Keresés

Részletes keresés

adren Creative Commons License 2005.09.16 0 0 417

én mindig magam ötvözöm az anyagot, akkor mindig ugyanazt kapom...

ha bemért anyagot veszel,az aranyárban van, de ha bontottat,az lutri igencsak!!!

grammozni én is tudok,ezért ötvözök...

 

találtam néhány mocit...

kezdésnek ez asszem jó lesz,majd jön a többi is. :)))
Előzmény: MECSI (415)
Mnagy Creative Commons License 2005.09.15 0 0 416

A csapágy anyagot kilóra lehet kapni felénk, kompressziót önindítóval hajtva kellene mérned, kézzel csoda lett volna ha összejön, és ez most nem szerintem:)

Jól feltöltött akku kell hozzá, gyertya ne legyen a hengerfejbe egy sem, csak a kompresszió mérő.

Előzmény: MECSI (415)
MECSI Creative Commons License 2005.09.15 0 0 415
akkor csapágyalapanyagot is tudtok összehozni? vagy azt venni szokás? ez a része kicsit ismeretlen nekem.

Ma megpróbáltunk kompressziót mérni a donoron. Nem nagy sikerrel,kiszedtem a gyertyákat, az egyik feltűnően fehér volt, a többi inkább fekete mint barna de nem larakódásos. fújtam kicsi wd40et a gyertyalukakba. áttekertem kézzel a mocit, könnyen ment, tekertem vagy 5 percig egyhuzomban, becsavartam-szemvedtem a mérőt (nem volt megfelelő kulcsom) kézzel hajtottam az éxíjtárcsán keresztül, de a mutató meg sem mozdult. Elengedte a szívócsőbe a nyomást (halani lehetett az injektor lukán keresztül) a többi 4 hengernél is hasonló eredmény. Viszont újjal befogva a lukat volt érezhető nyomás meg vákum is. Azthiszem önindítóval kellett volna, akusarut nem leltem áttkábelezni meg nem volt idő.
Azthiszem nem úszom meg a széttszedést. Mit javasoltok, hogy csinálljam illetve ezekután mit. Attól tartok nem úszom meg a hengerfej leszedését. Lehet hogy a hidrotőkékben még nem volt olaj, bekavarhat ez? rozsdás lehet a szeleptányér, kopott lehet a gyűrű?
Előzmény: adren (414)
adren Creative Commons License 2005.09.15 0 0 414

grincset,még nem ellenben giccset azt eleget...

mi neked a precíz? óramű?

a szobrok nagyon részletgazdagak, de ez nem finommechanikai precíziós munka.

ha ott fogok tartani,a gépemhez fogok egy csomó alkatrészt mintázni,és önteni.

kilincseket,kapcsolókat, gombokat...

esetleg teherviselő dolgokat is,de ahhoz már röntgen kell, vagy legalábbis profin kielemzett anyag.

 

a csapágybronz, 87 kg vörösrezet, 1 kg ólmot, 12 kg ónt tartalmaz. kemény,de mégis kenődik.

Előzmény: MECSI (413)
MECSI Creative Commons License 2005.09.15 0 0 413

még egy grincset sem öntöttél?

 

Már nem emléxem mi mindent öntötök, foglalkoztok precízebb dolgokkal is vagy inkább művészi?

A csapágybronzokról tudnál mesélni valamit?

Előzmény: adren (412)
adren Creative Commons License 2005.09.15 0 0 412

dehogy! sztem műgyantából vannak...  

Előzmény: MECSI (411)
MECSI Creative Commons License 2005.09.15 0 0 411
ezeket ti öntöttétek?
Előzmény: adren (407)
MECSI Creative Commons License 2005.09.14 0 0 410
itt vagyon a tatra topic, minden megtalálható rajta a tatrákról, teher személy egyaránt:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9105313&la=41940661

és tatrafan jó csávó, segít megfertőzni tatrával az embert. (neki van az egyetlen rendszámos 613asa MOon.)
adren Creative Commons License 2005.09.14 0 0 409

jusse hagylak békibe!!!

éljen az offtopik,éljen a grincs!!!

Előzmény: MECSI (408)
MECSI Creative Commons License 2005.09.14 0 0 408
A SK-ból René már pedzette hogy lehetne 613as mociból is csinállni, mondtam neki tetszik az ötlet, csak nekem egy másik mocira nincs keret. ő adna az építéshez kölcsibe egyet de neki is kelleni fog a turbósításhoz, így vissza kéne adnom.
arra is gondoltam hogy nagyobb sebességnél már le is lehetne oldani a ventit, a szél hajtana be elég levegőt asszem. majd megnézem a ventidiagramot milyen sebességet produkál.
mit szólsz hozzá?
Előzmény: tatrafan (402)
adren Creative Commons License 2005.09.14 0 0 407

necsi má mecsi! ezt nem látni és élni? ez kizárja egymást!

ha lehetne én minden nap megnézném...

de nem engedik az ápolók tudod?

 

hát még szobrot is kaptak,csak kicsit nagyon gagyi lett!!!!

azt nem vállalom!

Előzmény: MECSI (405)
adren Creative Commons License 2005.09.14 0 0 406

tyűűű! és mi szépet tudsz róla? mit bír egy ilyen drágaság leadni le ben?

és van hozzá alkatrész? egyáltalán lehet még beszerezni?

