Üdv az h nincsen juk a variátoron semmit nem jelent.Valaki cserélte egyszer a variátort ennyi.Nekem is pollini van rajta és nekem sincsenek ott ugymond lukak.És minden évben voltak a bloknál változtatások de a fő egységek ugyan azok mind cserélhető mindel.Üdv
oks. egyébként még anyi külömbséget észre vettem , hogy a hajtásnál akülsövariátor tárcsán van 2 lyuk, hogy meg tud valamivel fogni mikor lazitod le az anyát a főtengelyről.. na most az anyémen nincs ien lyuk, csak a hőtö lapátok. stb :D
Ne az olajszürő számát nézd mivel minden egyes olajszürő gyártó más és más számot használ.Ha leod van és 150-es akkor biztos h ugyan igy fog kinézni mind.Üdv
hm... vajon a képen a blok ugyanaz mint az én blokkom?? mert ebbe másféle olaj szürő van, enyémbe hf 185 ös ebbe meg valami ox 129 vagy mi. nem tudom h van e jelentösége. nekem 2003 as leo 150 st-m van
Szia nézd meg a 287-en a képet, nekem az lett miután leengedtem a sima vizet és beleraktam a fagyállót, mikor bemelegedett, le lett légtelenítve csak úgy nyomta.Megkerestem, azon a kis lyukon szivárgott.
hali. na a légtelenítöt sikerült lezárni ugy h ne csöpögjön.. de most annál inkább csöpög máshol :S valahol az olaj gomba környékéröl . nem tudom már mit csináljak vele.. ha nem lesz más jövöhéten megy szervíibe... valakinek tipje h honnan csöpöghet??( vizcsö nem repedt)
2009 szeptember 20-án motoros börze Helyszín: Budapest. XXIII.ker. / Soroksár / Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területe. További info: Bézi Lajos. 06-70-374-2948 és 06-20-291-7828.
hali tudom h nem olasz a blokk, rotax a lelkem, de az " ima " nem a blokknak szól hanem ennek a 2 motornak... mindegy ez 1 ilyen sport. szóval h mi eladó? : komplett az egész ahogy van akár darabokban akár 1ben kb 60-70e ből- lábrarúgnám de már nincs kedvem hozzá érdekel csere is opel corsa b alkatrészekre is sr ditech alkatrészekre főleg idomok szóval lehet cserélni is meg venni is ami szimpi. üdv
Pedig a apriliába nem igen van olasz blok sőt szinte semmi.Vagy osztrák rotax vagy japán yamaha blokos mind az tény a h többi olasz az az szinte semmit nem számit.Remélem jól tudom ezeket de ebben nem vagyok biztos teljesen.Akkor most a Apriliábol minden eladó?Vagy csak a blok részek?Üdv
üdv olyan 90 kmh körül elcsattant a hajtókar , szépen ledarált mindent henger 3 darabra repedt (persely) dugó alul kissé hiányos lett gondolom ez szorult meg utána ment a hajtókar de a blokk öntvényből is tört le 2 kisebb darabot valami megszorította a dugót de nem a gyűrűk mert teljesen épek . amúgy 1 hónapja vettem és ezért nem csináltatom meg valahogy elment a kedvem az olasz motoroktól van 1 ditechem is az kábelköteges ma várom hozzá a cuccot . érdekel csere is 2001 morinis ditech alkatrészere is. ezt is bütykölgetem vagy 2 éve 340 be van idáig lassan 20 éve robogózok szinte csak olasz motorom volt de nem szívtam egyikkel sem annyit mint ezzel a 2 vel.
sziasztok , 2000 évj 150 leo alkatrészek olcsón eladók fötengőn blokköntvényen , hengeren kívül minden sajnos ezeknek 2 napja annyi lett , ha vkit érdekel : msn: horvath0005@hotmail.com
Üdv! Sajnos ez igy van a sima viz megöli a tömitéseket.Mert a fagyáló nem csak fagy ellen jó hanem kenöanyag is egyben.De egyre nagyon figyeljél h ne csak a szimeringet cserélje ki hanem a vizpumpa tengelyt is mert külömben sokat nem fog vele menni és ujra meghibásodik.Ez a müvelet amit elmondtam egy jó szerelünek kb 3 óra és kész .De csak akkor ha kivehető a vizpumpa kivülről.Ha nem akkor is 1 napnál tovább nem tart.Üdv
Kíváncsi lennék a véleményeder, elvittem a mocit a szerelőhöz aki azt mondta, hogy a sima víz miatt ment tönkre a v. pumpa, mert nemvolt meg a megfelelő kenés.
Amikor meg beleraktam a fagyállót az meg már sok volt neki. Szerinted?
Nem tudom mikor lesz kész, de remélem még mocizok ebben a hónapabn.
Üdv! A csatogás sajnos leó tulajdonság.De amit megjön az olaj nyomás elkell h halkuljon.Nincsen kilukadva az légszürőház és a kaszni összekötö gumicső mert tudja az is csinálni ilyetDe lehet akár h nincsen jól beálitva a keverék azt a keverék csavaral tudod modositani.Üdv
Üdv! Sajnos én nagykerekből vásárlók mert szerelő vagyok igy hiába adok cimet nem tudsz onnan vásárolni.De ha megadod a cimed akkor elküldöm neked postán az alkatrészt és az árát meg átutalod.Igy tudok neked segiteni.
Üdv meg lehet csinélni a perselyt hozzá amit aztán jól bele kell ragasztani bannak nagyon jó tömitő paszták.Adok egy bontó számot hivd fel neki lesz szerintem jó.06304177613.Rendes a srác és elküldi postán.
125-ös Leonardóm van,2003as 21e km-rel.két probléma jött elő ,az egyik h hidegen, mikor beindítom a motort, csúnya kopogó hangot lehet hallani a motorból.ha bemelegedett akkor már nem olyan vészes. a másik meg gázadásnál, indulásnál van,h fulladva indul,de csak ha már bemelegedett.hidegen nem csinálja,és ha már haladok vele akkor nincs gond ,csak ha alapjáratról indulok. van vmi ötletetek? előre is köszi
jelenleg is nagyob csavar van de nem tudtam hozá normális tömitést.. :P ezért be van tekerve teflon szalagal.. de hát igy csöpög. azért gondoltam h csinálok 1 perselyt bele amibe menete vágok és bekeném valami szilikon félével vagy valami és belepaszirozni:D sehol nem találtam ien ujat :s
Üdv!Hát meglehet csinálni de rendesen szenvedni fog vele mert az sajnos mindig ereszteni szokot én inkább cserét javaslok.Ha ügyi vagy egy nagyobb csavaral is megtudod oldani a gondot.Üdv
nagyon szépen köszi. Lenne 1 kérdésem hozzád. szoval tudod az a légtelenitös müanyag ami a hengerre csatlakozik. Ugye az olyan , hogy müanyag az egész.. és nekem el ment benne a "menet" . Mi a véleményed ha megprobálkozok azzal h csinálok bele valamien fém perselyt és rendes "M" menetes csavar lenne benne?? kivitelezhetönek tartod vagy valami??