B5.5 Passatomban megállt a víz az akkumulátor tálcában mosás közben. Nyilván eltömődött a leeresztő cső, vagy csövek, de az a gondom, hogy nem találom. Tud valaki segíteni?
adott egy B7es 2.0 CRTDI Passat, 6 sebességes DSG-vel.
a napokban arra lettem figyelmes hogy kb 60-80 közötti tempónál enyhe remegés érződik elölről, viszont csak gázadásnál, amint elveszem a pedálról a lábam, megszűnik a jelenség.
Valakinek volt már ilyen, esetleg tudja mi okozza?
Én már minden szarra gondolok. Pld. arra is, hogy most volt benne vezérlés csere és el van rakva a vezérlés egy foggal. De valami sziszeg! Ezt nem hiszem el, hogy nem hallják?
Na jo, ha minden kockazat nelkul lehet talalgatni, akkor legyen monnyuk az alapjarati leptetomotor.
Lehet nincs is benne ilyen, de nekem egy benzines befecskendezos kocsiban az okozott rejtelyes galibat, az istennek sem tudtak kiszurni, vegul sikerult, atmenetileg megoldotta a problemat. Az a "motor" inkabb egy magneses szelepnek nezett ki.
Sziasztok kérdésem a következő: Passat 1,9 pdtdi AVF 2002 es nek ha ledugózom az egr szelepet okozhat e teljesítmény csökkenést? Az egyik szerelő barátom szerint bekavar a légtömegmérőnek és késni fog a turbó, a másik chiptuningos cimbim szerint semmi negatívum nem lesz.
Tegnap nem működött a jobb kézifék motorja.1-2 hetet állt az autó,ettől lehet? (Passat B6 2007), megjárattam párszor menet közbeni fékezgetéssel most jelenleg jó megint.Tönkre fog menni? érdemes szétszedni vagy csak a csere a megoldás.Járt már valaki így?
Szia! Nekem márka szervizbe azt mondták hogy jobb oldali valamilyen fűtő motor ami állítja a csappantyúkat az a rossz.Az alkatrész kb.60ezer körül van plusz munka díj.De még én se csináltattam meg.
Nekem ugyanaz a problémám, mint amit rolanda6 (9288) írt ebben a postban.
3 különböző szerelő nézte meg, de nem sikerült megoldani. A klímások megerősítették, h minden kis csappantyú meg motor meg egyéb alkatrész jól működik, mozog stb. Ők radiátorra gyanakodtak.
Másik helyen kizárták a radiátort, mert állítólag a csövek melegek, ez klímavezérlés, vigyem márkaszervízbe.
Egy harmadik szerelő javasolta, h mossam át a radiátort, hátha el van koszolódva-tömödve, ez összecseng azzal amit te is írtál. Viszont én nem nagyon tudom hol/hogy megcisnálni, tudsz esetleg segíteni, neked ki oldotta meg, meglátogatnám én is :)
ezert szinte biztosra mondom,hogy neked aktivalva van a menuben a dsg szabadonfutas ,ami gazelvetelkor mindig azonnal uresbe rakja mig nem lepsz a fekre,,ezzel bo fel literrel kevesebb a fogyasztas ,viszont a millio kapcsolgatas miatt rovidebb a valto elettartama,kulon a kettostomegurol mar nem is beszelve...