Előzmény: tatrafan (402)
MECSI Creative Commons License 2005.09.14 0 0 405
ez neked motorbicaj, esetleg szánkó vazze :-) nem láttam a filmet de most már meg kell nézzem ha ennyit kampányolsz neki.
Előzmény: adren (399)
MECSI Creative Commons License 2005.09.14 0 0 404
mikor egy 150 kilós benga állat teljes súlyával belaéll a pedálba az kb. az első tengelyen kb. 450Nm. áttételezve összejön a 100 simán a hátsótengelyre. Az ismertetőben le is írták hogy bizonyos minimál áttételnél nem szabad kisebbet rövidebbet-választani.
Előzmény: Mnagy (401)
MECSI Creative Commons License 2005.09.14 0 0 403
meglesegettem ezt az agyváltót, egész szimpatikus. 16sebesség helyett bőven elég lenne max.6 így többet bírnhatna nyomatékból. Ami viszont aggaszt, hogy nagyon kicsi teljesítményre készülnek, tartok töle, hogy motoros üzemnél szétolvadna a terheléstől mivel nem 100lóerőkre tervezték. Egy ember átlagosan 250Watt teljesítményt bír tekerni, de legyen Schwarzenegger 1KWal, akkoris 100% túlterhelés.
A másik, hogy az átlag járműveknél általában a primér áttétel 3,5:1 től 0,9:1 ig módosul a szekulder meg 4,5-3 közt van. ha beszorzom a motor pl.100 Nm-ét az áttétellel akkor akár 15x-öse azaz 1500Nm is lehet kerék tengelyén. Ezt azthiszem nem szeretné egy ilyen váltó. Illetve szerethetné de akkor nem 1,5Kg lenne hanem legalább 25 Kg, ami viszont rugózatlan tömegnek igencsak sok plusszba.
Igaz én is gondolkodtam ilyenen még vázoltam is mint lehetséges megoldást a váltót a kerékagyhoz de akkor még nem tudtam hogy ekkora. Kb. 70cm hosszú difitengelytől a végéig, itt van elhelyezve 5+1 fokozat meg a difi, és saccra 40-60kg legalább.
Ha találnál olyat ami motorokhoz van szólj feltétlen! érdekelne hogy néz ki a bele hogy a fancba van benne 16 fokozat.
Előzmény: Pathmaster (398)
tatrafan Creative Commons License 2005.09.14 0 0 402

Ez a motor van benne. 2500cm3  V8  léghűtés. Az általam látott legkisebb V8. Szerintem súlyra is.

 

Előzmény: Rckbl (396)
Mnagy Creative Commons License 2005.09.14 0 0 401
Az én 400- as Burgmanom 32 Nm es, egy bringának miért kell 100 Nm es váltó?
Előzmény: Pathmaster (398)
adren Creative Commons License 2005.09.14 0 0 400
amúgy ez is locost, méghozzá a javából!
Előzmény: adren (399)
adren Creative Commons License 2005.09.14 0 0 399
bábááám!!!!
Előzmény: MECSI (393)
Pathmaster Creative Commons License 2005.09.14 0 0 398
Speedhub 500/14 agyváltó 100 Nm-es nyomatékig terhelhető, ami már a motorkerékpárok jelentős részének is megfelel.
Előzmény: MECSI (265)
MECSI Creative Commons License 2005.09.14 0 0 397

ez sör lesz tőlem neked! köszi :-)

 

Előzmény: Rckbl (396)
Rckbl Creative Commons License 2005.09.14 0 0 396

Sziasztok!

 

Feltettem néhány képet erről a motorkerékpárról, látom nagy az érdeklődés iránta.

Eszméletlen jó hagja van, lángok törnek elő a kb 4 centis kipufogókezdeményből és a többi és a többi. Látni kell!

 

 

 

Motorbicikli 1

 

 

Motorbicikli 2

 

 

Motorbicikli 3

 

 

Motorbicikli 4Motorbicikli 5

 

 

Motorbicikli 6Motorbicikli 7

 

 

Előzmény: MECSI (394)
MECSI Creative Commons License 2005.09.14 0 0 395

a videojátékok is jó alapjai a fantáziadús gépeknek:

 

http://www.garagegames.com/pg/product/view.php?id=10

 

 

MECSI Creative Commons License 2005.09.14 0 0 394
közben a Tatrasok megvizsgálták és arra jutottak hogy egy 805ös tatra moci (kistaherautó, olyan motorral mint a  603as személykocsi csak a 805nél a ventilátorok fújnak nem szívnak mint a 603nál)
MECSI Creative Commons License 2005.09.14 0 0 393

valami olyat tegyél be amin a grincs valami állat motoron ül vagy megy vagy bármi de bringa lagyen rajta.

részvétem a feleségednek ;-)

Előzmény: adren (392)
adren Creative Commons License 2005.09.13 0 0 392

asszonyka időnként besokall az állandó ökörködésemtől,de ha megigérem hogy soha többé nem leszek ilyen,akkor fenyeget,hogy megver...

tán ezért vagyok bele 12 éve fülig szerelmes?

 

 

 

Előzmény: MECSI (387)
MECSI Creative Commons License 2005.09.13 0 0 391
hehe, ez nagggggyon teccik, marha egyszerü megoldás:-)
ezért jó a több szem többet lát!
és ráadásul gyanúsan Tatranak kinéző motor van benne:-)
Előzmény: peldaul (390)
peldaul Creative Commons License 2005.09.13 0 0 390

Nem carver téma. Amikor megláttam egyből ez a topic jutott eszembe:

 

Headbanging Race 2005 / hotheadseast_24
Mnagy Creative Commons License 2005.09.13 0 0 389
Szerintem az elektrónikával vezérelt hidraulika nagyon ki van találva.
Előzmény: MECSI (388)
MECSI Creative Commons License 2005.09.13 0 0 388

megnéztem az összes videót a carverről egyre jobban tetszik:-)

arra azért kiváncsi lennék szélsőséges esetekben mit reagál, hogy lehet kiszedni a balanszot, hogy lehet hirtelen oda vissza dönteni stb.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!