Sok tapasztalatom nincs a 2.2 HDI-ről, de azt tudom hogy abban is ZF automata van. Ugyanaz a ZF 4HP20-as váltó, ami a 3.0 V6-os benzinezben, csak egy másik vezérléssel. Én nagyon szeretem ezt a váltót, szerintem szépen dolgozik - minden téren - én ajánlani tudom.
Mostanában autóvásárláson töröm a fejemet, és a 2,2 HDI 607 is szóba jöhet. Azt hallottam, hogy az autómata váltója nagyon lassú, indulásnál pl. 2 másodperccel később indul meg a vas... Ez igaz, vagy csak városi legenda??
40 ezeret kibelezik a FAP szurodet,aztan elfelejtheted ezt az egesz mizeriat. Vagy eloszor javittatod-javittatod,a gatyad ramegy es utana teszed ezt meg.
Új vagyok a 607-es terén, egy HDI 2,2 tipust hajtok pár hete, és a következő hibaüzenetet dobálja a gép:"Clean diesel filter as soon as possiable" . Diesel szűrő cserélve lett, de megmaradt a hiba. Alapban erőtlen a gép,a kompjuterből a részecskeszűrő eltömődést kiolvasták (bár annak a hibaüzenetét nem írta ki), lehet a kettő között összefüggés?Volt valakinek ilyen hibaüzenete?
Hmm... lehet a több napos állás nem tett jót, tegnap mentem kicsit hosszabb útra és egy idő után elhallgatott és nem is jött elő, mindenesetre ha a szerelő visszajön szabiról azért megnézetem.
Nekem Delphi tárcsák és pofák vannak benne,többen mondták már hogy jó,én 2 első tárcsát és 4 beteétet vettem 38 000 e ért már egy éve ez van benne és nem kopik,nem rozsdál....frankó cucc jó áron :).... Viszont a Brembo rol hallottam már selejtet,két nap után cserélni kelett mert elhajlott a tárcsa....
Nyilvanvalo. Eloszor ellenorizni,aztan vasarolni. Egyebkent nem nagy ugy. Mondjuk,ha a 4 tarcsat is cserelni kell,akkor meg utangyartott alkatresszel is 150-200 korul szamolhatsz. Azt javaslom,hogy ne a legolcsobb-leghitvanyabbat vedd,mert az lesz a draga. 2-3 napos allas utan kepes rozsdasoni a tarcsa. Aztan az elso fekezeskor mindjart kopik 1 tizedet. Hamar elfogy ujra. Talan a Brembo szettje a legjobb. Jol fog,nem nyiszeg es nehezebben is rozsdasodik.
Ki lehet iktatni a sípolást. Leszeded a kereket, a fékbetét visszajelzőket levágod a betétről, és a 2 visszajelzőt összekötöd. Kb 5 perces munka. Csak utána ne felejtsd el kicserélni a betéteket :)
Egyébként nem feltétlenül a betét kopása miatt jelezhet. Előfordulhat, hogy a tárcsád annyira elvékonyodott, hogy a válla hozzáér a visszajelző kábelhez és elvágta azokat - így elképzelhető, hogy a betét még jó - szerintem érdemes megnézni ezt is, nehogy megvedd a betétet és kiderül, hogy az még jó.
Sziasztok, 2001 -es évjáratú 2.2 hdi -m ma a kövi üzenetet dobta fel indításkor. Brake pads worn, nem folyamatosan, van amikor percekig eltűnik a jel, de van amikor másodpercenként sipákol egyett a hibaüzivel 4-5 -ször. A hud on egy kör, két-két oldalán szaggatott körívvel jel van. Kopottak lennének a fékpofáim? A furcsa, hogy mikor leállítottam szombaton nem volt ez a hibaüzi, majd állt 3 napot az ünnepek alatt, gondolom álló helyzetben nem kopnak a pofák, majd ma indításkor a hibaüzi. Esetleg kevés fékolaj lenne benne? De gondolom akkor meg az olajszintre panaszkodna.
Sziasztok infót szeretnék kérni. 2004-04 évjáratú az autóm. A kérdés a következő a navim kb.10 cm hosszú és 3 cm magas elvileg mutatna nyilakat de nem tudja beolvasni az rt3 -as lemezt. Mi lehet a gond? Köszi üdv
Szia lehet ,hogy csak valamelyik cső izzad egy kicsit ezt jobban át kell nézni , mindegyiknél olajos a turbó cső belülről ez teljesen természetes csak az nem mindegy ,hogy mennyire.
Egy kérdésem van,pár napja észre vettem hogy olaj cseppek vannak az autóm alatt (2,2 HDI ) ,amennyire tudtam alá néztem és egy tükörrel benéztem a motor kipufogó felöli oldalára és ott látszik hogy a turbó körül olajosak a csövek ,kérdezem hogy ez egyértelmüen a turbó halálát jelentik vagy lehet hogy csak a turbó hűtőhöz menő csövekkel van probléma
Nem fogy az olaj, hibajel nincs a turbó szerintem dolgozik rendesen ,észreveszem 2000 fordulatnál amikor feléled .kinek van hasonló tapasztalata ,véleménye ötlete . Üdv Pipa54