Keresés

Részletes keresés

tfe_tng Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40843

Így van. Nagyon jó EV-ket csinálnak (tablet bazinagy akkuval), de még kell jópár év, hogy autó legyen belőle :)

Előzmény: Future182 (40842)
Future182 Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40842

A Nio, a BYD, vagy az Xpeng ,Lucid, egész jó EV-ket gyárt, nem minden szar, csak a szar az, ami szar.

Előzmény: DonQuijote (40837)
toromon36 Creative Commons License 2021.11.17 -1 1 40841

Azért én is szórakozhatok vele, vagy nem? :)

Előzmény: DonQuijote (40840)
DonQuijote Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40840

Nem, gondolom a Bolt visszahíváson viccelődik, tulajdonképp nem rossz csak már annyiszor hallottam hogy uncsi.

Előzmény: toromon36 (40839)
toromon36 Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40839

A Teslának?

Előzmény: Future182 (40836)
DonQuijote Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40838

Te, most komolyan, hány éves vagy?

Előzmény: Future182 (40836)
DonQuijote Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40837

Nem is neked szólt hanem a mindenszaraminemTesla tábornak.

Előzmény: Warlimont (40833)
Future182 Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40836

Az égő.

Előzmény: DonQuijote (40835)
DonQuijote Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40835

Lejárt a lízing, visszaadtam, addigra már kijött a Chevy Bolt háromszor akkora hatótávval, arra váltottam.

Előzmény: Warlimont (40834)
Warlimont Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40834

"két és fél évig volt egy i3-asom"

.

.

Mi nem valt be vele? Miert csak 2.5 ev lett belöle?

Előzmény: DonQuijote (40832)
Warlimont Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40833

Elhiszem neked. Viszont te is hidd el, a lentebbi hozzaszolasomban nem az i3-rol irtam, olvasd vissza, egy szot sem irtam rola.

Előzmény: DonQuijote (40832)
DonQuijote Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40832

A topikba írogatók többségével ellentétben én EV-vel járok, két és fél évig volt egy i3-asom is, hidd el, van benne...

Előzmény: Warlimont (40828)
Future182 Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40831

Vagy a VW MEB-es autói, jó lett volna, ha kipróbálnak egy Teslát, mielőtt kis vacak kijelzőt raknak az autóba, és rájönnek, hogy mire való.

Előzmény: Future182 (40829)
Future182 Creative Commons License 2021.11.17 -2 0 40830

Én vezettem, nem nagy szám.

Előzmény: Warlimont (40828)
Future182 Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40829

Csak akkor kell ilyen pótmegoldás, ha kicsi a kijelződ, lásd i3-as.

Előzmény: DonQuijote (40826)
Warlimont Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40828

Sose vezettem BMW i3-at, probakeppen sem, szoval reszemröl barmi lehet benne. :)

Előzmény: DonQuijote (40826)
DonQuijote Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40827

2012 2013

Előzmény: DonQuijote (40826)
DonQuijote Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40826

"Az sem lenne baj, ha a kocsikban lenne par ures fizikai gomb, amire a felhasznalo jelölhetne ki sajat maga funkciot (az erintökepernyön konfiguralva), pl gombnyomassal el lehetne egyböl inditani a kedvenc internetradiomat, es hasonlok."

 

Nahát, ki gondolta volna, hogy épp a BMW i3-ban vannak ilyen gombok, már 2012 óta...

Előzmény: Warlimont (40823)
Future182 Creative Commons License 2021.11.17 -2 0 40825

Vezettem sokat BMW-t is, nem nagy szám, kb. mint a nyomógombos telefon, az okostelefon mellett, persze az el van ájulva, aki Ladából ült át, de csak az.

Előzmény: Warlimont (40824)
Warlimont Creative Commons License 2021.11.17 -1 1 40824

Melyik jatekprogrammal vezetsz ennyit? :)

.

Azert kerdezem, mert a 40820-as velemenyed olyan szinten amatör es valosagtol elrugaszkodott, hogy kizart hogy valodi autoval vezess evente 40-50ezret.

