Emberek! Leeresztettetek... Gyertek, gyertek!
Jelentem: beteg lettem. Week-endemen testem meleg lett, szemem beesett, fekhelyemre fetrengtem. Kerek test-vegyszereket szedek, de ne reszkessetek: el nem temetnek.
Jelentkezem.
elmebeteg lettem mert rengeteg perce egy helyen tespedek, melyen felettesek fertelmeket csevegnek egy teremben.....fene essen bele...nem lehetek telephelyemen s reggel kelek
Jegyzeteket eszperente nyelven ne keress!
E nyelvet sem ELTE-egyetemen,
sem estelente, hetente 2 X hetven percben
fejedbe nem verheted.
Ellenben gyere e helyre rendszeresen,
s decemberre nyelvmester lehetsz!
Mellesleg merre lehet eme eszperente nyelvet Pesten kezdetlegesen megszereznem?
Kerlek benneteket, erre feleljetek:
maxiqkac@egon.gyaloglo.hu
Felfedezettek lettetek, s tehetsegetek engem lehengerel...
Helyemen emberek rendre megbetegszenek (jelenleg ketten fekszenek), s nem lehet egy henye percem sem.
Egyebekben jelenleg Pesten, egy nem csendes helyen leledzem. E helyre emberek bemennek, esetleges betelefereeznek, s elrendeznek eseteket. Nekem, meg embereknek velem kell ezen eseteket kezelnem, "lemenedzselnem".
Nem werkhelyemen kell szekretereket, kereveteket cepelnem back eleve elrendeltetett helyekre, mert egy mesterember lefestette ezen helyeket. meszes ecsettel. Mennem kell!
merre tekeregtek henye-emberek, esetleg lebzseltek s nem elmetermelte eszperente remekeken tekereg eszetek? Ejnye-bejnye...
elmegyek egy helyre egy tengernek nem nevezett hely mellett leledzek, hetem nem eleje ezzel telhet...
remek emberekkel egyetemben szemem legeltetem..... egy kedves szende melles emberke meg mellekkel fel nem szerelt ellentettje mennyegzenek, egybekelnek s ezen eset fellegekbe emelhet egy szerelmes emberkettest...felette kellemes lehet, de jelenleg nekem ezen tett nem kereng fejemben
egy cseppet kevesebbet lelkesedem...egyebeket keresek, s testem nem jegelhetem...egyetlen mellecske nem tehet nekem eleget, rengeteget kell esmernem s fejembe vettem, eme kellemes esetek ellen nem teszek...
kerekes szerkezeten tekeregve rebbenek el ezen helyre, mely egy nemzetnek kedvelt nem-tengere mellett leledz, s ez ezer km-t jelent, melyet nekem kell levezetnem, persze nem leszek egyke e szerkezetben, s nevetve telnek rengeteg percek
telephelyem jele 5 sternen, nem schlecht, he? (eme nemzet nyelve nekem nem kenyerem, persze felesmerem eme jeleket, s egy cseppet csevegek, de nem sprechen perfekten).....rengeteg szelet kenyeret s egyebet termelhetek fejembe, s felkereshetek helyeket, melyek ezer esztendeje keletkeztek
Befejezem e 'hetre' rendeltetett tettemet 'werk'-helyemen. De nekem telephelyemen nem lehet lesz restelkednem sem este, sem 'week-endemen'. Sepergetnem kell, meg fekete retkeket felszednem s nejemnek 'help'-elnem. De ez nem jelent nekem cseppeket szememben, lelkem nemes.
Egerek kedvence, mely reszelve remek!
Lelkem veled. Nekem sem lesz lehet netelnem veletek keddre. Jeleztek: Rengeteg 'werk' beeshet.
Szellem-szerkezet? Nem vette eszem.
Legyen remek 'week-ended'!
jelenleg fejezek be kellemetlen felettes-teremtette cselekedeteket, s megyek elfele egy remek helyre, melyen kerevetemen heverhetek s zeneszerkezetemet nyekergethetem
Nem jelenhettem meg reggelre kelve, s jelenleg sem remekelhetek, mert szellemek mennyben rengeteg keservvel vertek meg engem:
1.)
Elengedtem embereket werk-helyemen, mert betegek lettek + gyermek lett beteg, s nekem meg kevesebb embernek kell e helyen tettekre serkennem.
2.)
Rendszertelen tettekkel terhelnek felettesek (= be kell set-elnem egy new rendeletet + ehhez szellem-szerkezetet), s sem nem mehetek el, sem nem tekereghetek net-en.
Beesteledett, gargoyle s megjelenhettem.
Kedves leveled tetszett, megnevettetett. Te szellemes s tehets'e'ges ember!
