Ja értem, ezt nem olvastam figyelmesen. Mindegy, a zuhanyzós megoldás akkor is játszik.
Mi most többen voltunk Krétán, többek között volt velünk egy házaspár, 1 év 10 hónapos gyerekükkel, egy másik pedig a 10 hónapossal, és egyik sem volt "szervezve", valamint egyik család sem nomád cigány... Szerintem ez téveszme, hogy ha kicsi a gyerek, szervezetten kell menni. A család elrepül Athénba, átkompozik Heraklionba (van ágyas jegy is), beballag egy autókölcsönzőbe, és bérel egy autót, vagy fog egy taxit, és lemegy a kinézett helyre.
Jaigen, hogy érthető legyen, ez a szoba háromágyas és 25 EUR/éjszaka főidőben (alkudni is lehet). Átszámolva egy család egy hétig 43 e forintból lakhat itt. Csönd, nyugalom, minden ami kell, és amit a Nekkermann-szállodák nem tudnak megadni. Jaigen, ez délen van, Lendas mellett, Dythicoban.
Igy kell nektek, illetve mindenkinek, aki Nekkermannal megy Krétára. Amúgy egész Görögországban, a legdurvább sokcsillagos szállodában is kukázni kell a szaros papírt, ahány ház, annyi szokás, érted, te mész abba az országba, fogadd el, hogy ez így van. Egyébként nem vészes, ha véletlenül belemegy a WC-be egykét papír, és van más megoldás is: az ember nagydolog után beáll a zuhany alá, és akkor nem kell törölgetni, és abban a melegben még jól is esik.
Nálunk is a Kővágó M. volt az idegenvezető, beszédjét mi se nagyon értettük a tájékoztatón; amúgy nem tud semmit, félreinformált minket nem egyszer (pl. állította, hogy lehetetlen elintézni, hogy legyen magyar idegenvezetés Santorinire, hivatkozott a hajótársaságtól fogva mindenkire, így mi majdnem lemaradtunk, úgy gondoltuk annyi pénzért, amennyit elkérnek, jár a magyar nyelvű tájékoztatás. Végül mégis elmentünk,és láss csodát, még a hajón is volt magyar nyelvű tájékoztatás, kiderült, hogy szigeti buszos kirándulás is magyar nyelvű!) Ezekről azonban már írtam korábban a Kréta topicban.
Biztos vagyok, hogy ez nem egy-egy véletlen rossz tapsztalat, tavaly Törökországban volt "szerencsénk" vele, ott is ilyen volt (jól átvágott minket Pamukkaléval, ő tudta, hogy jó része le van zárva, megmártózni semmilyen teraszon nem lehet, egy 5 cm-es vízben lehetett sétálni, és mindezt őrült összegért!) Ezek csak példák, volt több apró eset is.
Sajnálom, hogy hanyatlóban (romlóban) van a Neckermann, tavalyig - az idegenvezetőn kívül - nem volt problémánk vele. Nem tudom, hogy adok-e még egy esélyt nekik jövőre. Annyian vannak a piacon, hátha valamelyik megbecsüli a vevőjét. Vagy ez csak illuzió? :)
Azért kíváncsi lennék, hogy a Neckermann illetékesei közül valaki veszi-e a fáradtságot, hogy tájékozódjék a közvéleményről pl. itt a topicban, és ha igen, tanulnak-e belőle, mégiscsak belőlünk élnek!
nekünk is ajánlotta az id.vez. az autóbérlést, kb. 60 euro/nap lett volna. Mi találtunk egy irodát, ahol 7 napra 190 euro volt a bérlet teljes körü biztositással.
egyébként az háborit fel a legjobban, hogy egy szóval sem informálták a magyarokat arról, hogy a szállodában magyar iroda egyáltalán nem foglalhat tengerparti szobát. ennyit a neckermann korrektségéről. egy két éves babával egy kb. 60 %-os lejtős emelkedőn kellett volna felmenni a szobába, és itt sem a földszinten adott szobát,
hanem az első emeleten. egy neckermanntól elvárná az ember, hogy a foglaláskor
ilyen "apróságokra" ügyelnek.
az idegenvezetőnk egyenlő volt a nullával. Herakliontól Rethymnoig a másfél órás transzfer alatt a nevét mondta meg, és többet egy szót sem szólt. Majd az első szállodánál leszállt a buszról és magára hagyta az utasokat, mindenki intézte a szállását ahogy tudta, ugyhogy ezek után mi már nem is foglalkoztunk vele, magunk intéztük a kirándulásainkat a bérelt autóval.
