Nem tudjátok ki van azzal a hihetetlen érdekes állapotban levő 728i-vel? Annyira azért nem megy az a gép mint amennyire sokszor kiállt vele a srác. Azt hittem legalább az autópályán hasítani fog, de hát ott is vége volt elég hamar.
pedig kinn voltam, igaziban :-)
ha feher calibra-t lattal, akkor nem kellett volna sokkal messzebb nezned, mert vegig egyutt voltunk...na majd legkozelebb.. :-))
.. ehhez az esszeldologhoz en is "felirnam" az egyik ladas "kollegat" aki probalt lenyomni egy calit(asszem kek,'93, 4x4), vagy nemtom mit akart vele mert neha siman elmehetett volna melette,... elottem ment s vhogy elszornyedve bamultam .. parszor jobbrol is probalt mellemenni,ugy hogy a kocsi 1/4 volt mar csak az aszfalton, a tobbi a port verte ..
.. zoldre-nyomulas cool, de ez a ladas "soknak" tunt .. DE EZ NEM szervezoi mulasztas :c/
ZolikA
Mondtam mar parszor, hogy meg csak most kostolgatom a temat, ergo remenykedek, hogy ha belejovok kevesebbet "bukok", ..
Kék Cali volt a zenyém. Benne egy szép fekete macskával :)))
Srácok, első személyes (és lehet, h egyben utolsó) tapasztalatom az illegálisról:
1. Nemtom kija faszom volt az Astra GSI-vel, de üzenem nekije, h legalább a helyszínig bírjon magával, nem kell azonnal belerongyolni a közúton abba, aki megpróbál körülnézés+indexkirakás(!) után előzni. Ércsük egymást? Ha gond van, akkor szívesen elmagyarázom személyesen is...
2. Szervezettség=0. Gyorsulást nézni (esetleg próbálni) szerettem volna, de csak fakabátokat láttam.
3. Aki mégeccer beleköt a gyerekülésbe az megrázza a pofonfát!!! :))))))) +15 lóerő, vazze! :))
4. Ki volt a másik két (fehér c20xe, fekete c20let) Calival?
Most értünk haza a balatonról.
Mi csak az első helyen voltunk ott.
Egy M5-ös -bmw mellett álltunk a füvön.
Miután kiderült, hogy van egy veterán BMW-m rögtön emberszámba néztek.... :))))
Lényeg: Visszafelé az M3 bevezető szakaszán háromszor összegyorsultunk.... 150 ig nem tudott elmenni!!!! Utána egyszer állorajtból. Ott rögtön a rajtnál kaptunk 1 autót. :((((( DE azután tartottam a távolságot. A srác nagyon ideges volt.... Nála négyen ültek benn mi ketten voltunk és a balatoni csomaggal teli csomagtartó. Szerinte a négy ember fogta meg a bmw-t. Ki akarta sállítani az embereket a kocsiból, hogy menjünk üresen... :O
Biztosan ismeritek, állítólag egy alpina BMW vel verte a népet tavaly a ringen. A rendszáma HUG.XXX. De rendesek voltak, mert megmutatták az utat a balaton felé a versa után.
Volt még egy turbó eclipse is, aki a lámpánál mellénkállt, de csúnyán lemaradt. Pedig állítólag 220 hp......
Tehát a lámpa utáni sorrend: M5, Inti, Eclipse :)
Osli
U.I.: Nem tudom ki lehet az az Integrás, de valaki szólhatna neki, hogy a kocsit 8900 ig lehet pörgetni, vagy ki kell engedni a kéziféket.
Zolikát anno elvertem, ezek szerint őt elverné egy gsi??? Bár az is igaz, hogy eddig két Integrával versengtem, és mindkettő lemaradt, és a type r Civic is.... Lehet, hogy én vagyok nagyon szerencsés. És viselem gondját jól az autómnak.....
Ja igen, jöttem mentem a hétvégén összeakadtam egy regebbi ford escortal a hungárián, 1.8 turbo d. felirttal a hatuljan :))) hat nem dizel volt az tuti mindig csak 90körül bírtam elmenni meg rajtban fel-egy autonyit 2ből 2x megvolt, aztan elengedtem mint kiderült joltettem mert éberék megint nem birtak otthon maradni :)
Én is kint voltam a versenyen, egy civic vti sedannal, és a vége felé mentem egyet a GSI-vel, mert láttam, hogy furcsa autókat üt meg, gondoltam bepróbálkozom. Igazából nem bírtunk egymással, de egy picivel előrébb volt nálam. Szerintem nem biztos hogy csak az integrásban volt a hiba. :-) Lehet hogy az Astra sem gyári.
Amugy nekem nagyon bejött az "elso hely", kiralyosul el lehetett ferni,az aszfalt is hibatlan volt, s meg be is lehetett latni az egesz palyat, csak kitsit forgalmas volt :o/.
"Danika77 kocsiját is a kék Punto GT-t. Erősítsen meg valaki hogy az övé volt.
Mindenestre a Bravo GHT-t elverte. "
Majdnem:) Ganikanak hgt puntoja van, s akivel ment annak meg bravoHGT-je (az enyime:), s kikaptam:) 2-es vhogy nem volt a "baratom", meg edzenem kell:)