Kedvesem perelget velem egyszer-egyszer (?), mert megleltem e helyet ('E'ndex) s benne e termet s ez lett vermem, benne elvesztem. Rengeteget terpeszkedek netcsevej szerkezetem (remek textedet elvettem, ezer medve-gyermek!) mellett, s egyebet nem cselekszem, esetleg cselekszem, de nem remekelve. Jelenleg nem veszek kenyeret s tejet, nem cepelek degesz cekkerekben meggyet meg epret, nem keverek levest, de desszertet sem. Ezek felett telecsevejre kellett rengeteg ezreket eltennem, s ez kedvesemnek nem tetszett (s ez enyhe jelzet)! Este mellette heverek, mert eszem s testem ereje elszelelt. Szedte-vedte-teremtette: ez lesz fejem veszte? Ne, ne, mert beleszenvedek.
ember, mely fekete fellegeket ereget felfele egy nyelv mellett elhelyezett szerkezettel
nekem meg kell keresnem ezen lehetetlen helyzetben perceket, melyekben netre telepedve verselhetek de jelenleg nem verem fejem mert lehet neteznem
szerencse ez
meglehet kedvesed nem szeretettel kelne versenyre egy telephelyeden felszerelt netcsevej szerkezettel, eszedbe veheted, ellentett nemmel s mellekkel felszerelt emberek nem kedvelnek selejtes esteket, melyeken csevej s kellemes egyebek helyett egy emberre kell fegyelmezzenek, mely eppeg egy szerkezettel szerelmeskedve tesped:(
Kezem emelem neked, roller, kedves felem!
Egy: meglett ember melletted e teremben szerenys'e'gem 'es'.
Egy meg egy: ezennel megfeleltem, lehet 'e'-nek vesszeje, meg nem 'e'-vel elhelyezett text. Ezen esetekben pl. 'e'n vesszejeket helyezek el.
Meg lelkesen jelentgetem ezen embereknek: egy mell'e'khely'e's'e'get megkezdve szeretn'e'k nem eszperente nyelven, egyes esetekben csevegn'e'.
Gyere erre rendszeresen!
Nemes gargoyle, kedves felem!
Tetszett jelzeted, melyben emlegetted feleselgettem emberekkel e helyt. Jelenleg nekem lehetett rengetegszer megjelennem, mert 'werk'-em rengeteg, de kedvem nem remek ('werk'-emberekkel kell perlekednem meg egyeztetnem s lelkem terhelt, kedvem szegett), s e helyt percekre megjelenve felejthetek s felemelkedhetek.
Nekem szerencse rendeltetett: 'desk'-emen terpeszt egerem s net-rendszerem. Egyszer-egyszer errefele elcsellenghetek, felettesem nem les fejem felett, mert nekem ez nem rendszeres. Meg persze nekem kell(ene) lesnem embereket, neteznek-e 'werk' helyett...;) (megjegyzem: nem lesek, mert melletem-embereket nem terelgetek, lent-emberek meg rendesek velem s tesznek-vesznek nekem).
Mellesleg rendelkezemm nettel keretezett helyemen ('flat'), de kedvesem nem egyenes szemmel jelezget esetekben, melyekben rengeteget netezek s nem vele eszmecserepelek - s telecsevejre 'gyenyeg'-et elvesztegetek. :((
engem teljesen meglepett s lelkem mennyekbe emelte
termetek,mert meglett ember lettem
ketezerre, de nem feledtem
el, kegyetlen nehez e nyelvezet melynek neve eszperente,
melyet rengeteg elmement ember fejlesztett
s melyben nem lel egyetlen nem e helyen nemzett egyed sem ertelmet
helyette messze elteper fejvesztett
kedves helyem ez, tegyetek helyettem ezeregy effele fertelmet.
szeretettel : R(o)ller de e teremben legfeljebb Fred
off 'vers'
lehet egy 'e'-nek vesszeje? nem leszek vele teljesen elvetve?
on 'vers'
emberek, rettenetesen fergetegesen feleselgettek...nem lelem helyem, veletek nem versenyezhetek, mert nem teremhetek erre s nem tehetek le texteket rendszeresen...egyszer-egyszer erre tekergek, de szemem vette, nektek estefele lehet erre tekernetek, meglehet telephelyeteken rendelkeztek nettel?
de szellemes leveleket termeltetek, s nekem ez tetszett
merre lehetnek egyedek, melyek eszperente nyelvszeretetben errefele megjelentek de jelenleg nem lelem ezen neveket?
gyertek, gyertek emberek legyen e hely felejthetetlen mert hegyekben jelentek meg
rengeteg perc eltelte-vel megjelenek esmeg, szerencse legyen veletek...