Husvétkor voltam Mallorcán az OTP travellal, hát kimagaslóan jó volt minden, ugy a szálloda, mint az ellátás, és a három idegenvezető hölgy pedig maximálisan segitettek mindenben (beteg lett a gyerek és orvos kellett), hihetetlenül kedvesek voltak végig.
Én két évvel ezelőtt utaztam először - és utoljára - a Neckermann-nal. Akkor Krétára mentem velük a Maravel Sky szállodába. A repülőtérről sok autóbusz /transzfer/ indult a különböző szálláshelyekre, nekünk nem jutott idegenvezető. Amikor megérkeztünk a kiválasztott hotel elé, akkor derült ki, hogy a bőröndjeink nincsenek a busz csomagterében, azt valakik korábban tévedésből onnan kivették, gondolom, hasonlítottak az övékére. Az autóbuszvezető - aki alig tudott valamit angolul - odaadta a mobiltelefonját, hogy hívjuk fel az idegenvezetőt. A vonal másik oldalán egy magyarul nem beszélő valaki jelentkezett, akinek angolul elmondtuk, hogy mi történt velünk, azt ígérte, hogy utánanéz a dolgoknak, mi csak foglaljuk el nyugodtan a szállásunkat. Így tettünk. Már este volt, se pizsamánk, se fogkefénk, semmink nem volt. Vártuk, hogy idővel majd jelentkezik valaki az utazási irodától, de senki. A hotel recepciósa is nyugtatgatott bennünket, hogy meglesznek a csomagjaink, és ígérte, amint valaki meghozza a bőröndjeinket, feltelfonál a szobába. Nem voltunk túl nyugodtak, ezért aludni sem tudtunk, csak vártunk és vártunk. Több órás várakozás után sem történt semmi. Ekkor ismét felhívtuk az idegenvezető által megadott telefonszámot, ami hosszan kicsengett, majd egy meglehetősen unott hölgy - végighallgatva a kérdésemet - kioktatóan megkérdezte, hogy miért csak most szólunk, amikor kész csoda, és csak a véletlen műve, hogy ő még ott van, mert már rég letelt a munkaideje, és már menne haza. De azért kelletlenül megígérte, hogy utánanéz a dolgoknak. Végül éjfél után felszólt a recepciós, hogy megérkeztek a csomagjaink.
Az idegenvezető másnap megérkezett a hotelbe, hogy meghirdesse a fakultatív programjaikat. Nem kért elnézést a kellemetlenségekért. Modora és hanglejtése miatt egyébként nehéz volt őt végighallgatni, ha jól emlékszem a nevére, Kővágó Máriának hívták. Ezen túlmenően igyekezett mindenkit meggyőzni arról, hogy csak a velük szerződésben álló autókölcsönzőnél béreljünk autót, mert ez a legolcsóbb természetesen, és az összes többi - bár látszólag olcsóbb - nem nyújt semmiféle biztosítást, stb. Mondanom sem kell, hogy a környéken lévő autókölcsönzők valóban jóval olcsóbbak voltak, még a teljeskörű biztosítással együtt is.
A hotel egyébként nem volt rossz, de aki a Maravel Sky-ba szeretne menni, annak azt ajánlom, hogy ne a földszinten kérjen szobát, mert ott hemzsegnek a szúnyogok, és a teraszon ülve - amíg a csomagjainkra vártunk - patkányt is láttam a terasz sarkában. Ekkor bemenekültünk a szobánkba, becsuktuk az ajtót, kizárva így a hívatlan vendéget. Másnap kértük a recepcióst, hogy cserélje ki a szobánkat egy emeletire. Ezt azonnal megtette, és a felső szobában lényegesen kevesebb szúnyoggal kellett megküzdenünk, patkánnyal sem találkoztunk többször. Az utastársak közül azonban többen csótányra panaszkodtak. Mi nem találkoztunk velük.
