Kár. Pedig a múltkori kérdésem óta erősen nézegettem az editort és az editorhoz kiadott leírást, ott külön fel is hívta a figyelmet a szerzője, hogy az .xls-fájlban piros mezőbe írt adatokat nem veszi figyelembe a program. Sajnos pont oda tartoznak a kontraktok is... Marad a reménykedés, hogy ezt is sikerül valakinek beleépítenie, mert így hiába jó a szimulációs és menedzsment része a játéknak, erősen veszít a realitásából ezen a ponton. Az általad említett Tyrrell - Schumi szerződések is lelombozóak számomra, de még a fikció határán belül van (talán...), ellenben a Scuderia nyilván nem fog az életben más motorokkal menni, mint a Ferrari.
Azért ha valaki tud valamit ezzel kapcsolatban javasolni, nyitott lennék mindenre. :)
meglepő volt az arrows jó szereplése, mecachrome motorokkal, mikor sumi-coulthard páros volt, majd utána michael leszerződött tyrellhez, ahol valami harmatgyenge szereplése volt. Előfordult azis, hogy utolsó helyről rajtolt. :)
2003ban Hiroshi Tanaka volt a másodpilótám, de sajnos sz@rul szerepelt. Mika 1, őmeg 3. lett évvégén,asszem. Szoval 2004 csőd:S, 4 cím után, pedig megszereztem volna az ötödiket is.:/
Bocs, talán volt már róla szó korábban, de be lehet valahogyan állítani, hogy a csapatok motorszállítói szerződései 10 teljes szezonra legyenek érvényesek? Engem nagyon zavar amikor a Ferrari szerződést köt a Mercedes motorokra, stb. Nem életszerű, na. Általában ilyenkor szoktam abbahagyni a játékot is, mert ez így gáz. Zavart már az eredetiben is, de 1998-ban csak 1 gyári csapat volt, a 2008 vagy 2009 szezon telepítésével viszont ez a szám erősen megnő, így az esélyem is arra, hogy idő előtt abbahagyjam a gammát.
Nagy unalmamban feldobtam a bátyám gépére a gpw-t, mikor nála időzök játszogatok egy kicsikét.
Jordan: 1998: Damon Hill futamgyőzelmei, és sikerei óriási lelket öntöttek a Jordan teambe, és a következő évtől többt vártunk. A McLarentől az utolsó futamon kaptunk ki, igy harmadik helyezett lettünk a konstruktőri versenyben. 1999-re szerződtetett párosunk: Hakkinen-Rosset. Sajnos más már nemvolt.
1999: az autó eszméletlen rémes, 39%-os handlinggal kezdtük az évet. Óriási ütemben kezdtünk fejleszteni, évvégére majd' 60%-os handlingom lett, és a legtöbb alkatrész 5kockás volt. Szerencsére az esős futamokon Mika kitett magáért, és 2 futamgyőzelmet gyűjtöttünk be az esős Nürburgringen, illetve Suzukában. Ezelőtti futamokon hatodik, illetve 3. és 4. helyek jöttek össze. Érdekesség:Irvine-t sérülése alatt Fellowes váltotta, asszem a minardinál.
2000: Hakkinen-Barichello páros, 60%-os kezdetkor a kasztni, Gascoyne megmár négy csillagos. Ja és megszereztem a Mercedes worksot, szinte minden fullon van... nemsokmindent kell majd fejlesztenem rajta:))
Gyárts alkatrészeket a mérnökökkel (build parts, vagy valami ilyesmi), majd a szerelőkkel tudod javítani a kocsit, jelzi a kockákkal, hogy hány alkatrész kell. Van kétféle sérülés, kopás és tényleges sérülés. Remélem megtalálod.
Mivel sz@r az idő, minden mg.-i munkát hazavágott, az aratás alapjaiban meghiúsult eddig (még), és időm mint a tenger, elkezdtem megint a GPW-vel játszani, meg ha kedvem van, modolgatni. (Látom, vannak akik annyira mesterek a játékban, ígyhát, csináltam egy kis "ínyencséget" 93-ra: mivel a BMS Lola híresen gyenge volt abban az évben, ezt nem lehetett figyelmen, na és persze modon kívül hagyni: lényeg, hogy az alaphandling 15%, Q-n szárazon is küzdeni kell a bejutásért, és van egy sztártervező is a teamben, aki 1*-os...) Esetleg ha valaki érdekelne.... : F1 1993 mod
Hmm... Igaz, ott a pont nálad, barátom. FAQ-t nem nagyon szoktam olvasni...
Nincs mit :) Vibrációval? Hmm... A motrodat kell fejlesztened ezügyben. A rigidity és response sorokat kell növelni. Ha Works motor szerződésed van. Ha partner, de szerkesztheted a motrodat akkor nyugodtan csökkentsd a weight, heat és fuel sorokat, és az így kapott pontokad oszd el. De nem árt, ha a power és relibility is kap 1-2 kockát. Ha veszed a motrot (customer) azzal nem tudsz mit csinálni. Jövőre jobb motor kell.
Hali! Mindkettő a versenyzői utasításokra vezethető vissza.
1. Az első szárny azért törik le, mert agresszívek az utasítások, a versenyzőid nekimennek másoknak. Kerüld a "Do or Die" gomb használatát előzésekkor....
