Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsuskoo Creative Commons License 2013.09.11 0 0 6980

Helló mindenki! Lassan eladó lesz a járgányom! 2004-es, 8 szem kaszni L2H1 2,5 CDTI (2006-os motor) ekkor lett behozva, leinformálható bármelyik opel szervizben. 252 e km van benne (valós), most szlovák rendszámos, közjegyzői ádásvételivel így is eladom( marad a rendszám ) 1,8 M-et kérnék érte, jó állapotban van, fehér!

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.11 0 0 6979

Köszi, igyekszem megtalálni. :)

Előzmény: GARFIELD (6976)
T_H Creative Commons License 2013.09.11 0 0 6978

ELM327-el kiolvasva van is hibakódom

P0201 - Powertrain

Injector circuit - Cylinder 1

 

 

(egyúttal köszönöet vargamunkának a távdiagnózisban. Most az általa mondottakat teszem háthanátha)

T_H Creative Commons License 2013.09.11 0 0 6977
Ma a pályán megyek 130-140-el.
Egyszer csak érzem, hogy darabos lett a gázolaj.
A műszerfalon világít a serv és az izzítás jel.

Levettem a gyujtást, majd vissza, de a jelenség maradt.
Az autó gyenge és picit rángat folyamatosan.

Megálltam és az alapjárat teljesen egyenletlen, teljesen rázza a motort.

Hibakódot még nem olvastam.

Mi lehet a gáz?
GARFIELD Creative Commons License 2013.09.09 0 0 6976

a 2008-asban van egy plusz relé az ablaktörlő maximális sebességét kapcsoló relé mellett... Az a hátsó szivargyújtó kapcsoló relé.

Előzmény: Törölt nick (6974)
Pali.ua Creative Commons License 2013.09.09 0 0 6975

Szevasztok olyan kérdésem lenne,hogy miért  visít a két első fék a vivaron?Nemrég volt fékbetét csere,egy pár hónapig jó volt csere után de most állandóan visít és koptatja a féktárcsát.Gondolom nem megy vissza a fékbetét csak nem tudom,hogy miért.Ha valaki tudja mi a baja akkor a válaszát előre is köszönöm,

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.09 0 0 6974

Sziasztok!

 

Új vagyok a fórumon, eddig csak olvastam, és okultam. Ezért is köszi!

 

Nekem egy 2012-es Trafic Passenger-em van, és (sok minden más mellett) szúrta a szememet a 3. üléssornál a kárpitba fúrt és bedugózott 12v-os csatlakozó helye, ezért lebontottam a kárpitot, hogy betegyek egy aljzatot. Akkor láttam, hogy ott a kábelezés is, kimértem, a test be is van kötve, viszont a +12V nem "jön hátra". Biztosíték a helyén, viszont onnantól akkora a kábeldzsungel, hogy nem tudom követni az "áram útját".

 

Tudja valaki, hogy mi a trükk? Nézegettem kábelezési rajzokat, azok alapján nincs a biztosítékon meg a tábla mögötti csatlakozón kívül más "elem", de nyilván a 15.000 Ft-os extra felszereltségi árért van még tudás, amit nem adnak át. :)

GARFIELD Creative Commons License 2013.09.08 0 0 6973

Kinézetre nagyon szép :)

Előzmény: vargamunka (6972)
vargamunka Creative Commons License 2013.09.07 0 0 6972

YURA ua Creative Commons License 2013.09.04 0 0 6971

BMW

Előzmény: T_H (6969)
GARFIELD Creative Commons License 2013.09.04 0 0 6970

Oztán nehogy kommunikációs problémák miatt aztmondja az ülés, hogy én nem működöm.... (multiplex hálózat) próbáltad már, hogy adsz neki 12voltot, és működik-e rendesen?  Még fél óra múlva is?

Előzmény: T_H (6968)
T_H Creative Commons License 2013.09.03 0 0 6969

Jól néznek ki. Ha jól látom van egy csomó állítási lehetőség.

Miből származnak?

Előzmény: YURA ua (6967)
T_H Creative Commons License 2013.09.03 0 0 6968

Már nekem is ott van a garázsban két kártyás megane ülés.

Előtte levizsgáztatom a gépet és utána jön az ülés project.

(a volvoban ha az asszony elállítja az ülést sokkal tovább fészkelődök, mire megtalálom a jó poziciót, mint a megane-ban. Ezért lett az az ülés)

Előzmény: GARFIELD (6964)
YURA ua Creative Commons License 2013.09.03 0 0 6967

ezeket raktam be hátra(6 db) és az elsőket is át húzatom ezzel a szinnel.

GARFIELD Creative Commons License 2013.09.03 0 0 6966

amúgy ilyen egyszerűen jön ki az injektor a hengerfejből... :

 

GARFIELD Creative Commons License 2013.09.03 0 0 6965

Az enyém is ezt csinálja, ha nedves az idő, akkor határozottan morog a fékezés végén. De csak ha van kedve...

Szerintem a fékbetét rezonál be, a féktárcsával, vagy a fene tudja. De szétszedve minden szép és jó....

Előzmény: nyikj (6962)
GARFIELD Creative Commons License 2013.09.03 0 0 6964

Én meg simán kib...tam a kukába a rönó ülést, mert vas szerkezete úgy van kitalálva, hogy szétvágja a szivacsot. Így hegesztettem bele egy volvo ülést. Ég és föld a különbség...

Előzmény: T_H (6961)
vargamunka Creative Commons License 2013.09.03 0 0 6963

szia 

Keréknyomás ellenőrzése után fékek szemrevételezése ,talán csak ennyi ....

Előzmény: nyikj (6962)
nyikj Creative Commons License 2013.09.02 0 0 6962

Szakemberek tanácsát várom.

