En nem hasznaltam soha telen. Elozo tulajrol nem tudok nyilatkozni. Teli gumi is csak ugy van, hogy azokkal vettem az autot, amiket le is csereltem rogton nyariakra, de a teli gumik szinte vadonatujak. De igazad van, felreertheto a mondat. Javitottam is.
Jelenleg nem kapnék mégcsak ehhez fogható állapotú coupét sem itthon 1,5 alatt, de még 2 milka alatt sem, európai klímásat, elektromos ablakosat meg aztán végképp nem. Külföldre meg nekem nincsenek kapcsolataim. Nehezen mernék belevágni egy zsákbamacska vásárlásba. Eredetiségről meg annyit, hogy ez az autó már rég elvesztette az eredetiségét, mikor átütötték a alvázszámát, az akkori magyar törvények alapján. Laci erről tudna mesélni bővebben. Jelenleg egy '72-es 250E alvázszáma van benne. Az autó maga teljesen eredeti, csak valamilyen joghézag miatt, akkoriban így lehetett jól behozni. Nem tudom a történetét ennek teljesen, mondom Laci tudna erről mesélni vagy Gaspi.
az meg a másik, hogy ez az autó egyesíti az összes kritériumot, kivéve a légkondit, belsőt, esetleg elektromos ablakot.
-Ikonengold az egyik, ha nem a legszebb Merci szin. -M110-es injektoros motor. Ami az egyik legjobban sikerült Merci motor szerintem, csak az a fránya D-Jet belerondít, de megvan annak is a szépsége. -Duplatükrös, ráadásul kis krómtükrök, nem azok a nagyok, amik nekem már nem tetszenek egyáltalán. -Elektromos Schiebedach, ami szerintem az egyik legfontosabb extra ebben a kocsiban. -Autómata váltó
Maga az autó pedig olyan 75%os állapotban van. Az egész kasztnin van 2 cm^2 roszdakezdemény. Az alváza mintha új lenne. Egyedül a motorja gyengélkedik.
Még egy ilyen coupét tuti nem találnék itthon, amiben ezek együtt szerepelnek.
De ha tudsz egy ehhez hasonló autóról szólj légyszíves :)
Elég simán amikor le előlegeztem, harmad napra itt volt. A gumi kéderrel együtt, Ausztriából hozták. Van sima és van zöld üvegük is, a hátsószélvédő kéderhez meg vinnem kell még az alvázszámot mert csak úgy tudják megrendelni.
ui: Ezek szerint Én vagyok aki kilóg a sorból, a Mercedes ízlésemmel. Remélem azért, nem utáltok ki:-)
Szerintem sima gyújtástól nem érdemes csökkenést várni, viszont egy direkt levegőszűrő vagy sport betétszűrő és egy sport kipuff. rendszer a leömlőtől az már valóban 10-15% fogyi csökkenés. A levegőszűrő kb, annyi mint a gyári, viszont egyszer kell megvenni. Utána mosogatni kell, meg olajozni. A 200-230.4-re egy kipuff. 100pénzből kijön amilyet akarsz (tetszik) a dinamitnál. Egy olyan előgyújtás szabályzóval amit én kinéztem (vgc240) még irnak oldalak 10% teljesítmény növekedést, ami fogyi csökkenést okoz. 2 dolog miatt tuningol az ember: 1. teljesítménynövelés; 2. fogyi csökkentés. A 2 együtt jár, jobban nyomod jobban megy, úgy nyomod mint eddig, kevesebbet fogyaszt. Ezzel a tuningal lényegében nem nyúlsz a motorhoz, csak a hatékonyságát növeled! Élettartamra nincs hatással!
Én is a fogyi csökkentése miatt fogtam bele. Bocs, ha hosszú lett, és főleg ha nem ilyen mélységben voltál rá kiváncsi!
Én egyetértek. Főleg a lowrider stílustól kerülget a guta. Hiszen a használati értéke teljesen elveszik az autónak, és szerintem ronda is. Mintahogy az is, ha túl magasra van emelve.
Vagy az is lehet, hogy én lógok ki, de kár értük. Sok hülye sok munkával egy rakás szemetet "varázsolt" belőle tök feleslegesen és értelmetlenül. Kezét levágni, előtte ujjait kalapáccsal laposra verni...
