Keresés

Részletes keresés

Saevus Creative Commons License 2004.06.10 0 0 388
Ha már ennyire belelendültem feldobok még pár darab tapasztalatot.

"Reaktív Páncélzat"-- Ez a harckocsin csüngő "B" kategoriás gyalogság, ami lehet crewman is megakadályozhatja hogy a rejtőzködö ellenséges gyalogság assaultba menjen rögtön.

Poros pályán a gyors lánctalpas, félhernyó járművek istenien tudják a felvonulást álcázni, ha összevissza száguldoznak.

120+ mm-es lövegekkel közvetett tüzet is lehet nyomni. Ez azt jelenti hogy a házakra, gyanús helyekre sacc alapján odadörrent az ember és ha kifordul valaki az ablakon akkor kapás van.:-D

Dózeros tank házat is legyalul! Minél magasabb egy épület annál nagyobb a valószínűsége, hogy a benn kempelők meghalnak az összeomláskor.

Flamethrower szintén közetett tűzvezetéssel is használható. Felgyújtani egy gyanús házat nem kerül semmibe max a benn ücsörgők sülnek meg.

COMBAT LOG!! Érdemes használni! Ha valaki nem tudja h mi is az nézzen gyorsan utána!!

by Mors

Saevus Creative Commons License 2004.06.10 0 0 387
Üdv!

Na erről próbáltam gagyarászni a rejtőzés címszó alatt pl.:-)

Ugye azt mindenki tudja, hogy be lehet állítani hány mezőre lőjjön az egység minimum.
NA, ha PBEM játszik az ember, akkor ez a távolság lesz az ahonnan az egység tűzet fog nyitni mindenre amit észlel.
Ezzel lehet elérni, hogy ha távolra lő egy egység kis találati valószínűséggel, akkor buzi futrinkákkal kilövetem a pontjait, majd lerohanom a picsába.
Ilyenkor is fog lőni még a nagyon közeli ellenfélre, de ez már csak kétségbeesett ellenállás és nem az igazi.:-DD

Ugyanakkor ez a felderítés alapja is.
Leveszem a lőtávot kicsire, ekkor premier plánban végigbambulhatom, hogy milyen egységei is vannak az ellenfélnek, merre mennek stb.

Csapdát is így kell állítani. Beszintezem a tűzvezetést és a hátsó csalétek hamarabb lövöldözik, mint a megbújó főerő. Ha megpróbálja valaki lerohanni a hátsó embert belefut a rejtőzők hatókörébe és kalap. Persze ez nem ilyen egyszerű, de lényegében ennyi.

Magyarán:
Nem te nyomkodod a gombot hogy lőjjön az egységed, hanem te csak azt a távolságot jelölöd ki h honnan nyisson tüzet automatikusan.