én is évek óta utaztam a neckermannal, egészen mostanáig.......
junius 23-án jöttünk vissza krétáról, a philoxenia hotelban voltunk,
ami tengerpartinak van meghirdetve. a tájékoztatóból csak azt hagyta
ki a neckermann, hogy a tengerparti oldalra magyarok nem foglalhatnak
és igazából nincs normális tegerparti strandja. a gyermekmedence gyakorlatilag
az utcán van, a járdától egy betonmellvéd választja el.
a szállodában a kaja két hétig ugyanaz volt, a vacsora 7-9-ig, ha fél nyolckor
érkeztél, a "bőséges" 3 féle választékból már csak egy vagy kettő volt kitéve, és
nem volt utántöltés, hiába kértük, azt mondták, reklamáljunk a szakácsnál,
miért főzött keveset.
amit nem tudok felfogni, a használt WC-papir ügye, amit nem szabad a
wc-be dobni. ez oké, ennek technikai okai vannak, de hogy egy 3* szállodában
egy nyitott müanyag kosárba gyüjtsd a használt wc-papirt, hát ez mindennek a
teteje és enyhén szólva is gusztustalan.
mindezt megreklamáltam a neckinél, és gondolhatjátok a választ.....
ugyhogy aki teheti, semmiképpen ne válassza ezt a szállodát rethymnoban,
mert a szobája vagy egy sziklafalra néz, vagy a régi nemzetközi főutra, ahol aludni
nem lehet és a légkondit csak külön pénz ellenében kapcsolják be.
szóval nekünk ez volt eddig a legszörnyübb nyaralásunk, és pillanatnyilag ott tartunk, hogy bármelyik iroda, csak a neckermann nem. olvastam a topikban, hogy a
magyar utasokat tölteléknek használják, hát erről most mi is meggyőződtünk, hogy
Kicsit későn reagálok, de 26-ig nem voltam gépközelben (Krétán voltunk). A kérdésedre a választ a 124. sz. hozzászólásomban találsz. EZ pont nem a Neckermannt érinti, de egy korábbi neckkermannos hozzászólásomban utaltam arra, hogy egy ismerősömnek a TUI-val voltak problémái, amire az egyik fórumozó társunk rákérdezett, erre válaszként raktam fel a képeket.
Mi másodjára fogunk utazni a Neckermannal, idén Zakynthosra, de nincs Velük problémám. Visszaolvasva a topikot nekem pozitív tapasztalataim vannak. Mi Békéscsabán foglaltuk le az utat, a lányok nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, még az utcán is megismernek beszélünk pár szót. Amikor Pefkechorin voltunk, utána telefonált az idegenvezetőnek és rákérdezett az általunk feltett kérdésre. Ismerte a szállásokat ajánlani is tudott, sőt megkért arra is, hogy idén hozzunk nekik Zakynthosról egy kis üveg homokot, mert még nekik nem sikerült eljutni oda. Mi márciusban foglaltuk az utat, de már akkor megadta, hogy a Malév-charterrel fogunk utazni és hogy hány órakor indul oda- és vissza is a gép. Most ennyit tudok írnai, de remélem ha visszajöttünk akkor is pozitív tapasztalataim lesznek.
A régi katalógusok nekem is megvannak, de én igyekszem mindig az aktuális év árait összehasonlítani más irodák ajánlataival. Ebben az évben az árak tekintetében nem rossz a Necki. Kérdés, hogy a szolgáltatás szinvonala hogyan fog alakulni. Tizenkét nap mulva indulok, majd a tapasztalatokról beszámolok.
(a Travel Service című ?légitársaság? miatt meglehetősen aggódok)
Hello! Visszamenőleg 3 évre megvannak a Neck. katalógusok. Véleményem szerint az idei áraik, -szállodai szállások- nem versenyképesek a hasonló színvonalú irodák áraival. Sok a szponzoráció, magasak a média reklámpercek árai... Többek között ezért nem velük megyünk az idén.
Ezeket a fotókat az ismerőseid feltehetnék a Korfu topicba is, azért hogy mások nehogy ide foglaljanak. Tényleg nem üti meg a négycsillagos szintet! Utazás előtt mindenkinek azt tanácsolom, hogy a német hotelértékelő honlapokon nézzenek utána a kiválasztott szállodának, ezeken az oldalakon azok értékelnek akik ott nyaraltak, nem pedig az iroda, aki a szálloda megnyitásakori állapotot írja le. Én az ezévi szállodánkat kb. 100 szálloda közül választottam ki. A másik megoldás ez a fórum, itt nyugodtan lehet kérdezni, érdeklődni (szerintem néhány törzsfórumos sokkal többet tud az utazásról mint az irodákban dolgoző hölgyek, urak többsége!).
