Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pali.ua Creative Commons License 2013.09.25 0 0 6999

Ez sem lenne rossz

YURA ua Creative Commons License 2013.09.25 0 0 6998
Tommyboy1986 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 6997

Sziasztok!

 

Kérném a segítségeteket!

 

Nem mondom, hogy miért, mert még még mindíg feszít a dolog, de...

a "Vivarómban" a vezető oldali napellenző "lefittyen" ergo ha felhajtom nem marad ott. (Így kaptam vissza)...Bal oldalon van egy rúd amire vissza tudom húzni, de semmi értelme. A környéken bontó nincs, viszont péntektől - vasárnapig Tatán leszek. Ha valaki esetleg tud ilyet, megköszönném!

 

Üdv: Tamás

 

TIBOR ÉS A NAGYMACSKA Creative Commons License 2013.09.21 0 0 6996

Csá vedd ki a rádiót és lessz azon is egy matrica amin a kód is szerepel. Én újjonan vettem és volt is rajta remélem a tiéden is igy lessz és tudtam segiteni

Előzmény: m.levcsi (6995)
m.levcsi Creative Commons License 2013.09.20 0 0 6995

Sziasztok!

 

Most vettem Vivarot és lesznek majd kérdéseim :).

Először is van benne egy 'Grundig Car 2002' autórádió, ami biztosítékcsere miatt az előző tulajnál elfelejtett mindent, kódot kér, ami viszont nincs már meg. Tudom, hogy az opel-szervizben megcsináják párezerért, de nem szívesen fizetnék érte. A kódefejtő programot ehhez a típushoz meg sehonnan sem tudom letölteni. Nincs meg valakinek ez a kis alkalmazás? Esetleg más javaslat?

 

Kösssz!

Dantom66 Creative Commons License 2013.09.19 0 0 6994

Üdv mindenkinek!

Renault Trafic Nappali menetfény+index egyben....és minden olyan autó aminek nem sárga búrájú az első indexe.

Egy olyan ötletem támadt,hogy az első index égőt ki kellene cserélni ilyen az alább a képen látható két színű led izzóra és megoldódna a nappali menetfény és index egyben.

Az én problémám csak annyi lenne,hogy annyira nem egyszerű mert elöl egy érintkezős az aljzat itt pedig kettő egy a fehérnek és egy a sárgának+még relé,ellenállás stb.

Mivel nem vagyok autóvillamossági szakember ez nekem nem fog menni.

Esetleg valaki tud olyan szakit aki elkövetné nekem ezt a feladatot vagy legalábbis segítséget nyújta ennek bekötésében egyébb szükséges alaktrészek beszerzésében figyelembe véve a nappali menetfényre vonatkozó szabályok betartásával.

Egy hivatkozás alább ahol ez az égő megvásárolható.

 

http://kinashop.hu/1157_120smd_dual_color_index_es_nappali_feny_egybe#page_artdet_tabs

 

 

csba76 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 6993

 A géppel nemigen volt gond, inkább a kezelővel (ebédidőben értem oda,csak a segéd segédje volt bent, aki-miután megmutattam neki a Vivaro obd portját- ennyit tudot kihozni belőle) A műhelyben műszakiztatnak is, tehát a diag gép biztos nem rossz.

Tehát a P0032 hibakód biztos, csak a jelentését nem értem. Itt már sok hasznos dolgot olvastam, ezért reméltem hogy valaki találkozott már hasonló jelenséggel. 

Előzmény: vargamunka (6992)
vargamunka Creative Commons License 2013.09.16 0 0 6992

bontottra gondoltam jelen esetben ...

Előzmény: sky77 (6988)
vargamunka Creative Commons License 2013.09.16 0 0 6991

szia 

Ideje egy megbizható diag után nézni ,még jó hogy ezt írta mert valamit kicserélsz és nem fogod érteni miért maradt meg a hiba .....

