Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tamasi 48.-49. Creative Commons License 2015.06.01 0 0 20795

Szia!

 

Ó dehogynem jó! Még a föld alól is! :) Már rendelem is!

 

Nagyon szépen köszönöm a segítségedet! Meg mentettél!

 

Minden jót!

Előzmény: pézsé69 (20794)
pézsé69 Creative Commons License 2015.06.01 0 0 20794
Előzmény: tamasi 48.-49. (20793)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2015.06.01 0 0 20793

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni alkatrész ügyben!

 

SOS-be szükségem lenne egy kétütemű Trabant működőképes egykörös főfék munkahengerre! Az utánfutónk javításához lenne rá szükségem. Sajnos a két körös nem jó! Más típust sem tudok beépíteni, mert egyedi gyártású az utánfutóm...

 

Akinek lenne ilyen cucca kérem jelezze!

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

Mindenkinek minden jót!

sergio82 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 20792

Sziasztok!

Eladnám gyári Pneumant trabant kerekeimet. Van szőrös/használatlan és keveset futott is. Szép állapotú megkímélt felnikkel. A kerekek kivétel nélkül NDK sátras utánfutókon voltak. sokat nem futottak, gyakran felbakolva álltak, a pótkerekek (a szőrösek) naptól védett helyen a futók alján éltek ~30 évig. kb 1-1 garnitúra szőrös és keveset futott van.
Van köztük kissé repedezett és ép is.
kb 5000/db

Megtekinthető: Erdőkertesen

 

érdeklődni a 70-381862négy-es számon

ritmoabarth Creative Commons License 2015.04.02 0 0 20791

Szia!

 

Megvettem mind a kettőt a biztonság  kedvéért! :D

Amúgy Grande Puntóba fog ködlámpát kapcsolni ki be! :)

Előzmény: pézsé69 (20790)
pézsé69 Creative Commons License 2015.04.02 0 0 20790

 Úgy látom, többféle is van neki. A nagy szürke fedeles a csattanós. De neked melyik kell, a taposós, vagy milyen?

Előzmény: ritmoabarth (20789)
ritmoabarth Creative Commons License 2015.04.01 0 0 20789

Szia!

 

Köszönöm.

Akkor ez amit hirdet a srác már az elektromos fényváltó nem a régi csattanós mechanikus? 

Előzmény: pézsé69 (20788)
pézsé69 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 20788
Előzmény: ritmoabarth (20787)
ritmoabarth Creative Commons License 2015.03.31 0 0 20787

Sziasztok!

 

Keresek trabant bilux váltót, de már az elektromost, esetleg ebben tudtok segíteni?

Már egy fénykép is sokat segítene!

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.18 0 0 20786

Helyesen : úszóházfedél fejreállitva. Bocs.

Előzmény: Törölt nick (20785)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.18 0 0 20785

https://dl.dropboxusercontent.com/u/3019429/TrabiKarbi.pdf

 

Itt találsz karbulátor beálltási adatokat.

Én a kapilláris szintellenőrzést csináltam,jobb mint az úszóház fejreállitásos !!26mm , a tömitéstől mérve !!!

Sajnos vannak utángyártott úszók,és máshogy viselkednek,mit a gyári úszók , igy pontatlan a benzin magasság !!!!!  Esetemben a kapilláris mód tökéletes szintet produkált !! Itt lehet látni üzem közben a szint váltakozását !! Ha túl kevés a szint,a szegény keverék miatt magasabb a hőfok az égéstérben,és idő előtt a gyertyával kibaszik !! Ha túl magas a szint , túlfolyhat ! Én egy másik karbulátor főfuvókájába forrasztottam (úszóház alján levő) egy 6mm-es rézcsövet,erre húztam egy kb 60mm hosszú pvc átlátszócsövet.

Előzmény: Oresztész István (20774)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.18 0 0 20784

20774-nek üzenem . István !