 

Pár napja tapasztalom a trafiknál, hogy  fékezésnél az első kerekektől rázó-rezgő hang jön. Ez érezhető a fékpedálon is. Olyasmi, mint a csúszós úton a fékerő szabályzó működik, csak jóval gyengébb a fékpedálon a visszahatás.

Mi lehet a jelenség mögött? 

T_H Creative Commons License 2013.08.30 0 0 6961

Én az ilyen problémákat kárpitossal oldom meg.

 

Van egy srác, aki nekem csinálta a kormány és sebváltó bőrözést.

A kiszállási oldalon a szivacs felújítását.

Most néztem, hogy kopott nekem is a szövet + az ülőrész se az igazi, így azt is rendberakatom vele.

 

Láttam nála ülést, amit újraépítettek, mert a szivacs teljesen tönkrement.

 

Ha kell az elérhetősége, írj egy mailt az én elérhetőségemre.

Vivaro1 Creative Commons License 2013.08.29 0 0 6960

Ennek kicsúszik az ülőlapja és a bal oldala ki is lett szinte ülve már...nem értem, mitől. Még garis novemberig, de nem hiszem, hogy cserélik.

Előzmény: Vojtech (6958)
YURA ua Creative Commons License 2013.08.29 0 0 6959

Ez az anyós ülés alatt van,és csak egyszer kelett kivennem de akkor egy 4 m-es csövet vittem ami elért a müszerfalig.És amúgy nagyon jó hangot ad.

Előzmény: Vojtech (6958)
Vojtech Creative Commons License 2013.08.29 0 0 6958

Köszi a választ. Abszolúte nem cél a Hi-Fi minőség, csak szóljon valami hátul is mert mindig panaszkodnak a hátul utazó népek. Az oldalkárpitba, ha jól értem lyukat kellett vágni a hangszóróknak és az ajtó miatt csak a hátsó traktusba lehet rakni. Gondolkozom ezen a verzión, de ha valakinek van tapasztalata a tetőkárpitba épített hangszórókkal kapcsolatban, annak tapasztalatait továbbra is örömmel várom. Köszi!

 

YURA ua 6952

 

Köszi a mellékelt képeket! Nálam nem jöhet szóba ez a megoldás, mert gyakran kiszedjük a hátsó üléssort, hogy a teljes rakteret használhassuk. Azért még egyszer köszi!

 

Vivaro1 6956

 

Nálam is ez van, mondjuk 275.000 km után kezd most zavaró lenni. Mi is bontásban gondolkodunk, de ha van más megoldás, én is kíváncsi vagyok rá.

Előzmény: csipike01 (6951)
tothalbert Creative Commons License 2013.08.29 0 0 6957

Kössz a választ.

Egy 6500ft terméktöl nem lehet csodákat várni.De ha már annyit elér vele az ember,hogy az olaj nem kormolodik annyira már megérte.

Előzmény: vargamunka (6955)
Vivaro1 Creative Commons License 2013.08.28 0 0 6956

Sziasztok!

 

Írtam már korábban a céges Vivaróról 2011. novemberi 2.0CDTI eljött a 60 000km, na de nem is műszaki problémám van, hanem a vezetőülés teljesen szétment a bal oldalában már a vas érződék, rugó szúr stb...és az ülés ülőlap része mindig kicsúszik a helyéről.

 

Hogyan lehet ezt orvosolni?

Nekem csak a full ülés csere jutott eszembe.

 

Előre is köszi.

vargamunka Creative Commons License 2013.08.28 0 0 6955

szia 

Négy autóban összesen  35000km futás 

Vegyesek a érzéseim én úgy gondolom a benzinesnek van jobb hatása ˙(15000km´) 

A dízelnél nem látok különbséget de mintha halkabb lenne a motor .Az olaj nem rossz ha leengedem ...... 

Se igent se nemet nem tudok mondani (placebo hatást szeretném elkerülni )de talán több szól mellette mint ellene ...

Nálam mintha kevesebb lenne a fogyasztás de tudnod kell nem megyek nagy km számot max4000-5000Km évente  

talán segített valamit .Szerintem a rendszeres olajcserével ugyan ott vagyok .Benzinesnél jobban kijött ott jobbnak vélem ...  

 

Előzmény: tothalbert (6953)
majerapu Creative Commons License 2013.08.28 0 0 6954

Üdv! 2003 as 1.9-es klímás traficunkhoz keresnék bontott kormány szervó szivattyút, vargamunka által megadott helyeken sajnos már elfogyott, jó lenne ha a gép hétfőn gurulni tudna.Aki tud valami biztatót, kérem ne fogja vissza magát. Köszönöm

tothalbert Creative Commons License 2013.08.28 0 0 6953

vargamunka:Ha jol emlékszem régebben irtad,hogy raktál a kocsidba NanoEnergizer-t.Igérted,hogy irsz róla véleményt.Van hatása vagy csak paraszt vakitás ez is.

YURA ua Creative Commons License 2013.08.28 0 0 6952

5812

Előzmény: Vojtech (6950)
csipike01 Creative Commons License 2013.08.27 0 0 6951

Én oda nem tenném.

Nekem az oldalkárpitban van  mélyközép és az oszlopon fent a magas.

Gondolkoztunk mi is a tetőkárpitba szereléssel, de ezen a helyen max egy utastájékoztató rendszer minőségét produkálná bármilyen hangszóró.

Egyébként nagyon kevés a hely, egy normális 165-ös hangszóró nem fér be a mágnese miatt. Csak lapos kivitelű cuccot tudsz berakni.

A kábeleket én nemis kerestem.

Előzmény: Vojtech (6950)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!