A csomagtartó átvezetőben pl. eltörhetett a cső vagy esetleg máshol tört el. El is dugulhatott, vagy a spriccelőfej dugult el, vagy......... Sajnos ezt el kell kezdeni végignyomozni.
Sziasztok! 2003-as 406 kombi . kb.két hete egyiknap még nyomta a vizet a hátsó ablaknosó másnap már nem. A szélvédőre nyomja közben kiderült hogy a motor jó a vizet mégse nyomja csak előre. Van rajta lámpa mosó is ott is a motor megy kilett véve próbára de mióta megvan fél éve még soha nem mosott. A lámpáé nemis izgat de hátra jólenne ha nyomná a vizet. Valakinek véletlen nincsen valami ötlete mivel lehet a probléma. Köszönöm az ötleteket!
Ha a főtengely szíjtárcsa bimetál (tehát gumibetétes), akkor rendelj ki egy újat valahol, és a régivel nézd össze. El szokott fordulni a külső része, így a főtengely nem lesz megfelelő pozícióban.
Mivel nem írtál motorkódot, csak látatlanban mondom, hogy a lendkeréknél nem nagyon kell jelet keresni, a szíjtárcsánál szokott az ékelési hely lenni.
Van valakinek jó állapotú(nem csíkos) Siemens központi kijelzője? Esetleg ismertek olyat, aki tud kijelzőt javítani? A csíkozódástól már szinte semmit se lehet látni rajta.
Sziasztok ! Pár napja megbolodnult a km órám. Gyorsításkor fura módon kitér a jelenlegi sebességtől . ( konkrétan ugrál a mutató) . Egy ideje már csinlja ugyan ezt a vízhőmérséklet mutató is. Az kevésbé volt idegesítő . Valakinek volt ilyen hibával tapasztalata ? Várom a tapasztalatokat és megoldásokat a hibajelenségre. Előre is köszönöm. Üdv .
Nincs ötletem a problémádra, de javaslom, hogy csatlakozz a peugeot facebook csoporthoz. Ott biztosan kapsz választ rövid időn belül, és szerintem jeladója is lesz valakinek. (PEUGEOT 406 HUNGARY CLUB)
Olajcserén voltam kedden. Pénteken beindítottam, elindultam, kb 2 km után kivillant a STOP lámpa és kiírta, h nincs olaj. mikor bele tudtam nézni annyit láttam, h a kartertakaróban nincs olaj, az olajszűrő mellett nincs olaj.
Viszont a jobb első doblemez előtt, ahol az ablakmosó beöntője és a szervó feltöltője van áll az olaj. de honnan kerülhetett oda. Nem tudtam megnézni alaposabban a dolgot, mert időre kellett mennem. A kocsi ott maradt, majd holnap...
Visszább olvastam az eddigi beszélgetéseket és úgy látom nem egyedüli probléma ez. Tippek vannak most ár akkor, de még akkor is szeretném ha valaki ajánlana egy megbízható jó szerelőt aki érdemleges diag géppel rendelkezik Budapesten vagy esetleg a környékén.
Az egyiknek lambda szonda egy másiknak alapjárata motort de ezek cserélve lettek a többi azt mondta náluk nem írt hibát én nem is állt le a teszt során. Gondolom mekmesterek voltak. Az autót getegesen szervizeltettem eddig de most ár nem látom értelmét. Hacsak nem lesz egy jó szerelő aki rájön a hibára.
A hibajelenség: Menet közben sokszor rángat és leáll a motor és ilyenkor ki is villan a motor hibajelző lámpa. De van olyan is, hogy hibátlanul fut az autó és intenzíven is gyorsul de a motorhiba lámpa folyamatosan világít kb 15-20 percig, vagy a következő ujraindításig, ilyenkort az alapjárata hibátlan mindíg de valamikor egy helyben állva üresben minden jel nélkül leáll a motor. Tegnapelött megettem az autóval 650km-t és semmi gond nem volt vele de a ma viszont 4 km- megtétele alatt 2szer is leáll. Ez már évek óta tart kisebb nagyobb kihagyásokkal és még mindíg nem tudja senki mi okozhat. Pedig már kb 15 elismert szerelő meg nézte. Kérlek adjátok ötletet. 5 hónappal ezelött az egyik leállása után nem indult be 1 hónapig és mikor már a szerelő is le akart tenni róla akkor egy utolsó próbaindítás után beindult és azóta nem is állt le olyan sűrün, de 1 hónapja megint egyre sűrűbben teszi. Pont mint a hörbi. Szerintetek mi lehet a gond? Vagy melyik az a szerelő aki ért a francia csodálkozott is.
Sziasztok! Segítséget kérek! Járt már így valaki, van valami ötletetek, mi lehet a baj oka? 1996-os 2,1-es TD. 19-20 C° alatt nem indul el a klíma. Ha a garázsban legalább 20 fok van, elindul, aztán ahogy kiérek a hűvösebbe, leáll. Klímás ma annyit tudott megnézni rajta, hogy a hűtőközeg megfelelő mennyiségű, azzal nincs baj. Elmentem egy barátomhoz kiolvastatni a hibát, hátha látni valamit, de nem sikerült. Kedden lesz gyári cucca hozzá, talán az majd fog mutatni valamit, bár nem biztos benne, hogy az S1-nél van adat a klímára vonatkozóan (S2-nél már biztos, hogy van) Tapasztalt már valaki ilyent, esetleg megoldást is ismer? Köszönettel! :)