Persze lattam mar, csak kivancsi voltam tudott-e valaki ennel nagyobbat osszehozni. En most 72e-nél jarok, és most kezdek el szivni. Bar most abbahagytam, mert a 256DDR kicsiket keveske mar ekkora varosnal...
Nem tudjátok véletlen, hogy ha egy e épület elfeketedik, mert elhagyják, akkor azt le kell bontani, hogy ujra beépüljön, vagy maguktól visszaköltöznek belé, ha javult a helyzet?
A grafikonok feletti gomb (alulrol a masodik). Itt mindent megmutat a terkepre vetitve (viz, aram, kozlekedes, bunozes, tuzveszely, szemet, oktatas, ...). Ha arra vagy kivancsi, hogy melyik zona hova szeretne (inkabb hova nem szeretne) telepulni, akkor kivalasztod a "desirability" pontot. Ezutan szepen vegigzongorazhatod, hogy melyik RCI zona hova keruljon.
ket nagyon fontos dolog van: demand es desirability. Megnezed mire van igeny es oda osztod a zonat, ahova ok szeretnek. Termeszetesen te tudod befolyasolni mind a kettot: adok, oktatas, biztonsag (rendor, tuzolto), egeszseg, kozlekedes, viz, aram, hogy csak egy nehanyat emlitsek.
Commercial nem fog epulni addig amig: nincs viz, nincs kozbiztonsag vagy nincs tuzoltosag korzeteben. Tovabba ha alacsony commercial zona van ott es kozben kozepes vagy magas szinture van igeny! Az sem mind1!
Fejlodeshez nem art lerombolni a kiurult hazakat es GYARKAT sem! En ezzel szoptam be. Nem ujjitottam meg a varost. :( Nem szabad felni lerombolni a nagy gyarakat ha uresek, elpulnek helyette masikak. High teck gyarak meg mehetnek a varosok belsejebe is, mert nem szennyezik a kornyezetet!
Végigolvastam a forumot a legelejétől, és itt találtam meg a legfontosabb tippet. Mégpedig azt hogy az elején nem kell szélerőmű mert az olcsóbb. Inkább egy szénerőmű, és belőni a kiadását úgy, hogy épp el tudja mindig tartani a várost. így amig épült a városom egyfolytában volt bevételem. Igaz csak 7000-en vannak még csak bent ,de állandó a fejlődés csak most nagyon lassu. A város elfoglalja már kb a régió felét. Pedig már High-tech gyárak is vannak.
Mivel lehet beinditani a bevándorlást?
Elég mókás, hogy van olyan negyed, hogy a lakóházban rinyálnak, hogy nincs munkahely, mellete 1 centivel meg ott a félig üres commercial, meg industrial.
Vagy ennyire válógatósak munkahelyügyben?
Jó megoldás a katonai bázis, meg az ilyen extra cuccos erre az esetre:)
És jól kell elhelyezni a költségvetésből fenntartandó épületeket, hogy minél kevesebb legyen belőlük.
A teherszallitasnak akkor van ertelme, ha regioban gondolkodsz. Egy varoson belul nem hasznaljak. Ket vagy tobb varos kozott, pedig ugy mukodik, ahogy irtad. Ha atmegy az ipartelepen a sin, akkor nem feltetlenul kell teherpalyaudvar, de biztos ami biztos en tettem oda, igy legalabb lehet tudni a kihasznaltsagot. A fogadovarosba is kell a teherpalyaudvar. Ugyanugy mint a szemelyszallitasnal, itt is szemmel lathato, ha mukodik a dolog (szep szines tehervonatok).
Fontos, hogy különválasszuk a lakossági közlekedésre és a teherszállításra szánt vasútat. Az el?bbit én úgy szoktam építeni, hogy már jó el?re a város indulásánál megtervezem kb. hol lesznek a f?bb útvonalak. A f?utak mellett kihagyok négy kocka széles sávot végig. Fontos, hogy a sinek kanyarodásánál egyrészt nagyobb terület szükséges másrészt közvetlenül az út mellé épült sinekr?l az úton átkanyarodó sineket nem lehet építeni (egy kockányi területre szükség van). Érdemes úgy építkezni, hogy az összefügg? ipartelepek és az összefügg? lakóövezet között kevés út legyen, a vasút viszont a lehet? legrövidebb úton kösse össze ?ket. Így a lakosság túlnyomórészt a vasútat fogja használni. (Pl. az egyik városomnál, ami még csak 8000 f?t számlál, már ~30% a vasút kihasználtsága.) Figyelni kell arra, hogy ha a sinek mellé lakó- vagy szolgáltató övezetet rakunk, idegeskedni fognak a nagy hangzavar miatt (ha másodpercenként elmenne egy vonat az ablakom el?tt én se örülnék). A vasútállomást úgy kell lerakni, hogy a bejárati nyil az út felé mutasson és a nyíl "háta" a sinek felé. Vonat csak akkor lesz látható, ha a vasút kihasználtsága már nem 0. Az én tapasztalatom is az, és a külföldi fórumokon is az olvasható, hogy buszhálózatot nem érdemes építeni. A teherszállítás teljesen más tészta. Egyenl?re úgy néz ki, hogy senki sem tudja, hogy is kéne m?ködnie igazán. Ha valaki tud infót írja meg please. Állítólag a teherpályaudvarokra csak akkor van szükség, ha az ipari területek távol esnek a vasúttól, ha sineket bevezetjük az ipari területekre akkor nem kellenek. Ha jól emlékszem a patch ezzel kapcsolatban is javít vmit (még nem próbáltam).
A vonatról már lentebb írtam, nálam annyi volt, hogy csináltam a sínek mellé állomásokat (a gyárnegyedbe teherállomást, ezt később csináltam még az újabb ipari részhez, a városhoz személyvonat állomást), és átvezettem a szomszéd városomba, merthogy oda is csináltam egy kicsit.
Ezután néha feltűnt a vonat, és minél nagyobb lett a város, annál sűrűbben láthattam vonatokat, volt, hogy egymást érték.
Sziasztok! Valaki probalt mar olyan regiot csinalni ahol egy to van a terep kozepen? nekem meg nem jott ossze, mert isten modban nem tudom egyenletesen novelni a terep magassagat ugy, hogy a viz megmaradjon! Esetleg csinalt valaki teljesen uj foldreszt? Pl. Magyarorszagot, vagy az Olasz csizmat? Esetleg Budapestet?
hát én még ilyennel nem találkoztam, hogy bárhol is csőtörés lenne.
Ha esetleg valahova nem jutna el a víz, és mégis be van kötve a vezeték, akkor az azért van, mert nincs elég víztornyod/kutad.
Köszi:))
Már csak azt nem értem, miért pukkadnak ki a vízcsöveim állandóan. A költségvetésük annyi amennyit kérnek, és mégis mire megjavítom az egyik csőtörést, jön a másik, vég nélkül...