ezt en is olvastam, de a 150-es hasznalati utmutatojaban (http://www.serviceaprilia.com/public/lumAprilia/Leonardo%20125-150-250-300/Leonardo125-150-250-300%20P-E-UK%202004.pdf ) ezt a funkciot csak a 250/300-as verzional emliti, a 125/150-nel ez csak olajnyomas-visszajelzo.
A kerdes tehat tovabbra is az, hogy miert nincs alapjarat korul olajnyomas, illetve mit kell tennem, hogy legyen.
A segitsegeket elore is koszonom.
Udv
ps: kiprobaltam pl, hogy a karbi allitocsavarjaval emeltem az alapjaratot, igy viszont "maszik" a motor alapjaraton, ami egyreszt idegesito, masreszt szerintem a kuplungnak sem tesz jot, viszont a pilacs elaludt. Nekem az is jo, ha az alapjaratot felemeljuk, es a kuplungot igazitjuk hozza, errol valakinek tapasztalata?
Üdv Amikor megvettem az én leonardomat nálam is volt ilyen h alapjáraton elkezdett világitani az olajlámpa ellenöriztük az olajat és természetesen rendben volt és egyik napról a másikra el is mult a "hiba".
Még eszt olvastam két oldallal arréb, mongyuk itt 250 leonardorol van szó nemtudom menyire egyezik.
"Az olajlámpa a 250-es Leonardo-n nemcsak olajnyomásmérő funkciót tölt be, hanem jelzi minden 3000. kilométer megtételét. Ezért ha gyújtás után égve marad a piros lámpa, nem kell rögtön megijedni, az akkumulátor mellett van egy kis gomb, amivel kiüthetjük a motor elektronikáját (anélkül, hogy az óra elállítódna) a számláló lenullázza magát és az olajlámpa is kialszik. Persze a jelzésnek jelentősége van, hiszen a negyedik után (12.000km-nél) le kell cserélni az olajat a használati utasítás szerint."
a kovetkezo a problemam egy 27E korul futott 150-es Leonardoval: hasznalat kozben egyszer csak elkezdett pislakolni az olajlampa. Nagyobb fordulaton elalszik, alapjarat korul megint kigyullad. Olaj termeszetesen van a motorban.
Mi lehet a gond? Otthon javithato-e az olajpumpa (felteve, hogy ez a gondja)? Van-e errol barmi dokumentacio (workshop manual)? Scarabeo 150-hez talaltam szervizleirast, nagyjabol ugyanaz a motor?
Hello én pár hete vettem egy 2001 aprilia Lonardo 150. végsebesség 130 km/h a 80kilóm alatt :D Rendőrökkel még nemvolt gondom remélem nem is lesz mivel enyémen sincs rendszám. ha valakinek van valami kérdése szivesen válaszolok. Széles utat.
Most vettem egy leonardót, 150-es ként adták el, de csak 110et megy alattam, én 67kg vagyok. Most ez vagy 125ös, vagy lomha, honnan tudnám meg állapítani, hogy hány köbcentis?? Köszi a segítséget.
Hali! Én is gondolkozom, hogy veszek egy ilyen gépet és lenne pár kérdése. Megéri-e venni egy 8-9 éves motort kb. 15-20000 km-el, és hogy van-e valami széria hibája amire esetleg oda kell figyelni vásárláskor? Hát kb. ennyit szeretnék tudni.
Nekem sincs rendszámom, de nagyon szivesen gurulok bárkivel! Én 150 km-eket szoktam menni, soha semmi gondom nem volt még rendőrökkel! És 100-110-nél nem is szoktam jobban menni!:-)
Én is szeretnék egy 150-es vagy egy 125-ös gépet.Azt szeretném kérdezni,hogy sok különbség van a két gép között??? Sajna nincs rá jogsim,csak autóra,úgyh valószínű rendszám nélkülit veszek.Mennyire tolerálják ezt a zsernyákok???El lehet hitetni velük,hogy 50-es???(ha mondjuk letakarom a km-órán a 100 feletti tartományt?? Volt már valakinek gondja emiatt???
Én már most indulnék túrázni, igaz nekem nincs rendszámozva de én bármit bevállalok vele amit az smkp szabályain belül lehet (nuku autópály stb) szóval egy laza dobogókő vagy Velence, akár Balcsi... simán jöhet!!!!!
Ha lenne itt legalább 4-5 Apriliás vagány, aki legálisan (jogsi, rendszám) hajtja kisebb-nagyobb Leóját és lenne kedve egy 100-150 km-es túrához valamelyik hétvégén, ne habozzon! Jelentkezni itt lehet!
Sziasztok. Aprilia Leonardo 150-es mocim van és a vízpumpa kinyomja a hűtővizet.Gépkönyv kellene valahonnan,hogy lássam mit kell bontani a kiszedéséhez. köszi előre is a segítségért.
Sziasztok! A héten vettem egy 150ccm leot. Az első problémám az lenne ,hogy nem kapcsol be hidegen a szivató nem pörgeti fel a motorját mi lehet a gond? A másik ,hogy 50-70 km/h között lehörög aztán elkapja a fordulatot és elkezd húzni ez karbi beállítás lehet? Válaszotokat előre is köszi.
segítség!!!! milyen gurigák vannak gyárilag a leo250ben????? miért csak 120at megy???? no füst,no csörgés. akko méé???? amugy geci jó motor és ez az ujabb kasztnis gyönyörü csak szerintem 140et szaggatnia kéne. segítsetek!!!
aham...kösz a válaszokat...én is piszok gyengének vélem...akkor ráállok az ügyre és elkezdem csesztetni...pénz nem számít csak menjen faján....mert még a mostani teljesítményhiánya mellett is nagyon tetszik összességében a moci.
Teljesen stabil az utakon. Gödrös terepen is használható.
MÁS: Mennyinek kellene lennie egy 150-es Leonardonak a végsebessége? Nekem manapság már a 100-at is elég hosszú távon éri el, többet meg nem is akar menni nagyon. (habár tavaly még olyan eset is volt hogy az M1-esen két tagbaszakadt ember alatt kipréselte magából a 110-et :-) ) Szervízben jelezték hogy kicsit több van már benne mint amennyit a kilóméter óra mutat. Szerintetek megéri venni rá 180 as hengert tengellyel együtt (már ha ez szükséges hozzá), és akkor nem kell szarozni a méregdrága gyűrűzéssel, esetleges tengelykopással...már ha ez az oka a lomhaságának...mert a gyorsulása sem túl meggyőző (a kipufogóból időszakosan érkező csörgő-zörgő és egyéb hangokról nem is beszélve). De ez szerintem az egyik legjobb robogó mindent egybevéve. Óriási csomagtér, stabil úttartás, kényelem (két személlyel is!) azért olyan sokat se zabál(3,7L), és mindenhol elfér (még nem volt nagyon olyan hely ahol nem tudtam volna elmenni vele...
Van egy Aprilia leonardo 125 ös robogom. Egy olyan probléma van vele, hogy mikor egy hétnél tovább áll a motor, akkor nem lehet beindítani. Ha véletlenül beindul akkor már jól üzemel, és utána két napig megbízhatóan indul. Két, három napig tök jól indul, de ha egy hétnél tovább áll akkor nem lehet beindítani. A karbit már kipucoltam, és a szívatót is megnéztem, jónak tűnik rajta minden, gyertyát is cseréltem és egy vadi új aksit is kapott.