Úgy látszik "lenke" vagyok, egyszerre több képet nem tudok feltölteni, de majd akkor külön-külön!
Azért ez elég alap a reklamációhoz, nem? TUI szerint viszont ez a berendezés tökéletesen megfelel egy magas színvonalú appartmannak! Hát szívből kívánom nekik, hogy ilyen szolgáltatást kapjanak ők is!
Mindenben egyetértek veled. Ibizára egyébként én nem akartam menni, csak feltűnt, hogy már az sincs benne, nagyon kevés a spanyolországi út, elég sok a görögországi, és csökkentek a török szállodák (nekem szívem csücske Spanyolország, bár tavaly Törökország voltunk, most egy pár nap múlva meg Kréta lesz).
A TUI-val nem teljesen lefutott a meccs még, a végső megoldás hátra van (amelyet nem is ők, hanem a közvetítő iroda ajánlott végül fel), de szívesen leírom, mert nagyon se.gel álltak a probémához.
Tavaly Korfun a Hotel Gellina Village-ban egy "4*-os" appartmannban foglalt helyet az ismerősöm (2 felnőtt 1 gyerek). Az ott készült fényképek önmagukért beszélnek, rozsdás (de nagyon hűtő), lepukkant mikro, ismeretlen eredetű vasdarabokkal teli szemetes, gazos kert. A légkondi inkább meleget fújt, mint hideget, a fakultatív kirándulás elmaradásáról nem értesítették őket, reggel 7-kor várták a buszt, s akkor derült ki, hogy nem lesz kirándulás, az idegenvezető a telefonhívásra annyit reagált "hát maguknak nem szóltak?" (Mégis kinek kellett volna szólnia, ha nem neki, az ott nyaralók nem ismerik egymást!)
Nem sorolom tovább (pedig lehetne), hazaérkezéskor küldtek egy reklamáló levelet némi visszatérítést kérve, fényképmelléklettel, ami alátámasztja, hogy ez messze nem 4*-os szálloda. A válasz annyi volt - nagyon lerövidítve - hogy mások nem reklamáltak, még soha nem jeleztek problémát, tehát ez így jó ahogy van, és a válasz mindkét esetben (a második ügyvédi levél volt) több, mint egy hónapot vett igénybe.
Hosszas levelezés, ügyvédi felszólítást, perrel való fenyegetés, stb. után végül a közvetítő iroda - saját keretéből - ajánlott fel a következő foglalásból 10% kedvezményt, de ezt még különböző okok miatt (pl. az idén kiválasztott szálloda a Neckermannál sokkal olcsóbb volt, így nem lett volna értelme a TUI-katalógusból választani a kedvezményt miatt).
Képet még nem töltöttem fel, de megpróbálok mutatóba egyet-kettőt feltenni, így egyértelmű lenne, hogy miről van szó!
Sziasztok! Szomorú tény, de igaz. Már a Neckermann sem a régi. De még így is a legjobbak közé tartozik. Szerintem az egyáltalán nem baj, ha csökkentik áraikat, ez megfigyelhető tendencia: a nyaralások olcsóbbak lettek más irodánál is (csak az illetékek emelkednek állandóan, az ezévi görögországi illeték pl. egy fapados repjegy ára illetékkel (18.000HUF!!!). Azonban a minőséget szem előtt kellene tartani egy ilyen neves irodának. A mostani katalógusuk nekem sem nyerte el tetszésemet (pedig eddigi legkedvezőbb árat sikerült kialakítaniuk), ezévben mégis a Tui-val utazunk. A First Minute katalógusukat is átkéne gondolni, mert ugye az márc. 31-ig érvényes, utána jön az igazi árlista ahol a szezonok árai eggyel tolódnak (pl. C=D), de néhány szálloda megmarad first minute áron a többiek pedig bizlom bónusz kedvezménnyel ugyanannyiba kerülnek mint a first minute. Másik dolog ami nem tetszik a NUR-nál, hogy szinte mindenhova a TS-sel repül (lsd. Egyiptom topic több órás késések, Aeroviva charterek stb. ). A NUR állítása szerint a Malévnek korlátozott a kapacitása. Ez igaz, de azért pont egy ilyen iroda utazik a rosszabb légitársasággal. Itt hozzátenném, hogy a Malév Charter sem az igazi, tavalyi ellátás siralmas volt, nem adtak fülhallgatót stb. Különben nincs tökéletes iroda, kicsiny problémák mindenhol adódhatnak.
