Nyugodtan lehet véleményt nyilvánítani, az autóról, Nem haragszom érte, sőt elvárom a véleményt. Unixnál megtaláltam a sárvédőt és rendeltem is, köszi az infót
Ma megkezdődött a bontás, de a díszléc marad. Mivel a díszléc vonalában igen kiemelkedik a karosszéria rész. Nem lehet szépen eltüntetni, ha meg lehetne akkor nagyon nagy plusz munka. Viszont az érdekelne hogy hol lehet első sárvédőt venni? nagyon vacak a bal első, nem érdemes foglalkozni vele.
Azt láttam a képen hogy valami szabás van rajta, régen volt 123-as mercim arra vettem olasz sárvédőket és nagyon szépen álltak a kocsin. Az a baj hogy az előző tulaj felrakott egy sárvédőt amit ki sem lakatolt rendesen,szörnyű! Meg a jobb első ajtót is úgy lakatolta ki hogy egy másik használt ajtóról lefejtette a külső lemezt és azt rakta fel. Aztán kevert 1 kg gittet és "nem is szépen", telibe kente az ajtót. Ha nem nyúlt volna hozzá akkor lehet hogy szebb maradt volna horpadtan.
Nem rég vettem új első üveget, zöldet 42.000Ft-ért, zsír új, ami még jó hogy cég névre tudtam íratni.
A barock felni kinézetre is más mint az után gyártott?
Csak ez az egy állólámpás van, tehát a 3.0. A kormány csak a vaku miatt fehér, egyébként sima csontkormány.
Andrisbá! A sárvédő új utángyártott, de ha van esély rozsdamentes, vagy könnyen javítható gyárit venni akkor azt érdemes, mert ezek nagyon szarul állnak. Ebbe is bele kellett szabni a régiből egy darabot,- látszik is a képen-hogy szép legyen a hézag. És persze hamarabb is fog rohadni.