Keresés

Részletes keresés

Füredi Imre Creative Commons License 2018.02.13 0 0 22926

Szóval akkor a 207-es babetta kormányzára megegyezik a mustangéval?

Előzmény: jawa21 (22924)
leves0417 Creative Commons License 2018.02.12 0 0 22925

Hova és hogyan lehet beszerelni a kormányzárat?

Előzmény: jawa21 (22924)
jawa21 Creative Commons License 2018.02.11 0 0 22924

Szia!

Én 207-est vettem hozzá.

Előzmény: gyébusz (22921)
1Tamás Creative Commons License 2018.02.11 0 0 22923

M6

M5x8

 

Előzmény: gyébusz (22922)
gyébusz Creative Commons License 2018.02.11 0 0 22922

...továbbá nem tudja-e esetleg valaki, hogy pontosan milyen anya kell a kuplung állító "pöcögkre", illetve milyen csavar fogatja oda a csepegtető tálcát a karburátorhoz?

Előzmény: gyébusz (22921)
gyébusz Creative Commons License 2018.02.11 0 0 22921

Sziasztok!

 

Viszonylag régen írtam a topicba, viszont ismét gőzerővel folyik a Mustang projektem. Az lenne a kérdésem, hogy Mustanghoz Babetta 207-es, vagy Babetta 210-es kormányzár passzol?

 

Köszönettel,

Barni

L.Tomi Creative Commons License 2018.02.10 0 0 22920

Sziasztok! Ma kiszereltem az első fényszórót, a gyújtáskapcsolót és az összes csatlakozást letakarítottam,kontakt tisztítóval fújtam le. Aztán kipróbáltam segített-e, most végre van szikra , nem hatalmas, de szemmel világosban is látható. Amint jobb idő lesz megpróbálom beindítani a járgányt.

Előzmény: Pionyr (22919)
Pionyr Creative Commons License 2018.02.08 0 0 22919

Szép, az enyém nem ennyire szép viszont betonstabil.

Én börzén vásároltam össze több PAL 6V-os gyári trafót. Nekem ezzel működik a legjobban.

Bár 8V-os trafóval is működött, de így talán picit erősebb a szikra.

Előzmény: L.Tomi (22918)
L.Tomi Creative Commons License 2018.02.07 0 0 22918

Az említett Jawa 05 gyújtás, szerintem újszerű.

 

 

 

 

 

Előzmény: L.Tomi (22917)
L.Tomi Creative Commons License 2018.02.07 0 0 22917

Köszönöm! Örülök, hogy ezt megosztottad, erre is gondolta, hogy jól van-e összerakva. Most le tudom ellenőrizni ezt az érintkezést. Kicsit körül néztem itthon , találtam 5 Skoda kondenzátort, lesz mivel próbálni.

Előzmény: 1Tamás (22916)
1Tamás Creative Commons License 2018.02.07 0 0 22916
Előzmény: L.Tomi (22915)
L.Tomi Creative Commons License 2018.02.06 0 0 22915

Szia! Köszönöm a kapcsolási rajzot és a gyors választ! Megpróbálom mindkét lehetőséget, legutóbb semmilyen szikrát nem produkált, azóta nem néztem, de amint lesz valami érdemi mindenképp megírom! A gyújtáskapcsoló érintkezési hibája nem okozhat hasonló jelenséget?

Előzmény: 1Tamás (22914)
1Tamás Creative Commons License 2018.02.06 0 0 22914

Szerintem jó hozzá a 8V-os trafó meg a Skoda kondenzátor. De ha egyszer van szikra egyszer nincs akkor a megszakító érintkezőjét inkább megtisztítanám.

Előzmény: L.Tomi (22912)
1Tamás Creative Commons License 2018.02.06 0 0 22913

 

Előzmény: L.Tomi (22912)
L.Tomi Creative Commons License 2018.02.05 0 0 22912

Sziasztok!

 

Jawa 05-öshöz, hány voltos trafót ajánlotok, mert Jawa mustang-nál láttam, hogy 8 voltos is meg lett említve? Jelenleg egy 6 voltos van rajta, ami valószínűleg hibás, vagy pedig a kondenzátor rossz?Egyszer volt olyan szikra, hogy beindult a motor, de az is sokadik tolásra. A kondenzátorral kapcsolatban egy olyan kérdésem lenne, hogy Skoda kondenzátor használható-e a motorhoz, mert kinézetre olyan mint a gyári? Őszintén bevallom, hogy kevésbé értek a gyújtáshoz, eddig csak babettáim voltak, amik mind tirisztoros gyújtásúak. Esetleg egy kapcsolási rajz is jól jönne a neten főleg mustangot találtam.

Előre is köszönöm a segítséget!

 

Üdv: L.Tomi

1Tamás Creative Commons License 2018.01.30 0 0 22911

Ilyen amikor nyomás alatt nem szikrázik a gyertya.

 

https://www.youtube.com/watch?v=AZnixhAuo98

1Tamás Creative Commons License 2018.01.28 0 0 22910

Mennyibe kerül arra felé egy Mustang átíratása?  Egyébként műszaki vizsga is van?

Előzmény: Angeel1 (22909)
Angeel1 Creative Commons License 2018.01.27 0 0 22909

Sikerült beleüttetni a számot oda, ahol neked is van 1Tamás. Így sikeresen át tudtam íratni, csak a hajtásit kell megcsinálnom rá, mivel nálunk a nagy motor kategóriájába sorolják a Mustangot! :D Köszönöm szépen a segítségeteket! :)

Pionyr Creative Commons License 2018.01.21 0 0 22908

Nekem is a biztosítás miatt kellett ezzel szórakozni.