Szetka: Ibizára már tavaly is Ibiza-Gerona vonalon mentek gépek, s kereslet csökkenése miatt nem indítanak járatot. Elég drága sziget, a magyar fiatalok meg sajnos nem engedhetik meg maguknak, hogy a buliszigetre utazgassanak. Talán jövőre megint lesz járat. Tui-s problémákra kíváncsi lennék :)
Ha visszaolvasod a topicot, találsz benne magyarázatot a tömegturizmusra. Túl drágák voltak, kevesebben tudták megfizetni, csökkent az árbevételük, levitték az árakat (nyilván a minőséget is) többen foglalnak, így meg tudnak maradni a piacon. Én is csak azóta utazom velük, amióta megfizethető számomra. A "névtelen" irodákkal egyáltalán nem merek menni (pedig nevesek is tönkre mentek már; tehát semmi sem garancia, de mégis...). A Tensi számomra irgalmatlan drága, a TUI szintén elég húzós, ráadásul a közeli ismerőseimnek volt velük probélájuk. Eddig még az ár/érték arány bejött a Neckermannál, de úgy látom, hogy sok ok miatt pengeélen táncolnak. Rengeteg múlik a munkatársaikon, és sajnos a hozzáállásuk sok esetben hagy néminemű kívánnivalót maga után. Rendkívül rugalmatlanok. Idén pl. úgy jártam a foglalással, hogy amit kinéztem az abban az időpontban nem volt két hetes, korább indulásúból is a repülőn már csak pár hely volt; kértem őket, hogy foglalják le telefon, vagy fax, vagy e-mail rendelésre, és még aznap délután (munka után) befizetem, nehogy az is elfogyjon mire kijutok az irodába. "NEM LEHET" volt a válasz, kénytelen voltam elkérni magam, amit a főnökök nagyon de nagyon nem szeretnek (sehol!). Úgy gondolom, hogy egy normális, humánus hozzáállással ezt meg lehetett volna oldani. Ember- és jellemfüggő! Nem tudom, hogy központi irányításra, vagy maguktól ilyenek?! Mégiscsak ők akarnak eladni! Nem?
(Nem beszélve, hogy sok más irodánál az ilyen jellegű foglalás nem jelent problémát.)
Az idei katalógusuk pedig elég szegényes, pl. egy az egyben kimaradt Ibiza, Spanyolorszgába Salouba - isten tudja milyen oknál fogva - nem indítanak repülőjáratot, az egyes szálláshelyeken is kevesebb a kínálat, mint tavaly, plánek a tavalyelőttihez képest. Nem tudom miért.
Idén még én is velük utazok, aztán meglátom, hogy jövőre lesz-e pozítiv változás náluk. Az előző hozzászólásomban és a fent említettek azért jelentősen megrendítettek a hozzájuk való hűségemben!
Én úgy látom, hogy amikor a Neckermann megjelent Magyarországon, akkor az igényesebb turistákat tekintette a célcsoportjának. Már tavaly is éreztem, de az idén már teljesen biztos vagyok benne, hogy a "tömegturizmus" lett a cél a minőség rovására. Kétségtelenül az áraik is jóval kedvezőbbek mint régen voltak (érdekes elővenni néhány évvel ezelötti katalógusokat, és összehasonlítani az árakat)
Jellemző a Travel Servicével történő charterezés is a néhány ezer forintos árelőny miatt.
Csak nagyon csendben jegyezném meg, hogy amikor drágább volt a Neckermann, akkor sem nyújtott kiemelkedő szolgáltatást (legalábbis a magyar utasoknak a német, vagy osztrák utasokhoz képest). Az is tény, hogy a Neckermann a "nyugati" piacokon is csak az alsóközép kategóriát képviseli.