2. A motor vibració hatására letörik a hátsó szárny. A motornak alacsony a rigidity(merevség) tulajdonsága. Vedd le 3 vagy 4 kockára az első három vezetői utasítást. Igaz, lassabb leszel, de majdnem nulla lesz a szárnytörések miatt bekövetkező kiesések száma.
Nem, nem lehet új időmérő rendszert csinálni (max ha valaki feltöri, és átprogramozza a gpw.exe-t...) Pályákat, pontozási rendszert, autóformát, szabályokat, és az időmérőt nem lehet megváltoztatni a játékban.
Jaj tényleg, beszéltem Simul810-zel, és kiadott egy javított verziót. Ez már elvileg bugmentes, de írjatok, ha találtok valamit: Javított 2009-es mod GPW-hez
Most feldobtam én is, de van egy két homaly: -Glock 34 éves -motor és üzemanyag deal-ek (üzemanyagnál majdnem mindegyik works...) - említett erősorrend (Aus-ba Alonso volt a poleba) Mondjuk ez v1 , lesz (szerintem) vagy 4-es verzió is.
Mondjuk, ha mi is modolunk, nekünk is figyelni kell, hogy az ilyen apró hibákat kiküszöböljük.
És nem is rossz, csak az nem tetszik, hogy a McLaren handlingje 65, a Ferrarijé 50... ez szerintem irreális, nincs nagy különbség a két csapat között a valóságban (egyformán szarok).
Mákom volt, mert egészen jó motort kaptam a Mecachrome-tól, a power érték 7-es volt, asszem.
Egyébként meg semmi nagy titok nincs: baromi óvatos vagyok, a top speed és társai soha nem mennek négy pont fölé, de főleg inkább alatta vannak, így aztán volt összesen egy darab kiesésünk az egész évben (technológiákkal is szerencsém volt, csak egyvalami volt hármas megbízhatóság alatt, azt meg gyorsan kijavítottam), rengeteg pontot szereztem úgy, hogy egyszerűen kihullottak az előttem lévők (meg pl. Silverstone-ban úgy lett meg a kettős győzelem, hogy a versenyt tulajdonképpen megnyerő Hakkinent kizárták a futam után :-)) Ja, és az AI nem szokta szeretni, ha soft gumival egy kiállásos taktikát választok, az Silverstone-ban, Spában, Monzában, Suzukában, Hockenheimben és Melbourne-ben is nagyon beválik, csak kímélni kell a gumit.
A Forddal szerződtem 99-re, küldtek egy 2-es erő és 4-es megbízhatóság mutatókkal rendelkező motort a kis drágák, úgyhogy hirtelen neki is álltam a motorteszteknek :-)
Az kemény a Benettonnal... A kocsi fejlesztésével sima ügy... De lenne egy kérdésem: milyen hiper-szuper motorod volt???? Én mikor a Benettont vezettem, a hajamat téptem a sz@r motrok miatt... Sok ponttól estem el a moci miatt.
Elég kemény szezont zártunk... a season update-ekkel való szórakozás után előszedtem most az 1998-as idényt megint és a Benettonokkal csaptam a lovak közé.
Lényeg a lényeg: Monza után (tehát két futammal az idény vége előtt) így állt a vb: 1. Fisichella 86 2. Wurz 76 3. Schumacher 66
Nürburgring. Végig, az utolsó pár kört leszámítva, zuhog az eső, így persze Schumacher és Hill verhetetlenek. Három körrel a vége előtt Fisichella a 3., Wurz a 4. helyen autózik, ha így marad, az olasz a világbajnok, az utolsó versenyen pedig nagy harc Schumacher és Wurz között az ezüstért.
Node: Hill megelőzte a hibázó Schumachert, majd a körhátrányban lévő, ám egyre gyorsabb Fisico megkísérelte visszavenni a körét a némettől és összeütköztek... Schumacher kiesett, Fisichella a szárnycsere után éppen Wurz mögé jött vissza valamivel. Így Hill győzött, Wurz lett a második, Fisico a harmadik.
Japán. Mindkét autó rettenetesen brutális esőbeállítást kapott, mondván, úgyis esni fog. Heavy rain, ahogy kell, Schumacher ellép, Hakkinennel tartjuk a lépést a 3-4. helyen egykiállásos taktikával. 10. kör, Fisichella motorhiba miatt kiesik, a harmadik helyen haladó Wurz tehát győzelemmel világbajnok lehet, de erre nem láttam sok esélyt.
Jött azonban a meglepetés: Schumacher három kiállásos taktikát választott, ami szerintem elmebaj volt a Ferrari részéről. A két kiállással dolgozó Hakkinent könnyedén megverte Wurz, aki a saját kiállása előtti utolsó 6-7 körben abnormális időket autózott, és végül vissza tudott jönni Schumacher elé - akinek még volt egy kiállása! Innentől kezdve nem is volt több fordulat: Wurz szépen leautózta az 51 kört és kettő pont előnnyel megnyerte a világbajnokságot, úgy, hogy egész évben csak egyszer állt a pontverseny élén: az utolsó futam után.
1999-ben jöhet a visszavágó, mivel megtartottam a pilótapárost.
A jövő évi autóval nem tudsz semmit csinálni, max legyártani őket. De az mondjuk nem árt :)
Hogy mi marad meg, lásd előző hsz, ahol zöld pipa kerül az alkatrész mellé. Segítségek megmaradnak végig, és azoknak nincs megbízhatósága, csak teljesítménye, tehát jó az 1-es is persze.