Szeretném lerendszámozni de mivel nincsenek meg a gyári papirok igy nem lehetséges vennem kell hozzá egy másik vázat majd akor lesz rendszám rajta.Egyébként én is sokat 2 ütemeztem.
Nem sajnos!Én is 30 éves vagyok ezzel nincsen gond csak én szerelő vagyok.Igy elégsokat láttam már és nem igen akadok meg pár dolgon.Azért nekem is mondtak már pár érdekes dolgot hogyan lehet a 150 leoból 200 ccm csinálni.Szoval most ép azon vagyok nem olcsó de elvileg megéri.Üdv
NA azért nem kell szétrobbantani a motort.Az a fekete izá amit mondasz egyébként régebben volt a termosztát ház.Amit idövel kiraktak onnan.Egy sima 8 csillagvillásal lehet légteleniteni és csek be kell nyulni a kerék felöl.Én legalább is igy szoktam.Üdv
ja én amugy 19 éves vagyok, évek óta robogo tuning volt a hopbbim(2 ütemü) komolyab szinten. szal 2 hónapja van leom...azaz soha nem látam 4ütemüt csak ezt, nem tudom garantálni h mident jol mondok :D de proálok segiteni. üdv :)
Légetelenítés.. na ez nem fog tetszeni... :D szét kell kapni hozzá a fél motort:P.. szal leszeded az ülés mögöti kapaszkododt(röptetőőő), azt az ülés alati müanyagot, aztán az ülést h rálás a hengerre.. azon van ien feket valami ami rá van csavarva a henger tetejére(nem a szelepfedélen) és azon van 1 6szögfejü csavar (8as) és ott tudsz légteleniteni. gondolom elgondolkoztál h mért kell hozá szétszedni a motort?! hát mert anyira hülye helyen van h még 1 2centis csavarhuzoval se férnél be talán, de vigyáz mert gyárilag kis papir tömités van és 1-2 csavarás azt elszakad. ja és müanyagba nincs menet csak 1 ien facsavar menetes csavar megy bele.. ha tulhuzod az cumi.
hali. a motorblok bal oladlán szal nem a kipufogo felüli oldal hanem a másik, na ot nagyábol ahol a középsztender rugoja van ,felhajtot álapotába .. az mögöt van 1 csavar 5ös imbusz fejü, és meléé bevan nyomva a blokba 1 felirat h "COOL" talán még 1 nyil is mutat a csavarra.. nem esküdnék meg rá. na azt kitekered.. de ne ien made in china imbuszal mert vagy hajlik vagy törik vagy szétszeded a csavar fejét.. mert elégé oda szokott rohadni. inkáb 1 krovával probálkoz 5-ös imbusz fejjel:D na remélem sikerült érthetöen leirni. üdv
Szelephézagok jók mert azok tudnak ám csodás dolgokat csinálni.Megfelelő főfuvoka van benne mert akkor is tud ilyet csinálni.A szivató melegen teljesen bevan zárva?Légszűrő tiszta nem koszos?gyertyahézag jó?Kb most ennyi jut eszembe.Én a elektromos szivatott javitani szoktam szét lehet szedni és a melegitőegységet és a patront is lehet benne cserélni.Üdv
Áljon meg a hátra arc.A hajtomű az nem a motor az a váltó és hozzá tartozó dolgok pl a difi osztomü.Ezek nincsen a leoban.A motor olaj az más tészta akor azt mond h a motorban szeretnél olajat cserélni szoval motorolajat cserélsz akor.10W40 olaj már böven megteszi de szoktak 20W50 is bele rakni ezek is tökéletesek.Ja és az olajszüröröl ne feledkezél meg ha motorolajat cserélsz.Üdv
A leoban nincsen a váltoban olaj mert varió váltos tehát szivaj.Max a hátsó kerék kihajtásnál van egy pár fogaskerék amibe kell olaj.Alul van a leengedő csavar azt szépen kitekered megvárod mig kifolyik.Aztán van egy betöltö fefér csavar a a blök végén a legéscsillapitó felfogatás alatt.Azt kitekered és addig a szintig feltöltöd és kész is az olajcsere.Üdv
Na most milyen membránrol van szó-Ami a subertett és a tűt mozgatja?Mert ott semmilyen vákum nincsen ha arra gondolsz.Az torló nyomásra müködik szoval a mozgó levegő egy részét rá van vezetve és igy mozgatja a suberet.Üdv
A membrán a karburátorban van, egy harang alakú gumis szövet egy hengerre ráaplikálva. Feladata a vákuum fenntartása a rendszerben. Ha elszakad, kilyukad, akkor a motor nehezen indul, nem "ugrik" úgy, a max sebesség lecsökken, végezetül pedig többet fogyaszt a gép. Legrosszabb esetben a motort nem tudod beindítani, csak rohadt nagy kínlódás árán. Gyári új ára 20-on ezer forint. Őrület! Bontottan kb 10e, csak meg kell nézni, hogy ne szakadjon 1-2e km-en belül.