Na is mondd...agyfaszt kapok tőle, valaki valamikor átfesti és ezzel értékcsökkentetté teszi. Számora legalábbis, mert el úgysem adom, Mareát fejleszteni vele tökéletes. Természetes színében mennyivel jobb lenne, még ha kicsit ráégett fékporos és rozsdás is.
Milyen boldogan szurkolta le az ember azt a 45 ezer márkát 2002-ben, aztán mekkora királynak érezte magát ahogy a kormányon váltogatott fel-le. Húsz éve azért ez nem volt szokványos, mint ma.
Most, hogy a Braván körbeértem és visszaadtam, miért is ne jönne szembe egy szivattyúhibás Abarth, amit már megint targoncával kell felrakni a trélerre...na de a motorjáért megéri, 107 ekm. Nem kéne felújítani megint egyet. Ami nem rossz móka, csak így ráérne a dolog. Mert csak át kéne építeni a fekete szedánomat is.
Igy belegondolva a 146-os Alfámban is ugyanez a blokk volt, és annak 650k kilóméter után sem volt válla, a hónolás is tisztán látszódott.
Az én Stilom is elég jól felszerelt szerencsére (4 elektomos ablak, dupla csomagtartó ajtó, bőr, digit klíma), tényleg egyedül a xenon illetve jut még eszembe a termpomat hiányzik, csak az utóbbit folyton halogatom. Szóval ha lesz egy jól felszerelt Stilod, amit szét szeretnél szedni, szólj nyugodtan :) Bár most a héten éppen felmondtak a munkahelyemen, de nem hiszem, hogy különösebben gond lenne a jövőmmel.
Első körben normálisan életben tartani, bátr eddig nem volt vele különösebb baj, azért ez sem feltétlen egyszerű.
Ha ötösöm lesz a lotton, akkor papirosan kap egy 5 hengeres motort :)
Reálisan, egy xenon lámpa jó lenne előlre, de eddig egyszer találtam, az is gatya állapotban volt. A motor megvan még, egyelőre ott tartok, hogy bepolcoztam a pince felét, illetve nagy rendrakás van, aztán szép lassan indulhat a menet. Mindenesetre a hengerfejet már levettem a vett motorról, és sajna elég nagy vála van, szóval abban a formában biztosan nem fogom beépíteni. Jó lenne tudni, hogy a jelenlegi motorom hengerei milyen állapotban vannak, hogy merre induljak el, az is lehet, hogy a hengerfal tökéletes, tényleg csak a gyűrük tapadtak le.
Én ha fél óráig tart, akkor is keresek 2-3-4 db teljesen egyforma csavart vagy anyát, mert még annyi sem fér bele, hogy különbözők legyenek, nemhogy 8-as helyett 6-os...otromba alátéttel, hát ez egy tipikus paraszt megoldás!
Pont most jövök be, megcsináltam az utolsó simításokat, szilikonnal visszaragasztott hűtőmaszk ugyanez...törött műanyagok, gázbowden, raktam a szivargyújtó helyére USB töltőt. Még holnap megint állítanom kell a futóművön, mert az első lengéscsillapító cserék totál elállították. De amúgy bármilyen futómű elemet cserél az ember, akkor is ez van, sőt ha csak szét van bontva más miatt és vissza minden ugyanaz, még akkor is elállítódik.
Az a baj, hogy számomra sokkal bonyolultabb kint nézni, vásárolni, hazahozni, papírmunkázni egy autót. Persze ha már végigcsináltam volna párszor, biztosan egyszerübb lenne, de azért most már nem kezdek bele. Pedig valószínűleg igazad van, a tegnapi kipufogó középső dob cserém is példa erre. Elöl a leömlő és a flexi cső között nem volt tönités, csak valami tömitő paszta, a 8-as csavarok helyett M6-osok, fakötésű alátéttel.
Az utóbbi 1 évben csináltam 4 kuplungcserét, szerinted vágyom rá? :)
Igazából arra vágyom, hogy már legyen vége a terheknek a vállamon, csak akkor meg miért vállalok újakat? Jó kérdés...
A váltóm se készül semennyire, pedig már néztem, hogy lassan 3 év eltelt, hogy kipattant a terv az agyamból. És már tényleg mnden megvan hozzá, az utolsó csavarig.
a Giuliát nyugodtan próbáld ki, ha teheted. Azt javasolnám, hogy a Quadrifoglio-t, inkább valami , trackday / drivers weekend szerű hétvégén tedd, pár óra , esetleg egy-két nap, egy szép nyári napos időben bőven elég. Magánszemélyként, nem biztos, hogy akarsz ilyet birtokolni, még uniós polgárként sem.....
Bármely másik verzió (mind1 hogy benzin vagy gázolaj hajtja) , bőven jó a mindennapokra.
Ha neked fáj az értékvesztés, esetleg elriaszt az újkori vételára ,akkor inkább ne vásárolj ilyet.
Alapos mérnöki (tervezői) munka , a szokásos olasz slendriánsággal.....akarom mondani , mediterrán temperamentummal összerakva - legyártva.
Első 100 - 120e km-en , nagyjából költségmentes tud lenni..... Ha használtat vennél, akkor alaposan nézzétek át, lehetnek meglepetések , illetve egy-egy húzósabb szerviz kiadás nincs kizárva.
Maga a gépkocsi , szerintem, egy kimondottan jól sikerült darab, mechanikailag szemlélve.... Az elektronika olyan,amilyen . Nem rosszabb, mint kategóriatársai.
Nekem a dizájn nem jön be, de ez ízlés függő. A benne lévő sok kütyü- ketyere, pedig , kimondottan idegesít...de ez kb. az összes , euro2 feletti gk-ra igaz, kis túlzással....
Most pótolom, 1ben, az elmúlt 13 hónapnyi elmaradásomat , az index-es fórumokon. Sajnos, nincs nehéz dolgom, kb. 500 hozzászólás, egy év alatt....itt. Más topikokban sem jobb a helyzet.
Én mindig szívesen olvaslak. Ha tudok valamiben ,esetleg segíteni... jelezd.
Kimondottan örülök, hogy életben tartod az autóidat és megosztod az evvel kapcsolatosakat....
Nem is tudom már mit mondjak, kínlódásba mentem át a Bravával. És megint miért? Az előző faszparaszt tulaj miatt. Megyek körbe a világításon, reflektor nem működik, visszajelző se. A két biztosíték kiszedve a táblából... Ennyi, beszarik a kormánykapcsoló, tompítottal együtt kapcsolja a reflektort is, megjavítjuk! Biztik ki, kész vagyunk!
20-on felüli darab autót vettem külföldről látatlanban, akkor is csak a magyar baszott át, most is a magyar tulaj aki egy igénytelen tróger volt. Az az igazság, hogy egy hitvány népség vagyunk, a történelmünk pedig mesebeszéd, amivel csak ámítanak kisiskolás korunkban.
Ha még nem mondtam volna, magyar embertől autót soha többet az életben.
Ugyan, van aki még akkor sem cseréli, ha már vason van, láttunk már ilyen képet eleget. Nálam nagyjából bekopott az új fék, nincs vele semmi különös, teszi a dolgát. Jó lesz ez.