Ja,egy szösszenet az előttem szólóhoz. Több 1.6 tdci motorban cseréltünk már dugattyút átégés, lyukadás miatt. Ennek általában egy rossz porlasztó az okozója. Egyébiránt ez egy psa motor, csak ők hdi-nek becézik. :-) egyébként nem rossz motor
üdv fordosok! Gondoltam beirok ide is, hátha. :-) van egy zsír új kéttömegű lemdkerekem eladó! 2003.09. Utáni 2.0 es diesel mondeoba. Mi 2001eshez rendeltük és későn derült ki hogy nem jó, igy nem tudtuk visszaküldeni. (Minden méret és felfogatás egyezik, a hátulján, a holtpontjeladónak "jelet adó" fogaknál van különbség. Ha valaki pont most cserélné az jelezzen. 60e ft. ticuauto kukac gmail pont com címen.
Az 1.6 Tdci nagyon jó motor, ezzel volt szerencsém sokat menni, szerettem. Egy 6 sebességes váltóval nagyon komfortos. Nem kell vissza váltogatni, nyomatékból megold mindent. Viszont hosszú távon viselni kell a magasabb költségeket, mely évi 15e km esetén idővel eltünteti a fogyasztásból származó árelőnyt. (nem beszélve a jóval magasabb vételárról)
A 1.25 benzines teljesen más világ, halk járás, picit nagyobb fogyasztás (városban biztos), nyomatékszegény (dieselhez képest) de jóval olcsóbb üzemeltetés, elfordítod a kulcsot kimegy a világból, semmi meglepetés. (persze új autónál egyikkel sem szabad, hogy legyen)
Az 1.0-ás ecoboostról nem tudok nyilatkozni, azzal még nem mentem de a fiat t-jet, meg az opel 1.6 turbóval mentem, közel dieseles élmény, ha nincs velük gond jó választás lehet ez a vonal is (most ezt erőlteti az összes gyártó, tuti, hogy a mérnökök ezeket fejlesztik most a legjobban).
Azt azét el kéne dönteni, hogy dízelt vagy benzinest szeretesz, tényleg milyen felhasználási körülmények lesznek, mennyire számít vagy nem a fenntartási költség az élmény oltárán. Azt tudom javasolni, hogy próbáld ki mindegyik verziót, aztán dönts. Én ha új fiestán törném a fejem az 1,25-s fel sem merülne, nem azért mert nem jó, hanem ha új autót veszek akkor az pár százas motor-felszereltség felár nem érdekelne.
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy tervezem egy új Fiesta vásárlását a közeljövőben. Évi kb 15.000 Km-s futás teljesítmény városban és országúton egyaránt használva.
Kérdésem legfőképpen az lenne, hogy milyen motorral szereltet nézegessek? Azért kérdezek "ilyet" mert nem nem értek az autókhoz, hanem kíváncsi vagyok a ti tapasztalatitokra.
Sziasztok. Valaki tudna e nekem segíteni a tesóméknak van egy 2010es ford galaxy autójuk az aksi behalt vettek egyet kicserélték és letiltott a rádió azt hiszem német autó valami egy órás letiltást ír. Valaki aki már járt így nem e tudja mi a teendő ilyenkor.Köszönöm a választ annak aki tud segíteni.
Egy kis segítséget kérnék. 2000 körüli évjáratú ford galaxyt szeretnénk venni. Van valakinek ilyen? Kíváncsi lennék a véleményekre. Különösen a fogyasztás érdekelne. Az automata váltós sokkal többet fogyaszt? Köszi előre is.
Bartell útján hozzájutottam eredeti, vadonat új Ford kazettás rádió-magnóhoz, ha vkinek fontos az eredeti f!elszerelés egy régebbi tipusnál, írjon és küldök róla fotót.
Van még ötküllős, 4x108-as 13"-os alufelni garnitúra.Az it- most nem tudom, de ha érdekel vkit megnézem.
Szia!Van egy ilyen autóm 1997-es(Escort,de ugyanolyan a motor benneJ4C) ugyanez a probléma volt vele!Ki lett cserélve a sebességjeladó (VSS szenzor)és ismét jó lett!Ezt a jeladót a kilóméteróraspirál végén találod ahogy belemegy a váltóba,nem a kerénél ahol kerested.Kb. 10 perc kicserélni.5500 ft-ért(postával együtt) vettem egy miskolci bontóstól.Ha gondolod megadom az elérhetőségét.
