...továbbá nem tudja-e esetleg valaki, hogy pontosan milyen anya kell a kuplung állító "pöcögkre", illetve milyen csavar fogatja oda a csepegtető tálcát a karburátorhoz?
Viszonylag régen írtam a topicba, viszont ismét gőzerővel folyik a Mustang projektem. Az lenne a kérdésem, hogy Mustanghoz Babetta 207-es, vagy Babetta 210-es kormányzár passzol?
Sziasztok! Ma kiszereltem az első fényszórót, a gyújtáskapcsolót és az összes csatlakozást letakarítottam,kontakt tisztítóval fújtam le. Aztán kipróbáltam segített-e, most végre van szikra , nem hatalmas, de szemmel világosban is látható. Amint jobb idő lesz megpróbálom beindítani a járgányt.
Köszönöm! Örülök, hogy ezt megosztottad, erre is gondolta, hogy jól van-e összerakva. Most le tudom ellenőrizni ezt az érintkezést. Kicsit körül néztem itthon , találtam 5 Skoda kondenzátort, lesz mivel próbálni.
Szia! Köszönöm a kapcsolási rajzot és a gyors választ! Megpróbálom mindkét lehetőséget, legutóbb semmilyen szikrát nem produkált, azóta nem néztem, de amint lesz valami érdemi mindenképp megírom! A gyújtáskapcsoló érintkezési hibája nem okozhat hasonló jelenséget?
Szerintem jó hozzá a 8V-os trafó meg a Skoda kondenzátor. De ha egyszer van szikra egyszer nincs akkor a megszakító érintkezőjét inkább megtisztítanám.
Jawa 05-öshöz, hány voltos trafót ajánlotok, mert Jawa mustang-nál láttam, hogy 8 voltos is meg lett említve? Jelenleg egy 6 voltos van rajta, ami valószínűleg hibás, vagy pedig a kondenzátor rossz?Egyszer volt olyan szikra, hogy beindult a motor, de az is sokadik tolásra. A kondenzátorral kapcsolatban egy olyan kérdésem lenne, hogy Skoda kondenzátor használható-e a motorhoz, mert kinézetre olyan mint a gyári? Őszintén bevallom, hogy kevésbé értek a gyújtáshoz, eddig csak babettáim voltak, amik mind tirisztoros gyújtásúak. Esetleg egy kapcsolási rajz is jól jönne a neten főleg mustangot találtam.
Sikerült beleüttetni a számot oda, ahol neked is van 1Tamás. Így sikeresen át tudtam íratni, csak a hajtásit kell megcsinálnom rá, mivel nálunk a nagy motor kategóriájába sorolják a Mustangot! :D Köszönöm szépen a segítségeteket! :)
Nekem is ugyanott van a vázszám, mint 1Tamás fotóján. Magyaroszágon nem kell az 50-es motorokra se rendszám, se műszaki, így forgalmi se. Csak legyen jogosítvány, adás-vételi, meg biztosítás.
Szlovákiában hova ütik azt nem tudom. Korábban itt se volt mindig kötelező. Nekem a 81-es Mustangon itt van. Ez már a "CM" jelzéssel ellátott verzió. Nem a gyárban ütötték bele hanem már a magyarországi forgalomba helyezéshez volt szükséges egy beütött vázszám.
Ott sajna nincsen. A rajta levő "friss" festéket le is drótkorongoztam, hátha az alatta volna, de akkor se találtam ott, ahol mondtad. és nem hiszem hogy ott lenne, mivel eltakarja a tartály. Olyan helyen kellene lennie, ahol látható, mivel Szlovákiában kötelező, hogy a vázszám rajta legyen. S anélkül nem lehetséges átíratni.
Eredetileg nem kulcsos, hanem egy csavar van benne. A tiedet szerintem dróttal lehetne nyitni, mint a filmekben. Vagy akitől származik a motor, elkéred tőle a kulcsot. Már ha megvan. :D
Abszolút nem leharcolt tényleg eredeti rajta minden és mindene megvan. Kivéve egy dolgot. Van az a kis szerszám tartó vagy micsoda az ülés alatt. Láttam, hogy kulcsos de az nincs meg. hogy tudnám azt kinyitni?
Az alapjárat gondot egy karbipucolás megoldhatja, üzemmeleg állapotban a középső csavarral lehet beállítani. Keveréknek 1:40 arányban szoktam, szintetikus olajjal(Castrol 2T például, API TC minősítés legyen). Váltóba 80W90 való. Alkatrészt érdemes tartani, kuplunglamellákat, fékbetéteket, szívócsövet, izzókat, kondenzátort, megszakítót, gyertyát, bovdeneket. Esetleg egy tartalék karburátor jól jöhet(jó az utángyártott, nekem bevált). Minden más utángyártott alkatrésszel nem árt az óvatosság, többször is volt róla szó. Alkalmas napi használatra, ha nem leharcolt példányod van.
Nagyon kezdő vagyok ebben a témában, egy kis segítséget szeretnék kérni. Sikerült vennem 2db Mustangot, az egyik egy 4 lóerős típus a másik 2 lóerős. A 4 lovas teljesen gyári állapotban van megvan mindene, be is indul. A 2 lovas hiányos, leginkább alkatrésznek jó. Célom a 4 lóerőssel, hogy megőrizzem a gyári állapotot de egy mindennapos megbízható motor legyen. Hol érdemes kezdeni az átnézését, mikből ajánlatos pótalkatrészt is tartani? Benzintankba belenéztem rozsda van benne és 1 éves benzin áll benne. Ezt majd szépen kipucolom és a karburátort is. Viszont amikor beindítottam nem volt alapjárat. Ez lehet ettől? Milyen arányú keveréket kell tankolnom a motorba és milyen olajjal töltsem fel a váltót?
Ezeken kívül érdemes mást cserélni ha mindennapos használatra lesz? Visszapillantókat is szeretnék rátenni. A Babetta tükrök jók lesznek rá? Hirtelen ennyi jutott eszembe.