Cseréje egyszerű. Az elejét felfelé kell húzni és kipattan. A csatlakozót levenni róla és kész. Csatlakozó tetején kengyelt le kell hajtani.
Ugyanolyan számút kell venni, ellenkező esetben diaggal fel kell tanítani. 52577, 09977 a számsor vége általában. Olyat kell venni amire írják, hogy kipróbált, jó vagy van fénykép a működésről.
Nekem is hasonló hibám volt tavaly nyáron. A képen látható kábelt keressed. Szemben állsz az autóval, akkor a közös nyomócső jobb oldali részén a csővön alul van egy nyomásérzékelő, azon van ez a kábel, ami az önindító mögött megkerülve azt, csatlakozik a kábelköteghez.
Nekem, mint a képen kivolt dörzsölődve a szigetelés és hozzáért az önindító tartókonzoljához.
Ha a tied is ilyen lesz, akkor vedd le a kábelt, szigeteld le. Én nem is ugyanott vezettem el utána a kábelt, nehogy mégegyszer ez legyen a baja.
Segítségeteket kérném az alábbi hibajelenséggel kapcsolatban.
(Az autó egy 2003-as évjáratú Peugeot 307 SW, 2.0 HDi 107LE, motorkód: RHS)
Az autó időnként azt csinálja (főleg, ha a kinti hőmérséklet 25 fok fölé emelkedik), hogy elkezd ingadozni az alapjárat, kb 900 és 1000 fordulat között dadog üresben, mintha a gázpedált pöckölgetném, pedig hozzá sem érek. Ilyenkor menet közben is, fix gázpedál állásnál egy tizedmásodpercre megtorpan, aztán megy tovább. Ami ennél is zavaróbb, hogy ha még magasabb a kinti hőmérséklet (27-28 fok felett), akkor üresben néha le is áll, mintha nem lenne alapjárat. Semmi hibaüzenetet nem dob, csak leáll, mintha levenném a gyújtást. Utána mindig be tudom indítani, pöccre indul.
Valakinek volt már hasonló, vagy van valami tippetek, hogy mivel kéne kezdeni?
(A szerelőnk komplett kábelköteg cserét javasolt, szerinte ez típusbetegség, mert ebben az időszakban újrahasznosított rézből készültek a kábelek/csatlakozók)
Így megugrott a klímatöltés ára??? 2-3 éve egy másik autón (számla nélkül) 6000-ért csinálták. Most 23000 volt, 600g kellett bele (állítólag tök üres volt), és számlát is kaptam, mert hogy állítólag minden gramm gázzal el kell számolni...
Akksi jó fel van volt töltve ,az autó generátora nem rég lett felújítva .
A motort forgatja , csak nem indul .
Az enyém ,hiába minden féle ide oda ,ez az amaz nem lép ki economyból.
Én a gyújtótrafóra gyanakszom csak eddig nem sikerült letesztelnem ill .kipróbálnom egy másik ilyen autón ,mert nincs senki ismerősöm akinek ilyen autója lenne ,vagy olyan amibe ilyen motor lenne.
Bontóba néztem ,de nem adták ide úgy ,hogy kifizetem és ha nem indul be attól se akkor visszaviszem és vissza adja a pénzt. Nem is értem ,de mindegy is .
Na itt tartok eddig .hogy teker ,forog ,de be nem indul.
Én úgy tudom ebben nincs ilyen "fűtéscsap" dolog, hanem külön hűti fűti a két radiátort és terelőlapátok szabályozzák, merről menjen a levegő az utastérbe. Ezekkel szokott gond lenni, bár ez csak egy tipp. Ehhez tudsz venni gyári repair-kit-et is néhány ezer forintért a peugeot márkakereskedésben.
Egy Peugeot 307 ferde hátú 2005-ös modellel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Ma észrevettük, hogy hiába állítjuk a hőszabályzón a hőfokot 14 fokra (klíma nélkül), akkor is meleget fúj. Valamint ha bekapcsoljuk a klímát, szintén nem változik a helyzet. A kijelzőn változik az érték, de mintha beragadt volna egy hőfokon. Ha a klímát próbálom, akkor a motorteret felnyitva a klíma működik, megfelelően hidegek a csövek. Ebből kifolyólag úgy gondolom az autónak a hőfokszabályzója nem jó, vagyis az része, ami gondolom állítja, hogy most a klíma levegője jönnön be, stb. Nem tudom pontosan mi a neve, talán fűtés csap, fűtés relé?
A kérdésem az lenne, hogy mi ennek a pontos neve és hol található a kocsiban?
Van arra mód, hogy a jelenlegi gyári fejegységet lecseréljem egy szintén gyári de bluetooth os fejegységre? Miként működik ez? Hol van ebben a bluetooth eszköz? Cégesünk is peugeot. Ott annyi a különbség, h mp3 is kezel és ugye kékfog is van benne. Kifejezetten gyárit szeretnék.
A másik kérdés. Kuplung és kettős tömegű csere lesz. Ezek már meg vannak. Mi az amit még vegyek az olajon kívül? Esetleg valami tanács mielőtt neki feszülök?
Azért kéne a Lexia, mert az nem csak a hibakódokat olvassa ki. Lásd alább az én klímám esetét. Az se írt hibát, de az adatokból látszik, hogy miért tilt le. Egyébként egyszer már jártam úgy, hogy valamit szereltem, és elfelejtettem visszadugni egy csatlakozót, és ez miatt letiltott a rendszer. Hiába indítóztam, semmit nem csinált. Utána a diagboxban kellett valamit aktiválnom, és utána hejrejött, de már nem tudom pontosan mi volt az.
Van két kormánykapcsoló nálam. Az egyik egy 307SW-ba való, a másik egy 208-asban volt. Mindkettőt cserélni kellett az index hiba miatt, illetve a 307SW-é légzsák hibákat is dobott néha.
Alkatrésznek kell valakinek? Ha nem, megy a szelektívbe nem őrizgetem tovább. Helyileg Pécsett van.
Ha minden rendben van, tehát akksiban megfelelő töltés és nincs semmi elektronikai baja, akkor indulnia kéne. Nekem a starter volt rossz, lement economy-ba, de amikor a sarut levettük és visszaraktuk, akkor egy darabig nem volt economy. AZtán az önindító bekerült és azonnal elfelejtette az economy mode-ot és indult.
Akksi nem merült le nagyon és mélymerülés után nem lett leállítva az autó? Generátor rendben volt? Volt már probléma ebből jópár a BSI miatt.