Szélvédőt Újpesten vettem a váci úton, egy cégtől ahol a Tomy-fólia is van. Ha érdekel akkor előguberálom a pontos címert és elérhetőséget.Nem tudtom hogy Ti hogy vagytok vele de nekem ezek az átalakított mercik tetszenek. Remélem azért nem nagyon lógok ki a sorból?
Ehhez a vgc240-hez mindenképp kellene a gyári görbe, hogy ráprogramozzam. Egyáltalán beinduljon vele. Annyira nem csodadolgok ezek. OFF Én is a ladaoldalról olvastam (nekik van egy komoly honlapjuk www.zsiguli.hu , sajna nekünk nincs) ON
Végül is a motor hasonló(csak kicsit jobb!!!).Onnan olvastam az LPG-hez egy poliauto afc nevű szelepről is (vákuumos a kézi helyett) és valóban kiváló, az autó repül vele és kevesebbet fogyaszt! Tehát, ha találnál görbét az jó lenne. Különben még csak terv, a miskolci Bosch-ban dolgozom, nem tudom meddig. Ki tudja mikor lesz belőle valami, de a görbe ha van, kéne. Köszi
Ehhez a vgc240-hez mindenképp kellene a gyári görbe, hogy ráprogramozzam. Egyáltalán beinduljon vele. Annyira nem csodadolgok ezek. OFF Én is a ladaoldalról olvastam (nekik van egy komoly honlapjuk www.zsiguli.hu , sajna nekünk nincs) ON
Végül is a motor hasonló(csak kicsit jobb!!!).Onnan olvastam az LPG-hez egy poliauto afc nevű szelepröl is (vákumos a kézi helyett) és valóban kiváló, az autó repül vele és kevesebbet fogyaszt! Tehát, ha találnál görbét az jó lenne. Különben még csak terv, a miskolci Bosch-ban dolgozom, nem tudom meddig. Ki tudja mikor lesz belőle valami, de a görbe ha van, kéne. Köszi
A múltkor az USA ebayen volt egy nagyon szép 108-as (eredetileg hathengeres), amibe az idióta betette a 7 literes V8-as big blockot. De nem volt a 'project' befejezve, a blokk meg a váltója a kocsiban volt, de sok minden hiányzott még a működőképességhez. V-mi 550 USD-ért ment el a nyáron, mikor a dollár 155 Ft. körül mozgott. És azért idióta, hiszen hemzsegnek a V8 4,5 motoros 108/109-ek Amerikában, miért kell elrontani egy szép, eredeti autót?
Hát, ha ilyesmiben gondolkodsz, akkor a gyári görbe felesleges. Keress esetleg 123 -ból elektrós gyújtást, ott már előfordultak ilyen csodák, ha jól sejtem. A gyári megoldás ezekhez képest erősen kompromisszum, nem is a pontossága, hanem a működés természete okán. Általános autóvillamosságis könyvek lehet, hogy többet érnek akkor már...
Köszi,hogy megnézed! Ehhez kéne,alapnak(vgc240). A vákumos előgyújtás sosem lesz olyan pontos! Ilyen motorra vajon lehet szerelni főtengelyjeladót? Az lenne a legjobb. Esetleg átlehet szerelni halljeladósra az elosztót? Ehhez tudsz,tudtok valamit hozzászólni?
infóként nekem amúgy a 230.6-hoz a gyári hengerfejtömítés volt 10 eFt, és a dugattyúgyürük is valami hasonló összegek (összesen). Szóval, főleg az autó vételárához képest :-) , ezek nem annyira vészesek.
Először is keresd ki az EPC-ből a pontos partnumbert, ezzel már több helyről be tudsz kérni ajánlatot.
Kárpát utcát és Niemoeller.de -t érdemes mindenképpen megnézned, már csak a miheztartás végett is.
De ha (őrült nagy) szerencséd van, akár a Szakál-Metálnál is találhatsz kompatibilis alkatrészt + gépmühelyeknek is érdemes telefonálnod, főleg akik veteránokkal is foglalkoznak, pl. Nagy Kecskeméten.
Apropó, nem te vetted a 4 milliós OT-s gépet ami fent volt a használtauto.hu-n is? Ekkora gáz van a motorjával - az alkatrészlistádból gondolva eszi az olajat, füstöl és hengerfejes?
Utánanézek, de azt hiszem, csak a régebbi motorokhoz van. Esetleg műhelyeknek lehet hozzá... De ha viszont programozott gyújtást építesz, akkor a gyári úgyis mindegy...