Nem mondom, hogy miért, mert még még mindíg feszít a dolog, de...
a "Vivarómban" a vezető oldali napellenző "lefittyen" ergo ha felhajtom nem marad ott. (Így kaptam vissza)...Bal oldalon van egy rúd amire vissza tudom húzni, de semmi értelme. A környéken bontó nincs, viszont péntektől - vasárnapig Tatán leszek. Ha valaki esetleg tud ilyet, megköszönném!
Csá vedd ki a rádiót és lessz azon is egy matrica amin a kód is szerepel. Én újjonan vettem és volt is rajta remélem a tiéden is igy lessz és tudtam segiteni
Először is van benne egy 'Grundig Car 2002' autórádió, ami biztosítékcsere miatt az előző tulajnál elfelejtett mindent, kódot kér, ami viszont nincs már meg. Tudom, hogy az opel-szervizben megcsináják párezerért, de nem szívesen fizetnék érte. A kódefejtő programot ehhez a típushoz meg sehonnan sem tudom letölteni. Nincs meg valakinek ez a kis alkalmazás? Esetleg más javaslat?
Renault Trafic Nappali menetfény+index egyben....és minden olyan autó aminek nem sárga búrájú az első indexe.
Egy olyan ötletem támadt,hogy az első index égőt ki kellene cserélni ilyen az alább a képen látható két színű led izzóra és megoldódna a nappali menetfény és index egyben.
Az én problémám csak annyi lenne,hogy annyira nem egyszerű mert elöl egy érintkezős az aljzat itt pedig kettő egy a fehérnek és egy a sárgának+még relé,ellenállás stb.
Mivel nem vagyok autóvillamossági szakember ez nekem nem fog menni.
Esetleg valaki tud olyan szakit aki elkövetné nekem ezt a feladatot vagy legalábbis segítséget nyújta ennek bekötésében egyébb szükséges alaktrészek beszerzésében figyelembe véve a nappali menetfényre vonatkozó szabályok betartásával.
Egy hivatkozás alább ahol ez az égő megvásárolható.
A géppel nemigen volt gond, inkább a kezelővel (ebédidőben értem oda,csak a segéd segédje volt bent, aki-miután megmutattam neki a Vivaro obd portját- ennyit tudot kihozni belőle) A műhelyben műszakiztatnak is, tehát a diag gép biztos nem rossz.
Tehát a P0032 hibakód biztos, csak a jelentését nem értem. Itt már sok hasznos dolgot olvastam, ezért reméltem hogy valaki találkozott már hasonló jelenséggel.
"Nem biztos hogy nem jó bele csak új egyéb lehetőség is van ." Ezt kifejtenéd bővebben?Te például ennél a hibakódnál mit tennél?
Más:Régebben talán többen is írták,hogy folyamatosan ég az izzítás ikon a műszerfalon.Anno én is így vettem az autót.Az első hibakód olvasásnál kijött hibának a töltőnyomás érzékelő amit ki is cseréltettem.Nem tudom van-e összefüggés de azóta az megszűnt és rendeltetésszerűen működik.
Nem biztos hogy nem jó bele csak új egyéb lehetőség is van . Jót mosolyogtam mert ilyen kicsi és sokba kerül !?mintha aranyból lenne üdv mindenkinek :vargamunka
Van egy hibakódom Rail nyomás szenzor címmel.Aki szerelő kiolvasta a gyárit javasolja vissza ami 80e-től indul.Valóban csak az jó bele?Kicsit fáj a szivem kiadni ennyit egy olyan alkatrészért ami akkora mint egy gyújtógyertya.Van más alternatíva?Esetleg bontott?Vagy jobb ezzel nem kalandozni?Az autó egyébként ettől függetlenül működik rendesen csak néha gondol egyet és harmadikban lefullad és elég nehezen indul vissza.Ja,a tipus 1.9 dci 100 2003/07 havi.
Mennyit kellett hegeszteni, hogy a Volvo ülés beleficcenjen a Traficba? Az enyém még kényelmes (mármint a gyári), de ha egyszer kikopik, én is inkább valami személyautósra cserélném...
Cserélve lettek az első tárcsák és betétek. Utána észrevettem, hogy melegszenek a tárcsák.
Újra le lettek szedve a kerekek és kapott mind a két oldal egy karmantyújavító készletett.
Eredmény, hogy kevésbé melegszik, de még mindig melegek a tárcsák. Vagy is, ha ráteszem a kezem a tárcsára nem álja a melegét. Próbáltam úgy is, hogy kimentem vele a városból és pár kilométer után félreálltam motorfékkel. Eredmény két első dettó,B.H langyos, J.H hideg
Ha a ball hátsó hideg, akkor a többinek is hasonlónak kellene lennie nem?
Gondoltam arra, hogy az lehet nem is fog azért hideg, de padon egyenlően fognak a fékek.
Fékolaj csere volt még + ba, az elég zavaros volt így nem hiszem, hogy az ártott neki :)
Helló mindenki! Lassan eladó lesz a járgányom! 2004-es, 8 szem kaszni L2H1 2,5 CDTI (2006-os motor) ekkor lett behozva, leinformálható bármelyik opel szervizben. 252 e km van benne (valós), most szlovák rendszámos, közjegyzői ádásvételivel így is eladom( marad a rendszám ) 1,8 M-et kérnék érte, jó állapotban van, fehér!
Szevasztok olyan kérdésem lenne,hogy miért visít a két első fék a vivaron?Nemrég volt fékbetét csere,egy pár hónapig jó volt csere után de most állandóan visít és koptatja a féktárcsát.Gondolom nem megy vissza a fékbetét csak nem tudom,hogy miért.Ha valaki tudja mi a baja akkor a válaszát előre is köszönöm,
Új vagyok a fórumon, eddig csak olvastam, és okultam. Ezért is köszi!
Nekem egy 2012-es Trafic Passenger-em van, és (sok minden más mellett) szúrta a szememet a 3. üléssornál a kárpitba fúrt és bedugózott 12v-os csatlakozó helye, ezért lebontottam a kárpitot, hogy betegyek egy aljzatot. Akkor láttam, hogy ott a kábelezés is, kimértem, a test be is van kötve, viszont a +12V nem "jön hátra". Biztosíték a helyén, viszont onnantól akkora a kábeldzsungel, hogy nem tudom követni az "áram útját".
Tudja valaki, hogy mi a trükk? Nézegettem kábelezési rajzokat, azok alapján nincs a biztosítékon meg a tábla mögötti csatlakozón kívül más "elem", de nyilván a 15.000 Ft-os extra felszereltségi árért van még tudás, amit nem adnak át. :)
Oztán nehogy kommunikációs problémák miatt aztmondja az ülés, hogy én nem működöm.... (multiplex hálózat) próbáltad már, hogy adsz neki 12voltot, és működik-e rendesen? Még fél óra múlva is?