 

üdv

Előzmény: csba76 (6989)
csipike01 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 6990

Ne vegyél bontottat. Keress vissza, én megszívtam vele.

Előzmény: T_H (6982)
csba76 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 6989

 Szép napot Mindenkinek!

Szakértők segitségét kérem. Az alany:Vivaro 1,9 dTI 2002.

                                              A jelenség: úgy gyorsul mint egy részeg kerékpáros. 2500as fordulattól kezd éledni.

                                              Hibakód: P0032 Lambdaszonda fűtés vezérlő áramkör magas jelszint (1.hengersor 1.szonda)

 

Dízelben lambdaszonda?  Mi lehet a gond?

sky77 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 6988

Üdv

 

"Nem biztos hogy nem jó bele csak új egyéb lehetőség is van ."  Ezt kifejtenéd bővebben?Te például ennél a hibakódnál mit tennél?

 

Más:Régebben talán többen is írták,hogy folyamatosan ég az izzítás ikon a műszerfalon.Anno én is így vettem az autót.Az első hibakód olvasásnál kijött hibának a töltőnyomás érzékelő amit ki is cseréltettem.Nem tudom van-e összefüggés de azóta az megszűnt és rendeltetésszerűen működik.

 

Köszi:Gábor

Előzmény: vargamunka (6987)
vargamunka Creative Commons License 2013.09.15 0 0 6987

Szia 

Nem biztos hogy nem jó bele csak új egyéb lehetőség is van . Jót mosolyogtam mert ilyen kicsi és sokba kerül !?mintha aranyból lenne üdv mindenkinek :vargamunka

Előzmény: sky77 (6986)
sky77 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 6986

Üdv mindenkinek

 

Van egy hibakódom Rail nyomás szenzor címmel.Aki szerelő kiolvasta a gyárit javasolja vissza ami 80e-től indul.Valóban csak az jó bele?Kicsit fáj a szivem kiadni ennyit egy olyan alkatrészért ami akkora mint egy gyújtógyertya.Van más alternatíva?Esetleg bontott?Vagy jobb ezzel nem kalandozni?Az autó egyébként ettől függetlenül működik rendesen csak néha gondol egyet és harmadikban lefullad és elég nehezen indul vissza.Ja,a tipus 1.9 dci 100  2003/07 havi.

 

Előre is köszi:Gábor

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.13 0 0 6985

Mennyit kellett hegeszteni, hogy a Volvo ülés beleficcenjen a Traficba? Az enyém még kényelmes (mármint a gyári), de ha egyszer kikopik, én is inkább valami személyautósra cserélném...

Előzmény: GARFIELD (6983)
I-200TX Creative Commons License 2013.09.13 0 0 6984

Találós kérdés

Cserélve lettek az első tárcsák és betétek. Utána észrevettem, hogy melegszenek a tárcsák.

Újra le lettek szedve a kerekek és kapott mind a két oldal egy karmantyújavító készletett.

Eredmény, hogy kevésbé melegszik, de még mindig melegek a tárcsák. Vagy is, ha ráteszem a kezem a tárcsára nem álja a melegét. Próbáltam úgy is, hogy kimentem vele a városból és pár kilométer után félreálltam motorfékkel. Eredmény két első dettó,B.H langyos, J.H hideg

Ha a ball hátsó hideg, akkor a többinek is hasonlónak kellene lennie nem?

Gondoltam arra, hogy az lehet nem is fog azért hideg, de padon egyenlően fognak a fékek.

Fékolaj csere volt még + ba, az elég zavaros volt így nem hiszem, hogy az ártott neki :)

Ötlet?

