Szerintem - eredetileg - a gyalogosoknak jelzett volna, de ( gondolom) hibás telepítés miatt belelógott az űrszelvénybe és egy praktikusan gondolkodó, nem újratelepíttette ( pénz ?) hanem csak elfordította.
És a Szalkszentmártoni ip.vágányról tud valaki infóval szolgálni?
traficc :
Igen.
Mi ( MH Közlekedési Szolgálata) építettük. Másik oldala Adonynál van.
A kettő között működött 1979-1989 között, többször a TS uszály vasúti híd.
Megépítésekor követelmény volt, hogy minimum 2000 tonnás harckocsi vonatot kell tudnia bírnia, minimum óránként kettőt.
A dologról sok-sok fotó van közkézen.
"a" változatban 1 vagy 2 Szergej húz hk vonatot, "b" változatban Csörgő húz Ks kocsikon lévő PSZH szerelvényt.
Szerintem aki üríti az ragasztotta rá.
Mivel az érintésével áramütés érhet nem dobják bele a szemetet, ergo nem kell üríteni, ergo csökkent az elvégzendő munka mennyisége.
"Lehet tudni, hogy miért Zsuzsa lett az alagút neve?"
Lehet! Az akkori köztársasági elnök felesége volt a keresztanya.
Mint tudod nem vagyok pályás, így a szakszerű magyarázatokat bízzuk rájuk. Nekem is lenne néhány kérdésem a képekkel kapcsolatban. Én csak fényképeztem amit érdekesnek találtam.
Szépek a képek.
Lehet tudni, hogy miért Zsuzsa lett az alagút neve?
Mi a neve a képen látható dillatációs szerkezetnek? Jól sejtem, hogy a beillesztett 3. sin fixen áll és a két másik lélegzik?
"A 225-ös szelvénytől kb. 3-3,5 km a verebi útátjáró ahonnan hiányzik a 18(36)m."
Bár ezzel az egy mondatoddal nem vagyok tisztába?!?
A verebi utátjárótól az egykori megállóhely felé hiányzik 18m, majd két szelvény ujra megvan és még két szelvény hiányzik. Ezek bokrok alatt vannak és nehezen észrevehetőek. Még tavaly novemberben jártunk kint a fehérvári PF-el megnézni a verebi megállóhely és környékének állapotát. Magyarán mondva a verebi megállóhelytől Lovasberény irányába 4×9méter szakasz (8szál 9m hosszú sín)
Viszont a verebi megállóhely és Vértesacsa állomásköz között több kilóméter pálya hiányzik. Pontos szelvényszámokat nem tudok mondani, mert nem is volt cél a rögzítése, csak szabadidős foglalkozás volt a téli novemberi hónapban.
Köszi a pontosítást, így legalább a legfrissebb információk birtokába vagyunk. Nagyjából ugyanezeket az állapotokat vázoltam anno, bár számszerüleg nem tudtam megmondani. :-))
Üdv Mindenkinek!
V43 1177 kicsit pontosítanék a bicskei vonal vágányállapotáról. Hivatalosan a vonal az 51-es szelvényig járható, eddig 48 r. sinek vannak. Utána jönnek az átmeneti sinek (48,5/34,5 és 34,5/23,6) mjd a 23,6 kg-os pályán kb.8-10 mező hiányzik! Ezutáni részen sinek egy darabig megvannak de ki vannak döntve oldalra. Valahol az 56-57. szelvényektől van meg egyben a pálya. Régi Alcsút-Felcsút állomás után kb.1,5 km-re újra hiányzik a sínpár párszáz méteren. Az arborétumi bevágásban is meg van a sín, eddigi gyaloglásaim alatt csak ezt volt az a rész amit még egyszer sem sikerült ténylegesen begyalogolni, csak a bevágás tetejéről megtekinteni. Vértesboglár mh. előtt egy kicsivel van megint valamennyi majd a megállóhelytől az acsai halastóig újfent hiányzik. Innentől a 225-ös szelvényig újra van sín, itt szoktak hajtányozni a Moór Attiláék. A pálya itt hajtányra ki is van takarítva. A 225-ös szelvénytől kb. 3-3,5 km a verebi útátjáró ahonnan hiányzik a 18(36)m. Ezek az adatok május 10-i hirtelen felndulásból elkövett vonalbegyaloglás eredményei. Emellett az alcsúti állomás tőszomszédsága teljesen le van tolva földgyaluval, valamint Vértesboglártól Lovasberény felé a pálya gyalogosan ki van tisztítva teljesen!!!! Köszönönet érte akárki is volt az elkövető(sín itt már régóta nincsen!).
Kemencén elég kellemes a 600 mm-es vágányok között aludni egy polifoam és egy hálózsák segítségével, mert nem gurulsz el, mert megtámasztanak a sínszálak.. Persze ezt csak akkor merem megtenni, ha a zsebemben van a bezárt fűtőház kulcsa:) De a legkényelmesebb az érsdeki kocsi alvás szempontjából.
Miért jobb a sátor, mint egy fedett hely? Elvileg ez a szállás ingyenes, max. egy jelképes összeget fizetnénk!
Mondjuk én még életemben nem sátoroztam sehol, talán ezért is idegenkedek egy picit.