 

A jó fogyasztás kulcsa :

A henger - dugó összerakási átmérőkülömbsége 3 - 5 század mm.

A terelőlemezek pontos felfekvése.

Ezek blokk simasága . A blokk nemlehet bordásra kopva , és ennek párhuzamossága nemtérhet el 1 tized mm-től !! Pl. ha alul méred 62 , és felül a beömlő furatoknál is 62 mm-nek kell lennie !!

(tudok egy forgácsoló szakit , aki e két felületet újjá tudja varázsolni ! )

Ez a felület , és az ehhez tartozó terelőlemez pontossága a kétüteműeknél kulcskérdés !!

Ez befolyásolja a fogyasztást !!

Ha szimeringes , akkor ezek is hibásodnak , ha labirintos , ez többet kibir,de a pontos gyűrűk illesztése fontos !!!

Előzmény: Oresztész István (20774)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.18 0 0 20783

X

Előzmény: Oresztész István (20774)
józsika1986 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 20782

Értem akkor ezt nem babrálom :)

Előzmény: norbee601 (20781)
norbee601 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 20781

Igen, ahogy írtam, kb annyit fog az fogyasztani, teljesen normális.

Előzmény: józsika1986 (20779)
pézsé69 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 20780

 Mármint...   micsoda?

Előzmény: józsika1986 (20779)
józsika1986 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 20779

Értem Tehát akkor lényegében aránylag jónak mondható? 

 

Előzmény: pézsé69 (20778)
pézsé69 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 20778

 Üdvöletem! Saját tapasztalat: Ex-DDR-ből hazafelé, kint vásárolt  1990 es, 18.000 km futott gyári állapotú  géppel 6.3l/100km. Saját jó állapotú Trabim nem állatkodva országúton 6.5-7l/100km. Rövid városi utak, munkábajárás  1-2km-re, hidegben 10l vagy akár a fölött.  Sokat számíthat pl. az eltömődött, vagy épp ellenkezőleg, a gagyi, nagyon kevés folytást adó kipufogó is.

Előzmény: józsika1986 (20777)
józsika1986 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 20777

Szia!
az enyém 87-es az is 8,5körül papál ,hegesztve van a szabadonfutó ,

váltót cseréltem (ilyet sikerült hirtelen keritenem) mert a másikban a szabadonfutó nem működik... 

tegnap beszélgettem egy Trabi tulajal 10 ée hajt egy 89-es kékséget elmondása szerint 5literböl kijön neki (létezik ilyen?) mondjuk nekem hihetetlennek tűnik az alsó 7L/100km az hihetőbb lenne de nem tudom... :)

mert ha nagyon szegényre van állitva a kverék mennyisge akkor ugyebár a csapágyak,hengerfel,stb.. kenésének a rovására is mehet .... 

Előzmény: norbee601 (20776)
norbee601 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 20776

Talán két megjegyzés, de a fogyasztás nem ezeken fog múlni.

 

Az egyik hogy a 4mm-es gyári előgyújtás az a 88-as benzinhez volt kitalálva, mai benzinekkel nyugodtan lehet 3 mm.

 

Alapjáratot elvileg úgy kell belőni hogy melegen legyen stabil, hidegen kicsit fulladozós, ez a gyári értéke, de ha kicsit feljebb van nem ezen fog annyira múlni.

 

Attól is függ milyen hosszú utakra használod, meg mennyire tudod a szabadonfutót kihasználni... Guminyomás legyen rendben, kézifék ne szoruljon, még tán ezeket nézd meg.

 

De mondom alapvetően kb ennyit fog az fogyasztani.

Előzmény: Oresztész István (20774)
norbee601 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 20775

Az annyit is fog fogyasztani. Teljesen jó.

Előzmény: Oresztész István (20774)
Oresztész István Creative Commons License 2015.02.27 0 0 20774

TRABANT 2T FORever!!!

 

Kedves Trabiőrültek!

