Mint irtam a karbi ki lett pucolva elektromomos szivato le lett tesztelve(alapbol van rajat szivato és mikor áramot kap akkor szünik meg lassan)
Subert felállitottam maxra!
A membránnak nem tom milyennek kell lennie (kondom szerünek) de egy kis repedés van rajta de nemrángat a moci , és be lett foltozva de akkor sem lett külömbség REGGEL HIDEGEN NEM INDULT!
Egyébként valoszinű hogy keveset kap mivel kiprobáltam hogy bafogtam a karbit ahola a levegöt szivja igy beindult! de akkor is minden le van probálva kitszitiva lecsekkolva a karbin elméletileg indulnia kéne de mégsem!
Nem nagy felujjitásra gondoltam csak gyürüt venni bele vagy megfurni amihez persez adnak uj dugot meg gyürüket ez az egész 5-6 ezerbe kerül! nem azzal van probléma csak a szelep vezéréssel lenne gondom ha szétkapnám!!
Na mindegy ha valaki még tud valamit mondani csak nyugodtan vaárom és köszönöm elörre is me meg utolag is!!
És hidegindítót lehet cserélni? Hol lehet hozzájutni? Automata szivatót érted ezalatt? Szerintem rossz a szivató mert mikor beindul magasabb fordulaton kéne járnia egy darabig nem? Előre is köszi
Az próbáld meg hogy raksz egy infekciós fecskendőbe benzint és reggel hidegen a karburátor után,közvetlen szívócsőbe fecskendőzöl benzint,ha beindul akkor a hidegindító a rossz. Vagy leveszed a gyertyapipát és indítózol egy darabig,természetesen gázadás nélkül,mert ha gázt adsz kiszellőzteted a motort,majd visszateszed a pipát és elvileg így is beindul. Mielőtt motorfelújításba fognál(nem olcsó),mérj egy kompressziót.
Hali. Sokat gondolkodtam már ezen, hogy már itt többen is irtátok h hidegen nehezen indul a leo. Nekem 150 ST leom van és 1 hét álás után is pöcre indul gázt se kell huzni rá. szerintem meg kéne a szivatót néznetek a mociba.vagy a karbiba az a mabrán vagy mi... ugy hallotam azzal szokot még probléma lenni. Valaki megtudja nekem mondani, hogy a 150es leo és a 150 leo ST közt van e valami külömbség??(motorikusan)
Sziasztok! nekem is 150es Leom van! Mint már nagyon sokan feltették ezt a kérdést, és nem is kaptak rá választ de azért én is megkérdezem!! Reggelente nehezen indul ,sokáig kell inditozni , de ha már beindult leállás után egyől pöc-röff! Mi lehet a probéléma! Ja és 95km/h a max!! Karburátor darabokra szedve kitisztítva! Lehet hogy furni kéne vagy új gyürüket beletenni?? Létszi ha valakinek volt már ilyen problémája, és meg is találta rá a megoldást irja már meg légyszi!! Köcce
Hali. nem tudjátok , hogy lehet kivenni azokat a foyltásokat?? Egyébként nekem 1 hét álás után is pöcre indult... nem tom mi lehet a tied baja Dajd. Esetleg a szivatót kéne meg nézetned vagy 1 karbi pucolás.
Énis 3 hete vetem egy 150-est és 100-110 között megy ha nem nagy a szembeszél, óraszerint! Viszont ha 1napot áll a motor elég nehézkesen gázra indul be nemtudom h miért van ez.....
Hali. kb 3 hete vettem 1 Leonardo 150 ST-t. lenne vele 1 kis problémám. A nivó pálca szerint sok olaj van benne söt töb talán mint kell. LEheteséges h Ezért verti ki az olajat?? A másik ,hogy csak 105 öt megy végre. Ennek nem kéne jobban menie?? A választ, válaszokat elöre is köszönöm :D
Generálozott már vki 250-es Yamaha blokkost? Milyen költség ez sacc/kb?
Erőátvitelbe kell vmit belenyúlni?
Nálam van a a haveromé és úgy megkedveltem, csak sajna ütött kopott, legalább 50ezer van benne, de sztem lehet az 75 és a duplája közt is és úgy megcsináltatnám magamnak. Sajna már csak 8,5 bar végnyomás mérhető a hengerben, eszik is 50Km-en egy nívónyi olajat, meg 4.5 körül fogyaszt, szóval elkopott rendesen a moci.
Futóműre is kéne költeni, vmi hirdetésben olvastam, hogy erősebb hátsókat rakott bele az ember. Erről tud vki? Kárászy vagy vmi más megoldás?
Jó lenne felújítani, lefujatnám matt feketére űűűű ... :)
Köszönöm szépen válaszod! Azt szeretném még kérdezni h 150es leómnál variátor szíjat akarok cserélni! És h kuplungot szedjem le vagy , ami a főtengelyen van tárcsa? Előre is köszi