Valami megváltozott Neckermannék házatáján. Eddig, miután néhányszor igénybe vettem, olyan benyomásom alakult ki, hogy a Neckermann nem olcsó, de megbízható szereplője a honi utazási piacnak. Mos viszont… Egy utószezoni olaszországi apartmant kívántam (májusban) lekötni ill. befizetni, ezt előbb gondosan kiválasztottam a Neckermann színes katalógusából, és bementem a Szt.István krt.29. (Nyugati tér) alatti irodába. Már az gyanús volt egy kicsit, hogy az ügyintéző hölgy borzasztóan el volt foglalva valami adminisztrációval, emiatt 20 percig instanciáztam az asztal előtt, miközben ő cca.2 percenként „egy kis türelmet” kért. A korábbi években megszoktam náluk, hogy az ügyfél fontosabb volt, mint a papírmunka, ha kudschaft jött, azt félretették. Ám ezt még lenyeltem volna. Amikor papírmunka végeztével rám került a sor, előadtam a kívánságomat, egy viszonylag olcsó apartmant az észak adria egyik közismert üdülőhelyén. Egy – két kattintás a computeren és a hölgy lakonikusan közölte: „nincs.” Vagyis nem: „sajnos már elkelt” vagy valami ilyesmi, hanem nincs és kész. Ezután – még mindig gyanútlanul – elkértem újra a katalógust, gondolván: választok másikat. Amíg lapozgattam, a hölgyet telefonhoz hívták. Ezalatt valami nem volt világos, ezért kérdéssel fordultam a szomszéd asztalnál az éppen szabad másik hölgyhöz. Ő készségesen segített, ám közben halkra fogott szóval elárulta: a kért apartman – és most jön a lényeg – SOHA NEM IS VOLT a valóságos kínálatban, valószínűleg – olcsó lévén – már a katalógus kiadása előtt megkapták a csókosok, vagy egyáltalán nem is volt, a fontos az, hogy nekik az adatbázis egyetlen darabot sem engedett ebből eladni, amióta a katalógus megjelent. Elgondolkodva a dolgon, azért mégis találtam a katalógusban egy másik – persze nem jobb, csak jóval drágább – apartmant, így amikor a hölgy befejezte a telefonbeszélgetést, ráböktem arra. És íme láss csodát: AZ volt. A legfontosabb azonban most jön: miután mindenben megegyeztünk, és fizetésre került a sor, átadtam a bankkártyámat, ő pedig – ahelyett, hogy annak rendje és módja szerint –lehúzta volna, szépen komótosan elkezdte felírni a kártya számát! Úgy kaptam ki a kezéből a kártyámat, mint akit a bolha csípett meg. Felháborodott tiltakozásomra felelős vállvonogatás kíséretében csak annyit mondott, hogy nekik ez előírás, ha nem akarom akkor fizessek készpénzben. Nos: ebben a pillanatban döntöttem el nagy – nagy szomorúsággal, hogy a Neckermannt örökre elfelejtem. A dolog azért azóta is foglalkoztat: vajjon a „jónevű” Neckermann ezt teszi a németországi ügyfeleivel is?
Pár hónapja olvasgatom a topicokat, hozzászólóként új vagyok. Már többször utaztunk a Neckermannal, eddig nem volt problémánk vele. Most viszont egy kis félrevezetést fedeztem fel, sajnos már csak a foglalás után, de mivel az utazás előtt vagyunk, még legalább lelkileg fel lehet rá készülni.
Krétán, Agia Pelagiában az állítólag 4*os Hotel Blue Bay-nél egy szóval nem említik, hogy a 250 m távolság a parttól "függőlegesen" értendő, ugyanis hegyoldalban helyezkedik el, ráadásul a városon kívül, 2 km-re (ezt sem tartalmazta a katalógus)! Egy hotelkritika lapon pedig csupa-csupa rosszat olvastam róla, max. 2,5 *-ra értékelik. Azt írják, hogy hegymászó jártasság kell a hotel megközelítéséhez, ráadásul borzasztó rossz a kaja. Igaz ezek német vélemények voltak, és mint tudjuk, nekik semmi nem jó, de azért egy kicsit elkeserített a dolog. Amikor a Neckermann-központnál rákérdeztem a hegyoldalra, azt váaszzolták "nem lehet mindent leírni a katalógusban" (!!!). Szerintem a hotel elhelyezkedése az egyik legfontosabb információ lenne, nem a szoba színét kérdeztem.
Egy kis tájékoztató, ha valakit érdekel: Travel Service gép megy, 13.00-kor indul, folyamatosan nézem a www.bud.hu oldalon az indulásokat, ma indult másodjára, eddig nagyjából időben indult, azaz 13.20-kor már "felszállt" jelzés volt a járatinformáció.
Sziasztok! Láttom a Travel Service a téma. Mi most utaztunk velük Braziliába. 12 órát vártunk Tenerifén mert elromlott a gép. És Prágából kellett hozni hozzá alkatrészt. Amugy pontosan indulnak.