Sziasztok, tudna valaki segíteni, hogy mi lehet a baj, az 1,6tdci 80KW 109lovas c-maxommal (2004-es gyártmán). Tünetek:
motererő csökkenés egyész fordulatszám tartomány alatt Kb. kétezres fordulattól iszonyúan füstöl A végsebesség 130 körül alakul, de az is úgy, hogy kell három kilométer, hogy 100-ról 130ra felgyorsuljon, mitha nem lenne erő. A fogyasztás nem változott 4,2l-t mutat a számítógép, bár nem mulláztam ki, és a hiba óta kétszáz kilométert tettem rá, de előtte is ennyi volt.
Még pár hete azt kezte csinálni, hogy hirtelen gázadásnál megbakott a kocsi, de a másodperc tört része alatt elkezdett elindulni és rendesen gyorsult. Mostmár egyáltalán nem bakik meg, csak nem megy. Én megpróbáltam a turbócsövet megnézni, nem látok rajta olajat, és repedést sem. A turbó alatt van egy kis olaj, de azt nem tudom honnan jön.
Az alapjárati motor másfél éve cserélve, azóta futott úgy 4-5000 km-t.
Jelenség:
gyorsítás után gázelvételkor nem esik le a fordulatszám alapjáratra, hanem különböző fordulatszámon pörög tovább attól függően, hogy mekkora volt az aktuális gyorsítás és a fordulatszám.
Erre azt mondanám, hogy ismét nem jó az alapjárati motor.
DE!
Ha kiteszed üresbe, mert pl. piros lámpához gurulsz, vagy egyszerűen csak egy kereszteződéshez érsz, akkor abban a pillanatban, amikor már éppen megállna az autó AZONNAL VISSZAESIK A FORDULAT!
Addig semmi, tartja a magas fordulatot, de megállás előtt egyetlen másodperccel visszaáll.
Mindegy mennyit gurultál, mindegy mekkora erősségű és milyen hosszú volt a fékezés.
Nem tudok semmiféle jeladóról a kerekeknél ami figyelné a fordulatot, szerintem ilyet nem szereltek a KA-kba.
Egy kicsit segített a wd-40, de csak ideig-óráig. Így jobban keresgélve jutottam el ehhez a videóhoz: https://www.youtube.com/watch?v=tmjt8n6O6SE megcsináltam s teljesen rendbe működik ahogy Henry Ford megálmodta. Mondjuk érdekes, hogy ahol az öntöttvas "sonka" mozog a tengelyen ott kenőanyagnak a nyomát se láttam, meg is volt szorulva rendesen.
2006-os Ford Focus 1.6I Trend, 3ajtós, fixpontos autóhoz szeretnék komplett tetőcsomagtartót találni 40e alatt Budapesten (használt is lehet) .. körbenéztem már pár kereskedést a neten, de mindenhol csak Thule-t ajánlanak arany áron..
Ha valakinek van javaslata, ötlete megköszönöm ha megosztja
Pár hónapja írtam a fórumba, hogy szeretnék vásárolni egy dízel 1es focust. Azóta utánanéztem és kifizetődőbb lenne számomra egy 1.6-os benzines. Vegyes távokra és utakon használnám. Azt szeretném megkérezni, hogy 100km/h-nál mennyit forog a motor és mennyit fogyaszt, olvastam hogy elég hosszú az utolsó fokozat. Mennyire okoz gondot az ajtók alatt lévő rozsda? Milyen évjárattól érdemes keresni? Előre is köszönöm!
Ellenőrizd a váltóban az olajszintet, nekem fél litert kellett utántölteni, fújd be a válóbowdent a váltókat alatti részen wd40-el, valamint a váltó elején, a műanyag fedél alatt ellenőrizd a tengelyt és környékét, ahová a bowden csatlakozik. Ha egyik sem segít, bowdencsere.. szerintem
2007-es 1.25-ös fiestámba nehezen megy a váltó, szinte erőből kell behúzni a fokozatot egyébként simán egy ujjal beugrik a helyére. Egyszer már csinált ilyet, de másnapra meggyógyult. Ma reggel megint ezt csinálta. Mi lehet ez?
A problémám a következő:hengerfej javítás után vagyunk.Nem indul az autó.A vezérlés nincs elrakva.Csak akkor indítja be,ha a generátor ékszíj nincs rajta.Ha felrakjuk az ékszíjat,nem indítja be csak forgatja.Valami ötlet,hogy mi lehet az oka?Kérdeztünk autószerelőt,de fogalma nincs.
2002-es Ford Mondeóm alacsony fordulaton rángat, különösen ha meleg a motor. Kicserélték a gyertyát és a gyújtózsinórt de még mindig rángat! A kontrollámpa a műszerfalon már nem ég! A hibakód törlésével megszűnhet a probléma, vagy valami más baj lehet?