by Mors

Előzmény: Skeletron (384)
Yosser2 Creative Commons License 2004.06.10 0 0 386
Nah szóval, nem vittem túlzásba a nagy orosz Shwarmot, mert nemigazán szoktam az oroszokhoz... azért vannak katona bácsijaim rendesen... előnyből indultam, mert én hamarabb el tudtam foglalni a victory hexeket... szóval most lajoskánál a labda... meglátjuk.. Remélem azért nem hozok szégyent Survorra. :DDD
Előzmény: Saevus (385)
Saevus Creative Commons License 2004.06.10 0 0 385
Szívesen látom az elgondolásokat és az információkat. Szerintem az ellenfeled sem fog nagyon ágálni, ha kikéred a másik véleményét általánosságban.
Mert ugye azt el kell ismerni, hogy gép és ember játékstílusa között azért van egy kis különbség.:-DD
Az a nagy helyzet, hogy ha viszonylag kiegyenlített meccset akarnak a felek, akkor nagyon oda kell figyleni mind a két félnek, hogy milyen terepen, milyen időszakban és milyen beállításokkal játszanak.
Nem létezik ugyan "Ultimate Combo" a játékban, de vannak szituációk, amikor egyes elemek játékdöntőek.
Ilyen pl. a városi harcnál az olcsó gpi-is egységek, avagy a túlhangsúlyozott szövetséges légierő.
A német combó a sík terepnek, nagy látótávolságnak kedvez. Ez igaz főként az 1942-es év tavaszára, közepére, de általánosságban is.
A 15+ látótávolság és tiszta terep amolyan orosz steppe effectust idéz, amikor a német Tigrisek ki tudják használni, hogy erős a front páncélzatuk és mindent ki tudnak lőni.
Persze meg van ennek is az ellenszere, de ehhez már elég sok tapasztalat kell, esetleg kevés hadászati szakértelem.:-)
A csapatok összeállítása MINDIG pályafüggő kell hogy legyen. Utánna el kell dönteni, hogy mit is akar csinálni az ember, majd ehhez az elképzeléshez kell a megvalósító egységeket megvenni. Ez az alap szituáció.
Az Advenced Skill esetén már azon agyal az ember, hogy az ellenfél mit fog csinálni és ennek az ellenszerét keresi. Próbál felkészülni az ellenfél támadási tervére és megtévesztő csapásokkal, csapdákkal operálni. ilyenkor nem csak jól kell játszani, hanem azt kell elérni h a másik hibázzon.
Kedvencem az összetett nagy pálya. Lehetőleg várossal, sík tereppel, folyóval, gázlókkal és hidakkal. Ilyenkor elég sok a lehetőség és nehezen lehet kiszámítani a lépéseket, vásárlásokat előre.
Sok féle elgndolást láttam már eddig. Ha valaki érdemben tanácsokat akar kérni, javaslom Survivor mesterhez forduljon. Ő nagy spílere a németeknek.
Szerény személyem inkább az oroszokkal szokott játszani, de kevéske elképzelésem azért van a többiről is.
Azért osztom fel a nemzeteket ilyen erősen, mert játéktechnikailag nagyon különböznek.
A különleges "mesterfogásokat" valszeg nem adják ki a kérdezettek, de szvsz mindenki akit ismerek szívesen segít.
Tanulmányozásra javasolt általános fogások:
- Folyami hajók előnyei.
- lovasság felértékelése
- tűzérségi füst (lövés után megmaradó füst)rejtése, csapdává alakítása
- szállító járművekkel való tűzelvonás gyakorlása (távolabbi indulás a gyosuláshoz, váltott mozgás a belövés elkerülésére stb.)
- partizánok, ejtőernyősök, commandósok bevetésének tökéletesítése
- Utánpótlás időzítésének optimalizálása
- Hide-Hit-Run elvének gyakorlása.
- Álcafüst alkalmazása!
- és LEGFONTOSABB! REJTŐZKÖDNI, REJTŐZKÖDNI!!

Pár szó a nemzeti sajátosságokról!
AXIS:
Németeknél a páncélosok kivállóak, mert erősek és pontosak, de qurva drágák. A gyalogságra ugyancsak igaz ez. Ezért a németekkel játszani inkább sebészet mint favágás.

Az olaszoknak van az egyik legjobb tűzérsége, elviselhető a gyalogsága, de Űberszar a páncélos felhozatala.

Magyarok, románok választását nem igazán tudom javasolni. A magyar csapatokkal szar érzés kikapni, a románok meg nálam a marslakók után vannak választási valószínűségben.

ALLIED:
Az amerikaiaknak van a játékban a legjobb tűzérsége, légiereje. Ez magában csatadöntő lehet. Ugyanakkor a gyalogsága is kiváló, de a péncélosai gyengécskék. Összeségében drága egy banda, ezért itt sem a MASS ATTACK dominál.

Angolok közepes egy banda. Semmi extra kiemelkedőt vagy Ultraszart nem tudok róluk mondani. Kell tudni játszani és kitartanak a németek ellen.:-)

Oroszok:
Na ez a SWARM! Kolhozparaszt dióverővel, Zetor traktor ágyúcsővel. Ugyanakkor kiváló elit egységekkel.
Kiemelést érdemel, hogy ennél a nemzetnél lehet a leginkább megspórolni az egyfunkciós egységeket. Én még orosz teherautót nem láttam kemény meccsen.
Ugyanakkor van egy nagy hibájuk. Relatív a legkisebb a fire control. A tagolt támadás esetén az ellenfél egymás után lövi ki a járműveket. Itt nagyon kell figyelmi a RUSH-ra.