 

Drága Trabikámon nem rég cseréltem egy 28 HB 1.1 típusú karburátort. Mindent gyári értékre állítottam rajta, fúvóka méretek stimmelnek, Úszó irányméret stimmel (17,6 mm) . Hidegindítási beállítások is jók!  A motor kifogástalanul indul hidegen, meleg állapotban is kitűnően húz, van erő a motorban. A gyújtás HALL -rendszerű, gyújtási időpont FHP-előtt 4 mm-rel.

 

PROBLÉMA:  a fogyasztásom 10-8 Liter között  mozog nem tudom a fogyasztást lejebb venni az Istenért sem, hiába állítottam az úszószinten.  

 

Igaz az alapjárati  keverékcsavaron állítottam, most 2 teljes fordulatot van kitekerve. Alapjárat tökéletes. Falsot nem szív!( elvileg)

 

Egy tippem van...... lehetséges, hogy az úszóházba benyúló pillangószelep-tengely szimeringje kopott, amelyen az úszóházból  kitudja szipákolni a benzint.(?)

 

Mi lehet a probléma??? 

 

Üdvözlettel: István

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.22 0 0 20773

Üdvözletem! Eladnám a Trabantomból megmaradt alkatrészeket. Van 2 fehér ajtó, egyik az azt hiszem komplett, a másik az hiányos, vannak első, és hátsó lámpa aljzatok, és burák, gyáriak, és 2T Wartburg-hoz is vannak hátsó lámpák. Van egy újabb fajta 2T Trabant karburátorom is, és vannak Trabant felnik, Valahol van egy szerszámtartó is, természetesen üres, de szerintem az Barkaszé volt, és egy Trabant 601 javítási segédlet című könyvem is. Ezen kívül van szerintem még más alkatrészem is, de most pontosan nem emlékszek, hogy mik vannak. Ha valakit érdekelne valami, írjon ide, vagy e-mailt. Képeket kérésre tudok csinálni, meg szerintem fogok is valamikor.

öregvirág Creative Commons License 2015.02.02 0 0 20772

Eladó egy 1971-es kiadású "Így gondozd a TRABANTODAT" könyv.

Tigyster Creative Commons License 2014.12.20 0 0 20771

Helyhiány miatt eladó 3 eredeti Trabant diagonál gumi felnire szerelve. Gyűjtögettem őket, hogy 2020-ban az OT vizsgára legyen. Az egyik szőrös, autón sosem volt. A második már kicsit használt, de szinte új, a harmadik már kopottabb, de a profilmélység még bőven megvan, kb. 50%-os.

Akit érdekel, írjon e-mail-t:   tamas.ivan.gy@gmail.com-ra.

heggla Creative Commons License 2014.12.13 0 0 20770

Igy van!Mindenképp a papirokkal kezd,hogy mi a helyzet vele.

Előzmény: norbee601 (20765)
simi21 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 20769

Rendben.Akkor ez a része nemvészes.

Előzmény: norbee601 (20768)
norbee601 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 20768

A kétütem rég nem zavar senkit.

 

Az egykörös fék dolog is egy baromság, még várjuk ki mi lesz belőle (de ha gond lesz, Trabantnál könnyen megoldható a kétkörös fék, hisz 84-től úgy készült)

Előzmény: simi21 (20767)
simi21 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 20767

Na meg a másik hogy ugye kétütemű.Biztosan belekötnek hogy szennyezi a levegőt stb. Sőt a legújabb eszméjük amit most találtak ki hogy abba kötnek bele hogy egykörös a fékrendszere.

Előzmény: simi21 (20766)
simi21 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 20766

Egy idős bácsié volt régóta aztán odaadta a lányának azthiszem aki egy ideig használta aztán visszahozta neki.letették letakarták és egypár évig állt csak.de gondolom hogy kivonatták mert rendszáma sincs meg és volt egy új autó is.utána kellene járnom.

Előzmény: norbee601 (20765)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!