A motorszám ami benne van a motorba, a vázszám pedig CM felirattal kiegészítve ugyan az a váz nyakába ütve.

Illetve ott van még a gépszám a táblácskán. Nagyjából ennyi amiből lehet azonosítani.

De Pl. a 05-nél szépen bele van ütve gyárilag a nyaknál, illetve ott beleütötték a rendszámát is.

1Tamás Creative Commons License 2018.01.20 0 0 22907

Itt már vagy 35 éve nincs forgalmi 50-es motorra. Beütött szám megegyezik az adattáblával, kb. ennyi. De ez se érdekel senkit.

 

Előzmény: Angeel1 (22905)
ex-kristikoma Creative Commons License 2018.01.20 0 0 22906

Nekem is ugyanott van a vázszám, mint 1Tamás fotóján. Magyaroszágon nem kell az 50-es motorokra se rendszám, se műszaki, így forgalmi se. Csak legyen jogosítvány, adás-vételi, meg biztosítás.

Előzmény: Angeel1 (22905)
Angeel1 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 22905

Neked a jobb felén van bele ütve, ilyen 15-20 cm-rel a nyaktól? S ez a szám, neked benne van a forgalmi engedélyedben? 

1Tamás Creative Commons License 2018.01.20 0 0 22904

Szlovákiában hova ütik azt nem tudom. Korábban itt se volt mindig kötelező. Nekem a 81-es Mustangon itt van. Ez már a "CM" jelzéssel ellátott verzió. Nem a gyárban ütötték bele hanem már a magyarországi forgalomba helyezéshez volt szükséges egy beütött vázszám. 

 

Előzmény: Angeel1 (22903)
Angeel1 Creative Commons License 2018.01.19 0 0 22903

Ott sajna nincsen. A rajta levő "friss" festéket le is drótkorongoztam, hátha az alatta volna, de akkor se találtam ott, ahol mondtad. és nem hiszem hogy ott lenne, mivel eltakarja a tartály. Olyan helyen kellene lennie, ahol látható, mivel Szlovákiában kötelező, hogy a vázszám rajta legyen. S anélkül nem lehetséges átíratni. 

1Tamás Creative Commons License 2018.01.19 0 0 22902

Váznyaktól visszább.

Előzmény: Angeel1 (22901)
Angeel1 Creative Commons License 2018.01.19 0 0 22901

Sziasztok!

Nem tudna valaki segíteni abban, hogy merre fele keresgélhetném az alvázszámot az 1980-as Jawa Mustangon? Most vettem s sajna nem találom sehol se. 

Előre is köszönöm! :)

ex-kristikoma Creative Commons License 2018.01.18 0 0 22900

Eredetileg nem kulcsos, hanem egy csavar van benne. A tiedet szerintem dróttal lehetne nyitni, mint a filmekben. Vagy akitől származik a motor, elkéred tőle a kulcsot. Már ha megvan. :D

Előzmény: leves0417 (22899)
leves0417 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 22899

Abszolút nem leharcolt tényleg eredeti rajta minden és mindene megvan. Kivéve egy dolgot. Van az a kis szerszám tartó vagy micsoda az ülés alatt. Láttam, hogy kulcsos de az nincs meg. hogy tudnám azt kinyitni? 

Előzmény: ex-kristikoma (22898)
ex-kristikoma Creative Commons License 2018.01.17 0 0 22898

Az alapjárat gondot egy karbipucolás megoldhatja, üzemmeleg állapotban a középső csavarral lehet beállítani. Keveréknek 1:40 arányban szoktam, szintetikus olajjal(Castrol 2T például, API TC minősítés legyen). Váltóba 80W90 való. Alkatrészt érdemes tartani, kuplunglamellákat, fékbetéteket, szívócsövet, izzókat, kondenzátort, megszakítót, gyertyát, bovdeneket. Esetleg egy tartalék karburátor jól jöhet(jó az utángyártott, nekem bevált). Minden más utángyártott alkatrésszel nem árt az óvatosság, többször is volt róla szó. Alkalmas napi használatra, ha nem leharcolt példányod van.

Előzmény: leves0417 (22897)
leves0417 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 22897

Sziasztok!

 

Nagyon kezdő vagyok ebben a témában, egy kis segítséget szeretnék kérni. Sikerült vennem 2db Mustangot, az egyik egy 4 lóerős típus a másik 2 lóerős. A 4 lovas teljesen gyári állapotban van megvan mindene, be is indul. A 2 lovas hiányos, leginkább alkatrésznek jó. Célom a 4 lóerőssel, hogy megőrizzem a gyári állapotot de egy mindennapos megbízható motor legyen. Hol érdemes kezdeni az átnézését, mikből ajánlatos pótalkatrészt is tartani? Benzintankba belenéztem rozsda van benne és 1 éves benzin áll benne. Ezt majd szépen kipucolom és a karburátort is. Viszont amikor beindítottam nem volt alapjárat. Ez lehet ettől? Milyen arányú keveréket kell tankolnom a motorba és milyen olajjal töltsem fel a váltót?

Ezeken kívül érdemes mást cserélni ha mindennapos használatra lesz? Visszapillantókat is szeretnék rátenni. A Babetta tükrök jók lesznek rá? Hirtelen ennyi jutott eszembe.

Köszönöm előre is.

 

Üdv.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!