GARFIELD Creative Commons License 2013.09.12 0 0 6983

Kibaxtam a gyári ülést, helyette tettem bele kényelmes volvo (850-es) ülést :)

T_H Creative Commons License 2013.09.12 0 0 6982
Mennyi most a gyári új vagy bontott injector 2l-es motorhoz?
zsuskoo Creative Commons License 2013.09.11 0 0 6981

Ja ! tet.psa@gmail.com esetleg ha valakit érdekel! üdv!

zsuskoo Creative Commons License 2013.09.11 0 0 6980

Helló mindenki! Lassan eladó lesz a járgányom! 2004-es, 8 szem kaszni L2H1 2,5 CDTI (2006-os motor) ekkor lett behozva, leinformálható bármelyik opel szervizben. 252 e km van benne (valós), most szlovák rendszámos, közjegyzői ádásvételivel így is eladom( marad a rendszám ) 1,8 M-et kérnék érte, jó állapotban van, fehér!

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.11 0 0 6979

Köszi, igyekszem megtalálni. :)

Előzmény: GARFIELD (6976)
T_H Creative Commons License 2013.09.11 0 0 6978

ELM327-el kiolvasva van is hibakódom

P0201 - Powertrain

Injector circuit - Cylinder 1

 

 

(egyúttal köszönöet vargamunkának a távdiagnózisban. Most az általa mondottakat teszem háthanátha)

T_H Creative Commons License 2013.09.11 0 0 6977
Ma a pályán megyek 130-140-el.
Egyszer csak érzem, hogy darabos lett a gázolaj.
A műszerfalon világít a serv és az izzítás jel.

Levettem a gyujtást, majd vissza, de a jelenség maradt.
Az autó gyenge és picit rángat folyamatosan.

Megálltam és az alapjárat teljesen egyenletlen, teljesen rázza a motort.

Hibakódot még nem olvastam.

Mi lehet a gáz?
GARFIELD Creative Commons License 2013.09.09 0 0 6976

a 2008-asban van egy plusz relé az ablaktörlő maximális sebességét kapcsoló relé mellett... Az a hátsó szivargyújtó kapcsoló relé.

Előzmény: Törölt nick (6974)
Pali.ua Creative Commons License 2013.09.09 0 0 6975

Szevasztok olyan kérdésem lenne,hogy miért  visít a két első fék a vivaron?Nemrég volt fékbetét csere,egy pár hónapig jó volt csere után de most állandóan visít és koptatja a féktárcsát.Gondolom nem megy vissza a fékbetét csak nem tudom,hogy miért.Ha valaki tudja mi a baja akkor a válaszát előre is köszönöm,

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.09 0 0 6974

Sziasztok!

 

Új vagyok a fórumon, eddig csak olvastam, és okultam. Ezért is köszi!

 

Nekem egy 2012-es Trafic Passenger-em van, és (sok minden más mellett) szúrta a szememet a 3. üléssornál a kárpitba fúrt és bedugózott 12v-os csatlakozó helye, ezért lebontottam a kárpitot, hogy betegyek egy aljzatot. Akkor láttam, hogy ott a kábelezés is, kimértem, a test be is van kötve, viszont a +12V nem "jön hátra". Biztosíték a helyén, viszont onnantól akkora a kábeldzsungel, hogy nem tudom követni az "áram útját".

 

Tudja valaki, hogy mi a trükk? Nézegettem kábelezési rajzokat, azok alapján nincs a biztosítékon meg a tábla mögötti csatlakozón kívül más "elem", de nyilván a 15.000 Ft-os extra felszereltségi árért van még tudás, amit nem adnak át. :)

GARFIELD Creative Commons License 2013.09.08 0 0 6973

Kinézetre nagyon szép :)

Előzmény: vargamunka (6972)
vargamunka Creative Commons License 2013.09.07 0 0 6972

YURA ua Creative Commons License 2013.09.04 0 0 6971

BMW

Előzmény: T_H (6969)
GARFIELD Creative Commons License 2013.09.04 0 0 6970

Oztán nehogy kommunikációs problémák miatt aztmondja az ülés, hogy én nem működöm.... (multiplex hálózat) próbáltad már, hogy adsz neki 12voltot, és működik-e rendesen?  Még fél óra múlva is?

Előzmény: T_H (6968)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!