Segítséget szeretnék kérni első teleszkóp ügyben. 2004-es 625 sxc-m van. Most azonban az első teleszkóppal gondok adódtak. Alkatrész lenne hozzá a kereskedésben, de elég húzós áron. Ezért használtban gondolkodom. Kérdésem, hogy a 640-es és a 625 sxc teleszkópok belseje (lamellák, szelepek, szár) megegyeznek-e, vagy mutatkozik-e belső hasonlóság az exc vagy az sx teleszkópokkal? Ha valaki tudna információval szolgálni az kérem írjon az adamfree@citromail.hu címre. Segítséget előre is köszönöm!
Szia Stunt! Láttam,hogy nem túl régen hirdettél itt egy tanktáskát LC4-re, arról "érdekelődnék,hogy meg e van e még"? Ha igen,akkor lécci küldj róla fotót,meg h mennyire gondoltál ár tekintetében erre a címre: dadis09 kukac gmail pont com Tenkjú!
2004-es 450 EXC eladó. 2 fekete supermoto kerék is van hozzá és persze az eredeti enduro kerekek + 0km-es pirelli terepgumik, eredeti alkatrészek. 1 milla fix.
Persze, hogy elmegy, de nem árt neki az EGV az biztos:-) Amit kivettem belőle az BR8ES volt. 10 évvel ezelőtt én sem vettem volna ilyen drága gyertyát, de manapság már annyira megszaladt, hogy megengedhetem magamnak:PPP
sziasztok!Egy kis segitségre lenne szükségem...Hozzám került egy 91-es évjáratú KTM GS 250 TVC blokkos motor.Felmerült vele kapcsolatban néhány megoldásra váró probléma.Kellene a gyújtógyertya pontos tipusa,elég-e rá a keihin 37-es karburátor?Kérdéseim oka,hogy a vadiúj dugattyú fél óra motorozás után kilukadt!Előre is köszönöm!
Ha valakit érdekel: Van egy eladó alig használt supermoto szettem KTM EXC 450-en volt nekem fent. Mivel nem nagyon mentem vele, ezért megválnék tőle. tartozékai: felnik, Pirelli gumik, lánckerék, lánc, sárhányó, féktárcsa. Nem kell hozzá átalakító, berakod a kerekeket és már mehetsz is vele. Ára: 150 000 Ft (fix ár) Tel: 20/929-2424
Ezúton szereténk meghívni titeket az első alkalommal megrendezendő Monori Off-road Börzére.
Helyszín: Monori Motocross Pálya Időpont: 2010.03.13. (szombat)
A börze célja, hogy típusváltások, évjáratbeli különbségek vagy egyéb ok miatt feleslegessé vált, motorokat,felhalmozódott, elfekvő alkatrészeket, ruhákat lehessen egymás közt baráti hangulatban csereberélni, a bolti árnál kedvezőbben adni, venni mert ez szezon kezdetén válságos időszakban ilyen árak mellett különösen hasznos lehet mindenki számára. Mindenki hozza magával a kis portékáját és máris indulhat az adok-veszek, csere-bere.
Célunk, hogy minél szélesebb körű lehessen a börze, ezért quadosokat és endurosokat is szeretettel várunk.
Helypénz: nincs.
Motorozni a pályán természetesen a börzétől függetlenül a megszokott módon lehet.
További info, kérdés: monorcross@gmail.com (U.i.: Elnézést kérek az OFF-ért)
Hivatalosan 40 óránként van felújítása, ahol majdnem mindent kell cserélni, ami kophat:hajtókar, dugó, szelepek, szeleprugó, főtengely csapágy.
A gyakorlat az, hogy 70-80 órát még a gyorsabbak alatt is simán elmegy, a nem annyira gyorsak alatt 100 órát is.
Az első probléma a hajtókar csap szokott lenni, kopogni kezd.
Olajcsere 10 óránként szűrővel, szűrőt jól megvizsgálva, ha fekete szmöyi van rajta, akkor az a kuplungkosár csillapító gumija, ami kezd szétverődni, csökkentve az olajnyomást.
Szintetikus olaj kell bele, legjobb a Motorex Cross Power 4T.
Hát még esetleg annyi, hogy olajcserekor főleg az olajszűrőre gondolj szűrő fogalma alatt, emellett a szivacs levegőszűrőt is illik sűrűn takarítani. Krossznál minden motorozás után, SM nél mittomén.
olaj és szűrő 1xre! amugy kb 1 liter... a többi, csapágyak, dugó, hajtókar, az bonyi, van róla tábla, de aki nem hajtja kőkeményen, ráhagyhat egy kicsit...
szia nekem smr 450 van ami kicsit hasonlit de teljesen nem, majd ezt a főokosok megmondják miéert nem én hobby használatnál 20 órás olajcsere mellett döntöttem, de mivel nem is megyek ez lényegtelen :) na a lényeg h a karbantartási és mindenféle táblázatos dolgot a www.ktm.com letöltheted