FONTOS! CSak az átlagos orosz harckocsi képes elvinni a teljes létszámú gyalogsági rajt (királytigrist, tigrist hagyjuk ki, mert senki nem fogja erre használni)! Ez borzalmas táp! Ki lehet számolni, hogy mit jelent ha ugyanannyiért veszek 3 rajt+ 3 géppuskás APC-t, mint ha ugyanezt a 3 rajt 3 BT-7 viszi. Főleg úgy hogy a BT többet is lép, nemcsak +ágyú van rajta.

LÉNYEGES!!
Sok meccsen csalásnak veszik, ha HQ váltással játszik az ellenfél. Ez azt jelenti, hogy bejelentkezik az ember mondjuk Amerikainak a generálásnál, majd nemzetet vált és orosz csapatokat vesz!
Ez azért van, mert a nemzeti sajátosságokat az 1. HQ alapján adja meg!
Ha valaki Amerikaival generál és orosz egységekkel játszik, akkor megkapja az amerikai tűzérségi specialitást (instant fire).

by Mors

Előzmény: lajoska88 (382)
Skeletron Creative Commons License 2004.06.10 0 0 384
Kérdések PBEM-el kapcsolatban:
Hogy működik a Spec. Op. Fire PBEM esetében (amikor az ellenfél mozgási fázisa van és ha én látom akkor lőhetek rá)?
Előzmény: Skeletron (383)
Skeletron Creative Commons License 2004.06.10 0 0 383
Sziasztok,

Végre összeszedtem bátorságom és úgy érzem ideje lenne valakivel összemérni a (nem)tudásom ebben a remek game-ban. PBEM lenne, talán napi egy forduló (vagy ez nagyon kevés?) sztm vállalható, hétvégén akár több is.

Hajlandó lenne valaki játszani egyet?

Más:
Német kampány - a lengyelek legyőzése után első csatám a britek ellen egy delay ütközet volt. A tommy-k tüzérségi fedezet nélkül jöttek nyílt terepen :-O, sok páncélossal sok gyalogsággal. Egyszerűen porrá váltak a 150mm-es pergőtűzben, ugye ha egy helyre belőtte magát az üteg, arra a pozícióra rögtön a kör elején tüzelhet. Nem lettem volna a helyükben, olykor egy becsapódás nyomán a környező egységek akár 5-6 embert is vesztettek a morálról nem is szólva!!! A 14. körben véget ért a 35 körösre tevezett csata... Ugye ilyen nem volt a valóságban??

lajoska88 Creative Commons License 2004.06.10 0 0 382
Ennél sokkal rosszabb a helyzet. :-)
1. Pénzhiány miatt.
2. Ez az első meccsem Ember ellen (ráadásul az ellenfél egy tapasztalt Parancsnok).

Elküldöm neked az erőimet és az elgondolásom ha gondolod.

Előzmény: Saevus (381)
Saevus Creative Commons License 2004.06.10 0 0 381
Lajoska, Nyugodjál békében!:-DD

Nem akarlak elkeseríteni, de 10-et teszek 1 ellen veled szemben.:-)
Szinte látom a bozótosból előmászó bocskoros parasztokat, amint a hátországodban elkezdik az ügyködést.
Látok magam előtt T-34-eseket fürtökben lógó gyalogsággal. Veszedelmesen pöffögö Zetor alvázakat irgalmatlan csővel a puttonyban.
Tagolt pályán nem fog érvényesülni a tűzerő, de nagyon sokat segít a mozgékony egységeknek és a túlerőnek.
Erdőben az orosz PPS messze jobban muxik mint a német karabély!
Ilyen helyzetben a flamethrower és a spec. ops. a javallot.:-) Bár ha kevés a pénz, az még rosszabb.
A BT széria elvisz egy szakaszt és mozog annyit h ki tud térni a páncélos ékek elől.
Ha széttagolod az egységeidet lerohannak az oroszok, ha pedig összevonsz megkerülnek.
Az oroszoknak nem kell az elején támadó harccsoportokat erőltetni. Elég a felderőtőket szemlélni és mikor megvan a német főerő jóformán bárhonna oda tudják vonni a tartalék páncélosokat.
Ezzel szemben a németek a relatív kevés mozgás-lövés pontjukat csak a fronthoz közeli felállással tudják kompenzálni. Ez pedig kiteszi őket a felderítődés veszélyének.
Ja és figyelj oda, hogy az orosz 203-as kicsivel jobban szaggatja a gyalogságot, mint a német tűzérség.:-)
Azért szúrkolok neked!!!! HAJRÁÁÁÁ!

