huhh:) jham:) most mar vagod!:) mar kezdtem en is bezavarodni:)
Amugy a 155pacis HGT gazdaja azt mondta hogy a regi HGT-k jobban gyorsulnak, mert az ujba mar uj kornyezetkimelo mocik vannak (ha jol emlexem vvti), s szerinte azok eleg alacsony fordulaton mar tiltanak, igy nemigazan lehet felporgetni..
... majd ha mar "nagyfiu" leszek megyek vele s elvalik:)
Jössz majd még gyorsulásira,lehetőleg csomagok nélkül? Vagy a nagy távolság miatt nem?
Megvéthetnéd már szerencsétlen integrások büszkeségét,mert a végén még begurulok és kénytelen leszek venni egyet,hogy bebizonyítsam mennek azok az integrák,csak használni kell tudni őket!? :)
Szóval jössz még majd valamikor?
Ja amúgy a 95-től gyártott eclipse turbo 6,9-et megy 100-ra gyárilag.
Ami ment az integraval az a 155pacis, (de az nem az enyem, s a tulajjal csak par szot valtottam), egyeb okossagokra nem tertunk ki de tippem szerint nincs benne extra (csak legszuro + kipuf talan)..
Őszintén szólva nem sokat mondanak nekem ezek az idők.
Egy superchargerrel szerelt Integra 5.5 alatt van százon.... Ez abszolút alacsony nyomással tölt fel. (0.38).
Lehet, hogy az oszták Inti egy otthoni átalakítás, ami nem túl jól sikerült. Mindenki kiírhat bármit az autójára.
Én pl. a túrbós eclipse-ről is azt hittem, hogy jobban megy mint az Integra. Erre jobban lemaradt mint egy mezei vti. ?????
Az enyém egy tök alap autó ami hozza a gyári értékeit, sőt még valamivel többet is. :))))
Az M5-ről azt hittem, hogy állva hagy kezdettől fogva. Én voltam a legboldogabb mikor nem ez történt. Persze nagy tempónál max a szélárnyékában lebeghetnék :O
Szóval egy átalakított autó nyugodtan mehet jobban mint az én alapom :)) Akár 1.4 turbó akár nem. Ami engem zavar az pl. a srác aki a gyorsulásin odajött, hogy az Integra szar, mert az ő alap renault 5 turbója ponn úgy megy mint az Inti. :OOOOO
Nem akartam versázni, mert teli volt a csomagtartó cuccal, de erre felkaptam a vizet és mondtam, hogy menjünk egy menetet az alap renault-al, de pár perc múlva már sehol nem volt.....
Más nevében nem beszélhetek, de az én Integrám 6.5-6.6 körül van százon, 200-ig vehemensen gyorsul, és 240-250-et megy óra szerint. Ha valaki ennél jobbat fut az gyorsabb. Ezért nem értem a sztorikat az alap GSI-k ről meg hasonlókról.
Kétkedőket szívesen látok bármikor.
Lehet, hogy van egy Lama Integrás aki mindenkivel leáll versenyezni aztán jól kikap??
Üdv.
Urak, ha jól tudom ilyen buli minden pénteken van, mindig más helyszinen. Én nem Bp.-i vagyok ( már ) de 16.-án a F-1 miatt fent leszek, és érdekelne a buli. Tudom pontos helyszin csak mail-be jön, engem inkább az érdekelne, mennyire fegyelmezett a banda, volt-e már baleset, stb. Azért érdekel, mert sajnos nálunk most pénteken egy ilyen összejövetelen egy Suzukis elcsapott két bámészkodót, és nem épp a legkedvesebb elmékem lett a múlt péntek este.
De ha a buli jó, a részvevők minimálisan elvárható önfegyelemmel rendelkeznek, és 16.-án is lesz buli, akkor tiszteletemet tenném egy Lancia Kappa Turbo segítségével.
Tőled kérdezetm meg,hogy megyünk-e egyett? (ezüst civic vti) Mondtad,hogy mehetünk,csak végül elkeveredtük egymástól valahogy. Te mentél az integrával? Ha igen,a gsi.hu-n ott van a kép rólatok..
Nem tudom, csak qrvanagy fékcsikorgást hallottam, mögöttem közlekedő srác mondta, h valami géesi volt, rá is rájött a szívbaj, h majdnem csattantunk.
Az a baj, h tök sötét volt, csak a fényszóróját láttam.
