problémát, ha te is a telefonnál vagy. Most egyelőre áll a dolog, majd ha szükségem lesz rá, beszélek velük.
Sajnos nem találom a legújabb kezelőfelületen a conversation option-t. Nem tudjátok véletlen, hol lehet? Szeretném, ha nem a Paypal árfolyamán lenne váltva a deviza.
Talán tisztában vagy hogy miként lehet áthidalni a gondomat... A PayPal-hoz én egy külföldi virtuális bankot szeretnék hozzákapcsolni, akiktől kaphatok fizikai kártyát. Mint pld a TransferWise debit card. De a PP nem fogadja el a TW virtuál bankot.
Van tipped hogy lehetne megoldani azt, hogy a PP-ről kinti, vagyis nem magyar, fizikai kártyával rendelkező bankba tudjam utalni a pénzt?
Segítséget szeretnék kérni, lejárt a virtuális bankkártyám, nem tudtam frissíteni az új kártya adataira, kitöröltem, de most nem tudok hozzáadni új kártyát, beírom a helyes adatokat, és "Nem sikerült teljesíteni a műveletet" hibaüzenetet ír.
Németországból rendeltem egy terméket, amit az eladó a DHL-el, és mint később kiderült Magyarországon a Magyar Posta segítségével "szállított ki" hozzám. A vételárat PayPal-lal fizettem. A futár hozta a csomagot, ami könnyebbnek tűnt, mint gondoltam, ezért videóra vettem a bontást. A doboz a számla és a csomagolóanyag kivételével üres. Tüzetesebb vizsgálat után az alján az eredeti ragasztó kivágva, majd egy másik ragasztóval visszaragasztva. Jelentettem az eladónak, Magyar Postának, plusz feljelentés. A német eladó a türelmem kéri, és hogy a szállítási partnerek vizsgálata alapján dönt a kártérítésről. A kérdésem az lenne, hogy kinek milyen tapasztalata van a PayPal dispute és claim szolgáltatásával kapcsolatban. Jól értem, hogy a tranzakció után 180 napom elindítani a dispute-ot? Ebbe az irányba akarok elmenni, mert nem tudunk megegyezni arról az eladóval, hogy én neki fizettem azért, hogy megvegyem és hozzám jusson a termék, a saját szállítási partnereivel való hadakozás nem az én ügyem. Érdemes a dispute irányába terelni a dolgot? Előre is köszi a válaszokat.
Segítséget kérnék valakitől akinek van tapasztalata egyesület regisztrációjában/hitelesítésében.
Nem fogadja el a Paypal a cégjegyzékszámunkat, ami a registered business number néven fut angolul, magyarul meg Cégjegyzékszám van írva az oldalon. Ezért mi beírtuk a hiteles bírósági dokumentumokon szereplő "cégjegyzékszám" néven futó számot, de ez a Paypalnak nem volt jó. Van valakinek ötlete mi lehet a baj?
Magánszemély vagyok, magánszemélytől vennék. Ezért nem is értem hogy mi ez a Pro forma számla. Mivel nem részletezte a tételeket, ez nem bizonyító erejű ha pl nem azt küldi amit megbeszéltünk, vagy igen? Megnéztem címzés pedig csak email. A kifizetés pedig az eladó oldalára visz. Látom hol lehet beállítani a PayPal vagy a Bank váltson, de a termékek és szolgáltatásokat hogy hol lehet kiválasztani azt nem.
Szerintem ez csak rajtad mulik, hogy ki szeretned-e igy fizetni. Ha proforma szamlad van, akkor gondolom ceges vasarlasrol van szo. Ebben az esetben a ceg penzugyeset/konyvelojet kell megkerdezned. Az is kerdes, hogy fizetes utan a termekekkel kuldenek-e reszletes szamlat, amit a konyvelesbe kell majd csatolni.
Ha maganszemely vagy, akkor is tudd meg, hogy kuldenek-e reszletes szamlat a csomagban (bar ebben az esetben nem igazan ertem a proforma szamla jelentoseget). A garancialis ugyintezeshes (ha uj a termek) szukseg lehet ra.