Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
"Az sem lenne baj, ha a kocsikban lenne par ures fizikai gomb, amire a felhasznalo jelölhetne ki sajat maga funkciot (az erintökepernyön konfiguralva), pl gombnyomassal el lehetne egyböl inditani a kedvenc internetradiomat, es hasonlok."
Nahát, ki gondolta volna, hogy épp a BMW i3-ban vannak ilyen gombok, már 2012 óta...
Vezettem sokat BMW-t is, nem nagy szám, kb. mint a nyomógombos telefon, az okostelefon mellett, persze az el van ájulva, aki Ladából ült át, de csak az.
Azert kerdezem, mert a 40820-as velemenyed olyan szinten amatör es valosagtol elrugaszkodott, hogy kizart hogy valodi autoval vezess evente 40-50ezret.
"Ez mondjuk inkább előrelépés. Ritka nagy faszság az érintőképernyő bármilyen autóba. "
.
.
Tulajdonkeppen annyi elönye van, hogy azonos meretu feluleten vegtelen szamu funkcio elhelyezhetö, mas kerdes, hogy tenyleg kell-e egy autoba vegtelen szamu funkcio, vagy a sok menupont es opcio egy idö utan csak az atlathatatlansagot fokozza. Sajnos a fejlesztökön nyomas van, kell az uj tipus, az uj facelift, a verziofrissites, stb, es kenytelen egyre eröltetettebb dolgokat is kiagyalni, csakhogy mutassak a sajat vezetöseguk, a sajto es vevök fele, hogy fejlödes van, es itt az uj.
. Az erintökepernyönel nyilvan oriasi hatrany, hogy a kezelese nem megy "vakon", full oda kell fordulni, es akkor nem az utat nezi az ember sajnos. Es ekkor gond a tulbonyolitott menurendszer, mert minden nem utra figyelös masodperc alatt balesetveszely van.
.
Szerintem egy jo kocsi a fizikai gombok es az erintökepernyö kombinaciojaval lenne az igazi. Gyari navigaciohoz, Carplayhez egyertelmuen erintökepernyö kell, es egy csomo autobeallitas is jobb erintövel, de a menetközben gyakrabban kellö dolgok, pl klimavezerlest (hömerseklet fel le, paratlanitas, jegtelenites, ulesfutes, stb) csak fizikai gombokkal tudom jonak elkepzelni. Az sem lenne baj, ha a kocsikban lenne par ures fizikai gomb, amire a felhasznalo jelölhetne ki sajat maga funkciot (az erintökepernyön konfiguralva), pl gombnyomassal el lehetne egyböl inditani a kedvenc internetradiomat, es hasonlok.
Ha már lufizni akar valaki, akkor itt a Rivian, (vagy a Lucid)aki egy nap alatt értékesebb lett,mint a VW, úgy, hogy még alig gyártott autót, mondjuk a közvélekedés az, hogy nulláról kezdeni az EV gyártást, jobb, mint ICE gyártóként, mivel nem kell kirúgni senkit, olyan gyárat építenek, ami megfelel az igényekhez, és olyan autót is tervezhetnek, nem kell ICE alkatrészekből legózni, de akkor is, a Rivian a 3. legértékesebb autógyártó, a világon.
Nem használtál még Teslát, sokkal logikusabb és egyszerűbb használni, mint az egyszeri ICE autókat, vissza már senki nem akar Teslából 100 éves csődtömegekbe ülni.