Gondolom, h volt vele valami bringa, mer nagyon vagánykodott :))))
Télleg volt vmi zöld asszem micumisi a találkozóhelyen, aki a 2/a-n ment be észak felől, kergetőztünk az m3-asig. Nem ismeritek? Tök jó volt a csávó. Normálisan vezetett.
Ő ott fordult le, ahol át kellett menni a 3-as felett, én mentem be tovább Pestre.
oslagbar,
En remeltem, hogy nem te voltal. (Sajnos irasban nehez kifejezni, amit szoban konnyu)
Amugy mar nagyon szivesen kiprobalnam az R5-ot egy Integra Type-R ellen is.
(Sajnos erre meg varnom kell egy picit.)
Amihez merni tudom, az jelenleg a Rabaringre kilatogatott osztrak turbos(!) Integra Type-R. (ezert megiscsak ez az igazi Fast&Furious, nemigaz?)
Nos o 10 futamot ment, ebbol 6-ban lett volna eselyem az idoeredmenyek alapjan (persze csak Hungaroring tavon, 200 meterig, 400-on kikaptam volna kb. 0.2 - 0.7 mp-vel. (ez kb. 10-30 meter) O 185 km/h-val megy at a celvonalon, en 155-el. :)
De turbo nelkul valahogy nem hiszem, hogy igy menne.
Az idok (Integra)
14,368 @ 185,253
14,218 @ 185,933
14,687 @ 183,243
14,330 @ 184,466
14,213 @ 185,479
14,517 @ 187,886
14,043 @ 185,479
20,699 @ 085,035 (ez egy elrontott futam)
14,642 @ 165,668
13,850 @ 185,253 (a dontoben a reakcioidot levonjak a mert idobol, valamilyen okbol kifolyolag)
Az enyem meg (mindketto edzesen)
15,094 @ 155,730 (aznap a legjobb)
14,776 @ 160,400 (egy honappal korabban, hasonlo idojaras, ugyanaz a palya)
Bár nem láttam mennyire kaptál ki a puntótól,de semmi szégyenkezni valód nincs abban,hogy kikaptál tőle. Ezek az összejövetelek nem arről szólnak,hogy "Ő milyen király, az meg minek jön ki" Nem a gyözelem a lényeg,hanem a verseny!!! Persze nem állítom,hogy nem jó érzés mikor te teheted ki a vészvillogót! :) Tehát csak így tovább!!
Amúgy Bravo HGT: 0-100: 8,5s
Punto HGT: 0-100: 8,7s
Tehát nem nagy a különbség,főleg,ha hozzá vesszük azt is hogy a tied szerintem kb.4-5 évvel idősebb.
A végén mikor már mindenki hazament,4-en,5-en tartottuk a frontot. Próbáltuk variálni a versenyt,hogy ne unjuk meg:
Volt aki kézifékest nyomott...
Volt aki tolatva nyomta...
Autót cserélve gyorsultunk... Igaz Plastictom :)
Sőt még autó nélkül is rajthoz álltunk!
És honnan? Már korábbról,vagy a találkákról? Milyen hondád van? Azonosítsd magad! :) Csak hogy tudjam ki vagy...
Viszont nagyon szomorúan vettem,hogy rengetegen járunk már ezekre a versenyekre,viszont rajthoz alig áll oda 20 autónál több egész este alatt. Így elég hamar vége van a versenynek és nem is olyan változatos! Szóval mindenkinek üzenem: HAJRÁ!
volt egy motoros srac, elottem ment eleg sokaig, az viszont iszonyat, hogy mit muvelt, marmint pozitivan. Produkalta magat rendesen :-)Biztos masok is lattak. Kicsit feltem mogotte, ha borul, akkor meeg en is atmegyek a nyakan, de teljesen profin forgolodott a motoron, gratula neki ha olvassa, ugyes volt !
Azért ne huzzuk le a nagy többséget, én is voltam már kint és néhány töketlentől eltekintve tudtunk kulturáltan közlekedni. Persze en is nyomtam kicsit a váci uton mert verseny volt de meg is tudtam állni :))))
...én pedig azt a tehetséges motorost, aki Fót előtt megpróbált felgyorsulni a padkán, hogy beálljon a konvojba. Folyamatosan szitált alatta a gép, felküldött egy csomó kavicsot az útra (biztos jópáran kaptak belőle később). Ráadásként ácsorgott az út szélén egy nénike is, akinek épp sikerült elugrani előle...