Tavaris, nu davaj! Mamuska Russia, papuska Stalin HURAAAAAA!!!!

Előzmény: lajoska88 (380)
lajoska88 Creative Commons License 2004.06.10 0 0 380
Azt hiszem 8.01.

Kedves Yosser2-vel egy meccset kezdtünk. Ha nem gond, akkor egy-2 infót megosztok a nagyérdeművel az állásról. (Persze csak olyanokat, amelyek nem tud Yosser2 felhasználni ellenem.) Természetesen ha Yosser2 is beleegyezik.

42/6 hónapban járunk német-orosz front.
A zsozsó nem sok, ha drágább egységeket vásárolunk, akkor a térképen É-D vonalban 2 egység hözött 5-10 hex rés lenne...
A német vonalak mögött egy elfoglalandó célterület található. Szintén egy középen a semleges zónában az oroszokhoz közel. Átellenben az orosz oldalon is egy közel a tiltott zóna zászlajaihoz. Orosz oldalon délen a 4. szintén közel a tiltott zóna zászlajaihoz.
A terep fás kis tiszta zónákkal. Az átlagos látómező 1-5 hex. Hát nem sok...

1-1 turnon vagyunk túl. Az ellenség színét sem láttam eddig (1 kör).

Előzmény: Rephyx (379)
Rephyx Creative Commons License 2004.06.10 0 0 379
Milyen verzioval jatszotok pontosan ?
-Survivor Creative Commons License 2004.06.09 0 0 378
"...engineereknek rá se kell állni, hanem csak felé fordulni a szomszéd mezőből..."
igen, alapbol aknaszedesre vannak allitva, de azert biztos ami biztos, nem art megnezni, nehogy veletlenul aknatelepites legyen a setting...mert akkor suxx!

azonkivul nagyobb urmeretu tuzerseg is eleg jo aknamentesitesre. en eloszor a nagyjat tuzerseggel hatastalanitom(ez egyuttal felderiti is az aknamezot) utana a gyalog es muszaki a maradekot.

ps: van egy spec. aknabeletaposos modszer tigris tankkal, de ezt Yosser ismeri.:-)))))

Előzmény: lajoska88 (377)
lajoska88 Creative Commons License 2004.06.09 0 0 377
Gyalogos skatuják (crewman is) ha ráállsz az aknamezőre lassan elkezdik szedegetni. Úgy tudom az engineereknek rá se kell állni, hanem csak felé fordulni a szomszéd mezőből (ők gyorsabban szedik). Vagy ha olyan nemzetből vagy akinek van ilyen tankja akkor azzal.
Előzmény: Francis Furrier (376)
Francis Furrier Creative Commons License 2004.06.09 0 0 376
Heuréka!

Megtaláltam!

Ha kiugrálnak az emberek a kocsikból, mert félnek, egy idő után visszaszállnak még akkor is ha kevesebben vannak.

Valaki tanítson meg arra, hogyan tudok aknákat felszedni :-)

lajoska88 Creative Commons License 2004.06.09 0 0 375
"odaér" természetesen....
Előzmény: lajoska88 (374)
lajoska88 Creative Commons License 2004.06.09 0 0 374
Lehet, de akkor még az ősidőben állítottam át, mert nem emlékszem rá.
Most még lehet állítani?
Köszi a playbac gombot. Megvárhattam volna és menézhettem volna míg oda nem ér a játék.
Előzmény: Yosser2 (373)
Yosser2 Creative Commons License 2004.06.09 0 0 373
Hm a 8-as steelben asszem a 60% a default...
Előzmény: lajoska88 (371)
Yosser2 Creative Commons License 2004.06.09 0 0 372
Van a VCR playback nevű zöld button a jobb alsó sarokban, azzal tudod visszanézni a körömet! érdemes is....
Előzmény: lajoska88 (371)
lajoska88 Creative Commons License 2004.06.09 0 0 371
Üdv

Legközelebb leveszem. Mindent defaultban hagytam (op fire és CC kivételével talán).

Gondolom most jön majd a telepítés. És azután az első kör.
Az lehet a hátránya a mailos játéknak, ha a körben amit én nem látok (te lépsz otthon) feltünik egy egységed majd a kör végére eltünik akkor nem szerzek tudomást róla. Vagy ez nem így működik?