Előzmény: Future182 (40822)
Warlimont Creative Commons License 2021.11.17 -1 1 40823

"Ez mondjuk inkább előrelépés. Ritka nagy faszság az érintőképernyő bármilyen autóba. "

.

.

Tulajdonkeppen annyi elönye van, hogy azonos meretu feluleten vegtelen szamu funkcio elhelyezhetö, mas kerdes, hogy tenyleg kell-e egy autoba vegtelen szamu funkcio, vagy a sok menupont es opcio egy idö utan csak az atlathatatlansagot fokozza. Sajnos a fejlesztökön nyomas van, kell az uj tipus, az uj facelift, a verziofrissites, stb, es kenytelen egyre eröltetettebb dolgokat is kiagyalni, csakhogy mutassak a sajat vezetöseguk, a sajto es vevök fele, hogy fejlödes van, es itt az uj.

.
Az erintökepernyönel nyilvan oriasi hatrany, hogy a kezelese nem megy "vakon", full oda kell fordulni, es akkor nem az utat nezi az ember sajnos. Es ekkor gond a tulbonyolitott menurendszer, mert minden nem utra figyelös masodperc alatt balesetveszely van.

.

Szerintem egy jo kocsi a fizikai gombok es az erintökepernyö kombinaciojaval lenne az igazi. Gyari navigaciohoz, Carplayhez egyertelmuen erintökepernyö kell, es egy csomo autobeallitas is jobb erintövel, de a menetközben gyakrabban kellö dolgok, pl klimavezerlest (hömerseklet fel le, paratlanitas, jegtelenites, ulesfutes, stb) csak fizikai gombokkal tudom jonak elkepzelni. Az sem lenne baj, ha a kocsikban lenne par ures fizikai gomb, amire a felhasznalo jelölhetne ki sajat maga funkciot (az erintökepernyön konfiguralva), pl gombnyomassal el lehetne egyböl inditani a kedvenc internetradiomat, es hasonlok.

Előzmény: tfe_tng (40818)
Future182 Creative Commons License 2021.11.17 -2 0 40822

Évi 40-50 ezer km körül, bőven a millió felett járok.

Előzmény: tfe_tng (40821)
tfe_tng Creative Commons License 2021.11.17 -1 1 40821

Te ugye nem vezetsz sokat ? (költői kérdés volt)

Előzmény: Future182 (40820)
Future182 Creative Commons License 2021.11.17 -2 0 40820

A BMW-be az, mert az egy buta autó, nincs sok előnye, bár jobb, mint gombot tekergetni.

Előzmény: tfe_tng (40818)
Future182 Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40819

Ha már lufizni akar valaki, akkor itt a Rivian, (vagy a Lucid)aki egy nap alatt értékesebb lett,mint a VW, úgy, hogy még alig gyártott autót, mondjuk a közvélekedés az, hogy nulláról kezdeni az EV gyártást, jobb, mint ICE gyártóként, mivel nem kell kirúgni senkit, olyan gyárat építenek, ami megfelel az igényekhez, és olyan autót is tervezhetnek, nem kell ICE alkatrészekből legózni, de akkor is, a Rivian a 3. legértékesebb autógyártó, a világon.

tfe_tng Creative Commons License 2021.11.17 -1 2 40818

Ez mondjuk inkább előrelépés. Ritka nagy faszság az érintőképernyő bármilyen autóba. 

Előzmény: Future182 (40816)
Future182 Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40817
Előzmény: Future182 (40816)
Future182 Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 40816

A BMW-be már érintőképernyő sem lesz, tiszta kőkorszak.

Future182 Creative Commons License 2021.11.16 -2 0 40815

Nem használtál még Teslát, sokkal logikusabb és egyszerűbb használni, mint az egyszeri ICE autókat, vissza már senki nem akar Teslából 100 éves csődtömegekbe ülni.

Előzmény: tfe_tng (40810)
Future182 Creative Commons License 2021.11.16 -1 0 40814

Én már ki is számoltam, hogy az egy napi átlag magyar fogyasztást eltárolni, csak 47 milliárd dollárba kerülne, kb. 8GW atomerőmű árába.

Előzmény: szilvatövis (40813)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!