Üdv
Imre

Előzmény: Yosser2 (370)
Yosser2 Creative Commons License 2004.06.09 0 0 370
Válaszoltam is.. érdekes lesz.. bár Survor tuti nem örülne a 100% searchingnek :))
Előzmény: lajoska88 (369)
lajoska88 Creative Commons License 2004.06.09 0 0 369
Mail megy.
42/6
Ha nem gond, akkor a németekkel lennék.
Az adott pénz elég soványka. Úgy megszoktam már a 50-60 egység irányítását... (persze csak a játék elején 50)

Szóval megvettem az egységeket. Lepakolni gondolom majd a következő körben tudom.

8.01 a játék verziója.

Üdv
Imre

Előzmény: Yosser2 (368)
Yosser2 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 368
Hali!
én játszanék egyet ellened! csináld meg a csatát ahogy akarod, és küld el nekem a 4 filet 1 zipben

ide: hesmark@freemail.hu

Előzmény: lajoska88 (367)
lajoska88 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 367
Üdvözletem.

Van valakinek kedve mail-on játszani? Napi 1-2 kört tudok válalni.
Amiben szeretnék limitet:
- ne lehessen korlátlanul aknákat vásárolni és telepíteni. (ne aknafelszedési verseny legyen)
- C&C ki legyen kapcsolva. (így nem játszottam még)

Volt egy csata (talán 42/2) a WWII kampányban. A PZ4E-ket lövöldözték ki a T34-esek. (egy ideig kopogtattuk egymást, majd a közeledés során ők előbb kezdték kilövöldözni a PZ4E-t. A PZ4C-ket ki sem engedtem a T34-esek ellen. Őket egy kolhozparaszt is kilukasztja egy szál füstöltkolbásszal...)
A 88-asaimat egy csomó gyalogos tartotta lekötve. Nem bírtam írtani őket...
Ezalatt a T34-esek begyalagoltak a PZ4E és a Stug B-k közé. Végül is a 4*-es helyi túlerőm győzött...
Hát a "repair center"-ben túlóráztak egy keveset az embereim.
Találtam egy új gyalogos írtót: StuIG 33B. Nagyon jó... Vagtag páncél (jobb, mint az akkori PZ-ké)
Most (42/7) jelent meg a Stug G (E). Hát szegény T34-esek...

Üdv

Imre

-Survivor Creative Commons License 2004.06.02 0 0 366
ja, persze..de mindig csak olyankor, amikor en meg dolgozom...:-)) este + hetvegen veletlenul sem mutatod magad:-))))
mi ujsag a blitzben? semmi aktivitas a reszedrol?
Előzmény: Yosser2 (365)
Yosser2 Creative Commons License 2004.06.02 0 0 365
Most is onlány vagyok.. csak te nem vagy itt!
Előzmény: -Survivor (363)
-Survivor Creative Commons License 2004.06.02 0 0 364
figyelj!!
azt mondja a mailer demon, hogy dugig van tomve a saevus@index.hu lada es nem fer bele a levelem!!
csinajjj vele valamit.
Előzmény: Saevus (360)
-Survivor Creative Commons License 2004.06.02 0 0 363
tenyleg????
akkor tudom mar mi volt a baj!!!
nem volt eleg nagy a palya!!!
:-))))))))))
(a nagymacskaid nem tudtak elbujni:-))) )
Előzmény: Yosser2 (361)
-Survivor Creative Commons License 2004.06.02 0 0 362
Vazze!!!!!!
Salve Maximus Generalissimus Saevus(alias Die)!!!!
:-))
Akkora oromet szereztel a megjeleneseddel, hogy csak na!!!...Komolyan!!!!!
Ugy eltuntel:-((
az emil cimed meg a regi?
rengeteg privat meselni valom van...gondolom neked is..:-))))
van 1 notorius finn ellenfelem, erdekes modon O is a te szovjet taktikadat alkalmazza...:-))))
(na de ez csak mellekvagany)
egyebkent javaslom Yosser baratunkat nemet ellenfelnek(imadja a nagymacskakat..:-)) )
de vigyazz ra, ne buntesd nagyon:-)) (kicsit azert lehet, mert bujkal az online kihivas elol:-)) )

na megproballak emilben elerni...

Udv
1 megatalkodott tulelo archer1 ( aki neha Gus es neha (slow hand) Survor in the Blitz....:-))

Előzmény: Saevus (360)
Yosser2 Creative Commons License 2004.06.02 0 0 361
Nagy pálya és tüzérség.. szerintem ezekkel simán meg lehet fogni a ruszkikat..., bár a 12,7es géppityu télleg jó :)
Előzmény: Saevus (360)
Saevus Creative Commons License 2004.06.02 0 0 360
ÜDV!

Kiemelt tiszteletem GUS-nak!:-)
Sikerrel visszakötöttem magam a netre és első dolgom volt ide bejelentkezni.
Sajnos nekem még csak a V7.1 van meg, ezért mondhatnátok pár szót az azóta kijött Patch-ek ről. Sok változás van?

Pár apróságot megjegyeznék, hátha tudtok segíteni.
Megállapítottam, hogy a játékegyensúllyal van egy kis baj. HOTSEAT játszogattam ember ellen és Német-Orosz fellállást favorizáltuk. Na ennél a felállásnál egyszerűen nem tudtak a németek mit kezdeni ellenem(oroszokkal).
MERT:
1. BT bádogszekerek viszik a tankocsnyik, partizán egységeket. Ezzel csövet is kapsz olcsón és gyalogságod is sok és mozgékony.
2. Akkora túlerőt lehet képezni az oroszokból hogy falkában tépek szét minden német egységet.
A gurulós orosz páncélszekereken majd mindegyiken van méretes cső.
3. A T széria lő és mozog. Sokat. Hiába erőlködött az ellenfél, nem tudta meghatározni, hogy hol a támadásom súlypontja.
4. DShK! Csapatszállítók réme. Jól elhelyezett Nehéz-gpu felderítő páncélosokat, csapatszállítókat pillanatok alatt iktat ki. Ehhez fogható nincs a németeknek.
5. Orosz csodafegyverek!
a. ZIL platón 4csövű maxim sírba viszi a gyalogságot.
b. nem jut eszembe a neve, de ráismertek:
valami traktor alvázra szerelt 57mm löveg
Ennek ára/átütő ereje frenetikus. Oldalról átviszi a Pz VI-ot is és árban 1 tigris árából féltucat traktorost veszek.

Az egy dolog, hogy az oroszoknak gyenge a tűzkontrol, de nincs az az isten ami megmentheti a németeket a lerohanástól.
Az egyetlen járható út az volt, hogy
Oroszok támadtak ugyanannyi pénzből, mint a németek kivártak.

Tactikai javaslatokat kérek az orosz frontra!!
Már senki nem akar velem játszani!!!

GUS emléxel az utcsó német-német játékunkra?:-DDD

by Gyenes István

u.i: Ha még megvan a címem írhatnál!! Nekem elszált mindenem!!

Skeletron Creative Commons License 2004.05.26 0 0 359
FF! Alább láttam, hogy meggyűlt a bajod néhány lengyel 75mm-es üteggel. Ha ez a tüzérség nem offboard, akkor látszik a füstje!!! Tartsd egy ütegeddel folyamatos tűz alatt a területet és tuti hogy nem fog lövöldözni:-)).
Recon egységek használata:
ezek az egységek rövidebb idő alatt ássák be magukat, mint a többiek, képesek észrevétlenek maradni, ha nem tüzelsz velük az ellenségre. Például egy előretolt sniper egy magaslaton, tuti, hogy rejtve marad és egész jól vezérelheti a tüzérséged, és negyed annyi support pointba kerül, mint egy FO. Tehát fő feladatuk, hogy előre küldd őket és megtudd, merről milyen erőkkel támad az ellenség.

Ja egyébként a 2.vh-s kampányba én is belekezdtem német oldalon (először) és az első egy defense mission volt, a lengyelek pár páncélozott jármű kívételével rengeteg gyalogossal támadtak, a támadásuk irányát pont recon patrol-ok határozták meg, így szépen tudtam nekik osztani a 155mm-es ütegeimmel (brutális hatása volt a nyílt terepen vonuló gyalogokra). A 35 körre tervezett csata 11 körig tartott...

Ammo - sztm elég a limited, esetleg egyes scenariok esetében lehet jogos a szokottnál kevesebb lőszer.

Előzmény: Francis Furrier (357)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!